Zo zo, je eet een keer gezond?quote:Op maandag 3 december 2018 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Donderdag Big Mac 1 euro.
Maar dan ga ik niet
Ik kan trouwens niet op je dm reageren sky, zit een blokkade op.quote:Op maandag 3 december 2018 18:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kunnen nu wel potje curvefever doen?
Oh was al beledigd, maar dan snap ik het.quote:Op maandag 3 december 2018 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet op je dm reageren sky, zit een blokkade op.
Dat is een maatregel van hogerhand.
iedereen heeft mijn naaktfotos toch alquote:Op maandag 3 december 2018 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
Tjacka blijft liever undercover en dat respecteer ik.
nee maar ben te lui om aan te passenquote:Op maandag 3 december 2018 18:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je nog altijd verliefd op Cerny?
Gelukkig.quote:Op maandag 3 december 2018 18:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh was al beledigd, maar dan snap ik het.
Haat Onlo je niet?quote:Op maandag 3 december 2018 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig.
1 VBL-mod die me haat is wel voldoende
Wat een slappeling ben je toch.quote:Op maandag 3 december 2018 18:51 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik mod ben moet ik dit soort dingen laten gaan WGR / Boete word bepaald naar officier van justitie
Daar baal ik wel een beetje van
Autistische mensen houden graag van orde en regelmaatquote:Op maandag 3 december 2018 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom pas over 11 minuten?
Waarom niet nu?
Hoe verklaar je dit?
vrijdag 20 nuggets voor 5 euroquote:Op maandag 3 december 2018 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Donderdag Big Mac 1 euro.
Maar dan ga ik niet
Noem me mij hier nou autistisch?quote:Op maandag 3 december 2018 18:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Autistische mensen houden graag van orde en regelmaat.
Onlo is zuinig op de spaarzame makkers die hij nog over heeft na zijn hele reeks flaters sinds hij moderator is.quote:
Onzin. Ik sterf liever zonder medestanders dan dat ik ooit met jou geassocieerd moet worden.quote:Op maandag 3 december 2018 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlo is zuinig op de spaarzame makkers die hij nog over heeft na zijn hele reeks flaters sinds hij moderator is.
quote:Op maandag 3 december 2018 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar ja, ik kan nog steeds hardop lachen om onlogisch zijn 'aleen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |