quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
1 van de grootste speerpunten ja. Komt ook naar voren toe in elke keynote. Trump is vanaf zijn aanstelling vies mad op Apple omdat ze niet willen meewerken.
Hier veel info: https://www.apple.com/privacy/
De Poolse kreeg hier laatst berisping omdat ze massaal invloed probeerde te kopen bij lokale politici in london.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja in HongKong en Bangkok ook wel bij de NLse club geweest, wat een over het paard getilde mensen maar allemaal weglopen als de bitterballen betaald moeten worden
quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Spijtig dat waves juist nu aan het stijgen is
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik voor het eerst sinds mijn zusje er niet meer in geloofd
maar is meer een vervroegde kerst met de vriendengroep van mijn vriendin
Dat is al helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:18 schreef aTypisch het volgende:
heb zelfs een mooi gedicht geschreven
Waarin iemand volledig wordt afgemaakt? Of heb je het netjes gehouden?quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:18 schreef aTypisch het volgende:
heb zelfs een mooi gedicht geschreven
Dat zijn de mooiste gedichten.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarin iemand volledig wordt afgemaakt? Of heb je het netjes gehouden?
Leuk voor jequote:Op dinsdag 4 december 2018 13:27 schreef aTypisch het volgende:
ik heb net een gratis kaartje ontvangen voor feyenoord-vvv
Dag GGMM.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:26 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde dat Lenny er weer is dus ben ik direct gekomen
Dank je! Erg goedquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag GGMM.
Gefeliciteerd met het moderatorschap.
Hoe bevalt het?
Neem je wel een bal meequote:Op dinsdag 4 december 2018 13:27 schreef aTypisch het volgende:
ik heb net een gratis kaartje ontvangen voor feyenoord-vvv
quote:
doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:35 schreef Doublepain het volgende:
Of krijg je een gratis kaartje bij een aankoop van een voetbal?
quote:
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:35 schreef Doublepain het volgende:
Of krijg je een gratis kaartje bij een aankoop van een voetbal?
Goed om te horen. Wel jammer dat je onlo erbij hebt gekregen. Ik had je een betere collega toegewenst.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank je! Erg goed
Hoe gaat het met je?
wbquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wel jammer dat je onlo erbij hebt gekregen. Ik had je een betere collega toegewenst.
Hier gaat het prima. Dank voor de interesse.
je hebt gewoon een zeldzame vorm van hersenkanker als je mensen buiten de foks gaat bedreigenquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:39 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat hij Steven verafschuwde
ik krijg Fran Sol niet aan de praat in FM19quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wel jammer dat je onlo erbij hebt gekregen. Ik had je een betere collega toegewenst.
Crewbash. GENOTE.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fout in FM19 dan.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik krijg Fran Sol niet aan de praat in FM19
Notes zijn privé. Of is er nieuw beleid dat je daar tegenwoordig open over mag praten?quote:
Ja, dat het is het enige nadeel. Ik moet die jongen álles uitleggen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja hoor je doet je best maarquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey leuk
mogen we van het weekend langskomen?
gelukkig wel, ben er nu wel klaar meequote:Op dinsdag 4 december 2018 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank vriend.
Sinterklaas ellende bijna voorbij. Dan kan de focus vol op kerst.
Huh watquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt gewoon een zeldzame vorm van hersenkanker als je mensen buiten de foks gaat bedreigen
(niet mij)
Lenny.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag GGMM.
Gefeliciteerd met het moderatorschap.
Hoe bevalt het?
Het is nog niet echt een onverdeeld succes hè.quote:Op dinsdag 4 december 2018 14:12 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch krijgt veel kritiek in zijn award topic.
(terecht?)
iddquote:Op dinsdag 4 december 2018 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is nog niet echt een onverdeeld succes hè.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |