Slap weerwoord. Mijn opmerking zou mogelijkerwijs tot een gezonde discussie kunnen leiden, kan ik van jouw opmerking (notabene van een mod) niet zeggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde, de serie kan je niet meer bekoren/vind je saai, dus moet ie maar stoppen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Slap weerwoord. Mijn opmerking zou mogelijkerwijs tot een gezonde discussie kunnen leiden, kan ik van jouw opmerking (notabene van een mod) niet zeggen.
Daarnaast ga je ook nog eens zaken voor mij invullen, bijvoorbeeld dat ik het saai zou vinden en de serie mij niet zou kunnen bekoren. Dit heb je mij niet horen noemen.
Ook met goede series kan het gewoon een keer afgelopen zijn. En voor mij is dat punt langzamerhand wel aangebroken. Daar moet in een topic als deze ruimte voor zijn en hoeft niet door een mod zodanig afgekapt te worden. Of mogen we het hier alleen inhoudelijk over de serie zelf hebben?
Goede inhoudelijke reactie, alleen reageren op iets dat tussen haakjes staat en de rest lekker negerenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Mod dit, mod dat. Ben gewoon een user met een kleurtje en wag knoppies (die ik alleen in m'n eigen forum hoor te gebruiken)
En ja laten we dat doen
Anderhalve minuutquote:Op zondag 20 januari 2019 13:47 schreef King_Merc het volgende:
Snap niet waarom elke aflevering start met dezelfde terugblik...
Als die rode draad uitgebreid aan bod kwam snap ik het nog wel, maar dat blijft week na week een heel beperkt (voor mij te beperkt) aandeel hebben in de aflevering. Dat steeds niet drinken van die fles wordt steeds afgezaagd.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Anderhalve minuutwaarschijnlijk voor nieuwe kijkers, maar ik skip het.
Herkenbaar, mijn vader blijft stug volhouden dat Frieda Mechels en Marlies Kamphuis dezelfde actrice zijn, want dat ziet hij aan haar mondquote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:39 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn ouders beweren overigens dat het dezelfde acteur is als Bols
Ja, irritantquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn vader blijft stug volhouden dat Frieda Mechels en Marlies Kamphuis dezelfde actrice zijn, want dat ziet hij aan haar mond
Weinig kans op versprekingen hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:03 schreef Blik het volgende:
De advocaten hadden sterke teksten deze aflevering
Het was een echte who dunnit gisterenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
Als de terreinknecht nu de verloren zoon is, lijkt dit wel verdacht veel op een plot dat ik ooit in Midsomer Murders meen gezien te hebben.
13 in totaal, dus nog 5 te gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog? Is volgende week de seizoensfinale?
Ooh...quote:
Dit is dan ook het langste seizoen (Met seizoen 1)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ooh...ik dacht volgende week al de dubbele slotaflevering, maar dat valt me dan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |