SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 07-12-2018 14:35:30 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Barcelona heeft helemaal geen verdedigers nodig op dit moment
Dat Barca maakt er een zooitje van en hebben met Busquets al de beste cvm die er is, benieuwd waar De Ligt heen gaatquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
FC Barcelona zit in een financieel lastige positie doordat ze verschrikkelijk veel salaris uitkeren (veel meer dan Real Madrid). Die moeten wel zorgvuldig gaan afwegen. Frenkie was al nooit een optie voor Bara vanwege zijn salaris en transfersom. Wat betreft De Ligt zullen ze dus ook creatief moeten zijn (of ze hebben een potje opzij gezet voor 'm).
quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 keer dezelfde, lekker origineel klaasSPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had "Frenkie spreekt al Frans"quote:
ja ik wilde iedereen voor zijn hequote:Op vrijdag 7 december 2018 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer dezelfde, lekker origineel klaas
Alleen verzorgt Bara die erfopvolging doorgaans waanzinnig slecht. Momenteel is er geen duidelijke vervanger voor wanneer hij geblesseerd is. Sergi Roberto heeft daar af en toe gespeeld maar het verschil qua inbreng in spel is zo gnant groot.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:31 schreef Tarado het volgende:
Dat Barca maakt er een zooitje van en hebben met Busquets al de beste cvm die er is
Frenkie wordt een Franse Haanquote:
post/stuur maarquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:33 schreef mokkiemok het volgende:
en ik heb twee gifs voor de OP waar ik nu al een tijdje mee zit.
dankje man, kan je ook jezelf OP maken?quote:
Het was mijn topicquote:
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dankje man, kan je ook jezelf OP maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, was.quote:
quote:
Kom vechten danquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat van mij is moet je van afblijven grote vriend.......
Winnen dit seizoen gewoon 3 prijzen is mijn verwachtingquote:
Slechts vijf ploegen hebben meer tegengoals dan Bara, maar ze hebben geen versterkingen nodig achterin.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Winnen dit seizoen gewoon 3 prijzen is mijn verwachting
ze hebben al een prijs alleen hebben ze het daar niet over omdat die geen waarde heeftquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Winnen dit seizoen gewoon 3 prijzen is mijn verwachting
Het spel van Barcelona houdt in dat ze altijd veel tegen doelpunten krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Slechts vijf ploegen hebben meer tegengoals dan Bara, maar ze hebben geen versterkingen nodig achterin.
sinds wanneer hap jij op Klaasquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Slechts vijf ploegen hebben meer tegengoals dan Bara, maar ze hebben geen versterkingen nodig achterin.
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
sinds wanneer hap jij op Klaas
quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het spel van Barcelona houdt in dat ze altijd veel tegen doelpunten krijgen
Cruyff Filosofie
zorg dat je meer scoort dan je tegenstander dan zijn tegendoelpunten niet erg....
Ja en met de Ligt gaat Barca een hoop tegendoelpunten minder krijgen moet ik veronderstellen?quote:
Ik vind Onana echt een uitstekende keeper, veel beter dan Cillessen ook. Als zo'n fout(encombinatie) tegen Benfica eens in de zoveel wedstrijden het enige is wat er echt op aan te merken is...quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je oprecht denkt dat Onana het niveau van Zoet overstijgt zou ik een afspraak bij de opticin overwegen. Maar ik neem aan dat je gewoon een grapje maakt.
Het zijn de 2 beste keepers uit de eredivisie, die hele goede reddingen afwisselen met in het geval van Onana vooral clowneske fouten zoals die bij Benfica uit, en bij Zoet vooral aarzelingen en slecht ballen wegboksen (naar het midden terug etc) zoals bij Inter thuis. Maar bij een middenmoter in de PL zullen ze allebei niet eens in de basis staan of veel moeite hebben om een basisplaats te behalen. Bij clubs als Everton of West Ham staan er keepers onder de lat die ik niet minder acht.
Maar daar is juist op ingespeeld door geld uit te trekken voor bijvoorbeeld Blind en Tadic. Zo hoef je niet elk jaar helemaal opnieuw te beginnen. Voordeel van toptalenten is dat ze vaak veel opleveren, nadeel is dat ze binnen de kortste keren vertrekken. De groep met spelers die goed genoeg zijn voor top eredivisie, maar niet voor de internationale top is jarenlang zo goed als onbestaand geweest bij Ajax, terwijl die bij PSV doorgaans relatief groot is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:28 schreef yats het volgende:
[..]
Als je elk jaar na een jaar je beste spelers verkoopt maak je het lastig om ook sportief te presteren. Waarom dacht jij anders dat er al jaren geen prijs gepakt is?
Onana doet het goed maar Cillessen is hij nog niet voorbij qua niveau, ik heb wel het idee dat hij zich beter ontwikkelt dan Zoet maar dan moeten wel die domme fouten eruit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind Onana echt een uitstekende keeper, veel beter dan Cillessen ook. Als zo'n fout(encombinatie) tegen Benfica eens in de zoveel wedstrijden het enige is wat er echt op aan te merken is...
Maar ik zou het prima vinden als hij blijft, of verlengt, hoor. Onder de 20 miljoen zou ik hem niet verkopen en lekker aan z'n contract houden
en alleen om te provoceren en irritant te zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat kan er toch een hoop onzin uit n persoon komen.
Topkeepers maken ook wel eens in de zoveel tijd een fout.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana doet het goed maar Cillessen is hij nog niet voorbij qua niveau, ik heb wel het idee dat hij zich beter ontwikkelt dan Zoet maar dan moeten wel die domme fouten eruit.
Cillessen heeft een matige reach naar de hoeken en is niet bijzonder op hoge ballen (en geen echte uitstraling). Als ik mocht kiezen zou ik voor Onana gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana doet het goed maar Cillessen is hij nog niet voorbij qua niveau, ik heb wel het idee dat hij zich beter ontwikkelt dan Zoet maar dan moeten wel die domme fouten eruit.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
alle spelers maken een aantal mega domme fouten in een seizoen, alleen bij een keeper is dat vaak wat destructiever dan bij bijvoorbeeld een spits
De enige andere van een vergelijkbaar talent is Skriniar die 100+ moet kosten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en met de Ligt gaat Barca een hoop tegendoelpunten minder krijgen moet ik veronderstellen?
Ik denk dat als Barca een topspeler wil gaan halen voor een excorbitant bedrag dat het al een gevestigde naam is van rond de 24 of ouder die zich al bewezen heeft op wekelijks topvoetbal....
Spelers die in de nederlandse competitie spelen zijn geen wereldtalenten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De enige andere van een vergelijkbaar talent is Skriniar die 100+ moet kosten.
negers kunnen niet keepenquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Het valt bij mensen altijd gewoon meer op als een negerkeeper een fout maakt. Ik weet niet waarom dat is maar dat is wel zo hoor.
zaakwaarnemer en overmars zeggen dat het nog niet officieel is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:47 schreef Heeinz het volgende:
Het zal waarschijnlijk al besproken zijn hier maar het verbaast me toch dat het blijkbaar zo is dat Ajax en PSG al akkoord zijn, lijkt me toch dat je afwacht of er clubs zijn die meer bieden of zou Frenkie nu echt alleen naar PSG willen?
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat in die onderhandelingen. Vooraf bespreken Overmars en Sar alvast wat ze willen vragen; 'Laten we met een bizar bedrag komen zoals 75 miljoen, dan schrikken ze wel en kijken we wat we ervan kunnen maken'
En dan zeggen ze van PSG 'doen we'
het lijkt er meer op dat Frenkie al akkoord is of tenminste naar PSG wilquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:47 schreef Heeinz het volgende:
Het zal waarschijnlijk al besproken zijn hier maar het verbaast me toch dat het blijkbaar zo is dat Ajax en PSG al akkoord zijn, lijkt me toch dat je afwacht of er clubs zijn die meer bieden of zou Frenkie nu echt alleen naar PSG willen?
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat in die onderhandelingen. Vooraf bespreken Overmars en Sar alvast wat ze willen vragen; 'Laten we met een bizar bedrag komen zoals 75 miljoen, dan schrikken ze wel en kijken we wat we ervan kunnen maken'
En dan zeggen ze van PSG 'doen we'
Dat zijn twee totaal verschillende spelers. Doan zou je best op kunnen gokken als hij deze lijn doorzet en goed genoeg wordt bevonden door scouts die al zijn wedstrijden volledig zien, in combinatie met zijn commercile waarde, maar dan wel als (een van de) vervanger(s) voor Ziyech.quote:
Doan. Komt. Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Het ziet er vaak wat wild en clownesk uit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Het valt bij mensen altijd gewoon meer op als een negerkeeper een fout maakt. Ik weet niet waarom dat is maar dat is wel zo hoor.
Ik weet niet of ik negers als wild en clownesk zou willen omschrijven maar jij doet het al dus dan hoef ik dat niet te doen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ziet er vaak wat wild en clownesk uit.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik negers als wild en clownesk zou willen omschrijven maar jij doet het al dus dan hoef ik dat niet te doen.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:36 schreef Luppie0110 het volgende:
Donkere keepers zijn ook onbetrouwbaar. Kunnen jullie er een opnoemen die altijd constant was/is? Donkere keepers halen de moeilijkste ballen eruit maar een blunder op z’n tijd is standaard.
dit geldt toch voor elke keeper. blunders horen er bij.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:36 schreef Luppie0110 het volgende:
Donkere keepers zijn ook onbetrouwbaar. Kunnen jullie er een opnoemen die altijd constant was/is? Donkere keepers halen de moeilijkste ballen eruit maar een blunder op z’n tijd is standaard.
Je kan de Onana wel uit de jungle halen, maar de jungle niet uit Onana.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb van der Sar en Cillessen ook de meest debiele blunders zien maken.....quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:36 schreef Luppie0110 het volgende:
een keer een bal laten glippen kan gebeuren maar wat Onana tegen Benfica deed was meer dan alleen een blunder, die was gewoon een minuut van het padje.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb van der Sar en Cillessen ook de meest debiele blunders zien maken.....
Feyenoorders neem je toch per definitie niet serieus?quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat kan er toch een hoop onzin uit n persoon komen.
50 euro voor een kaartje koekoekquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:56 schreef Heeinz het volgende:
https://www.ajax.nl/strea(...)ft-start-maandag.htm
[ afbeelding ]
Kaartverkoop tweede seizoenshelft, dus ook Ajax - PSV
Bij RBC hadden we er een die deed (midden jaren '90 was dat) een salto voor het uitvak als we gewonnen hadden. Bulayima was dat. Wat een baas was dat. Sprak geen woord Nederlands die gozer, maar als we begonnen te roepen ' Boelie salto, Boelie salto' dan wist hij wel hoe laat het was.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:36 schreef Luppie0110 het volgende:
Vind ik ook. Prima lijnkeeper, dat zeker, maar voetballend wil 'ie zichzelf nog wel eens overschatten. Gebeurt hem simpelweg te vaak.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
een keer een bal laten glippen kan gebeuren maar wat Onana tegen Benfica deed was meer dan alleen een blunder, die was gewoon een minuut van het padje.
Verder een prima keeper maar dat soort dingen moeten er echt uit
Dan gaat dit niet op.quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar het is een verwijzing naar Frankie goes to Hollywood.
Die sluiten meteen aan bij de subtopquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zie net dat willem 2 15% van de transfersom krijgtdie zullen flink zitten JUICHEN zeg. Meer dan 11 miljoen
En iedereen lachen toen ze 'm aan Ajax verkochten. Wie het laatst lacht..quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zie net dat willem 2 15% van de transfersom krijgtdie zullen flink zitten JUICHEN zeg. Meer dan 11 miljoen
Vitessenaren ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Feyenoorders neem je toch per definitie niet serieus?
Wie?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar het is een verwijzing naar Frankie goes to Hollywood.
In sommige dingen wel. Als Ajax elke keer haar beste spelers verkoopt is het niet moeilijk te voorspellen wat dat resultaat is lijkt me? Of denk jij serieus dat ze ook zonder De Jong, De Ligt en Ziyech de titel simpel pakken?quote:
Maar daar krijgen ze zo'n 180 miljoen voor zo + CL-geld, dus er zijn wel wat vervangers terug te halen. Simpel zal het niet gaan als je een nieuw team moet opbouwen, maar we doen wel tot het einde mee om de titel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
In sommige dingen wel. Als Ajax elke keer haar beste spelers verkoopt is het niet moeilijk te voorspellen wat dat resultaat is lijkt me? Of denk jij serieus dat ze ook zonder De Jong, De Ligt en Ziyech de titel simpel pakken?
Jawel hoor, ik vind alleen Helpmefok een nog grotere mongool dan KlaasGod.quote:p.s. ik mag toch hopen dat je mij flink wat hoger hebt zitten dan Klaas?
Wel een goede constructie om talenten uit nederland te halen en daarmee indirect de competitie financieel te versterken.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zelfs een speler van Willem 2 brengt meer op dan de duurste speler van Feyenoord op dit momentquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:45 schreef TheJanitor het volgende:
Bij Feyenoord zijn ze overal aan het bedelen om centjes, en bij Ajax wordt de een na de andere kruiwagen vol goud afgeleverd. Minimaal 60 miljoen uit de CL, 75 mil voor Frenkie. Dan De Ligt nog....
"vIjF pRiJzEn iN dRiE jAaR"quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:45 schreef TheJanitor het volgende:
Bij Feyenoord zijn ze overal aan het bedelen om centjes, en bij Ajax wordt de een na de andere kruiwagen vol goud afgeleverd. Minimaal 60 miljoen uit de CL, 75 mil voor Frenkie. Dan De Ligt nog....
6quote:
Precies de competities die jij noemt.. en ik denk de Italiaanse.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:11 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Welke competitie is beter dan? De PL speelt altijd ruk in de CL door de continue loodzware wedstrijden.
In Duitsland heb je alleen Dortmund en Bayern, in Spanje heb je Real, Barca en Atletico en in Frankrijk PSG en Lyon. De overige tegenstanders zijn allemaal net zo kut.
Vind het eerlijk gezegd niet zoveel van elkaar verschillen.
14 miljoen, Mainz 05.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat Toornstra opleveren?
niks, niemand wilt toornstra hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan geen fuck met al dat geld al 5 seizoenenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ondertussen in de Champions League, waar de echte mannen ballen..quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax kan geen fuck met al dat geld al 5 seizoenen
PSV en Feyenoord kunnen ajax gewoon bijhouden in de nederlandse competitie
Ik vrees dat dit incidenteel isquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen in de Champions League, waar de echte mannen ballen..
We kunnen moeilijk 6 punten per overwinning behalen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daarom gewoon van genieten, volgende zomer weer ergeren aan gebrek aan daadkracht op de transfermarkt GENOT.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit incidenteel is
Laat ze nu ook maar eens een titel pakken want dat begint ook een beetje triest te wordenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom gewoon van genieten, volgende zomer weer ergeren aan gebrek aan daadkracht op de transfermarkt GENOT.
Ze zijn aardig op weg anders.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat ze nu ook maar eens een titel pakken want dat begint ook een beetje triest te worden
8-1, 7x Veltman.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV thuis is de kampioenswedstrijd
Die verkopen van de zomer Vilhena voor 6 miljoen aan Atalanta Bergamo,waar hij na een half jaar weer mag vertrekken.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:45 schreef TheJanitor het volgende:
nee het verschil is maar 5 puntenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die verkopen van de zomer Vilhena voor 6 miljoen aan Atalanta Bergamo,waar hij na een half jaar weer mag vertrekken.
Dat is zo ongeveer het verschil tussen de clubs op dit moment
Maar komt dat nu omdat Feyenoord zoveel toptalent in huis heeft, of dat op 3 clubs na de eredivisie niet zoveel voorstelt?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee het verschil is maar 5 punten
en als je morgen punten laat liggen nog minder
en als feyenoord punten laat liggen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee het verschil is maar 5 punten
en als je morgen punten laat liggen nog minder
Ik denk dat er een verschil in mening tussen wat Harvard Klaasweetalles onder toptalent verstaat en de rest van dit forum.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar komt dat nu omdat Feyenoord zoveel toptalent in huis heeft, of dat op 3 clubs na de eredivisie niet zoveel voorstelt?
Dan bestaat de KNJB dus niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En een idioot bij de KNVB die elke keer Guzubuyuk in de kuip laat fluiten...quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar komt dat nu omdat Feyenoord zoveel toptalent in huis heeft, of dat op 3 clubs na de eredivisie niet zoveel voorstelt?
De balgooier was waarschijnlijk ook gewoon een KNVB mannetje,alles om de spanning terug te brengenquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
En een idioot bij de KNVB die elke keer Guzubuyuk in de kuip laat fluiten...
Tien tien tien tien tienquote:Op zaterdag 8 december 2018 09:02 schreef Marsenal het volgende:
Eens kijken of we PSV kunnen laten zien dat we niet nerveus worden van hun scorennd vermogen
We moeten niet doen alsof Ajax zoveel talent opleidt de afgelopen jaren. Inderdaad, De Ligt is een toptalent. Frenkie de Jong is gewoon een (HELE) goede aankoop. Net als Suarez, Huntelaar en Milik dat waren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die verkopen van de zomer Vilhena voor 6 miljoen aan Atalanta Bergamo,waar hij na een half jaar weer mag vertrekken.
Dat is zo ongeveer het verschil tussen de clubs op dit moment
Kluivertquote:Op zaterdag 8 december 2018 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof Ajax zoveel talent opleidt de afgelopen jaren. Inderdaad, De Ligt is een toptalent. Frenkie de Jong is gewoon een (HELE) goede aankoop. Net als Suarez, Huntelaar en Milik dat waren.
De beste spelers van Ajax de afgelopen 15 jaar waren aankopen. Welk talent is er de afgelopen 15 jaar(na Sneijder) echt doorgebroken en de wereld (sub) top gehaald heeft?
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was de eerste die zijn naam 2 jaar geleden hier op fok gooide![]()
Jammer dat het een talent van Barca is. Dus dat telt niet.
Wel denk ik dat hij het grootste talent is van de laatste 20 jaar met Nederlandse roots.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof Ajax zoveel talent opleidt de afgelopen jaren. Inderdaad, De Ligt is een toptalent. Frenkie de Jong is gewoon een (HELE) goede aankoop. Net als Suarez, Huntelaar en Milik dat waren.
De beste spelers van Ajax de afgelopen 15 jaar waren aankopen. Welk talent is er de afgelopen 15 jaar(na Sneijder) echt doorgebroken en de wereld (sub) top gehaald heeft?
http://thuisserver.fokzin(...)ch_fields=all&page=3quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was de eerste die zijn naam 2 jaar geleden hier op fok gooide![]()
Jammer dat het een talent van Barca is. Dus dat telt niet.
Wel denk ik dat hij het grootste talent is van de laatste 20 jaar met Nederlandse roots.
Je eerste post over hemquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Kluivert het wel gaat redden.
Ik vind Kluivert samen met Xavi Simons de 2 grootste talenten die Nederland heeft op dit moment.
Xavi Simons dat wordt over 5 jaar echt categorie Neymar Messi.
geen zin tot 2017 terug te gaan zoeken clownquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)ch_fields=all&page=3
[..]
Je eerste post over hem
Is goed klaas
Daarvoor is ook die link die ik erbij zette vriendquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen zin tot 2017 terug te gaan zoeken clown
Ik plaatste 2 jaar gelden hier al videoos over Xavi simons in he feyenoord en ajax topic.quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daarvoor is ook die link die ik erbij zette vriend
Zoek op danquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik plaatste 2 jaar gelden hier al videoos over Xavi simons in he feyenoord en ajax topic.
Beter ga jij op die wedstrijd van vanavond richtenquote:
sowieso wordt dat opleiden enorm overschat, spelers as Sneijder, De Jong waren bij iedere andere club ook doorgebroken, het zijn meer de Heitinga's en de Veltmannetjes die baat hebben bij zo'n opleidingstraject.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
De enige persoon in de voetbalhistorie die wel invloed heeft gehad op jeugd opleidingen was Johan Cruyffquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso wordt dat opleiden enorm overschat, spelers as Sneijder, De Jong waren bij iedere andere club ook doorgebroken, het zijn meer de Heitinga's en de Veltmannetjes die baat hebben bij zo'n opleidingstraject.
en dan nog denk ik dat het selecteren belangrijker was, hij keek naar voetbalcapaciteitenquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De enige persoon in de voetbalhistorie die wel invloed heeft gehad op jeugd opleidingen was Johan Cruyff
Het elftal van spelers van 1995 van ajax zaten een hoop spelers tussen die onder de cruiff tijdperk waren opgeleid alleen van gaal ging stiekum met de eer strijken
bij Barca was de invloed van Cruiff op de jeugdopleiding ook gigantisch
Je ziet het nu bij Barca er is niets meer van over ....
ja gelukkig dat hij zich focust als puntverlies een mogelijkheid isquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beter ga jij op die wedstrijd van vanavond richten
puntverlies zie ik als mogelijkheid.
Precies, als je kan voetballen dan kan je voetballen. Frenkie heeft ook tot zijn 18e met allerlei nobody’s gespeeld en getraind.quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso wordt dat opleiden enorm overschat, spelers as Sneijder, De Jong waren bij iedere andere club ook doorgebroken, het zijn meer de Heitinga's en de Veltmannetjes die baat hebben bij zo'n opleidingstraject.
Heb je dit weer getypt met een slokkie op?quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Degradatie is ook nog steeds een mogelijkheidquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beter ga jij op die wedstrijd van vanavond richten
Bij Frenkie kreeg je eerder het idee dat hij zo goed is ondanks de jeugdopleiding, niet dankzij. Als een jeugdtrainer A zei, deed Frenkie B.quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hebt regelmatig gekeken bij trainingen in de jeugd van Willem II?quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij Frenkie kreeg je eerder het idee dat hij zo goed is ondanks de jeugdopleiding, niet dankzij. Als een jeugdtrainer A zei, deed Frenkie B.
het klopt wel wat hij zegt hoorquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij hebt regelmatig gekeken bij trainingen in de jeugd van Willem II?
twitter:GFFN twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 20:43:48PSG won’t pay 75m for Frenkie de Jong (Ajax) & are disappointed that the story was leaked in a likely attempt to start a bidding war, according to Le Parisien. reageer retweet
jammer dan, van mij mag hij blijvenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:08 schreef Maastoren het volgende:
twitter:GFFN twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 20:43:48PSG won’t pay 75m for Frenkie de Jong (Ajax) & are disappointed that the story was leaked in a likely attempt to start a bidding war, according to Le Parisien. reageer retweet
Tuurlijk, ik riep hier op FOK! 15 jaar geleden al dat het een grote zou gaan worden (geen zin om terug te zoeken, geloof me maar gewoon).quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij hebt regelmatig gekeken bij trainingen in de jeugd van Willem II?
En daarna in elk geval naar een leukere club/competitie gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dan, van mij mag hij blijven
Kan me het ook wel voorstellen hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik riep hier op FOK! 15 jaar geleden al dat het een grote zou gaan worden (geen zin om terug te zoeken, geloof me maar gewoon).
Nee keertje gelezen ergens. En kan het me ook wel voorstellen, als je Frenkie voor het eerst ziet spelen hou je je hart vast, denk je dat 'ie te veel risico neemt op gekke plaatsen. Maar juist dat maakt hem goed.
Dit komt niet heel geloofwaardig over als Maxwell, Antero Henrique en Ali Dursun met hun kop in alle kranten staan. Dan lijkt me dit eerder een reactie om een bidding war te voorkomen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:08 schreef Maastoren het volgende:
Wat maakt dat rustig brengen ook uit? Als je kan voetballen kan je voetballen toch?quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij Frenkie kreeg je eerder het idee dat hij zo goed is ondanks de jeugdopleiding, niet dankzij. Als een jeugdtrainer A zei, deed Frenkie B.
Er is natuurlijk wel een belangrijk effect van nurture, maar dat zit denk ik meer in uren maken en weerstand krijgen zowel op voetbal- als mentaal gebied . Een van de "beste" onderdelen van de Ajax jeugdopleiding is dat het al best een harde wereld is, waardoor talenten al een bepaalde rijpheid, volwassenheid hebben als ze debuteren. Je ziet bij Ajax talenten erg vaak al heel snel een hoog niveau halen, de noodzaak iemand rustig te brengen lijkt minder te bestaan dan bij sommige andere clubs.
Telegraaf doet alles om AJax te helpenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:08 schreef Maastoren het volgende:
Frenkie gaf zelf expliciet aan niet in de winter te vertrekken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:55 schreef AmaninFull het volgende:
Zeg, waarom denkt iedereen dat het nu al 100% zeker is dat Frenkie naar PSG gaat? Er kan toch nog van alles gebeuren voor de zomer van 2019 aanbreekt? Clubs die een hoger bod neerleggen, Frenkie die een voorkeur voor Barca heeft, enz. Of ben ik nu heel dom en gaat het om een winterse transfer?
hij kan ook nog geblesseerd raken. alles kan. vooralsnog lijkt er niks getekend in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:55 schreef AmaninFull het volgende:
Zeg, waarom denkt iedereen dat het nu al 100% zeker is dat Frenkie naar PSG gaat? Er kan toch nog van alles gebeuren voor de zomer van 2019 aanbreekt? Clubs die een hoger bod neerleggen, Frenkie die een voorkeur voor Barca heeft, enz. Of ben ik nu heel dom en gaat het om een winterse transfer?
Telegraaf staat weer mooi voor lulquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Telegraaf doet alles om AJax te helpen
Zou het eerder stoken willen noemen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Telegraaf doet alles om AJax te helpen
Hoop ik ook echt niet. Doe maar Spanje of anders Bayern.quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:48 schreef TLC het volgende:
Beter gaat ie niet naar PSG, als die club al Neymar of Mbappe moet verkopen om zich aan de financiele fair play te houden....
De Telegraaf doet vooral alles om haar eigen oplage te helpen. In het geval van Ajax betekent dat vaak controverse genereren inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zou het eerder stoken willen noemen.
Begin toch te vrezen dat hij beter na zijn goede seizoen verkocht had moeten worden.quote:
50 miljoen was het toch?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Begin toch te vrezen dat hij beter na zijn goede seizoen verkocht had moeten worden.
Dat werd wel geroepen ja, zal in de praktijk wel minder zijn geweest.quote:
Bal was al bij de keeper.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:51 schreef thedeedster het volgende:
Zwolle kan net zo goed stoppen. Dat dt geen rood is.
Dit dus. Richting volgend jaar echt geen Schne meer standaard in de basis. Prima wisselspeler met specifieke kwaliteiten, maar ook duidelijk zijn beperkingen.quote:
Zie het maar als een weloverwogen tussenstap, twee jaartjes Parijs en een schat aan ervaring rijker, en hij is klaar voor de echte top.quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:48 schreef TLC het volgende:
Beter gaat ie niet naar PSG, als die club al Neymar of Mbappe moet verkopen om zich aan de financiele fair play te houden....
Laat hem maar even joh.quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Scrummie die inhoudelijk over voetbal wil praten (lol).
quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Scrummie die inhoudelijk over voetbal wil praten (lol).
ziedend.quote:
Gelachenquote:Op zaterdag 8 december 2018 20:48 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/thefev/status/1071490293738979328?s=21
quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:48 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/thefev/status/1071490293738979328?s=21
Zou prima bij Ado kunnen spelen, samen met zijn debiele broertje van Beugelsdijkquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:16 schreef DenXD het volgende:
Zelfs dit soort wedstrijden win je ook al gaat het niet vanzelf. Die van Duinen is wel echt een lompe boer.
Kordaat.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lekker al dat doodgeslagen Bavaria op Fox![]()
Ajax wint vrijwel altijd op kunstgras maar het blijft rommel die het niveau van het spel verlaagd.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:42 schreef coronatus het volgende:
Gewoon gewonnen op kunstgras, op naar cl tegen Bayern.
De Ligt had geluk dat die jongen de bal totaal verkeerd raakte anders was het rood geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:43 schreef over_hedge het volgende:
Wel geluk gehad. Rood had niet heel gek geweest.
Tyfus straal nou eens een end op pleuris debiel.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Het begint zo langzamerhhand uit te komen wat ik had voorspeld
De CL en de competitie gaan nu wel een beetje inhakken op de selectie
Het is een kwestie van tijd dat het ook punten gaat kosten.
Je moet wat als je eigen club altijd in het vaarwater van andere zit. De frustratie die hij ervaart kan hij alleen maar uiten door hier te trollen en dom te blaten. Aan 't einde van het seizoen staan ze met lege handen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tyfus straal nou eens een end op pleuris debiel.
Het beste is als een mod eens wat doet aan dat constante getroll en gezuig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
Het beste is om gewoon niet meer op Klaas te reageren, komt toch niks zinnigs uit als het over Ajax gaat.
Je zegt het helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:31 schreef Caland het volgende:
Wordt net gebeld over overtreding van Matthijs de Ligt bij #pecaja rood ja/nee? Even opgezocht. Ik denk dat alleen de dienstdoende scheidsrechter en #VAR vanavond hier geel voor hadden getoond, iedere andere gewoon rood. @PECZwolle
Mario van der Endegod
Magnumsquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zegt het helemaal verkeerd
Als het een speler van een andere club was geweest dan was het gegarandeerd paars geweest
Het zoveelste incident dit seizoen dat ajax door de VAr geholpen wordt.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het beste is als een mod eens wat doet aan dat constante getroll en gezuig.
Heel vbl is verneukt door gasten zoals Klaas en hmf
[..]
Je ziet het overal op fok, idioten met hun eindeloze stroom poepposts die users die wel wat te melden hebben wegjagen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Onhoudbaar ben ik bang. Al blijft het wat vroeg. Zou zo zonde zijn als ie op een bank terecht komt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:57 schreef marp0 het volgende:
Wel weer een puike pot van Frenkie. Ik zou hem eigenlijk willen houden als trainer zijnde. Die mis je echt wel het meeste van allen.
Wordtquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:31 schreef Caland het volgende:
Wordt net gebeld over overtreding van Matthijs de Ligt bij #pecaja rood ja/nee? Even opgezocht. Ik denk dat alleen de dienstdoende scheidsrechter en #VAR vanavond hier geel voor hadden getoond, iedere andere gewoon rood. @PECZwolle
Mario van der Endegod
Ja dat idee heb ik ook, wellicht verstandig om nog een seizoen te schitteren bij Ajax.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:00 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Onhoudbaar ben ik bang. Al blijft het wat vroeg. Zou zo zonde zijn als ie op een bank terecht komt.
Dit voorspeld weinig goeds. In de seizoenen waar we het minste punten haalden, werden we kampioenquote:
Best wel ziek eigenlijk dat Ajax en PSV niks laten liggen dit seizoen. De Eredivisie is dood. Zoveel sterker zijn de clubs nou ook weer niet. Er is gewoon amper tegenstand.quote:
Ja eens, dat soort gasten worden ook totaal niet gewaardeerd in het Feyenoord-topic. Enkel domme analyses en zuigen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2018 00:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dit voorspeld weinig goeds. In de seizoenen waar we het minste punten haalden, werden we kampioen
Wel weer goddelijke slalom actiesquote:Op zondag 9 december 2018 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie was er vanavond af en toe niet helemaal bij met zijn hoofd.
Maar teveel voor zichzelf gaan schieten en werd vaak toch riskant onder druk gezet.quote:Op zondag 9 december 2018 03:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel weer goddelijke slalom acties
Ja klopt wel.quote:Op zondag 9 december 2018 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar teveel voor zichzelf gaan schieten en werd vaak toch riskant onder druk gezet.
quote:Op zondag 9 december 2018 01:23 schreef duo-penotti het volgende:
[ afbeelding ]
Dembele reageert op Frenkie zijn insta post. Spaanse kranten staan weer vol.
Nieuwtje uit de Engelse kranten:
https://www.mirror.co.uk/(...)ver-frenkie-13705504
Pep is mad.
Waar gaat onze Frenkie naar toe en voor hoeveel ? Sowieso voor min 75 mil en 15% doorverkoop percentage.
We zijn geen action ofzo...
De Ligt mis je meer denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:57 schreef marp0 het volgende:
Wel weer een puike pot van Frenkie. Ik zou hem eigenlijk willen houden als trainer zijnde. Die mis je echt wel het meeste van allen.
We zien anders nooit TR's langskomen. Plaats ze, of haal het zand uit je kut.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
het heeft alles in zich dat De Jong zich plots zwaar blesseert en helemaal niet weggaat daardoorquote:
Jaartje extra zou ik niet erg vindenquote:Op zondag 9 december 2018 08:13 schreef franklop het volgende:
[..]
het heeft alles in zich dat De Jong zich plots zwaar blesseert en helemaal niet weggaat daardoor
Ik heb een paar maanden terug een paar keer een TR geplaatst over HMF en Klaas in t Ajax topic maar daar werd niets mee gedaan. Niet helemaal waar dus.quote:Op zondag 9 december 2018 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zien anders nooit TR's langskomen. Plaats ze, of haal het zand uit je kut.
Het account van HMF is door de shredder. En ook Klaas heeft een verplichte vakantie gehad. Dus dat zal er zeker wel toe bijgedragen hebben. Ondanks ons kansloze bestaan zijn we niet 24/7 aanwezig. Een TR licht op en maakt ons werk daardoor een stuk makkelijker.quote:Op zondag 9 december 2018 08:46 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden terug een paar keer een TR geplaatst over HMF en Klaas in t Ajax topic maar daar werd niets mee gedaan. Niet helemaal waar dus.
En dan daarbij, mogen mods niet zelf ingrijpen bij debielen? Of is t beleid van Fok zo dat je alleen mag handelen bij TRs?
Lekker afschuiven die verantwoordelijkheid, toppertje.quote:Op zondag 9 december 2018 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zien anders nooit TR's langskomen. Plaats ze, of haal het zand uit je kut.
Het is mijn verantwoordelijkheid om te bepalen of iemand iets onder het kopje voetbalhumor kan scharen of het daadwerkelijk getroll vindt? Laten we die discussie hier maar niet voeren. Mocht je klachten hebben kan je terecht in FB.quote:Op zondag 9 december 2018 09:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker afschuiven die verantwoordelijkheid, toppertje.
Moeizame gelijkspelquote:Op zondag 9 december 2018 09:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voorspelling voor ajax - bayern? we gaan er even vanuit dat onana en ziyech gewoon inzetbaar zijn
Moeizaam van de kant van ajax of bayern?quote:
Dat idee had ik ookquote:Op zondag 9 december 2018 08:59 schreef kurk_droog het volgende:
Raakte de ligt die speler wel? Hij leek eerder over zichzelf te struikelen?
Moeizaam voor beide partijen.quote:Op zondag 9 december 2018 09:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moeizaam van de kant van ajax of bayern?
Ajax moet overigens winnen voor groepswinst, maar ik denk dat het ook gelijkspel wordt inderdaad.
De Ligt weet niet waar die over praat.quote:Op zondag 9 december 2018 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
De Ligt raakte hem wel hoor, gaf hij zelf ook toe.
Nouja, als we terugdenken aan de 2 - 2 wonnen de Nederlanders op mentaliteitquote:Op zondag 9 december 2018 09:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moeizaam voor beide partijen.
Maar als er toch gewonnen moet worden dan denk ik dat Bayern met hun duitse mentaliteit weles zouden kunnen winnen als het om alles of niets gaat.
Bedoel je hiermee de zo geroemde 'kampfgeist'?quote:Op zondag 9 december 2018 09:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moeizaam voor beide partijen.
Maar als er toch gewonnen moet worden dan denk ik dat Bayern met hun duitse mentaliteit weles zouden kunnen winnen als het om alles of niets gaat.
Ik denk dat zich niet 2x voor lul willen laten zetten door ajaxquote:Op zondag 9 december 2018 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee de zo geroemde 'kampfgeist'?
gelijkspel zou ik al heel wat vinden maar zonder Onana kan je dat ook wel vergetenquote:Op zondag 9 december 2018 09:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moeizaam van de kant van ajax of bayern?
Ajax moet overigens winnen voor groepswinst, maar ik denk dat het ook gelijkspel wordt inderdaad.
Ajax in eigen huis is toch wel echt een vesting dit seizoen hoor en ik geloof dat bayern nog altijd niet geweldig is, maar tuurlijk als je Onana moet missen is dat een heel grote aderlating.quote:Op zondag 9 december 2018 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelijkspel zou ik al heel wat vinden maar zonder Onana kan je dat ook wel vergeten
ze kunnen vrijuit spelen dat scheelt maar ik heb het idee dat de crisis bij Bayern wel een beetje over is dus die zijn het wel aan hun stand verplicht om te winnen.quote:Op zondag 9 december 2018 09:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax in eigen huis is toch wel echt een vesting dit seizoen hoor en ik geloof dat bayern nog altijd niet geweldig is, maar tuurlijk als je Onana moet missen is dat een heel grote aderlating.
daarom extra lekker dat we allebei al geplaatst zijn. Bayern lijkt op de weg terug (in betere doen dan tijdens de eerste wedstrijd9, maar zeker nog niet de machine van een paar seizoenen terug.quote:Op zondag 9 december 2018 09:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax in eigen huis is toch wel echt een vesting dit seizoen hoor en ik geloof dat bayern nog altijd niet geweldig is, maar tuurlijk als je Onana moet missen is dat een heel grote aderlating.
sowieso een leuke wedstrijd natuurlijk en lekker dat er niets vanaf hangtquote:Op zondag 9 december 2018 10:11 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, goretzka hebben we met schalke al eens afgetroefd in Europa
Ja moet hem wel denk ik missen, dus mocht er iemand zijn die een site weet waar je hele wedstrijden terug kan kijken, hou ik mijn dms aanbevolenquote:Op zondag 9 december 2018 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso een leuke wedstrijd natuurlijk en lekker dat er niets vanaf hangt
je kan het toch opnemen?quote:Op zondag 9 december 2018 10:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja moet hem wel denk ik missen, dus mocht er iemand zijn die een site weet waar je hele wedstrijden terug kan kijken, hou ik mijn dms aanbevolen
Zonder Onana verlies je die pot. Laten we reel zijn. Lamprou duikt onder elke hoge bal door en Bayern gaat meer kansen creren dan alle andere ploegen waar Ajax tot nog toe tegen gespeeld heeft.quote:Op zondag 9 december 2018 09:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee joh, niks aan de handquote:Op zondag 9 december 2018 08:59 schreef kurk_droog het volgende:
Raakte de ligt die speler wel? Hij leek eerder over zichzelf te struikelen?
Daarom zei ik ook eerst tegen klaas, we gaan er even van uit dat onana speelt in dit scenario. Ik wil er niet over nadenken dat we me Lamprou spelen.quote:Op zondag 9 december 2018 10:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zonder Onana verlies je die pot. Laten we reel zijn. Lamprou duikt onder elke hoge bal door en Bayern gaat meer kansen creren dan alle andere ploegen waar Ajax tot nog toe tegen gespeeld heeft.
ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien maar dat tegendoelpunt kan hij zich wel aanrekenen, verder geen idee of hij verder wel een aardige wedstrijd speeldequote:Op zondag 9 december 2018 10:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zonder Onana verlies je die pot. Laten we reel zijn. Lamprou duikt onder elke hoge bal door en Bayern gaat meer kansen creren dan alle andere ploegen waar Ajax tot nog toe tegen gespeeld heeft.
Het is gewoon niks, qua postuur gewoon te klein. Punt.quote:Op zondag 9 december 2018 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien maar dat tegendoelpunt kan hij zich wel aanrekenen, verder geen idee of hij verder wel een aardige wedstrijd speelde
Een goede reservekeeper is lastig te vinden.quote:Op zondag 9 december 2018 10:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook eerst tegen klaas, we gaan er even van uit dat onana speelt in dit scenario. Ik wil er niet over nadenken dat we me Lamprou spelen.
Overigens wel echt een kritiekpuntje op overmars dat hij in onze selectie is
Had nog wel een goede redding over de grond. Je ziet echter bij elke corner of vrije trap dat ie niet uit durft te komen. Dat zal woensdag dodelijk zijn met al die lengte bij Bayern.quote:Op zondag 9 december 2018 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien maar dat tegendoelpunt kan hij zich wel aanrekenen, verder geen idee of hij verder wel een aardige wedstrijd speelde
Ik heb ook alleen de samenvatting kunnen zien, maar daarin hield hij Ajax toch nog wel een aantal keer op de been, want er stonden toch heel wat spelers achterin te klooien voor zover ik het kon zien. Als je uit tegen Utrecht zo ongeconcentreerd speelt, dan kun je daar nog wel eens punten morsen.quote:Op zondag 9 december 2018 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Leer houdt gewoon vol dat hij geblesseerd is zodat ie elk weekend bij Martens kan zijnquote:Op zondag 9 december 2018 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goede reservekeeper is lastig te vinden.
Van Leer doet het nou ook niet geweldig.
Zelf opleiden is ook lastig, zie vd Hart.quote:Op zondag 9 december 2018 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goede reservekeeper is lastig te vinden.
Van Leer doet het nou ook niet geweldig.
Als lijnkeeper is hij echt prima en heeft erg goeie wedstrijden bij jong gespeeld, maar hij komt gewoon voor sommige situaties lengte tekort en dat is niet te verkopen als je straks CL speelt.quote:Op zondag 9 december 2018 10:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de samenvatting kunnen zien, maar daarin hield hij Ajax toch nog wel een aantal keer op de been, want er stonden toch heel wat spelers achterin te klooien voor zover ik het kon zien. Als je uit tegen Utrecht zo ongeconcentreerd speelt, dan kun je daar nog wel eens punten morsen.
Van Leer keept elke week bij een andere clubquote:Op zondag 9 december 2018 10:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van Leer houdt gewoon vol dat hij geblesseerd is zodat ie elk weekend bij Martens kan zijn
Oh wacht die is verhuurd natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2018 10:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Van Leer keept elke week bij een andere club
Ondertussen wordt Kotarski ook steeds wisselvalliger bij jong, jammer.quote:Op zondag 9 december 2018 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelf opleiden is ook lastig, zie vd Hart.
tegen Ajax was hij niet foutloosquote:Op zondag 9 december 2018 10:37 schreef skysherrif het volgende:
Heb eerlijk gezegd dan ook geen wedstrijd van Nac dit seizoen gezien, dus geen idee hoe het daar met hem gaat.
die is ook alleen maar op z'n naam gehaald, die heb ik nog wel regelmatig in het jeugdvoetbal gezien maar vond hem ook toen niets bijzondersquote:Op zondag 9 december 2018 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelf opleiden is ook lastig, zie vd Hart.
Toen waren we volgens mij bijna allemaal blij met die aankoop jaquote:Op zondag 9 december 2018 10:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Leer heeft al meerdere blunders gemaakt bij Nac. Toch jammer, want bij Roda was die destijds heel degelijk en werd ie volgens mij gehaald als potentile eerste keeper.
Uberhaupt niet bekend of hij er wel uit is, kan natuurlijk ook dat ze hem meteen uit voorzorg eruit hebben gehaald.quote:Op zondag 9 december 2018 10:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Of ajax een goed resultaat gaat halen of niet hangt ineens van Onana af?
![]()
Hoe lang is die eruit?
Hopelijk alleen verkramping van de hamstring.quote:Op zondag 9 december 2018 10:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uberhaupt niet bekend of hij er wel uit is, kan natuurlijk ook dat ze hem meteen uit voorzorg eruit hebben gehaald.
Ja ik vermoed dat bij een keeper op kunstgras toch gewoon eerder ook, een scheuring of verrekking krijg je niet zomaar midden in de wedstrijd.quote:Op zondag 9 december 2018 10:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hopelijk alleen verkramping van de hamstring.
Wel zonde ja. Munsterman heeft Twente helemaal gesloopt, Vitesse is een handelshuis vol blessures, bij Heerenveen kennen ze het begrip verdediging niet meer, bij Groningen hebben ze - op Doan na - alle miljoenen aan middelmatigheid gespendeerd en bij AZ hebben ze te veel vertrouwen in John en de middelmatige jeugdspelers. Roda is ook om zeep geholpen, terwijl dat ook nog wel een ploeg was waar PSV en Ajax vaak problemen mee hadden.quote:Op zondag 9 december 2018 00:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Best wel ziek eigenlijk dat Ajax en PSV niks laten liggen dit seizoen. De Eredivisie is dood. Zoveel sterker zijn de clubs nou ook weer niet. Er is gewoon amper tegenstand.
Samequote:Op zondag 9 december 2018 10:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Toch vind ik die Lamprou ondanks dat hij niet zo geliefd is best een mooie vent. Die beleving van hem op de bank is mooi om te zien. Heb hem wel liever op de bank en Onana lekker op goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |