Ik heb onlangs voor moederdag, happy socks voor mijn betere helft gekocht. Ik zelf zie me daar niet zo 1-2-3 in rond lopen. Nu geef ik over het algemeen niet heel veel om de mening van anderen maar ik meen dat wanneer ik happy socks zou dragen, ik dan mogelijk een verkeerd signaal zou afgeven jegens bepaalde manspersonen met een afwijkende seksuele voorkeur.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Lans. Heb jij recent de neiging gehad om happy socks aan te schaffen?
Je hoeft je niet te verantwoorden. Ieder excuus in dezen is ongegrond.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest naar de fysio Lans. (Maar had er beter vandaag aan kunnen beginnen inderdaad, alleen ik was benieuwd naar de film)
Eens. Wel Amsterdams natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoor het al. We moeten eens online klaverjassen vrienden
Huh. Dan bedoel ik wat anders, wij kunnen niet onder troeven. (ik speel het nog niet zo lang)quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Log uit. Rotterdams natuurlijk. Onder troeven is voor droeftoeters.
Amsterdams klaverjassen is nóg erger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huh. Dan bedoel ik wat anders, wij kunnen niet onder troeven. (ik speel het nog niet zo lang)
Amsterdammersquote:Het verschil tussen Amsterdams en Rotterdams ligt in het feit dat bij Amsterdams een slag niet ingetroefd of overtroefd hoeft te worden als de hoogste kaart tot dan toe in die slag door de partner (maat) gespeeld is.
Dat klopt wel ja. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Amsterdams klaverjassen is nóg erger dan ik dacht.
[..]
Amsterdammers![]()
Zo is dat.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spel voor ouwe lullen, niet voor ons Haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |