En terecht als dat jouw positie op de weg veilig maakt i.p.v. onveilig. Bumperklevers en dat soort tuig heb ik niet zoveel medelijden mee.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:47 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je zegt dat mensen normaal moeten doen op de weg, maar je vertelt trots dat je andere automobilisten verblindt met de verlichting op je auto.
Wauw, jij bent dé manquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Lol.
Ik gooi me mistlampen aan die gemonteerd zitten op de dak van de bus.
2x 18watt witte led verlichting op je ogen is niet lekker .
Ook al is het maar voor nog geen seconden
En aan de voorkant even 350watt led licht aan gooie ben je ook niet blij.
Nee gewoon normaal doen op de weg.
Voor je het weet lig je in een vangrail of in de berm.
Mensen moeten eens normaal gaan doen .
Maar ja de mensen zijn zonder dat ze het beseffen tegen een burn-out of zwaar gestrest .
Na 21 jaar als een gek voor een baas gewerkt in een leven vol haast en spoed .
Kijk ik nu alles van een anderen kant.
Gasten die haast hebben zijn maar eigenlijk zielige persoon die nog niet zo ver zij als mijn kijk op het leven.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Lol.
Ik gooi me mistlampen aan die gemonteerd zitten op de dak van de bus.
2x 18watt witte led verlichting op je ogen is niet lekker .
Ook al is het maar voor nog geen seconden
En aan de voorkant even 350watt led licht aan gooie ben je ook niet blij.
Juist. Ik bespeur hier enige inconsistentie.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nee gewoon normaal doen op de weg.
Mensen moeten eens normaal gaan doen .
Gasten die haast hebben zijn maar eigenlijk zielige persoon die nog niet zo ver zij als mijn kijk op het leven.
Klopt ook.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Juist. Ik bespeur hier enige inconsistentie.
Schrijf jij nieuwsberichten op Teletekst ?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
Klopt ook.
Ik ben niet gek .
Als ik ze aan zet dan ben ik verantwoordlijk voor wat er komen gaat .
Maar ze zitten er wel op en ik kan ze bedienen.
Als er echt iemand door blijf zeuren dan gaan ze aan.
Waar ik rij is vaak een 2weg baan.
Of ik ben naast de weg over de zand .
Soms ben ik ergens waar totaal geen verlichting is en ook geen weg wat officieel is.
Dan rij ik over een weg dat aangelegd is met metaal platen.
Daarom zitten die lampen er op.
Zodat ik de weg wat aangemaakt is kan zien .
Achterkant 2x 18watt led
Voorkant led balk 350watt
Zijkanten 2x60watt led.
Als ik ze allemaal aan zet wat een licht heb ik dan lol.
Wat voor type ben jij dan? Volgens mij behoorlijk náást het padje terecht gekomen, toch?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Klopt ook.
Ik ben niet gek .
Als ik ze aan zet dan ben ik verantwoordlijk voor wat er komen gaat .
Maar ze zitten er wel op en ik kan ze bedienen.
Als er echt iemand door blijf zeuren dan gaan ze aan.
Waar ik rij is vaak een 2weg baan.
Of ik ben naast de weg over de zand .
Soms ben ik ergens waar totaal geen verlichting is en ook geen weg wat officieel is.
Dan rij ik over een weg dat aangelegd is met metaal platen.
Daarom zitten die lampen er op.
Zodat ik de weg wat aangemaakt is kan zien .
Achterkant 2x 18watt led
Voorkant led balk 350watt
Zijkanten 2x60watt led.
Als ik ze allemaal aan zet wat een licht heb ik dan lol.
Groot licht op zetten bij mensen zodat dat verblind worden via de achteruit kijkspiegel.quote:Op zondag 30 december 2018 00:19 schreef eRKa het volgende:
[..]
Wat voor type ben jij dan? Volgens mij behoorlijk náást het padje terecht gekomen, toch?
Luister, moedwillig medeweggebruikers verblindend is niet comme ils faut.....niet weer doen aub.
Volgens mij proberen een aantal users hier kalm uit te leggen dat werklichten niet bedoeld zijn om je dolle frustraties een plekje te geven.quote:Op zondag 30 december 2018 01:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Groot licht op zetten bij mensen zodat dat verblind worden via de achteruit kijkspiegel.
Dat is ook niet normaal.
Verder mijn spots op de achterkant staan gericht op mijn trekhaak .
Als die persoon verblind zal worden als ik ze aan zet.
Dan zat die persoon zo wat op mijn bumper .
Verder waar kalm en lees nog eens wat ik geschreven heb.
In plaats als dolle te gaan reageren
Omdat jij gewoon van te voren gas had moeten geven en vóór die sleepcontainer had kunnen invoegen.. niet jouw incompetentie afwikkelen op een ander, da's nasty. Een 21 jarige auto kan best met 85+ invoegen, of het moet een Trabi zijn ofzo.quote:Op zondag 30 december 2018 17:12 schreef Fer het volgende:
Dat invoeghulp niet vaak wenselijk is, weet ik, maar nu het volgende. Ik kom op de invoegstrook met (vandaag eens) een 21 jarige pufauto. Op de rechterstrook (van de 3) rijdt een Audi met 115. Voor hem rijdt een auto met aanhangwagen 85, die moet hij toch inhalen.
Waarom dan toch rechts blijven, mij het invoegen moeilijker maken en pas op het allerlaatste moment de auto met aanhanger inhalen?
Dan valt in jouw verhaal de invoegstrook al weg.quote:Op zondag 30 december 2018 17:36 schreef Fer het volgende:
Die sleepcontainer was de invoegstrook al voorbij. Die had ik nooit kunnen inhalen.
Omdat jij nog altijd de bijzondere verrichting aan het uitvoeren bent en hij niet eens hoeft te weten dat je daar zat. Het is netjes om bij zo'n strook rekening te houden met het invoegende verkeer maar het hoeft niet, en heel veel mensen kijken sowieso nooit in hun rechter buitenspiegel. Dat is iets wat je jezelf aanleert.quote:Op zondag 30 december 2018 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon van te voren gas had moeten geven en vóór die sleepcontainer had kunnen invoegen.. niet jouw incompetentie afwikkelen op een ander, da's nasty. Een 21 jarige auto kan best met 85+ invoegen, of het moet een Trabi zijn ofzo.
Dan had je dus 600 meter minus die ene knakworsdt om in te voegen.. rijd je met een intercity of wat?quote:Op zondag 30 december 2018 17:36 schreef Fer het volgende:
Die sleepcontainer was de invoegstrook al voorbij. Die had ik nooit kunnen inhalen.
Gewoon, frustratie. Normaal met mijn leasewaggie heb ik dit soort dingen niet. Dan dwing het af denk ik.quote:Op zondag 30 december 2018 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, had gekund. Hij deed het niet. En nu?
Ja man, mensen die met +30 aankomen en dan afremmen en achter de slak blijven plakkenquote:
Ah ja, 't zou allemaal een stuk fijner zijn wanneer men gewoon een klein beetje rekening met elkaar hield. Maar dat het niet gebeurt heb ik ondertussen wel geaccepteerd.quote:Op zondag 30 december 2018 20:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Gewoon, frustratie. Normaal met mijn leasewaggie heb ik dit soort dingen niet. Dan dwing het af denk ik.
Die zijn er niet wil je zeggen? hmm?quote:Op zondag 30 december 2018 20:18 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja man, mensen die met +30 aankomen en dan afremmen en achter de slak blijven plakkenDie zijn een aanwinst in het verkeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Rotonde gaat rechtsrijdend altijd tegen de klok in. Lijkt erop dat jij de spookrijder bentquote:Op zondag 30 december 2018 20:22 schreef eRKa het volgende:
Sommige weggebruikers.... Kom ik vlakbij huis op een rotonde, komt er een spookrijder me tegemoet
Gelukkig reed ik niet hard, was net vanuit stilstand opgetrokken en de rotonde op gereden. Die Belg die aan het spookrijden was had ook wat reactievermogen en knalde de middencirkel op, zelf kon ik ook nog remmen en uitwijken dus het liep zonder schade af.
Wel wezenloos geschrokken. Wie haalt het in zijn hoofd om een rotonde tégen de klok in te nemen?
En ik heb het dit voorjaar nog zien gebeuren, stond er te tanken en zag een Belg ook spookrijdend de rotonde nemen naar het tankstation. Die dame heb ik duidelijk verteld wat ze verkeerd gedaan had, maar die keek me aan alsof ze uit een ei gekropen kwam. Grote kans dat dit dezelfde is geweest. Rijbewijs afnemen en nooit meer achter het stuur!
Belgen zijn niet gewend aan rotondes en sowieso kutchauffeurs.
quote:Op zondag 30 december 2018 20:55 schreef Fer het volgende:
Nee.
1+2 was het barrel wat ik reed niet toe in staat. Ook wel duidelijk zichtbaar van een km afstand, dat het een tuffende bejaardenslak is, die met 90 achter de aanhangwagen zou invoegen en daar even blijven.
3 was geen probleem, 2 lege banen links en er kwam ook geen hond aan.
Misschien ter verduidelijking. De man zat in mijn spiegel en zag mij rijden door zijn voorruit. Hij reed linksachter mij en ik had hem er zelfs op die rechterstrook voor kunnen knallen, maar zo rijd ik niet.Komt ie met al die nuttige informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
E.e.a. ligt wel aan de afstanden, maar ik snappem..
Eigenlijk was je dus met de kerst op date met je grootmoeke?![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |