wbquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wel jammer dat je onlo erbij hebt gekregen. Ik had je een betere collega toegewenst.
Hier gaat het prima. Dank voor de interesse.
je hebt gewoon een zeldzame vorm van hersenkanker als je mensen buiten de foks gaat bedreigenquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:39 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer dat hij Steven verafschuwde
ik krijg Fran Sol niet aan de praat in FM19quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wel jammer dat je onlo erbij hebt gekregen. Ik had je een betere collega toegewenst.
Crewbash. GENOTE.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fout in FM19 dan.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik krijg Fran Sol niet aan de praat in FM19
Notes zijn privé. Of is er nieuw beleid dat je daar tegenwoordig open over mag praten?quote:
Ja, dat het is het enige nadeel. Ik moet die jongen álles uitleggen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja hoor je doet je best maarquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey leuk
mogen we van het weekend langskomen?
gelukkig wel, ben er nu wel klaar meequote:Op dinsdag 4 december 2018 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank vriend.
Sinterklaas ellende bijna voorbij. Dan kan de focus vol op kerst.
Huh watquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt gewoon een zeldzame vorm van hersenkanker als je mensen buiten de foks gaat bedreigen
(niet mij)
Lenny.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag GGMM.
Gefeliciteerd met het moderatorschap.
Hoe bevalt het?
Het is nog niet echt een onverdeeld succes hè.quote:Op dinsdag 4 december 2018 14:12 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch krijgt veel kritiek in zijn award topic.
(terecht?)
iddquote:Op dinsdag 4 december 2018 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is nog niet echt een onverdeeld succes hè.
quote:
Ik reageer net op je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |