Ik moest weg naar de fysio.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
afkijken? Was hij niet spannend genoeg om in één keer te zien?
Gister nog naar de Kuip geweest Scrummie?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het schijnt een echte te zijn geweest. Maar GGMM is nogal een gesloten boek.
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister nog naar de Kuip geweest Scrummie?
Nee, ik kom daar niet vaak meer.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister nog naar de Kuip geweest Scrummie?
Vanwege het slechte voetbal of andere prioriteiten?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik kom daar niet vaak meer.
Is het jou ook opgevallen dat befbekje er zelden meer is?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu je het zegt, ja.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het jou ook opgevallen dat befbekje er zelden meer is?
Na 6 jaar seizoenskaart zat ik in een periode dat het financieel niet meer kon. En nog eigenlijk niet. SCC wel, maar niet het gereis enzo.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanwege het slechte voetbal of andere prioriteiten?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ja.
Drizzt ook al.
Zonde van Befbekje.
Ah oké, dat is wel spijtig.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Na 6 jaar seizoenskaart zat ik in een periode dat het financieel niet meer kon. En nog eigenlijk niet. SCC wel, maar niet het gereis enzo.
Vind je dat gek?!!!quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ja.
Drizzt ook al.
Zonde van Befbekje.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het leven zit vol met spijtigheden.
Hey pisvinger, die film kijk je in één keer. Kom op man! (Excuses voor het taalgebruik)quote:
Hoi Lans. Heb jij recent de neiging gehad om happy socks aan te schaffen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey pisvinger, die film kijk je in één keer. Kom op man! (Excuses voor het taalgebruik)
Zeg 't hem Lans.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey pisvinger, die film kijk je in één keer. Kom op man! (Excuses voor het taalgebruik)
Ik moest naar de fysio Lans. (Maar had er beter vandaag aan kunnen beginnen inderdaad, alleen ik was benieuwd naar de film)quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die op dvd.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lord of the Rings films op Netflix, zijn het niet eens de extended editions, wat een teleurstelling
Ik heb befbekje en drizzt niet weggejaagd.quote:
Gelukkig heb ik die op Blu-ray.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lord of the Rings films op Netflix, zijn het niet eens de extended editions, wat een teleurstelling
Ahwww.. wat naar toch!quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb befbekje en drizzt niet weggejaagd.
De mensen die ik probeer weg te jagen blijven hier maar terugkomen.
[..]
Gelukkig heb ik die op Blu-ray.
Gewoon op goede kwaliteit als een piraat binnenhalen. Of kijk je echt nog ooit een dvd?quote:
Ik heb die DVD heel lang geleden gekocht hé. Maar ik kijk soms nog wel oude dvd's ja, vooral LOTR. Kan dvd's boven gewoon in de tv stoppen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon op goede kwaliteit als een piraat binnenhalen. Of kijk je echt nog ooit een dvd?
Mijne laatst weggegooid. Inclusief dvd speler.
Tijd voor een nieuwe tv dan.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die DVD heel lang geleden gekocht hé. Maar ik kijk soms nog wel oude dvd's ja, vooral LOTR. Kan dvd's boven gewoon in de tv stoppen.
Gelukkig heb ik die op 4kquote:Op vrijdag 7 december 2018 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb beneden een prima ding staan.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe tv dan.
Ik heb onlangs voor moederdag, happy socks voor mijn betere helft gekocht. Ik zelf zie me daar niet zo 1-2-3 in rond lopen. Nu geef ik over het algemeen niet heel veel om de mening van anderen maar ik meen dat wanneer ik happy socks zou dragen, ik dan mogelijk een verkeerd signaal zou afgeven jegens bepaalde manspersonen met een afwijkende seksuele voorkeur.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Lans. Heb jij recent de neiging gehad om happy socks aan te schaffen?
Je hoeft je niet te verantwoorden. Ieder excuus in dezen is ongegrond.quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest naar de fysio Lans. (Maar had er beter vandaag aan kunnen beginnen inderdaad, alleen ik was benieuwd naar de film)
Eens. Wel Amsterdams natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoor het al. We moeten eens online klaverjassen vrienden
Huh. Dan bedoel ik wat anders, wij kunnen niet onder troeven. (ik speel het nog niet zo lang)quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Log uit. Rotterdams natuurlijk. Onder troeven is voor droeftoeters.
Amsterdams klaverjassen is nóg erger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huh. Dan bedoel ik wat anders, wij kunnen niet onder troeven. (ik speel het nog niet zo lang)
Amsterdammersquote:Het verschil tussen Amsterdams en Rotterdams ligt in het feit dat bij Amsterdams een slag niet ingetroefd of overtroefd hoeft te worden als de hoogste kaart tot dan toe in die slag door de partner (maat) gespeeld is.
Dat klopt wel ja. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Amsterdams klaverjassen is nóg erger dan ik dacht.
[..]
Amsterdammers![]()
Zo is dat.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spel voor ouwe lullen, niet voor ons Haags
Ik denk dat we allemaal heel goed weten wat jij bedoeltquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb onlangs voor moederdag, happy socks voor mijn betere helft gekocht. Ik zelf zie me daar niet zo 1-2-3 in rond lopen. Nu geef ik over het algemeen niet heel veel om de mening van anderen maar ik meen dat wanneer ik happy socks zou dragen, ik dan mogelijk een verkeerd signaal zou afgeven jegens bepaalde manspersonen met een afwijkende seksuele voorkeur.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
hardquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:54 schreef Doublepain het volgende:
Heb nieuwe pre workout met een doodskop erop, voel wel meteen mijn hard pompen
Lekker hoor
Hardquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:54 schreef Doublepain het volgende:
Lekker hoor
hardquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:54 schreef Doublepain het volgende:
Lekker hoor
Hestiaquote:
Ik weet dus niet meer wie het waren.quote:
Kapi kraamt dat soort gezwets altijd uitquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet meer wie het waren.
Maar er waren in dit topic mensen die beweerde dat bankiers in Nederland nooit een pak droegen.
Ook niet in gesprekken met andere nationaliteiten
Ik zie iemand al in bespreking gaan met Britten of Aziaten in een overhemd en happy socksquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Kapi kraamt dat soort gezwets altijd uit
Hetgeen trouwens ook belachelijk isquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het begon toen geloof ik ook met happy socks.
Toen zei ik dat ik van kantoor naar huis zou worden gestuurd met zulke sokken.
Daarom een rabobank ook niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Maar er waren in dit topic mensen die beweerde dat bankiers in Nederland nooit een pak droegen.
Als man is het ook gewoon praktisch een pak te dragen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom een rabobank ook niet serieus nemen.
ik denk ook nooit na over wat ik draag als ik geen pak aan hebquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als man is het ook gewoon praktisch een pak te dragen.
Nooit ergens over nadenken genot
Misschien is de bierindustrie niet zo conservatiefquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
ik denk ook nooit na over wat ik draag als ik geen pak aan heb
Ik zei dat ze bij de Rabobank vaak niet meer in pak lopen inderdaad. Over gesprekken met andere nationaliteiten heb ik iig niks gezegd.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |