abonnement Unibet Coolblue
pi_183615550
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

GoreTex en Iers
Wil je in de plassen stampen?
Of je hebt nu tijd om even naar Ierland op/neer te vliegen voor een lang weekend?
#doeensgek.
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:02:24 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183615595
Wat een super leuke laarzen fiets!
Zijn ze voor jouw of de misses?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183615603
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:30 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

ben benieuwd bij welke instelling?
Er zijn een aantal christelijke ggz-instellingen. Daar kun je natuurlijk ook als niet-christelijke cliënt terecht. Maar het personeel is dan wel gelovig. Vaak zit de geloofsovertuiging zo verweven met de visie van de instelling dat het ook lastig wordt die te onderschrijven als je niet gelooft.
Maar ik zie het meestal niet zo expliciet in vacatures staan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:05:10 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183615660
Voer voor de vereniging tegen kwakzalverij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183615755
Het ging er me dus niet om of ze graag christenen willen, maar om hoe de vacature is opgesteld.
Ik vraag me af of je daar met een ander, of helemaal geen, geloof mee weg zou komen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183615791
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Het ging er me dus niet om of ze graag christenen willen, maar om hoe de vacature is opgesteld.
Ik vraag me af of je daar met een ander, of helemaal geen, geloof mee weg zou komen.
Mijn gevoel zegt dat het niet ok is maar zeker weten doe ik het niet.
Spoilers!
pi_183615796
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:40 schreef AnneX het volgende:
Al meezingend besef ik, dat ik op die manier frans heb geleerd, ook met duitse liedjes.
Teksten kennen en daardoor woordenschat vergroten...
Jaques dutronc - nog steeds getrouwd met Francoise - met dikke cigare op Corsica.

Fini déjà 😢

Jammer zeg, voor je vriendin, lucky.
Ik zong alles fonetisch mee net _O- Spreek/zing geen Frans.
We schreven het als kinderen van 12/13 allemaal uit zodat we het mee konden zingen.
Ik miste in de uitzending wel Julien Clerc. :( Zis melodie. :P
pi_183615802
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Het ging er me dus niet om of ze graag christenen willen, maar om hoe de vacature is opgesteld.
Ik vraag me af of je daar met een ander, of helemaal geen, geloof mee weg zou komen.
Zouden ze het kunnen ophangen aan organisatievisie?
Cliënten worden vrij gelaten in de beleving van het geloof, maar blijkbaar wordt er wel een basishouding van de professionals verwacht.
Net op de site gespeurd maar ik heb het idee dat bij voorbeeld moslims ook niet direct geweerd worden. Want die geloven ook in God.
Ben je atheïst dan ligt het lastiger.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183615808
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Het ging er me dus niet om of ze graag christenen willen, maar om hoe de vacature is opgesteld.
Ik vraag me af of je daar met een ander, of helemaal geen, geloof mee weg zou komen.
Verander christen in moslim en je hebt je antwoord *)
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 23:12:58 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183615825
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Het ging er me dus niet om of ze graag christenen willen, maar om hoe de vacature is opgesteld.
Ik vraag me af of je daar met een ander, of helemaal geen, geloof mee weg zou komen.
Tja, denk het toch wel? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:13:42 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183615840
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:02 schreef Vanyel het volgende:


[ afbeelding ]
Officieel mag dit dus niet. Je mag in een vacature geen eisen omtrent geslacht, leeftijd, geaardheid of geloofsovertuiging zetten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183615885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Verander christen in moslim en je hebt je antwoord *)
Daar kwam mijn vraag vandaan. En van wat golfer zegt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:16:33 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183615896
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183615909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zong alles fonetisch mee net _O- Spreek/zing geen Frans.
We schreven het als kinderen van 12/13 allemaal uit zodat we het mee konden zingen.
Ik miste in de uitzending wel Julien Clerc. :( Zis melodie. :P
Si, inderdaad.
Nou vooruit Er was er nog éen, die klonk uit de luidsprekers ieder half uur op het toilet Van Les Palmiers, Calvi Corsica.
Drie weken Corsica.
Dat ik die nou even kwijt ben. 8)7
pi_183615933
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:17 schreef AnneX het volgende:

Si, inderdaad.
Nou vooruit Er was er nog éen, die klonk uit de luidsprekers ieder half uur op het toilet Van Les Palmiers, Calvi Corsica.
Drie weken Corsica.
Dat ik die nou even kwijt ben. 8)7
Txx. Heerlijk! O+
Ik weet niet welke jij bedoelt -O-
pi_183615969
quote:
Je link bewijst het tegendeel. Weird.

quote:
Een christelijke school mag vragen om een leerkracht met een christelijke geloofsovertuiging, omdat dat dat een fundamenteel onderdeel is van de identiteit van de organisatie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 23:21:40 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183616006
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Officieel mag dit dus niet. Je mag in een vacature geen eisen omtrent geslacht, leeftijd, geaardheid of geloofsovertuiging zetten.
Dat zal, maar eerlijk gezegd is dat bepaalde dingen aangeven in een advertentie wel eerlijk naar de sollicitanten toe, vind ik.

Men zoekt iemand die Hindoestaans, Joods of atheïst is omdat dat aldoor aansluit bij de visie van de onderneming of de wens van de klant.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183616047
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je link bewijst het tegendeel. Weird.

[..]

Hier in de biblebelt zie ik het regelmatig voorbij komen. Collega's in de randstad blijven zich daar ook over verbazen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:24:58 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183616086
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:21 schreef derLudolf het volgende:

Dat zal, maar eerlijk gezegd is dat bepaalde dingen aangeven in een advertentie wel eerlijk naar de sollicitanten toe, vind ik.

Men zoekt iemand die Hindoestaans, Joods of atheïst is omdat dat aldoor aansluit bij de visie van de onderneming of de wens van de klant.
We zoeken een jonge, rechts stemmende, blanke, heteroseksuele man van het platteland...

mag dus niet.
Helaasch voor jou dus. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183616176
En een vriendinnetje en ik konden Fonetisch ook Apre Twa meezingen (vicky leandros) _O-

https://www.zeelandnet.nl(...).html?setcookie=true
pi_183616272
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:29 schreef Bluezz het volgende:
En een vriendinnetje en ik konden Fonetisch ook Apre Twa meezingen (vicky leandros) _O-

https://www.zeelandnet.nl(...).html?setcookie=true
Afwasmeezingliedje van mijn moeder en mij :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_183616410
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Hier in de biblebelt zie ik het regelmatig voorbij komen. Collega's in de randstad blijven zich daar ook over verbazen.
Wij wonen toch helemaal niet zo ver uit elkaar?
Ik vind het echt :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183616504
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:29 schreef Bluezz het volgende:
En een vriendinnetje en ik konden Fonetisch ook Apre Twa meezingen (vicky leandros) _O-

https://www.zeelandnet.nl(...).html?setcookie=true
Hihihi.

En ik heb het gevonden...
Joe Dassin en l’étè Indien.
Hier gevonden en ik denk dat ik wel 60% ken.
http://www.hitsallertijde(...)%20franse%20hits.htm
pi_183616737
Nou Borisz, idd 2 rijen kramen leeg helaas. Maar pas vanaf 18u regen en had paraplu mee dus prima. Hele leuke dag gehad en zo leuk, die mensen in Dickens stijl! Ook in de etalages zaten ze. Het was heel druk, vooral een ramp toen we een tentje zochten om te lunchen en zelfde in de avond. Maar lunch op Grote Markt gehad en avondeten bij een Indiaas restaurant aan de Gedempte Gracht. Ze beloofden mij dat de Madras 'zeer spicy' was en dat was het niet :( Snap wel dat andere restaurants hier pittig zeggen terwijl dat niet zo is maar van een Indiaas restaurant had ik dit niet verwacht. Doch was het lekker.
Hele geslaagde gezellige dag. En wat is Haarlem toch een leuke stad (waar ik veel te weinig kom).
Gezwaaid nog ff naar jou hoor golfer :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_183617015
Oh, dat was zelfs in Dickens style in Haarlem?
Nostalgisch.
Heb je trouwens de collega dansers gezien bij het kerstliedje van Gerard Joling.
Vanaf 36.20:https://www.maxvandaag.nl(...)joling/POW_03738719/ >:O erg lenig, veel uitstrekken...

Verder kwam ik deze tegen van Leonard Cohen, beetje droevig.


Trusten allen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')