Dat is wel een optie iddquote:Op woensdag 5 december 2018 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan het ook in twee stappen doen. Doe je vanavond al het snijwerk. Stop het in je koelkast (behalve de gember en knoflook dat droogt teveel uit) en dan kan je het morgen bij elkaar gooien.
Het snijwerk is het meest vervelend. Dus heb je dat gehad dan heb je het meest vervelender achter de rug.quote:
Serieus niet eens bij stilgestaan het snijden eerder te doenquote:Op woensdag 5 december 2018 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het snijwerk is het meest vervelend. Dus heb je dat gehad dan heb je het meest vervelender achter de rug.![]()
Gewoon vanavond voor de tv doen. Serie aan en snijden maar.
Je kookt niet zo vaakquote:Op woensdag 5 december 2018 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus niet eens bij stilgestaan het snijden eerder te doen.
Jawel. Dagelijks. Maar doe t snijden dus ook dan.quote:
Maar dan is het misschien niet zoveel als nu?quote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Dagelijks. Maar doe t snijden dus ook dan.
Ja minder veel iddquote:Op woensdag 5 december 2018 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dan is het misschien niet zoveel als nu?
Ik doe het zelf voornamelijk als het veel is of als ik weet dat ik er s avonds geen tijd voor heb.
Chinees gemaakt of besteld?quote:Op woensdag 5 december 2018 18:24 schreef dud0r het volgende:
Ik heb nog Chinees over van gisteren.![]()
Wel even pasta maken voor de kleine man. Had hij zin in.
Ja maar jij woont niet alleenquote:Op woensdag 5 december 2018 18:35 schreef dud0r het volgende:
Afgehaald. En we weten dat we er tweeënhalve dag van kunnen eten.
Neem een combigerecht met bami/nasi.quote:
Hoi schatjequote:
he Lieverd!quote:
Gewoon lekker niet doen dan.quote:Op woensdag 5 december 2018 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
he Lieverd!
Ik moet eigenlijk nakijken maar mijn colleges van negen tot vijf waren te heftig.
Heb geen zin meer.
haha dit is nog luier dan dat ik ben.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2018 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
haha dit is nog luier dan dat ik ben.
Maar is het lui of efficiënt?quote:Op woensdag 5 december 2018 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
haha dit is nog luier dan dat ik ben.
lui is doorgaans efficient.quote:
Eensquote:Op woensdag 5 december 2018 19:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
lui is doorgaans efficient.
. Beste personeel is lui aangelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |