abonnement Unibet Coolblue
pi_183599653
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:35 schreef capricia het volgende:
Voedselprijzen gaan dus dan omhoog.
Jij weet dat na de oorlog een brood in Duitsland bijna een miljoen kosten deed, zijn er veel gestorven toen?
pi_183599676
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:39 schreef john2406 het volgende:

[..]

14 miljoen onder de armoede grens, tijdens lidmaatschap van de EU, hoeveel tijdens het EEG?
Ik kan het nergens vinden hoor, als jij het weet en graag minder dan ben ik tevreden, ik vermoed wel minder maar dat zul jij je wel zo in kleden dat het mooi uitkomt. Voor mij is het niks anders als dat de EU voor deze mensen armoede bracht.
Ik vind het niet raar dat men niet meer wil, het zaadje is daar op vruchtbare aarde gevallen denk ik.
Als jij vindt dat de EU daarvoor verantwoordelijk is, dan ben je dus eigenlijk voor verdere integratie. Want op dit moment heeft de EU daar namelijk niks over te zeggen.
Definitely not CIA
pi_183599677
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is jouw oplossing voor het Ierse, Noord Ierse (Britse) grensconflict. Wouw.
Onder andere, de een zijn dood is de ander zijn brood!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2018 01:56:58 ]
pi_183599698
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Als jij vindt dat de EU daarvoor verantwoordelijk is, dan ben je dus eigenlijk voor verdere integratie. Want op dit moment heeft de EU daar namelijk niks over te zeggen.
Gelukkig wel over roaming he!
pi_183599716
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

Onder andere de een zijn dood is de ander zijn brood!
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jij weet dat na de oorlog een brood in Duitsland bijna een miljoen kosten deed, zijn er veel gestorven toen?
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed welk punt je hiermee wil maken. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik denk dat het tijd is dat ik naar bed ga. Slaap lekker, doei!
Definitely not CIA
pi_183599733
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:45 schreef capricia het volgende:

[..]

[..]

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed welk punt je hiermee wil maken. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik denk dat het tijd is dat ik naar bed ga. Slaap lekker, doei!
Jij ook zoete dromen wens ik jou!
pi_183602782
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

Gelukkig wel over roaming he!
Oa
Maar met EU geld zijn veel verpauperde delen van Manchester, Liverpool en Birmingham opgeknapt.
Met EU geld zijn er projecten opgestart om mensen aan het werk of aan een eigen zaak te helpen.
De UK regeringen met voornamelijk Maggie Thatcher hebben juist voor die enorme armoede gezorgd door oa alle mijnen te sluiten zonder de mensen een alternatief te bieden

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183602821
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oa
Maar met EU geld zijn veel verpauperde delen van Manchester, Liverpool en Birmingham opgeknapt.
Met EU geld zijn er projecten opgestart om mensen aan het werk of aan een eigen zaak te helpen.
De UK regeringen met voornamelijk Maggie Thatcher hebben juist voor die enorme armoede gezorgd door oa alle mijnen te sluiten zonder de mensen een alternatief te bieden
Dat komt toch van alleen lees hier op het forum maar eens aandachtig mee, als iets wegvalt wordt het elders drukker, of meer werk.

In Limburg gingen ook ooit de mijnen eens dicht.
pi_183602904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat komt toch van alleen lees hier op het forum maar eens aandachtig mee, als iets wegvalt wordt het elders drukker, of meer werk.

In Limburg gingen ook ooit de mijnen eens dicht.
Je eerste zin snap ik niet..

Maar ja in Limburg gingen de mijnen dicht en dat is nog steeds 1 van de armste provincies en de NLse overheid heeft daar miljarden in geïnvesteerd.
In De UK werden ze aan hun lot overgelaten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183602920
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je eerste zin snap ik niet..

Maar ja in Limburg gingen de mijnen dicht en dat is nog steeds 1 van de armste provincies en de NLse overheid heeft daar miljarden in geïnvesteerd.
In De UK werden ze aan hun lot overgelaten
Is het niet er zijn nog armere provincies die ook slechter presteren ook.

In geinvesteerd, bedrijven opgestart met geld uit het mijnfonds, die achteraf verkocht werden voor 1 gulden. Witwassen van zwartgeld was dat misschien?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2018 11:40:18 ]
pi_183603051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is het niet er zijn nog armere provincies die ook slechter presteren ook.
Wat snap je niet aan "een van de"?
quote:
In geinvesteerd, bedrijven opgestart met geld uit het mijnfonds, die achteraf verkocht werden voor 1 gulden. Witwassen van zwartgeld was dat misschien?
We hebben het in dit Topic over de UK niet Limburg
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183603068
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan "een van de"?

[..]

We hebben het in dit Topic over de UK niet Limburg
Juist daarom ga er niet verder over in discussie, en al helemaal niet met iemand die er meer over weet!
pi_183603417
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oa
Maar met EU geld zijn veel verpauperde delen van Manchester, Liverpool en Birmingham opgeknapt.
Met EU geld zijn er projecten opgestart om mensen aan het werk of aan een eigen zaak te helpen.
De UK regeringen met voornamelijk Maggie Thatcher hebben juist voor die enorme armoede gezorgd door oa alle mijnen te sluiten zonder de mensen een alternatief te bieden

Thatcher heeft voor de meeste welvaart voor het VK gezorgd van alles prime ministers.

Maar verder een goed verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2018 12:15:50 ]
pi_183603768
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 12:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Thatcher heeft voor de meeste welvaart voor het VK gezorgd van alles prime ministers.

Maar verder een goed verhaal.
Meeste welvaart voor London eo. Het Noorden werd in armoede gestort
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 8 december 2018 @ 13:38:17 #65
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183604615
App voor EU-nationals om in aanmerking te komen voor 'settled status' zit vol bugs en security issues: https://www.theguardian.c(...)ing-bugs-home-office

Zoals verwacht, kunnen die Britten natuurlijk niks fatsoenlijks opleveren :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_183604620
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 12:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Meeste welvaart voor London eo. Het Noorden werd in armoede gestort
Prima dus.
  zaterdag 8 december 2018 @ 13:49:04 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183604781
patel4witham twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 19:45:14 It is clear my comments on‘ No Deal’ have been taken out of context by some. We should go back to Brussels & get a better deal. There is still time. Let’s take back control of borders, laws & money. reageer retweet
Die Britse MP die dreigde met Ierse hongersnood trekt nu de context-kaart

Wat een slap kutwijf is dit hé.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_183605410
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:49 schreef Falco het volgende:
patel4witham twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 19:45:14 It is clear my comments on‘ No Deal’ have been taken out of context by some. We should go back to Brussels & get a better deal. There is still time. Let’s take back control of borders, laws & money. reageer retweet
Die Britse MP die dreigde met Ierse hongersnood trekt nu de context-kaart

Wat een slap kutwijf is dit hé.
Dat totale gebrek aan realiteitszin ook. Blijft stuitend. Alsof de EU nu even in 2 maanden met het VK een veel betere deal voor ze in elkaar gaat flansen.
pi_183606783
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je eerste zin snap ik niet..

Maar ja in Limburg gingen de mijnen dicht en dat is nog steeds 1 van de armste provincies en de NLse overheid heeft daar miljarden in geïnvesteerd.
In De UK werden ze aan hun lot overgelaten
Middenmoot:

pi_183606802
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:49 schreef Falco het volgende:
patel4witham twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 19:45:14 It is clear my comments on‘ No Deal’ have been taken out of context by some. We should go back to Brussels & get a better deal. There is still time. Let’s take back control of borders, laws & money. reageer retweet
Die Britse MP die dreigde met Ierse hongersnood trekt nu de context-kaart

Wat een slap kutwijf is dit hé.
Ergens ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig naar die context. In wat voor situatie zou het volgens haar volledig acceptabel zijn om met een hongersnood te dreigen.
pi_183608204
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 15:56 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Middenmoot:

[ afbeelding ]
Mja, armoede...

Wat dit becijfert is het Bruto Binnenlands Product

De productie van consumptiegoederen en kapitaalgoederen (zowel uitbreidings- als vervangingsinvesteringen) door de particuliere sector.
De productie van consumptiegoederen en kapitaalgoederen door de overheid (meestal samengevat met de term overheidsbestedingen). Dit is niet hetzelfde als overheidsuitgaven. Bij bestedingen staat productie tegenover de betaling; overheidsuitgaven is een breder begrip, het gaat hier om overheidsbestedingen én overdrachtsinkomens.
De productie van consumptiegoederen en kapitaalgoederen voor het buitenland (de uitvoer ofwel export). Omdat voor de productie van goederen ook goederen uit het buitenland nodig zijn dient van de uitvoerwaarde de invoerwaarde (importwaarde) te worden afgetrokken. Het zo verkregen saldo wordt vaak het saldo van de lopende rekening van de betalingsbalans genoemd. Strikt genomen is dit niet juist. Het gaat hier alleen om het saldo van de goederen- en dienstenrekeningen. Zowel het saldo van de uit het buitenland ontvangen en aan het buitenland betaalde primaire inkomens als het saldo van de van het buitenland ontvangen en aan het buitenland betaalde inkomensoverdrachten worden buiten beschouwing gelaten.


Het is dus meer een rijtje in welke provincie het meeste tot het minste produceert wat niet zo direct met armoede te maken heeft.

Als je statistiek bedrijft op de koopkracht met een maandbedrag van 5000 euro dan ben je in de Randstad en Utrecht waarschijnlijk iets minder af qua wat je per maand overhoudt.
  zaterdag 8 december 2018 @ 17:47:51 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183608278
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 15:56 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Middenmoot:

[ afbeelding ]
Zou daar het aardgas in zijn meegerekend zijn? Groningen is eigenlijk een wingewest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183613202
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:23 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat totale gebrek aan realiteitszin ook. Blijft stuitend. Alsof de EU nu even in 2 maanden met het VK een veel betere deal voor ze in elkaar gaat flansen.
Waar staat "a better deal" eigenlijk op de schaal van een harde brexit naar remain?

edit:
Ergens tussen de 2% en 99% vermoed ik, dus die filler zullen we de komende 80 jaar nog wel blijven horen.
pi_183614275
De rellen in Frankrijk kunnen de Britten het gevoel geven dat ze toch redelijkf af zijn met Theresa May, die goed luistert naar het volk, althans haar stinkende best daarvoor doet want in elke zin die ze zegt, komt 'the British people' voor. Ik denk dat ze haar voorstel er wel door krijgt.
pi_183615437
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oa
Maar met EU geld zijn veel verpauperde delen van Manchester, Liverpool en Birmingham opgeknapt.
Met EU geld zijn er projecten opgestart om mensen aan het werk of aan een eigen zaak te helpen.
De UK regeringen met voornamelijk Maggie Thatcher hebben juist voor die enorme armoede gezorgd door oa alle mijnen te sluiten zonder de mensen een alternatief te bieden

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
De rellen in Frankrijk kunnen de Britten het gevoel geven dat ze toch redelijkf af zijn met Theresa May, die goed luistert naar het volk, althans haar stinkende best daarvoor doet want in elke zin die ze zegt, komt 'the British people' voor. Ik denk dat ze haar voorstel er wel door krijgt.
Bekijk het bovenstaande filmpje eens en weerleg eens een paar pro-EU argumenten, gewoon voor de lol even inhoudelijk.
pi_183618319
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]


[..]

Bekijk het bovenstaande filmpje eens en weerleg eens een paar pro-EU argumenten, gewoon voor de lol even inhoudelijk.
Maar dan wel zonder gebruik te maken van de volgende fake news argumenten

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183618322
Ok. We hadden dus een referendum, dat met nog geen 2% meerderheid werd gewonnen. Vooral omdat de politici en media al decennia vertelden dat alles te wijten was aan die akelige EU.

Het is ondertussen wel duidelijk, dat de deelname aan de EU zoveel oplevert, dat er uitstappen economische zelfmoord is. Maar de Engelsen zijn een zeer trots volk, dat er van overtuigd is dat zij alles beter kunnen.

Zoals iedereen, leven ze in hun hoofd nog in de tijd dat hun voorouders de wereld regeerden.

Dus, in plaats dat de politici zich dit realiseren en er mee aan de slag gaan, krijg je dus een hoop retoriek dat de EU heel slecht is en alles dwarsboomt, om te voorkomen dat het hemelse Verenigde Koninkrijk kan regeren over de hele wereld, zoals God het bedoeld heeft. En waar de inwoners dus gewoon recht op hebben.

Dit klinkt misschien belachelijk, maar vooral bij de ouderen en de bevolking op het platteland en in de dorpen, is dit de heilige waarheid.

"De EU pakt ons alles af!"

Het verweer dat de politici hebben tegen een nieuw referendum, wat vrijwel zeker tegen Brexit zou zijn, is dat het niet "democratisch" is. Oftewel, die 2% meerderheid van het eerste referendum is heilig, ook als dat het land de afgrond in duwt, en een flinke tegenstand van een nieuw referendum is ongewenst.

Vooral, omdat ze dat niet kunnen verkopen. Ze zijn er zo aan gewend om zelf de Engel te spelen en alles af te schuiven op de Duivelse EU, dat ze niet weten hoe ze dat zouden moeten aanpakken.

Het beste voorbeeld hiervan is Jacob Rees-Mogg: hij ziet de vernietiging van Engeland als de beste manier om zelf aan de macht te komen. Alle andere gevolgen interesseren hem niet.

Maar hij kan zich goed gedragen als Adel, beter dan de rest, en dat werkt blijkbaar goed in Engeland.
pi_183619633
EU heeft te weinig empathie. Allereerst moeten alle landen hun eigen immigratie kunnen regelen. Anders krijg je hommeles.
  zondag 9 december 2018 @ 06:41:06 #79
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183619640
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 06:29 schreef Loekie1 het volgende:
EU heeft te weinig empathie. Allereerst moeten alle landen hun eigen immigratie kunnen regelen. Anders krijg je hommeles.
Immigratiebeleid konden de Britten al de hele tijd zelfstandig uitvoeren... Zucht, dit moet nu toch wel algemene kennis zijn?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 9 december 2018 @ 07:32:26 #80
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183619733
https://www.telegraaf.nl/(...)en-gaat-naar-brussel

May heeft de stemming uitgesteld, ze voelt al aankomen dat ze geen meerderheid krijgt op naar een harde Brexit
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 9 december 2018 @ 09:01:15 #81
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_183620134
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 07:32 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-gaat-naar-brussel

May heeft de stemming uitgesteld, ze voelt al aankomen dat ze geen meerderheid krijgt op naar een harde Brexit
Verder weinig over te vinden.

quote:
..Naar verwachting maakt May zondag bekend dat de stemming wordt uitgesteld, schrijft de krant na gesproken te hebben met „ministers en adviseurs.”
Meer dan een vermoeden van de Sunday Times lijkt het mij, nog, niet.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 9 december 2018 @ 10:26:29 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183620959
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 07:32 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-gaat-naar-brussel

May heeft de stemming uitgesteld, ze voelt al aankomen dat ze geen meerderheid krijgt op naar een harde Brexit
Waardeloos als dit zo is. Als ze al concessies krijgt dan is dat hooguit een paar regeltjes in de political declaration die toch niet legaal bindend is. De kans is 0,0 dat ze terugkomt met iets waar wel een meerderheid voor is.

Ze moeten nu gewoon volle bak "no deal" voorbereiden. Dat hadden ze al meteen na het referendum moeten doen. Elke verspilde dag is er één.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 9 december 2018 @ 10:28:01 #83
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183620975
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:26 schreef SeLang het volgende:

[..]

Waardeloos als dit zo is. Als ze al concessies krijgt dan is dat hooguit een paar regeltjes in de political declaration die toch niet legaal bindend is. De kans is 0,0 dat ze terugkomt met iets waar wel een meerderheid voor is.

Ze moeten nu gewoon volle bak "no deal" voorbereiden. Elke verspilde dag is er één.
klopt de Engelsen pikken het niet als ze Gibraltar gaan kwijt raken en Nederland blijft vissen en toch aan de EU blijven betalen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183621088
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:26 schreef SeLang het volgende:

[..]

Waardeloos als dit zo is. Als ze al concessies krijgt dan is dat hooguit een paar regeltjes in de political declaration die toch niet legaal bindend is. De kans is 0,0 dat ze terugkomt met iets waar wel een meerderheid voor is.

Ze moeten nu gewoon volle bak "no deal" voorbereiden. Dat hadden ze al meteen na het referendum moeten doen. Elke verspilde dag is er één.
Dit idd, lijkt mij basiskennis onderhandelen. Zelfs als je geen "no deal" wil, dan moet je toch voorbereidingen treffen voor de "no deal". Daarom is de "deal" die er nu ligt in het voordeel van de EU. Het komt er op neer dat de UK voor onbepaalde tijd blijft betalen, niet mag meebeslissen en uiteindelijk moet afwachten wat de definitieve deal wordt.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 9 december 2018 @ 11:00:05 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183621293
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 06:29 schreef Loekie1 het volgende:
EU heeft te weinig empathie. Allereerst moeten alle landen hun eigen immigratie kunnen regelen. Anders krijg je hommeles.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183623281
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 07:32 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-gaat-naar-brussel

May heeft de stemming uitgesteld, ze voelt al aankomen dat ze geen meerderheid krijgt op naar een harde Brexit
:N
pi_183623375
Een definitieve uitspraak van het volk lijkt de enige uitweg.uit de crisis. En als de Britten nog enig gezond verstand over hebben, zal het daarop uitdraaien ook.
pi_183623896
quote:
Het Conservatieve Lagerhuislid Boris Johnson, die deze zomer opstapte als minister van Buitenlandse Zaken uit onvrede over Mays Brexitkoers, liet zondag weten dat May wat hem betreft kan aanblijven als ze de stemming dinsdag verliest. Ze zou dan weer terug moeten naar Brussel op opnieuw te onderhandelen, aldus de prominente Brexiteer.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ord-ierland-a3010263
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 9 december 2018 @ 14:19:45 #89
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183624092
quote:
Boris Johnson is alleen met zijn eigen carrière bezig. Hij weet dat hij momenteel weinig (geen) kans maakt bij een leadership contest. Sowieso denk ik niet dat er veel animo is om deze troep op te ruimen dus liever laten ze Theresa May nog even zitten.

Boris Johnson is eigenlijk ook een Remainer. Hij is uit opportunistische overwegingen vlak voor het referendum naar Leave geswitcht omdat hij verwachtte dat Leave toch wel zou verliezen. Zijn steun voor Leave zou hem dan geloofwaardigheid geven binnen de Tory partij als hij later voor het leiderschap zou gaan.

Veelzeggend is ook dat je nauwelijks iets van BJ hoorde in de dagen vlak na het referendum. Een Leave victory was not supposed to happen! En een plan daarvoor heeft hij dus ook nooit gehad, dus hij was in paniek en wist niet meer wat hij moest doen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183624170
Uitstellen heeft misschien zin want dan gaan de rellen in Parijs geen rol spelen. Beter is het om te stemmen in een rustiger periode.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 december 2018 @ 14:35:35 #91
862 Arcee
Look closer
pi_183624255
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 14:01 schreef zakjapannertje het volgende:
Ze zou dan weer terug moeten naar Brussel op opnieuw te onderhandelen, aldus de prominente Brexiteer.
Maar dat wil de EU niet, want het is deze deal of geen deal.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 9 december 2018 @ 14:36:18 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183624261
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:28 schreef Loekie1 het volgende:
Uitstellen heeft misschien zin want dan gaan de rellen in Parijs geen rol spelen. Beter is het om te stemmen in een rustiger periode.
De hele Brexit is irrelevant als je nog een jaartje of 5 wacht. Je ziet toch wat nu de trend is in Europa. De voorstanders van grote EU invloed (Merkel, Macron etc) hebben tevergeefs aan een stuk elastiek lopen trekken en dat schiet nu de andere kant op. De toekomst is een veel lossere unie met meer soevereiniteit voor de lidstaten en daar had de UK zich ook prima in thuis gevoeld.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183624278
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

De hele Brexit is irrelevant als je nog een jaartje of 5 wacht. Je ziet toch wat nu de trend is in Europa. De voorstanders van grote EU invloed (Merkel, Macron etc) hebben tevergeefs aan een stuk elastiek lopen trekken en dat schiet nu de andere kant op. De toekomst is een veel lossere unie met meer soevereiniteit voor de lidstaten en daar had de UK zich ook prima in thuis gevoeld.
Dat had al veel eerder gekund natuurlijk.
  zondag 9 december 2018 @ 14:42:48 #94
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183624327
quote:
Godver, wat zijn sommige mensen ook dom.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 9 december 2018 @ 14:44:32 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183624354
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

De hele Brexit is irrelevant als je nog een jaartje of 5 wacht. Je ziet toch wat nu de trend is in Europa. De voorstanders van grote EU invloed (Merkel, Macron etc) hebben tevergeefs aan een stuk elastiek lopen trekken en dat schiet nu de andere kant op. De toekomst is een veel lossere unie met meer soevereiniteit voor de lidstaten en daar had de UK zich ook prima in thuis gevoeld.
Vaker op het vasteland komen, dude. De stemming is steeds meer pro-EU geworden, ondanks de weeffouten die het heeft.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 15:13:27 #96
236264 crew  capricia
pi_183624723
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2018 14:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Vaker op het vasteland komen, dude. De stemming is steeds meer pro-EU geworden, ondanks de weeffouten die het heeft.
Met dank aan de U.K.
Definitely not CIA
pi_183624829
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar dat wil de EU niet, want het is deze deal of geen deal.
Dan zet ik in op geen deal!
pi_183625861
Veel succes. Dat wil de overgrote meerderheid van de Engelsen en van de parlementairen niet.
Het zal dus NOOIT gebeuren....
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar dat wil de EU niet, want het is deze deal of geen deal.
Dat zeggen ze nu. We zullen zien nadat de deal weggestemd is. Of nadat Corbyn aan de macht komt. Of er dan niet heronderhandeld wordt.
  zondag 9 december 2018 @ 16:32:18 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183626000
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:23 schreef Pantallas het volgende:
Veel succes. Dat wil de overgrote meerderheid van de Engelsen en van de parlementairen niet.
Het zal dus NOOIT gebeuren....

[..]

Dat zeggen ze nu. We zullen zien nadat de deal weggestemd is. Of nadat Corbyn aan de macht komt. Of er dan niet heronderhandeld wordt.
Ben je toevallig Brits?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183626017
Als er opnieuw onderhandeld zal worden, zal dat een uitruil worden. M.a.w. de EU zal toegeven op een aantal Britse pijnpunten maar niet voor niks bijvoorbeeld. Hoewel ik denk dat de EU sowieso niet zal heronderhandelen. Wat als de volgende deal het dan ook niet redt? Dan blijf je bezig. Bovendien is er nauwelijks nog tijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')