SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 07-12-2018 14:35:30 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Barcelona heeft helemaal geen verdedigers nodig op dit moment
Dat Barca maakt er een zooitje van en hebben met Busquets al de beste cvm die er is, benieuwd waar De Ligt heen gaatquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
FC Barcelona zit in een financieel lastige positie doordat ze verschrikkelijk veel salaris uitkeren (veel meer dan Real Madrid). Die moeten wel zorgvuldig gaan afwegen. Frenkie was al nooit een optie voor Bara vanwege zijn salaris en transfersom. Wat betreft De Ligt zullen ze dus ook creatief moeten zijn (of ze hebben een potje opzij gezet voor 'm).
quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 keer dezelfde, lekker origineel klaasSPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had "Frenkie spreekt al Frans"quote:
ja ik wilde iedereen voor zijn hequote:Op vrijdag 7 december 2018 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer dezelfde, lekker origineel klaas
Alleen verzorgt Bara die erfopvolging doorgaans waanzinnig slecht. Momenteel is er geen duidelijke vervanger voor wanneer hij geblesseerd is. Sergi Roberto heeft daar af en toe gespeeld maar het verschil qua inbreng in spel is zo gnant groot.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:31 schreef Tarado het volgende:
Dat Barca maakt er een zooitje van en hebben met Busquets al de beste cvm die er is
Frenkie wordt een Franse Haanquote:
post/stuur maarquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:33 schreef mokkiemok het volgende:
en ik heb twee gifs voor de OP waar ik nu al een tijdje mee zit.
dankje man, kan je ook jezelf OP maken?quote:
Het was mijn topicquote:
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dankje man, kan je ook jezelf OP maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, was.quote:
quote:
Kom vechten danquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat van mij is moet je van afblijven grote vriend.......
Winnen dit seizoen gewoon 3 prijzen is mijn verwachtingquote:
Slechts vijf ploegen hebben meer tegengoals dan Bara, maar ze hebben geen versterkingen nodig achterin.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Winnen dit seizoen gewoon 3 prijzen is mijn verwachting
ze hebben al een prijs alleen hebben ze het daar niet over omdat die geen waarde heeftquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Winnen dit seizoen gewoon 3 prijzen is mijn verwachting
Het spel van Barcelona houdt in dat ze altijd veel tegen doelpunten krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Slechts vijf ploegen hebben meer tegengoals dan Bara, maar ze hebben geen versterkingen nodig achterin.
sinds wanneer hap jij op Klaasquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Slechts vijf ploegen hebben meer tegengoals dan Bara, maar ze hebben geen versterkingen nodig achterin.
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
sinds wanneer hap jij op Klaas
quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het spel van Barcelona houdt in dat ze altijd veel tegen doelpunten krijgen
Cruyff Filosofie
zorg dat je meer scoort dan je tegenstander dan zijn tegendoelpunten niet erg....
Ja en met de Ligt gaat Barca een hoop tegendoelpunten minder krijgen moet ik veronderstellen?quote:
Ik vind Onana echt een uitstekende keeper, veel beter dan Cillessen ook. Als zo'n fout(encombinatie) tegen Benfica eens in de zoveel wedstrijden het enige is wat er echt op aan te merken is...quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je oprecht denkt dat Onana het niveau van Zoet overstijgt zou ik een afspraak bij de opticin overwegen. Maar ik neem aan dat je gewoon een grapje maakt.
Het zijn de 2 beste keepers uit de eredivisie, die hele goede reddingen afwisselen met in het geval van Onana vooral clowneske fouten zoals die bij Benfica uit, en bij Zoet vooral aarzelingen en slecht ballen wegboksen (naar het midden terug etc) zoals bij Inter thuis. Maar bij een middenmoter in de PL zullen ze allebei niet eens in de basis staan of veel moeite hebben om een basisplaats te behalen. Bij clubs als Everton of West Ham staan er keepers onder de lat die ik niet minder acht.
Maar daar is juist op ingespeeld door geld uit te trekken voor bijvoorbeeld Blind en Tadic. Zo hoef je niet elk jaar helemaal opnieuw te beginnen. Voordeel van toptalenten is dat ze vaak veel opleveren, nadeel is dat ze binnen de kortste keren vertrekken. De groep met spelers die goed genoeg zijn voor top eredivisie, maar niet voor de internationale top is jarenlang zo goed als onbestaand geweest bij Ajax, terwijl die bij PSV doorgaans relatief groot is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:28 schreef yats het volgende:
[..]
Als je elk jaar na een jaar je beste spelers verkoopt maak je het lastig om ook sportief te presteren. Waarom dacht jij anders dat er al jaren geen prijs gepakt is?
Onana doet het goed maar Cillessen is hij nog niet voorbij qua niveau, ik heb wel het idee dat hij zich beter ontwikkelt dan Zoet maar dan moeten wel die domme fouten eruit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind Onana echt een uitstekende keeper, veel beter dan Cillessen ook. Als zo'n fout(encombinatie) tegen Benfica eens in de zoveel wedstrijden het enige is wat er echt op aan te merken is...
Maar ik zou het prima vinden als hij blijft, of verlengt, hoor. Onder de 20 miljoen zou ik hem niet verkopen en lekker aan z'n contract houden
en alleen om te provoceren en irritant te zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat kan er toch een hoop onzin uit n persoon komen.
Topkeepers maken ook wel eens in de zoveel tijd een fout.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana doet het goed maar Cillessen is hij nog niet voorbij qua niveau, ik heb wel het idee dat hij zich beter ontwikkelt dan Zoet maar dan moeten wel die domme fouten eruit.
Cillessen heeft een matige reach naar de hoeken en is niet bijzonder op hoge ballen (en geen echte uitstraling). Als ik mocht kiezen zou ik voor Onana gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana doet het goed maar Cillessen is hij nog niet voorbij qua niveau, ik heb wel het idee dat hij zich beter ontwikkelt dan Zoet maar dan moeten wel die domme fouten eruit.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
alle spelers maken een aantal mega domme fouten in een seizoen, alleen bij een keeper is dat vaak wat destructiever dan bij bijvoorbeeld een spits
De enige andere van een vergelijkbaar talent is Skriniar die 100+ moet kosten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en met de Ligt gaat Barca een hoop tegendoelpunten minder krijgen moet ik veronderstellen?
Ik denk dat als Barca een topspeler wil gaan halen voor een excorbitant bedrag dat het al een gevestigde naam is van rond de 24 of ouder die zich al bewezen heeft op wekelijks topvoetbal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |