Wat een leven heb je dan.quote:Op maandag 3 december 2018 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar ja, ik kan nog steeds hardop lachen om onlogisch zijn 'aleen'.
20 nuggets bah bah.quote:Op maandag 3 december 2018 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vrijdag 20 nuggets voor 5 euro
domino's doet ook aan de cadeaukalender 1 euro voor medium pizza bij afhalen (als marketingstudent weet ik dit)
Openbaren note.quote:Op maandag 3 december 2018 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Openbaren TR. Je hebt nu een note aan je broek hangen.
Binnenkort nog die contest afwerken. 4 big king xxl's last man standing.quote:Op maandag 3 december 2018 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
20 nuggets bah bah.
Menuutje of burger wil ik nog wel meepakken maar die dingen vind ik echt intens goor.
Beter ga je gewoon naar de Burgerking (onlogisch is het hier mee eens)
quote:Op maandag 3 december 2018 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist.
Maar je kan de notes van de afgelopen 7 dagen niet inzien.
Nog beter sla je al die ranzige tenten gewoon helemaal over.quote:Op maandag 3 december 2018 19:00 schreef KingRoland het volgende:
Burger king > McDonalds nu wel
alleen mcdonalds heeft betere frietjes, maar that's it
1 keer in de 3 maanden niets mis mee nielsquote:Op maandag 3 december 2018 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog beter sla je al die ranzige tenten gewoon helemaal over.
preciesquote:Op maandag 3 december 2018 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog beter sla je al die ranzige tenten gewoon helemaal over.
Dat zeg je nu, morgen ga je me weer dm's sturen om bevestiging te zoeken.quote:Op maandag 3 december 2018 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Ik sterf liever zonder medestanders dan dat ik ooit met jou geassocieerd moet worden.
Geen idee wat ik de afgelopen week heb gedaan. Behalve het feit benoemen dat Wim Hordijk een kut tandarts is.quote:Op maandag 3 december 2018 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist.
Heb je hem net even snel een note gegeven?quote:Op maandag 3 december 2018 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist.
Ga daar maar eens lang en hard over nadenken.quote:Op maandag 3 december 2018 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee wat ik de afgelopen week heb gedaan. Behalve het feit benoemen dat Wim Hordijk een kut tandarts is.
Dat valt mee ja, het is je vergeven.quote:Op maandag 3 december 2018 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 keer in de 3 maanden niets mis mee niels
Wellicht heb je weer een note nuquote:Op maandag 3 december 2018 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee wat ik de afgelopen week heb gedaan. Behalve het feit benoemen dat Wim Hordijk een kut tandarts is.
ben jij homoseksueelquote:Op maandag 3 december 2018 19:01 schreef KingRoland het volgende:
ik eet liever turkse pizza of broodje doner
bij turkse pizza geen tomaat, sambal verder alles erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |