abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183516407
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.
  maandag 3 december 2018 @ 17:55:36 #2
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183517819
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik heb tegen hem gezegd dat ik er extreem ongemakkelijk van werd en heb hem sindsdien niet meer gesproken :{
Misschien schaamt hij zich een beetje nu en durft hij niks meer te zeggen?
pi_183517872
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 17:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien schaamt hij zich een beetje nu en durft hij niks meer te zeggen?
Terecht.

Wat was het?
  maandag 3 december 2018 @ 18:51:11 #4
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183518708
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2018 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Terecht.

Wat was het?
Het klinkt een beetje alsof hij z’n kringspier heeft laten ontspannen achter het station.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183518723
Voor een eerste date al niets meer te bespreken hebben klinkt ook wel aantrekkelijk
  maandag 3 december 2018 @ 19:00:54 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_183518923
quote:

[..]

Terecht.

Wat was het?
Waarom wordt er nu zo geheimzinnig over gedaan?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183519724
quote:

[..]

Terecht.

Wat was het?
Staat gewoon in het vorige topic...
pi_183525881
Watskebeurt? ik zie alleen iets over een bont en blauw slaan fetish
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 4 december 2018 @ 01:05:39 #9
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_183526257
Ik heb me 1 keer ingeschreven bij Lexa, ik heb me niet voorgedaan als de beste catch die ze konden krijgen.

Ik heb mijn verhaal vooral heel eerlijk verteld, en tevens gezegd dat een kind geen probleem was.

Nou, dat heb ik geweten!
Positief was dat ik al snel 7 geïnteresseerden had.
Alleen had ik in no time iemand met 5 kinderen die reageerde. En ook de meeste anderen hadden al meerdere kinderen. Ja ik had moeten schrijven 1 kind (of desnoods 2 kinderen).

Ook nog iemand die zelf geen foto stuurde... die ik heb afgewimpeld. Ja, ik zette mijn foto op mijn profiel... en dan is het gelijk oversteken. Wat moet ik dan verwachten? Dat Godzilla opduikt op mijn date?

Nee uiteindelijk heb ik met een vrouw afgesproken. Wel een leuk mens, maar niet voor een relatie (meer als vriendschap materiaal).
Maar goed, gezellig gegeten in een restaurantje... maar toen we weer aankwamen bij mijn appartement wilde ze toch mee naar binnen, waar ze ineens heel moe werd.
En ineens weer klaarwakker toen ik een half uur later ook naar bed ging.

En ja we hebben seks gehad. Maar ik had wel zoiets van... was ik maar zo keihard tegen deze vrouw geweest als dat vrouwen vaak naar mannen zijn.

Nee ik heb me niet laten leiden door mijn pik, dit was oprecht een keuze die ik niet had willen maken. Ik wilde aan de ene kant geen seks, maar ik wilde ook niet dat zij zich keihard afgewezen voelde en / of haar in haar zelfvertrouwen aantasten.

Waarom zijn dit soort dingen zo moeilijk, als je geen klootzak bent of wilt zijn?
Als dit andersom geweest was, dan was ik al tijdens het etentje gedumpt waarschijnlijk.

Zijn wij mannen in dit soort zaken misschien toch het zwakkere geslacht?
pi_183526448
Vrouwen weten dat mannen snel opgewonden kunnen raken. Alleen het probleem is denk ik dat, als je als vrouw een 3 or 4/10 bent je alsnog genoeg mannen hebt die een avondje met je willen stoeien. Terwijl, als je een man bent en je bent een 3 of 4/10 dan loop je echt te schrapen, en áls je een keer een vrouw hebt die zelf een 6/7 is moet je in je handen knijpen dat het geen complete gekkie is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2018 01:47:17 ]
pi_183526735
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 01:05 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ik heb me 1 keer ingeschreven bij Lexa, ik heb me niet voorgedaan als de beste catch die ze konden krijgen.

Ik heb mijn verhaal vooral heel eerlijk verteld, en tevens gezegd dat een kind geen probleem was.

Nou, dat heb ik geweten!
Alleen had ik in no time iemand met 5 kinderen die reageerde. En ook de meeste anderen hadden al meerdere kinderen. Ja ik had moeten schrijven 1 kind (of desnoods 2 kinderen).

Ook nog iemand die zelf geen foto stuurde... die ik heb afgewimpeld. Ja, ik zette mijn foto op mijn profiel... en dan is het gelijk oversteken. Wat moet ik dan verwachten? Dat Godzilla opduikt op mijn date?

Nee uiteindelijk heb ik met een vrouw afgesproken. Wel een leuk mens, maar niet voor een relatie (meer als vriendschap materiaal).
Maar goed, gezellig gegeten in een restaurantje... maar toen we weer aankwamen bij mijn appartement wilde ze toch mee naar binnen, waar ze ineens heel moe werd.

En ja we hebben seks gehad. Maar ik had wel zoiets van... was ik maar zo keihard tegen deze vrouw geweest als dat vrouwen vaak naar mannen zijn.

Nee ik heb me niet laten leiden door mijn pik, dit was oprecht een keuze die ik niet had willen maken. Ik wilde aan de ene kant geen seks, maar ik wilde ook niet dat zij zich keihard afgewezen voelde en / of haar in haar zelfvertrouwen aantasten.

Waarom zijn dit soort dingen zo moeilijk, als je geen klootzak bent of wilt zijn?
Als dit andersom geweest was, dan was ik al tijdens het etentje gedumpt waarschijnlijk.

:')
  dinsdag 4 december 2018 @ 06:27:42 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183526925
quote:

Nou, dat heb ik geweten!

Je hebt seks gehad omdat je geen nee durfde te zeggen en haar anders zielig vond?

Tja.. Dat kan je enkel bij jezelf zoeken.
pi_183526973
Van die nep profielen op badoo die in hun bio hebben staan ‘ kom mij opzoeken op hearts.nl onder (naam). Even gekeken op die site, zit er er een dikke paywall :D

Als mensen daarin trappen ;( en 2 keer ben ik geliked door zon profiel :D

Misschien toch maar geen foto met mickey..

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2018 06:58:55 ]
  dinsdag 4 december 2018 @ 07:54:52 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183527332
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 06:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

Misschien toch maar geen foto met mickey..
Daar zal het idd aan liggen :')
pi_183528079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 01:47 schreef MisterLastName het volgende:
Vrouwen weten dat mannen snel opgewonden kunnen raken. Alleen het probleem is denk ik dat, als je als vrouw een 3 or 4/10 bent je alsnog genoeg mannen hebt die een avondje met je willen stoeien. Terwijl, als je een man bent en je bent een 3 of 4/10 dan loop je echt te schrapen, en áls je een keer een vrouw hebt die zelf een 6/7 is moet je in je handen knijpen dat het geen complete gekkie is.
Dit lees ik wel vaker, maar volgens mij valt dit reuze mee.

Misschien in Salou / Lloret de Mar dat wat meer onzekere jongens met een 3-4/10 gaan als ze 10 flugel en een hele sloot pils op hebben, maar daar buiten zie ik het niet vaak gebeuren hoor.

Ik denk dat als het op relaties aan komt, mannen uiteindelijk harder oordelen op het uiterlijk dan vrouwen. Vrouwen kunnen zich dan nog wel wat gevoeliger opstellen en door een minder uiterlijk heen kijken onder het motto ''maar hij is heel lief/zorgzaam''.

Terwijl veel mannen (t.o.v. hun vrienden bijvoorbeeld) echt no way dat ze durven te komen aanzetten met een dikke en/of lelijke meid. Als ik onder mijn eigen vrienden kijk, is het hebben van een mooie/hoog opgeleide/knappe/goed lichaam hebbende vriendin toch zeker wel iets waar men graag mee pronkt. Ik denk dat er ook harder geoordeeld zal worden als één van ons opeens met iemand met 30KG overgewicht komt aanzetten, harder dan in een vriendinnengroep denk ik.

Een vrouw met een grote neus wordt door mannen bijvoorbeeld snel als ''ranzig'' bestempeld, terwijl als je een man bent met (bijvoorbeeld) een grote neus, wordt dit eerder geaccepteerd door vrouwen. Het schoonheidsideaal voor vrouwen ligt toch hoger.
pi_183528645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:21 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Dit lees ik wel vaker, maar volgens mij valt dit reuze mee.

Misschien in Salou / Lloret de Mar dat wat meer onzekere jongens met een 3-4/10 gaan als ze 10 flugel en een hele sloot pils op hebben, maar daar buiten zie ik het niet vaak gebeuren hoor.

Ik denk dat als het op relaties aan komt, mannen uiteindelijk harder oordelen op het uiterlijk dan vrouwen. Vrouwen kunnen zich dan nog wel wat gevoeliger opstellen en door een minder uiterlijk heen kijken onder het motto ''maar hij is heel lief/zorgzaam''.

Terwijl veel mannen (t.o.v. hun vrienden bijvoorbeeld) echt no way dat ze durven te komen aanzetten met een dikke en/of lelijke meid. Als ik onder mijn eigen vrienden kijk, is het hebben van een mooie/hoog opgeleide/knappe/goed lichaam hebbende vriendin toch zeker wel iets waar men graag mee pronkt. Ik denk dat er ook harder geoordeeld zal worden als één van ons opeens met iemand met 30KG overgewicht komt aanzetten, harder dan in een vriendinnengroep denk ik.

Een vrouw met een grote neus wordt door mannen bijvoorbeeld snel als ''ranzig'' bestempeld, terwijl als je een man bent met (bijvoorbeeld) een grote neus, wordt dit eerder geaccepteerd door vrouwen. Het schoonheidsideaal voor vrouwen ligt toch hoger.
Lekker oppervlakkige vriendenkring heb jij :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183528980
Ben ook wel blij dat mijn vriendenkring niet zo in elkaar steekt. En dat ik me daar dan ook geen reet van aantrek/hoef aan te trekken.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183529092
Dat ja...
pi_183529630
Ach, zij moeten met elkaar leven. Ik niet. En oordelen doet men toch wel ;).
pi_183530280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:18 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Lekker oppervlakkige vriendenkring heb jij :')
Tja je maakt een fout die vaak voorkomt op dit forum : je verwart de ideale wereld met de realiteit. Natuurlijk zal de gradatie links en rechts wisselen qua intensiteit waarmee dit voorkomt, maar in beginsel wil iedereen een partner waar hij / zij trots op kan zijn.

Wat je nu doet is eigenlijk het uiterlijk wegfilteren als relevante factor bij de partnerselectie. Vanuit het oogpunt van sommigen is dat misschien wenselijk, maar het is simpelweg niet de realiteit, ook al is het misschien niet direct wat je wilt horen.

Maar dan gebeurt hier wat op dit forum al gauw gebeurt als er iets wordt gezegd wat een ander liever niet hoort: het is maar meteen onzin, raar of het komt in de eigen omgeving niet voor. Ik geloof daar echt geen hout van dat het in jouw vriendenkring niet speelt.

ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ook in jouw vrienden/kennissenkring de meeste mensen wel degelijk belang hechten aan het uiterlijk van hun partner.
pi_183530518
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:40 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Tja je maakt een fout die vaak voorkomt op dit forum : je verwart de ideale wereld met de realiteit. Natuurlijk zal de gradatie links en rechts wisselen qua intensiteit waarmee dit voorkomt, maar in beginsel wil iedereen een partner waar hij / zij trots op kan zijn.

Wat je nu doet is eigenlijk het uiterlijk wegfilteren als relevante factor bij de partnerselectie. Vanuit het oogpunt van sommigen is dat misschien wenselijk, maar het is simpelweg niet de realiteit, ook al is het misschien niet direct wat je wilt horen.

Maar dan gebeurt hier wat op dit forum al gauw gebeurt als er iets wordt gezegd wat een ander liever niet hoort: het is maar meteen onzin, raar of het komt in de eigen omgeving niet voor. Ik geloof daar echt geen hout van dat het in jouw vriendenkring niet speelt.

ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ook in jouw vrienden/kennissenkring de meeste mensen wel degelijk belang hechten aan het uiterlijk van hun partner.
Hulde voor deze post ^O^ _O_
pi_183530797
Natuurlijk is uiterlijk voor de meeste mensen van belang.
Het gaat er echter voor het grootste deel om wat je zélf aantrekkelijk vindt en dat is echt niet perse een 8/10.
Soms is het een blik of een aanraking of de manier waarop iemand lacht dat je hart doet smelten en nou ja, die lelijke neus is dan niet zo boeiend.
Je gaat iemand die je ontzettend aantrekkelijk vindt echt niet afwijzen omdat je bang bent dat je vrienden dr lelijk vinden en Als dat wel zo is, moet je nodig volwassen worden...
compact en kleverig.
pi_183530919
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het gaat er echter voor het grootste deel om wat je zélf aantrekkelijk vindt en dat is echt niet perse een 8/10.
Soms is het een blik of een aanraking of de manier waarop iemand lacht dat je hart doet smelten en nou ja, die lelijke neus is dan niet zo boeiend.
Je gaat iemand die je ontzettend aantrekkelijk vindt echt niet afwijzen omdat je bang bent dat je vrienden dr lelijk vinden en Als dat wel zo is, moet je nodig volwassen worden...
Uiteraard, het is dan ook een uitgangspunt waar vervolgens weer honderdduizend uitzonderingen op te vinden zijn. Niets is recht toe recht aan en op 100% van de gevallen van toepassing.

Het begon alleen met het zoveelste huilverhaal dat 3-4/10 vrouwen (m.a.w. lelijke/ minder aantrekkelijke vrouwen) wel makkelijk aan allerlei mannen kunnen komen, maar andersom niet, wat ik dus enorme onzin vind.

Natuurlijk zijn er tig uitzonderingen op de regel, maar die regel blijft naar mijn mening dat mannen vrouwen harder beoordelen op hun uiterlijk dan andersom. Daarom zie je in de praktijk ook redelijk wat minder knappe mannen met mooie vrouwen : mannen kunnen een gebrek aan een mooi uiterlijk vaak makkelijker compenseren met andere kwaliteiten die door vrouwen worden gewaardeerd. Maar andersom zijn er denk ik maar weinig mannen die voor een lelijke vrouw willen gaan. Natuurlijk zijn ze er wel, en misschien ook best veel, maar in verhouding een stuk minder mannen die een lelijke vrouw accepteren dan vrouwen die een lelijke man accepteren (mits gecompenseerd met andere kwaliteiten).
pi_183530930
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hulde voor deze post ^O^ _O_
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183530968
Ik denk toch wel dat mannen inderdaad harder oordelen over uiterlijk.....ben zelf meer ook voor uitstraling en lief/zorgzaam :)
  dinsdag 4 december 2018 @ 13:23:29 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183530977
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:19 schreef LlucMajor het volgende:
Het begon alleen met het zoveelste huilverhaal dat 3-4/10 vrouwen (m.a.w. lelijke/ minder aantrekkelijke vrouwen) wel makkelijk aan allerlei mannen kunnen komen, maar andersom niet, wat ik dus enorme onzin vind.
Vraag is of het om een relatie gaat of om puur seks. Daarin zijn mannen (naar mijn gevoel) wel makkelijker en breder ingesteld wat ze qua uiterlijk accepteren.
Ga je kijken naar vrienden, die boeien dan minder, want die zien het niet altijd, dus geen last van etc.
Vrouwen zijn daarin vaak 'lastiger' want willen vaker een band of connectie hebben. Of hebben geen behoefte aan een kerel die enkel kwakkie kwijt wil.

Maar ook hier: weer genoeg uitzonderingen en afhankelijk wat je meekrijgt in je eigen omgeving hiervan of je het ermee eens zult zijn :+
pi_183531153
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vraag is of het om een relatie gaat of om puur seks. Daarin zijn mannen (naar mijn gevoel) wel makkelijker en breder ingesteld wat ze qua uiterlijk accepteren.
Ga je kijken naar vrienden, die boeien dan minder, want die zien het niet altijd, dus geen last van etc.
Vrouwen zijn daarin vaak 'lastiger' want willen vaker een band of connectie hebben. Of hebben geen behoefte aan een kerel die enkel kwakkie kwijt wil.

Maar ook hier: weer genoeg uitzonderingen en afhankelijk wat je meekrijgt in je eigen omgeving hiervan of je het ermee eens zult zijn :+
Klopt, maar dat wordt dan gebracht als voordeel voor vrouwen, dat je als lelijke vrouw makkelijker gasten kunt scoren voor de seks. Nou daar moet je blij mee zijn.

Waarom ik nogal aansla op dit punt, is het feit dat redelijk wat mannen een soort passieve slachtofferrol aannemen alsof ze met hun handen op hun rug gebonden staan en zeggen : tja ik ben nu eenmaal niet moeders mooiste, dus ik ben gedoemd om te mislukken bij vrouwen. De factoren liggen allemaal buiten mijn beinvloedingssfeer, ik kan er allemaal niets aan doen.

Terwijl je, als man juist veel meer dan als vrouw denk ik, best wel de schouders eronder kunt zetten door je lelijke kop te compenseren met andere kwaliteiten. Ik merk in mijn eigen omgeving namelijk juist dat vrouwen veel minder oppervlakkig zijn dan mannen, en dat je ook als lelijkerd echt kansen krijgt, als je maar andere dingen te bieden hebt. Dan heb ik zoiets van : werk daar dan aan in plaats van zeiken dat vrouwen alleen maar voor 8+ mannen gaan, want dat is helemaal niet zo.

Een maat van mij is bijna 2 meter lang, heeft het lijf van een turner, een goede kop van zo'n prototype stoere Amerikaanse militair, hoog opgeleid, eigen huis, auto, weet ik veel wat allemaal nog meer. Maar hij neukt nooit, omdat er geen karakter/initiatief in zit. Hij is een verlegen, onzeker ventje en dat valt vrouwen meteen op. Tegelijkertijd heb ik een maat die is lelijk als de nacht (zegt hij zelf ook), maar die weet vrouwen op hun gemak te stellen, is een gevoelige jongen die over ''diepe'' dingen kan praten, ik denk dat hij al meer relaties en seks heeft gehad dan de meesten hebben als ze op hun sterfbed liggen.
pi_183532513
Sinds een tijdje weer contact met een dame die ik in 2011 heb leren kennen.

Ze is érg intelligent, aantrekkelijk. Maar ik zie ook een afknapper : Ze is in 2010 begonnen aan een opleiding geneeskunde en ze heeft tot op de dag van vandaag (ze is nu aan het specialiseren) geen dag een echt bijbaantje ofzo gehad.

Nu vind ik dat niet zo vreemd meer met co-schappen en weet ik het wat, maar het strookt totaal niet met mijn eigen instelling dat ze ook de eerste drie/vier jaar van haar studie nooit gewoon even haar handen uit de mouwen heeft gestoken. Komt op mij wel een klein beetje lui / elitair over.

Zou dit voor jullie een sta-in-de-weg zijn ofniet?
pi_183532562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:29 schreef Vigilance het volgende:

Ze is érg intelligent, aantrekkelijk. Maar ik zie ook een afknapper : Ze is in 2010 begonnen aan een opleiding geneeskunde en ze heeft tot op de dag van vandaag (ze is nu aan het specialiseren) geen dag een echt bijbaantje ofzo gehad.

Nu vind ik dat niet zo vreemd meer met co-schappen en weet ik het wat, maar het strookt totaal niet met mijn eigen instelling dat ze ook de eerste drie/vier jaar van haar studie nooit gewoon even haar handen uit de mouwen heeft gestoken. Komt op mij wel een klein beetje lui / elitair over.

Nee. Denk dat zo'n studie genoeg vergt toch?
pi_183532594
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Denk dat zo'n studie genoeg vergt toch?
Tja ik ken genoeg mensen die geneeskunde studeren, maar die hebben toch in minimaal de eerste 1-3 jaar van hun studie gewoon lopen buffelen in de horeca of weet ik het wat. Maargoed, to be honest : Ik vind het ook nogal eng om met iemand op dit niveau te daten :')

Ben zelf ook wo opgeleid, maar een bijna afgestudeerd neuroloog voelt wel een beetje out of my league. Dus misschien zoek ik ook wel redenen om er niet aan te beginnen.
pi_183532620
Snap echt niet dat het zoveel uitmaakt of iemand nou een goed verdienende baan heeft, enorme studie en een baantje of met een uitkering zit.

Zolang diegene zichzelf kan onderhouden, jou een goed gevoel geeft, en er een klik is dan is dat toch allemaal bijzaak? Of zijn sommige mensen hier echt zo kortzichtig dat ze een enorme klik met iemand hebben, helemaal hotel de botel zijn, en dat zodra het woord "uitkering" voorbij komt dat in 1 klap weg is? Nee toch.. :')

Misschien heb ik makkelijk praten, omdat ik ook een uitkering heb, maar mij zou het echt niet schelen hoe iemand rondkomt, voor zichzelf zorgt, zichzelf onderhoud, als iemand lief en leuk en :@ :@ :@ O+ O+ O+ is dan is dat wel de laatste zorg.. Sterker nog, is dan eigenlijk helemaal niet mijn zorg.
pi_183532624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:34 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Tja ik ken genoeg mensen die geneeskunde studeren, maar die hebben toch in minimaal de eerste 1-3 jaar van hun studie gewoon lopen buffelen in de horeca of weet ik het wat. Maargoed, to be honest : Ik vind het ook nogal eng om met iemand op dit niveau te daten :')

Ben zelf ook wo opgeleid, maar een bijna afgestudeerd neuroloog voelt wel een beetje out of my league
Nou ja als het financieel niet nodig was? Ze heeft nog de rest van haar leven om te werken :p

En je laatste punt zou ik mij niet druk om maken eigenlijk.
pi_183532655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:37 schreef MisterLastName het volgende:
Snap echt niet dat het zoveel uitmaakt of iemand nou een goed verdienende baan heeft, enorme studie en een baantje of met een uitkering zit.

Zolang diegene zichzelf kan onderhouden, jou een goed gevoel geeft, en er een klik is dan is dat toch allemaal bijzaak? Of zijn sommige mensen hier echt zo kortzichtig dat ze een enorme klik met iemand hebben, helemaal hotel de botel zijn, en dat zodra het woord "uitkering" voorbij komt dat in 1 klap weg is? Nee toch.. :')

Misschien heb ik makkelijk praten, omdat ik ook een uitkering heb, maar mij zou het echt niet schelen hoe iemand rondkomt, voor zichzelf zorgt, zichzelf onderhoud, als iemand lief en leuk en :@ :@ :@ O+ O+ O+ is dan is dat wel de laatste zorg.. Sterker nog, is dan eigenlijk helemaal niet mijn zorg.
Nou ja ligt er een beetje aan waarom iemand in een uitkering zit. Als iemand te lui is om te werken ben ik er wel klaar mee :p overigens vind ik het wel belangrijk dat de eventuele partner ook geld heeft voor een vakantie of een reis ofzo omdat ik dat graag doe.
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:43:09 #34
545 dop
:copyright: dop
pi_183532712
quote:

oef ik weet niet waar ze geneeskunde studeert maar heb zelf een vriendinnetje die geneeskunde doet, inmiddels basis arts en bezig met laatste stukje van specialisatie.
Je maakt veel uren en doorgaans ook niet de makkelijkste uren. Krijgt al wel loon voor je arbeid.
Als je eenmaal basis arts bent zelfs prima loon.
Niet echt een studie waar gemakkelijk ook nog een baantje naast hebt.
Volgens mij oordeel je tehard
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:44:13 #35
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183532730
Uiteindelijk heeft men toch wel een oordeel ergens over, of je nou een uitkering hebt of dat je keihard bezig bent. Maar om iemand op zulke dingen af te kraken dat zou ik zelf nooit doen.
pi_183532798
quote:

Nou, dat heb ik geweten!

Een pity fuck zou ik zelf nooit doen. Zie ook niet helemaal in hoe je iemand daar een plezier mee doet. Het is leegte wat je vult met leegte.
pi_183532853
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja ligt er een beetje aan waarom iemand in een uitkering zit. Als iemand te lui is om te werken ben ik er wel klaar mee :p overigens vind ik het wel belangrijk dat de eventuele partner ook geld heeft voor een vakantie of een reis ofzo omdat ik dat graag doe.
Ja oke, tuurlijk als iemand te lui is om te werken dan is dat weer het andere uiterste, maar als iemand een legitieme reden heeft wie ben ik dan om te oordelen.
En met een uitkering is sparen ook niet echt een probleem trouwens :D
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:53:55 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183532884
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een pity fuck zou ik zelf nooit doen. Zie ook niet helemaal in hoe je iemand daar een plezier mee doet. Het is leegte wat je vult met leegte.
Dat is toch juist de bedoeling van een pity fuck om iets op te vullen? :@
pi_183533004
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:43 schreef dop het volgende:

[..]

oef ik weet niet waar ze geneeskunde studeert maar heb zelf een vriendinnetje die geneeskunde doet, inmiddels basis arts en bezig met laatste stukje van specialisatie.
Je maakt veel uren en doorgaans ook niet de makkelijkste uren. Krijgt al wel loon voor je arbeid.
Als je eenmaal basis arts bent zelfs prima loon.
Niet echt een studie waar gemakkelijk ook nog een baantje naast hebt.
Volgens mij oordeel je tehard
Ik snap zijn probleem wel. Niet vanuit de gedachte dat een opleiding - arts niet zwaar genoeg is, maar ik ken wel meer typjes die al op hun 18e anticipeerden op het perspectief dat ze een X aantal jaren later Advocaat, Arts, notaris, weet ik veel wat zouden zijn.

Sommigen hebben het gehaald, anderen niet, maar ik zie zelf ook liever dat iemand zich niet te beroerd voelt om een jaartje part time in de bediening te werken of een ander typisch studentenbaantje doet. Veel van die lui die zich daar al op hun 18e te druk / te belangrijk voor vinden, zijn vaak niet de meest nuchtere types.
pi_183533062
quote:

[..]

Ben zelf ook wo opgeleid, maar een bijna afgestudeerd neuroloog voelt wel een beetje out of my league. Dus misschien zoek ik ook wel redenen om er niet aan te beginnen.
Ik denk niet je bezorgd moet zijn of ze out of your league is. Als zij ook met jouw wil daten(dus je bent al goed bezig!), moet je haar zelf laten bepalen of jij goed genoeg bent voor haar. Net als jij dat moet bepalen of zij goed genoeg is voor jou, maar dit dan wel baseren op haar gedrag en hoe je daarbij voelt en niet op vooroordelen of ervaringen met anderen.

En ja, het kan zijn dat het niks wordt, maar dat risico loop je altijd :)
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:09:35 #41
545 dop
pi_183533101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:02 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Ik snap zijn probleem wel. Niet vanuit de gedachte dat een opleiding - arts niet zwaar genoeg is, maar ik ken wel meer typjes die al op hun 18e anticipeerden op het perspectief dat ze een X aantal jaren later Advocaat, Arts, notaris, weet ik veel wat zouden zijn.

Sommigen hebben het gehaald, anderen niet, maar ik zie zelf ook liever dat iemand zich niet te beroerd voelt om een jaartje part time in de bediening te werken of een ander typisch studentenbaantje doet. Veel van die lui die zich daar al op hun 18e te druk / te belangrijk voor vinden, zijn vaak niet de meest nuchtere types.
tja vriendinnetje wat ik aanhaal heeft bijvoorbeeld geen studieschuld omdat ze met haar werk voor de studie gewoon haar studie kan bekostigen. Ik weet dat er in de geneeskunde ook wel specialisaties zijn die wel als een stuk makkelijker worden gezien overigens.
Maar toch.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_183533202
Iemand met veel schulden zou ik ook uit de buurt blijven :p
pi_183533205
Gelukkig ben ik loaded
pi_183533253
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:17 schreef Drug het volgende:
Gelukkig ben ik loaded
pi_183533258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Zal er wel aan liggen wat voor een schuld en hoe het afbetalen gaat. Hypotheekschuld of studieschuld die netje wordt afbetaald zal je denk ik minder moeilijk over doen dan niet betaalde creditard rekening en consumptieve leningen terwijl die eerste een stuk hoger zijn.
pi_183533265
Binnenkort jonge, k zweer t!
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:22:51 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183533282
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe wil je daarachter komen dan op voorhand? Want niet iedereen is eerlijk waar hij/zij staat.
pi_183533318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:21 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Zal er wel aan liggen wat voor een schuld en hoe het afbetalen gaat. Hypotheekschuld of studieschuld die netje wordt afbetaald zal je denk ik minder moeilijk over doen dan niet betaalde creditard rekening en consumptieve leningen terwijl die eerste een stuk hoger zijn.
Ja die 2 zijn redelijk normaal :P
pi_183533326
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoe wil je daarachter komen dan op voorhand? Want niet iedereen is eerlijk waar hij/zij staat.
Nee klopt maar zou een relatie hier wel om kunnen stoppen als ik er achter kom denk ik.
pi_183533404
quote:

Zo'n opleiding is hard werken hoor, niet iedereen kan het aan om daarnaast nog een bijbaantje te hebben. Mijn beste vriend studeert ook geneeskunde (en is nog lang niet klaar) en werkt regelmatig ook gewoon het weekend door. Hij zou niet eens tijd hebben voor een bijbaantje.

Beetje rare insteek om te hebben

(Vanavond trouwens een date met iemand waar ik al een tijdje mee klets, heb er wel een goed gevoel over :D )
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:30:54 #51
438527 MissButterflyy
pi_183533425
quote:

Ehm, bespreek het eens met haar? Wat is haar eigen motivatie hiervoor?
pi_183533775
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Zo'n opleiding is hard werken hoor, niet iedereen kan het aan om daarnaast nog een bijbaantje te hebben. Mijn beste vriend studeert ook geneeskunde (en is nog lang niet klaar) en werkt regelmatig ook gewoon het weekend door. Hij zou niet eens tijd hebben voor een bijbaantje.

Beetje rare insteek om te hebben

(Vanavond trouwens een date met iemand waar ik al een tijdje mee klets, heb er wel een goed gevoel over :D )
Benieuwd wat deze uit zijn mouw schudt :P

Wat gaan jullie doen?
pi_183534437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Benieuwd wat deze uit zijn mouw schudt :P

Wat gaan jullie doen?
Nou hij bood net al aan mij op te komen halen :') ik woon op ongeveer 45 minuten. Wel lief though, maar hij verzint vast nog wel iets waar ik mijn bedenkingen bij heb :D

We gaan wat eten :Y heb helemaal geen honger bij eet dates, maar goed je moet wat _O-
pi_183534448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:33 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nou hij bood net al aan mij op te komen halen :') ik woon op ongeveer 45 minuten. Wel lief though, maar hij verzint vast nog wel iets waar ik mijn bedenkingen bij heb :D

We gaan wat eten :Y heb helemaal geen honger bij eet dates, maar goed je moet wat _O-
Leuk! Heb je hem via een datingapp leren kennen?

Maar komt hij je nu ophalen of meeten jullie ergens in te middle?
pi_183534457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! Heb je hem via een datingapp leren kennen?

Maar komt hij je nu ophalen of meeten jullie ergens in te middle?
Ik rij daar gewoon heen, mijn auto doet het prima en er tussen in is niks wat een beetje lekker is
En ja, via Tinder!
pi_183534481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:34 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik rij daar gewoon heen, mijn auto doet het prima en er tussen in is niks wat een beetje lekker is
En ja, via Tinder!
Slim! Maar leuk! En met jouw geschiedenis kijk ik nu al uit naar de update vanavond :P
pi_183534546
Ik zou dat trouwens niet doen. Laten ophalen in de auto op een eerste date.
pi_183534576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou dat trouwens niet doen. Laten ophalen in de auto op een eerste date.
Nee echt he! Hij is wel agent, maar dan nog _O- kan ook eentje zijn die meisjes verzamelt in zijn kelder
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:42:36 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183534603
Ik vind het vooral raar om elkaar of te ontmoeten in de auto, of even ene minuutje bij de voordeur :+

(losstaand dat eerste dates niet hoeven te weten waar ik woon)
pi_183534610
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:41 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nee echt he! Hij is wel agent, maar dan nog _O- kan ook eentje zijn die meisjes verzamelt in zijn kelder
Mijn allereerste tinderdate (truiman voor veteranen) zei dat die mij met de auto zou oppikken op een plek. Dus ik zeg nog van nou kom wel gewoon met de scooter. Dus ik op afgesproken plek. Komt die alsnog met de auto :{ Ben ingestapt en das ook gewoon goed gegaan maar achteraf heb ik mij wel voor mijn kop geslagen. :P
pi_183534615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het vooral raar om elkaar of te ontmoeten in de auto, of even ene minuutje bij de voordeur :+

(losstaand dat eerste dates niet hoeven te weten waar ik woon)
Dat ook ja. Weten waar je woont is niet goed.
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:46:27 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183534652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mijn allereerste tinderdate (truiman voor veteranen) zei dat die mij met de auto zou oppikken op een plek. Dus ik zeg nog van nou kom wel gewoon met de scooter. Dus ik op afgesproken plek. Komt die alsnog met de auto :{ Ben ingestapt en das ook gewoon goed gegaan maar achteraf heb ik mij wel voor mijn kop geslagen. :P
Ik zelf zou het aan de vrouw overlaten, vaak zat hier thuis of bij de vrouw thuis afgesproken maar dat was meer nadat ik al lang(er) met diegene sprak. Maar kort contact zou ik het geheel begrijpen als diegene eerst zou willen weten wat voor vlees ze in de kuip heeft. :s)
pi_183534689
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zelf zou het aan de vrouw overlaten, vaak zat hier thuis of bij de vrouw thuis afgesproken maar dat was meer nadat ik al lang(er) met diegene sprak. Maar kort contact zou ik het geheel begrijpen als diegene eerst zou willen weten wat voor vlees ze in de kuip heeft. :s)
Alsnog weet je nog niet alles natuurlijk na een ontmoeting op een openbare plek. En hoe groot is de kans dat je een gekkie bij je thuis hebt als je het wel zou doen?
pi_183534697
quote:

Nee. Als zij in haar onderhoud kan voorzien, waarom zou ze dan vrije tijd inruilen voor werk?
pi_183534699
Mijn vriendinnen willen ook graag weten waar ik heb afgesproken en graag een app als ik weer thuis ben. Weet niet hoe dat bij jullie gaat? Denk bij de mannen dat een app met of er gescoord is genoeg is :p
pi_183534702
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee. Als zij in haar onderhoud kan voorzien, waarom zou ze dan vrije tijd inruilen voor werk?
Dit ja.
pi_183534710
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:37 schreef MisterLastName het volgende:

Een uitkering is niet jezelf onderhouden. Dus dat kan wel een afknapper zijn.
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:53:10 #68
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183534746
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Alsnog weet je nog niet alles natuurlijk na een ontmoeting op een openbare plek. En hoe groot is de kans dat je een gekkie bij je thuis hebt als je het wel zou doen?
Die kans bestaat altijd natuurlijk, ook na x dates.
pi_183534764
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die kans bestaat altijd natuurlijk, ook na x dates.
Daarom dus je speelt nooit helemaal op safe :P
pi_183534794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn vriendinnen willen ook graag weten waar ik heb afgesproken en graag een app als ik weer thuis ben. Weet niet hoe dat bij jullie gaat? Denk bij de mannen dat een app met of er gescoord is genoeg is :p
Ik heb echt nog nooit dat soort berichten verstuurd of verhalen verteld. Dat lijkt mij een teken dat je het heel bijzonder vindt.

Mij wordt geregeld gevraagd met wie ik aan het daten ben en daar vertel ik genoeg over, maar niet wat er fysiek allemaal gebeurt. Dat is toch iets tussen de deelnemers. Vind ik dan.
pi_183534806
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit dat soort berichten verstuurd of verhalen verteld. Dat lijkt mij een teken dat je het heel bijzonder vindt.

Mij wordt geregeld gevraagd met wie ik aan het daten ben en daar vertel ik genoeg over, maar niet wat er fysiek allemaal gebeurt. Dat is toch iets tussen de deelnemers. Vind ik dan.
Nee? Niet van dat je verteld aan een vriend dat je een date met een super leuke vrouw hebt en achteraf een update stuurt?

Overigens is het voor mensen ook wel bijzonder als ze een succesvolle date hebben gehad toch? Hier vertellen we het ook.
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:59:37 #72
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183534825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daarom dus je speelt nooit helemaal op safe :P
Ik denk dat je als vrouw sowieso kwetsbaarder bent wat dat betreft.

Maargoed als man kan je ook belazerd worden natuurlijk als je bij iemand thuis afspreekt. Ben ook wel benieuwd hoe vaak zoiets gebeurd.
pi_183534852
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat je als vrouw sowieso kwetsbaarder bent wat dat betreft.

Maargoed als man kan je ook belazerd worden natuurlijk als je bij iemand thuis afspreekt. Ben ook wel benieuwd hoe vaak zoiets gebeurd.
Ja denk dat bij mannen het fysieke gevaar niet zo groot is. Over het algemeen zijn ze sterker.

Weet overigens niet hoe terecht die 'angst' is maar denk dat je als vrouw al van kleins af aan hebt meegekregen bepaalde dingen niet te doen. Tenminste bij mij was dat wel zo.
pi_183535029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee? Niet van dat je verteld aan een vriend dat je een date met een super leuke vrouw hebt en achteraf een update stuurt?

Overigens is het voor mensen ook wel bijzonder als ze een succesvolle date hebben gehad toch? Hier vertellen we het ook.
O, ik vertel wel over de date, maar dan meer bijzonderheden. Geen enkele behoefte om te vertellen wat er ‘in de slaapkamer’ is gebeurd. A gentleman never tells.
pi_183535036
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, ik vertel wel over de date, maar dan meer bijzonderheden. Geen enkele behoefte om te vertellen wat er ‘in de slaapkamer’ is gebeurd. A gentleman never tells.
Netjes!

Al zou ik ook wel begrijpen als iemand uit enthousiasme dat zou vertellen. Doen vrouwen ook.
  dinsdag 4 december 2018 @ 18:25:43 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183535163
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja denk dat bij mannen het fysieke gevaar niet zo groot is. Over het algemeen zijn ze sterker.

Weet overigens niet hoe terecht die 'angst' is maar denk dat je als vrouw al van kleins af aan hebt meegekregen bepaalde dingen niet te doen. Tenminste bij mij was dat wel zo.
Dat bedoelde ik inderdaad. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is natuurlijk per persoon specifiek en dat ligt er maar net aan hoe open je daarmee bent.
pi_183535255
quote:

Voor mij wel. Dan weet je naar mijn idee al een beetje hoe haar instelling is. Ik liep tegen hetzelfde aan met mijn ex.
-
pi_183535268
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Voor mij wel. Dan weet je naar mijn idee al een beetje hoe haar instelling is. Ik liep tegen hetzelfde aan met mijn ex.
Ook als iemand geneeskunde doet en waarschijnlijk in haar carriere meer uren als gemiddeld gaat maken?
pi_183535294
quote:

[..]

Als ik iets heb geleerd door het vele daten, dat je je vooral niet moet laten leiden door je gedachten dat iemand out of your league is. Zoals gezegd, als zo iemand met jou wil daten (en ook meerdere keren), bezit je dus zelf iets waardoor je op zijn minst gelijkwaardig voelt.

Ik heb het meerdere keren gehad, maar uiteindelijk moet je dus tot de conclusie komen dat je blijkbaar leuk/interessant genoeg bent en iets te bieden hebt. Eigenlijk moet je jezelf leuker gaan vinden wat eigenlijk neerkomt op meer zelfrespect kweken :+

En verder: je bent zelf WO-opgeleid, dus blijkbaar ben je zelf ook niet dom. In de basis heb je dezelfde kwalificaties op basis waarvan je wellicht een zelfde weg had kunnen kiezen. Natuurlijk is het niet voor iedereen weggelegd maar in potentie had het gekund, dus waar maak je je dan druk over? Zolang je elkaar maar voldoende kunt uitdagen in de dagelijkse gesprekken. Het zal heus niet alleen over werk gaan en ze zal ook echt niet alleen in jargon praten toch? :P

Tot slot is geneeskunde gewoon buffelen, het is een zware studie, dus als haar keuze is om zich daar vooral op te richten, zou ik dat niet een afknapper vinden. Als is dat eerste ook nog afhankelijk van wie je het vraagt, m'n vriendin heeft geneeskunde gestudeerd en die vond het allemaal weer meevallen, maar zij is dan ook wel weer een soort geval apart ofzo :+

Iemand is niet per se te slim voor een ander, het hangt er maar allemaal vanaf hoe zo iemand daarmee om gaat al zou er wel een verschil zijn. Mijn vriendin is ongetwijfeld hoger opgeleid dan ik, en misschien ook slimmer dan ik (:+), maar we kunnen elkaar intellectueel prima aan en elkaar uitdagen op verschillende vakken. Ja op haar vakgebied ontbeert het me aan kennis maar op andere vlakken weet ik weer meer. That's life, en lijkt me geen reden om bij voorbaat al bang te zijn om 'op niveau' te daten.

Je hebt toch zelf ook niveau? Hop, do it. Over werkethiek zal ik me niet drukmaken als ze haar geneeskundestudie + specialisatie doorkomt. Dat is al keihard werken en daar zal ze straks alleen maar mee doorgaan als ze echt aan het werk gaat.
pi_183535309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:40 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Neuh, ik filter uiterlijk helemaal niet weg. Ik zeg alleen dat het niet het enige is dat telt. En ik hecht heus wel waarde aan aantrekkingskracht, want ik moet iemand echt wel aantrekkelijk vinden wil ik hem überhaupt al overwegen als partner. Maar voor mij is uiterlijk niet het enige dat aantrekkingskracht bepaald. O+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183535333
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:34 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Neuh, ik filter uiterlijk helemaal niet weg. Ik zeg alleen dat het niet het enige is dat telt. En ik hecht heus wel waarde aan aantrekkingskracht, want ik moet iemand echt wel aantrekkelijk vinden wil ik hem überhaupt al overwegen als partner. Maar voor mij is uiterlijk niet het enige dat aantrekkingskracht bepaald. O+
Uiterlijk is ook zo persoonlijk als de pest :P
pi_183535372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uiterlijk is ook zo persoonlijk als de pest :P
Exact, daarom is het ook zo stom om te praten over cijfers als 8/10. Wat voor jou een 8 is is voor mij een 3 en andersom.
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, anders maakt het de wereld verdomd saai.
pi_183535398
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:37 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Exact, daarom is het ook zo stom om te praten over cijfers als 8/10. Wat voor jou een 8 is is voor mij een 3 en andersom.
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, anders maakt het de wereld verdomd saai.
Ook lastig als we allemaal achter dezelfde man aan gaan :P
pi_183535411
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ook lastig als we allemaal achter dezelfde man aan gaan :P
Haha, mocht ie willen :')
pi_183535423
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:39 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 4 december 2018 @ 18:40:33 #86
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183535437
quote:

[..]

Zou wel een stuk makkelijker zijn schat ik zo.
pi_183535548
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ook als iemand geneeskunde doet en waarschijnlijk in haar carriere meer uren als gemiddeld gaat maken?
Het gaat meer om de mentaliteit. Als iemand altijd gewend is om alles betaald te krijgen, nooit voor zijn studie heeft hoeven werken of nooit een klein bijbaantje zou hebben gehad. Je merkt bij die mensen toch een andere attitude dan iemand die dit wel altijd heeft moeten doen.

Overigens snap ik dat het een pittige studie is waarin veel uren gemaakt worden, maar de jaren daarvoor nooit gewerkt hebben en dan vanaf nu pas een baan. Ik weet het niet. Ik zou het lastig vinden.
-
pi_183535583
quote:

[..]

Echt als iemand mensen beoordeeld op cijfers, dan knap ik echt af. Dat vergelijken..
-
  dinsdag 4 december 2018 @ 18:50:43 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183535594
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:48 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Het gaat meer om de mentaliteit. Als iemand altijd gewend is om alles betaald te krijgen, nooit voor zijn studie heeft hoeven werken of nooit een klein bijbaantje zou hebben gehad. Je merkt bij die mensen toch een andere attitude dan iemand die dit wel altijd heeft moeten doen.

Overigens snap ik dat het een pittige studie is waarin veel uren gemaakt worden, maar de jaren daarvoor nooit gewerkt hebben en dan vanaf nu pas een baan. Ik weet het niet. Ik zou het lastig vinden.
Goed voorbeeld is het niet echt met die geneeskundeopleiding. Daar worden mensen als ze in het werkveld bezig zijn over het algemeen behoorlijk afgebeuld voor weinig geld
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 4 december 2018 @ 18:55:52 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183535683
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:49 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Echt als iemand mensen beoordeeld op cijfers, dan knap ik echt af. Dat vergelijken..

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Goed voorbeeld is het niet echt met die geneeskundeopleiding. Daar worden mensen als ze in het werkveld bezig zijn over het algemeen behoorlijk afgebeuld voor weinig geld
Uiteindelijk is daarop beoordelen net zo nutteloos als iemand een cijfer geven.
pi_183535695
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Eens en ik weet daarnaast ook niet zo goed hoe dat in de eerste jaren van de opleiding is, maar ik ben sowieso erg fan van mensen die door hun ouders gestimuleerd worden om wanneer ze aan het werk mogen (15 ofzo), dat ze dat ook aanpakken en zien wat werken voor je geld is.

Ik ben gewoon blij dat ik zo ben opgevoed en ik vind het fijn om met net zo’n onafhankelijk persoon te zijn !
-
pi_183535779
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens en ik weet daarnaast ook niet zo goed hoe dat in de eerste jaren van de opleiding is, maar ik ben sowieso erg fan van mensen die door hun ouders gestimuleerd worden om wanneer ze aan het werk mogen (15 ofzo), dat ze dat ook aanpakken en zien wat werken voor je geld is.

Ik ben gewoon blij dat ik zo ben opgevoed en ik vind het fijn om met net zo’n onafhankelijk persoon te zijn !
Precies, dit! Ben ook gaan werken toen ik het mocht op mijn 15de, aanpakken en gaan! Leer je een hele hoop van, ipv dat het je aangedragen is..
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:03:30 #93
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183535805
Het heeft meer met volwassen worden te maken en niet zozeer met op vroege leeftijd al ergens werken.
pi_183535813
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Het heeft meer met volwassen worden te maken en niet zozeer met op vroege leeftijd al ergens werken.
Mwa oke, maar het helpt erbij :D
-
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:05:31 #95
438527 MissButterflyy
pi_183535848
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, dit! Ben ook gaan werken toen ik het mocht op mijn 15de, aanpakken en gaan! Leer je een hele hoop van, ipv dat het je aangedragen is..
En jij bent ook arts nu?
pi_183535883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En jij bent ook arts nu?
Haha, nee dat niet :@
pi_183535885
Ik ken zat artsen trouwens die gewoon gewerkt hebben, voordat ze aan het studeren gingen. Daarna moesten ze natuurlijk hard voor de studie aan de slag wat ook niet zo gek is.
-
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:07:33 #98
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183535891
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:04 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mwa oke, maar het helpt erbij :D
Ik ben niet overtuigd.
pi_183535931
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik ben niet overtuigd.
Sorry, maar dat is mijn plaats dan ook niet. Believe it or not :{
-
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:11:45 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183535978
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is mijn plaats dan ook niet. Believe it or not :{
Ik zei het omdat ik juist van mening ben dat als men in een bepaalde situatie gepusht wordt dat er een kans bestaat dat men sneller een aversie tegen iets kan krijgen.
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:14:44 #101
545 dop
pi_183536038
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
ik date niet met meisjes die fysiek sterker zijn dan ik.
Nooit mee gemaakt,Ken het probleem niet.
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:15:08 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183536048
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Als het werkt voor jou, qua selectie, prima hoor. Maar ik zie de logica in dit geheel niet zo en denk dat het nogal kort door de bocht is.

Al die regeltjes altijd rondom daten
pi_183536058
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zei het omdat ik juist van mening ben dat als men in een bepaalde situatie gepusht wordt dat er een kans bestaat dat men sneller een aversie tegen iets kan krijgen.
Ja, daar ben ik ook wel van overtuigd. Gaat ook niet om pushen zo zeer. Het is gewoon een belangrijke les die ik van mijn ouders heb meegekregen. Ik lijk op ze, zij zijn ook zo opgevoed.. dus generaties lang in onze familie ging het zo. Niet elke type persoon zal zo zijn, dat geloof ik best.

Ik zou het alleen wel verkiezen boven iemand die niet weet wat werken is en waarbij het komt aanwaaien. :*
-
pi_183536079
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Als het werkt voor jou, qua selectie, prima hoor. Maar ik zie de logica in dit geheel niet zo en denk dat het nogal kort door de bocht is.

Mwa regeltjes om daten.. mwa laten we eerlijk zijn. Ik date met mannen die 26 of ouder zijn (in de meest gevallen).. als die nog geen baan hebben gehad of een stage, dan zou ik wel raar opkijken :o
-
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:17:29 #105
438527 MissButterflyy
pi_183536089
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit dus
pi_183536284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Netjes!

Al zou ik ook wel begrijpen als iemand uit enthousiasme dat zou vertellen. Doen vrouwen ook.
Dat weet ik. En ik vind het ook geen probleem als ze over mij vertellen (niets beters dan mond op mond reclame! ;)), maar ik doe het niet.
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:25:08 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183536287
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:15 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik ook wel van overtuigd. Gaat ook niet om pushen zo zeer. Het is gewoon een belangrijke les die ik van mijn ouders heb meegekregen. Ik lijk op ze, zij zijn ook zo opgevoed.. dus generaties lang in onze familie ging het zo. Niet elke type persoon zal zo zijn, dat geloof ik best.

Ik zou het alleen wel verkiezen boven iemand die niet weet wat werken is en waarbij het komt aanwaaien. :*
Klopt, maar dat zijn meer normen en waarden dan toch, de een krijgt het een mee en de ander iets compleet anders. En soms matcht dat en soms gewoon niet.

Ik denk dat het een complex iets is en belangrijker is om te weten waar iemand vandaan komt en de weg daartussen te weten dan alleen naar bijvoorbeeld zoiets te kijken.
pi_183536325
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zijn meer normen en waarden dan toch, de een krijgt het een mee en de ander iets compleet anders. En soms matcht dat en soms gewoon niet.

Ik denk dat het een complex iets is en belangrijker is om te weten waar iemand vandaan komt en de weg daartussen te weten dan alleen naar bijvoorbeeld zoiets te kijken.
Klopt ook wel.. allemaal onderdeel van een ‘groter geheel’!

Hopelijk heb ik niemand gekwetst O-)
-
pi_183536406
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:25 schreef S95Sedan het volgende:

Is natuurlijk per persoon specifiek en dat ligt er maar net aan hoe open je daarmee bent.
Ik ben op zich heel open over mijzelf en als het niet over iemand specifiek gaat dan is het geen probleem. Maar dan toch ook vaak wel op een wat andere manier zeg maar dan de prestaties belichten.

Mijn ex vrouw was wel redelijk vocaal over dat soort dingen, dus ik ben er nooit aan ontkomen om daar nog eens wat over te vertellen. Maar ook niet uit mijzelf ofzo.

Eigenlijk is het zo dat ik iedere vraag wel eerlijk beantwoord, maar verwacht gewoon niet dat ik het zo maar op tafel ga gooien. Ik zie er de lol niet van in.
pi_183536440
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:39 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Nee, nee. Te druk.
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:32:28 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183536474
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:14 schreef dop het volgende:

[..]

ik date niet met meisjes die fysiek sterker zijn dan ik.
Nooit mee gemaakt,Ken het probleem niet.
Hoe makkelijk is het om sterker te zijn dan jij :+
En hoe meet je dat? Hoeveel er gesquat wordt?
pi_183536510
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben op zich heel open over mijzelf en als het niet over iemand specifiek gaat dan is het geen probleem. Maar dan toch ook vaak wel op een wat andere manier zeg maar dan de prestaties belichten.

Mijn ex vrouw was wel redelijk vocaal over dat soort dingen, dus ik ben er nooit aan ontkomen om daar nog eens wat over te vertellen. Maar ook niet uit mijzelf ofzo.

Eigenlijk is het zo dat ik iedere vraag wel eerlijk beantwoord, maar verwacht gewoon niet dat ik het zo maar op tafel ga gooien. Ik zie er de lol niet van in.
Mwa heel specifiek niet vertellen, maar kleine dingetjes en dan zelf die geilheid door het lichaam voelen stromen..
-
pi_183536541
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:15 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Iemand kan toch gewoon kiezen om zich te concentreren op de studie en dan maar soberder te leven?

Dan heb je doel, focus en efficiënte inzet.

Volgens mij is dat nuttiger dan de Calvinistische insteek. ;)
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:35:05 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183536561
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat weet ik. En ik vind het ook geen probleem als ze over mij vertellen (niets beters dan mond op mond reclame! ;)), maar ik doe het niet.
Mond tot mond :+

Of was die bewust? :P
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:35:37 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183536574
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Iemand kan toch gewoon kiezen om zich te concentreren op de studie en dan maar soberder te leven?

Dit ja
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:36:06 #116
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_183536591
Vanmiddag tweede date gehad met de intelligente verpleegster. Eerste keer vonden we het allebei mwah, maar toch besloten het een tweede kans te geven. Nu wel echt sprake van een klik, dus we gaan verder daten *O*
pi_183536604
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:33 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mwa heel specifiek niet vertellen, maar kleine dingetjes en dan zelf die geilheid door het lichaam voelen stromen..
Nee, over seks kan prima praten. Het gaat mij een beetje over dat ‘ik heb gisteren geneukt’ gedoe. Nobody gives a fuck en sneu voor je dat je vanochtend al weer droog stond. ;)
pi_183536642
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Mond tot mond :+

Of was die bewust? :P
De verleiding is groot om dat te bevestigen, maar nee, het is gewoon een prima ‘verspreking’. ;)
pi_183536739
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, over seks kan prima praten. Het gaat mij een beetje over dat ‘ik heb gisteren geneukt’ gedoe. Nobody gives a fuck en sneu voor je dat je vanochtend al weer droog stond. ;)
Oh.. maar daar heb ik het wel over met vriendinnen. Ik vooral over het feit dat ik droogsta en dat sneu is, als ze mij vertellen dat ze weer van bil zijn gegaan. Gewoon lekkere simpele praat onder simpele mensen :@
-
pi_183536771
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hebt mijn punt gemist, maar zeker ook een goede insteek.
-
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:41:56 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183536786
Niets mis met evt delen of er gezoend of gesekst is.
Details hoeven ze niet te weten
pi_183536838
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:40 schreef Anneloos het volgende:

Oh.. maar daar heb ik het wel over met vriendinnen. Ik vooral over het feit dat ik droogsta en dat sneu is, als ze mij vertellen dat ze weer van bil zijn gegaan. Gewoon lekkere simpele praat onder simpele mensen :@
Mag ook van mij. Ik weet niet hoe dat onder vrouwen is, maar mannen hebben onderling nogal eens de neiging om dat heel erg als prestatie te brengen.

Dat is eigenlijk wat mij een beetje tegenstaat. Dat je dan die verhalen hoort en denkt: nou... en...?
pi_183536871
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mag ook van mij. Ik weet niet hoe dat onder vrouwen is, maar mannen hebben onderling nogal eens de neiging om dat heel erg als prestatie te brengen.

Dat is eigenlijk wat mij een beetje tegenstaat. Dat je dan die verhalen hoort en denkt: nou... en...?
Geloof dat vrouwen dat niet doen. :P
pi_183536883
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:41 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Je hebt mijn punt gemist, maar zeker ook een goede insteek.
De volgende keer dat je zin in sushi hebt moet je het maar weer posten hier en als ik dan niet al een date heb gepland leg je het mij maar een keer goed uit.

Immers: sushi. 😎
pi_183536915
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:41 schreef Cue_ het volgende:
Niets mis met evt delen of er gezoend of gesekst is.
Details hoeven ze niet te weten
Het is niet zo zeer een verwijt als dat ik gewoon zelf het niet doe en waarom ik die keuze maak. Ik heb het al druk genoeg met mijzelf, dus ik laat anderen graag andere keuzes maken. ;)
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:47:36 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183536933
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:26 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Klopt ook wel.. allemaal onderdeel van een ‘groter geheel’!

Hopelijk heb ik niemand gekwetst O-)
Dat zal toch wel meevallen :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ligt aan de persoon denk ik hier.
Hoewel ik als persoon zelf vrij gesloten ben ben ik qua dat wel vrij open.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:33 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Teasen enzo.
pi_183536941
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ik vind met vrouwen over seks praten ook vele malen leuker dan met mannen.
pi_183536951
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat zal toch wel meevallen :D

[..]

Ligt aan de persoon denk ik hier.
Hoewel ik als persoon zelf vrij gesloten ben ben ik qua dat wel vrij open.

[..]

Teasen enzo.
Ik ben alle schaamte al lang voorbij. ;)
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:52:45 #129
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183537079
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben alle schaamte al lang voorbij. ;)
Dat is het niet eens.

Meer dat ik er vanuit ga dat de ander niks gewend is _O-
Als je dan aan komt met allerlei bdsm dingen dan hebben ze ook meteen zo'n beeld van je.
pi_183537093
Dus ik ging mijn ns abbo opzeggen via de ns site, sprak met een meisje genaamd ‘melanie’. Nadat ze bevestigde dat het was gelukt en of ik meer vragen had, vroeg ik lekker nonchalant of ze al een vriend had en zonee, of ze met mij wat wilde drinken.

GEEN IDEE waarom ik dit deed, ik vond het wel erg grappig :D

Ze zei dat ze het wel leuk vond maar ‘helaas’ een vriend had. 🤔. En dat ik mijn brievenbus maar in de gaten moest houden.. :7 ( voor het opzeggen moet je je adres geven, die heeft ze dus..)

Ben benieuwd :D
pi_183537125
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is het niet eens.

Meer dat ik er vanuit ga dat de ander niks gewend is _O-
Als je dan aan komt met allerlei bdsm dingen dan hebben ze ook meteen zo'n beeld van je.
Als je de antwoorden niet kan verdragen, moet je de vragen niet stellen.

Dus daar heb ik geen probleem mee. Maar heb al geregeld iemand geschokt. ;)
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:54:38 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183537128
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus ik ging mijn ns abbo opzeggen via de ns site, sprak met een meisje genaamd ‘melanie’. Nadat ze bevestigde dat het was gelukt en of ik meer vragen had, vroeg ik lekker nonchalant of ze al een vriend had en zonee, of ze met mij wat wilde drinken.

Ze zei dat ze het wel leuk vond maar ‘helaas’ een vriend had. 🤔. En dat ik mijn brievenbus maar in de gaten moest houden.. :7 ( voor het opzeggen moet je je adres geven, die heeft ze dus..)

Wss krijg je een brief voor je opzegging, dus vandaar dat je hem in de gaten moet houden..
pi_183537154
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

Ze bedoelde de brief dat de opzegging is bevestigd. Hate to tell you.
pi_183537180
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wss krijg je een brief voor je opzegging, dus vandaar dat je hem in de gaten moet houden..
Toen ik eerder had opgezegd kreeg ik geen brief.. :P

We zullen zien. Vind mijzelf enorm geestig af en toe.

En dat melanie of wat dan ook nu met zo’n wtf gezicht dr werk zit te doen. Prachtig ~O>

En ze zei letterlijk ‘ ik stuur je een kaartje’ _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2018 19:57:20 ]
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:57:39 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183537228
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Toen ik eerder had opgezegd kreeg ik geen brief.. :P

We zullen zien. Vind mijzelf enorm geestig af en toe.

En dat melanie of wat dan ook nu met zo’n wtf gezicht dr werk zit te doen. Prachtig ~O>
Kan je nu al vertellen dat ze er niets mee gaat doen.
Ten eerste, je bent enkel een naam en puur op naam daten doen mensen niet (meer)
Daarbij, de 'helaas' is puur om het wat liever in te kleden.
pi_183537319
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan je nu al vertellen dat ze er niets mee gaat doen.
Ten eerste, je bent enkel een naam en puur op naam daten doen mensen niet (meer)
Daarbij, de 'helaas' is puur om het wat liever in te kleden.
Ik vond het wel briljant van mijzelf.

Ik ga maar weer playstationen :P
  dinsdag 4 december 2018 @ 20:01:20 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183537354
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:00 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vond het wel briljant van mijzelf.

Ik ga maar weer playstationen :P
Tis mooi spontaan. Hoop alleen niet dat je hoop hebt/houdt.
pi_183537413
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis mooi spontaan. Hoop alleen niet dat je hoop hebt/houdt.
Nee joh, natuurlijj niet.

Maar ik heb wel nu een bevestigibg in de mail van het stopzetten :P
pi_183537508
_O-
pi_183537521
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:03 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nee joh, natuurlijj niet.

Maar ik heb wel nu een bevestigibg in de mail van het stopzetten :P
Ik duim voor je!
  dinsdag 4 december 2018 @ 20:13:03 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183537669
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als je de antwoorden niet kan verdragen, moet je de vragen niet stellen.

Dus daar heb ik geen probleem mee. Maar heb al geregeld iemand geschokt. ;)
Dat is zeker zo. :D
pi_183537734
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De volgende keer dat je zin in sushi hebt moet je het maar weer posten hier en als ik dan niet al een date heb gepland leg je het mij maar een keer goed uit.

Immers: sushi. 😎
Jeej! Daar hou ik je aan!
-
pi_183537912
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:15 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Jeej! Daar hou ik je aan!
Komt goed.

Wel goede sushi graag. :)
pi_183538199
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Vanmiddag tweede date gehad met de intelligente verpleegster. Eerste keer vonden we het allebei mwah, maar toch besloten het een tweede kans te geven. Nu wel echt sprake van een klik, dus we gaan verder daten *O*
Leuk om te horen en goed dat jullie toch op de tweede date zijn gegaan terwijl de eerste mwah was! Nu toch de klik :D
  dinsdag 4 december 2018 @ 20:53:49 #145
545 dop
pi_183538674
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe makkelijk is het om sterker te zijn dan jij :+
En hoe meet je dat? Hoeveel er gesquat wordt?
ik ben vrij groot. En zowel met mannen als vrouwen nooit in de situatie gekomen dat ik in de problemen kwam.
Deels omdat ik het denk ik redelijk kan inschatten en wat de vrouwen betreft, heb ik door mij lengte gewoon ook Makkelijk het overwicht.
Kort gezegd ik hoef niet snel bang te zijn, en als een situatie dan lastig word dan schat ik het tot nu toe altijd goed in.
Wel eens opdringerige vrouw mee gemaakt overigens. Maar kan daar makkelijk mee overweg.
pi_183538768
Heb gelukkig nooit opdringerige mannen meegemaakt, maar ben wel vrij tenger dus niet zo heel weerbaar..... :)
pi_183540051
Niets mis met een vrouwelijke kenau die mij zo nu en dan eens even flink in een dubbele ippon legt. RAWR tijger. :7
pi_183540071
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:57 schreef Stratotanker het volgende:
Niets mis met een vrouwelijke kenau die mij zo nu en dan eens even flink in een dubbele ippon legt. RAWR tijger. :7
:D :D
pi_183540326
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Lies! Vrouwen zijn 10x erger dan mannen. :P
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:13:57 #150
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_183540356
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:35 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Leuk om te horen en goed dat jullie toch op de tweede date zijn gegaan terwijl de eerste mwah was! Nu toch de klik :D
En gelijk een aanmoediging voor anderen om niet te snel op te geven als je de ander aantrekkelijk vindt, maar even wat minder goed uit je woorden komt/ad rem bent. Gewoon nog een keer proberen :P ;)
pi_183540368
quote:
In een dubbele score legt? ¿Que pasa? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2018 22:16:55 ]
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:25:01 #152
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183540581
quote:
Helaas gebeurd dat niet zo vaak lijkt wel :P
pi_183541031
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee. Ik lees ook net dat ik een date met Anneloos heb gemist, dus het zit allemaal niet mee. ;(

Wel POHWP gespot trouwens. *)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2018 22:48:26 ]
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:48:01 #154
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_183541050
Welke datingsites worden hier eigenlijk het meest gebruikt?
pi_183541120
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Slim! Maar leuk! En met jouw geschiedenis kijk ik nu al uit naar de update vanavond :P
Date is achter de rug, verbazingwekkend genoeg geen stalk geschiedenis of bizar gedrag tijdens de date (ik had een keertje iemand die mijn gezicht had afgelikt, was echt NIET tof). En wat voor mij nog verbazingwekkender is, is dat er een vonkje was :D

Ik heb 2 jaar gedate zonder ook iets voor iemand te voelen, en dat dat het niet meer mogelijk was, dat ik kapot was :@ dus ik had niet verwacht iemand echt weer leuk te vinden!

Alleen nu is het probleem dat ik vrijdag een date heb staan met iemand anders. Is het lullig om dat zo vlak van te voren af te zeggen?
pi_183541183
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:50 schreef Halimede het volgende:

[..]

Date is achter de rug, verbazingwekkend genoeg geen stalk geschiedenis of bizar gedrag tijdens de date (ik had een keertje iemand die mijn gezicht had afgelikt, was echt NIET tof). En wat voor mij nog verbazingwekkender is, is dat er een vonkje was :D

Ik heb 2 jaar gedate zonder ook iets voor iemand te voelen, en dat dat het niet meer mogelijk was, dat ik kapot was :@ dus ik had niet verwacht iemand echt weer leuk te vinden!

Alleen nu is het probleem dat ik vrijdag een date heb staan met iemand anders. Is het lullig om dat zo vlak van te voren af te zeggen?
Vast. Maar ja, wat is het alternatief?
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:52:56 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183541187
quote:

[..]

Wat :') :X

Ik zou het wel doen denk ik, het is nu nog dinsdag, maar dan wel gewoon eerlijk de reden geven.
(Mits je echt zeker weet dat je voor deze wil gaan natuurlijk)
pi_183541522
quote:

[..]

ik had een keertje iemand die mijn gezicht had afgelikt, was echt NIET tof
Klinkt eigenlijk best leuk. Lekker edgy.
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:13:46 #159
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183541677
quote:

[..]

Het is lulliger om iemands valuable time te wasten als je er al met weinig zin aan zou beginnen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183541701
Iemand heeft jouw gezicht afgelikt eh..... wat? Wel geneukt hoop ik voor je :@
pi_183541708
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat :') :X

Ik zou het wel doen denk ik, het is nu nog dinsdag, maar dan wel gewoon eerlijk de reden geven.
(Mits je echt zeker weet dat je voor deze wil gaan natuurlijk)
Hij was dronken, wilde mij zoenen, ik wilde niet, zijn coordinatie was niet heel geweldig en had niet door dat ik niet wilde. Zodoende _O-
pi_183541813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:14 schreef MisterLastName het volgende:
Iemand heeft jouw gezicht afgelikt eh..... wat? Wel geneukt hoop ik voor je :@
nee gatver, gelukkig niet
pi_183541820
Oh :') _O- Lees nu het bovenstaande _O-
pi_183541862
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:13 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is lulliger om iemands valuable time te wasten als je er al met weinig zin aan zou beginnen.
Daarom, ik denk niet dat ik er met mijn hoofd bij zou zijn. Nu nog kijken hoe ik het breng...
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:24:31 #165
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183541898
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:06 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Klinkt eigenlijk best leuk. Lekker edgy.
Beetje chocoladesaus erbij enzo. Lekker likken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:14 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij was dronken, wilde mij zoenen, ik wilde niet, zijn coordinatie was niet heel geweldig en had niet door dat ik niet wilde. Zodoende _O-
Minder spectaculair dan gedacht.

Je/jullie trek(t)(ken) ze wel aan he. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:22 schreef Halimede het volgende:

[..]

Daarom, ik denk niet dat ik er met mijn hoofd bij zou zijn. Nu nog kijken hoe ik het breng...
Wees gewoon eerlijk, zeg dat je een date hebt gehad en dat je gevoel hebt? Dat is denk ik beter/prettiger dan het proberen te verbloemen onder mooie woorden.
pi_183542392
quote:

[..]

Gewoon zoals iedereen het doet: "Hoi insert-naam-vrijdagdate, ik heb iemand leren kennen en daar heb ik een goede klik mee. Daar wil ik graag mee verder.

En hiermee wil ik onze date afzeggen. Het gaat je goed!"
pi_183542512
quote:
Be careful what you wish for })

[ Bericht 0% gewijzigd door Caithlinn op 05-12-2018 08:42:05 ]
  woensdag 5 december 2018 @ 01:20:57 #168
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_183543366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 04:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Sterk antwoord, dat verklaart alles toch? Nope!
pi_183543826
quote:

[..]

:D Leuk!

Het is lullig maar om maar te gaan zodat je niet hoeft af te zeggen is dat ook :p
pi_183543827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:20 schreef MisterLastName het volgende:
Oh :') _O- Lees nu het bovenstaande _O-
Dat had ook zo maar een post van jou kunnen zijn :D
pi_183544614
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 00:00 schreef Caithlinn het volgende:

Be carefull what you wish for })
It's careful, not carefull. :P
pi_183544630
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2018 08:40 schreef Techno het volgende:

[..]

It's careful, not carefull. :P
Thnx, aangepast.. zag niet meer zo recht gisteravond :')
pi_183544849
quote:

Ik ben iemand tegengekomen met wie het enorm klikte, dus daarom kan ik onze date van vrijdag niet door laten gaan.

Kortom: duidelijk zijn.
pi_183545529
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben iemand tegengekomen met wie het enorm klikte, dus daarom kan ik onze date van vrijdag niet door laten gaan.

Echt hè, hoe fucking moeilijk kan het zijn.
  woensdag 5 december 2018 @ 10:07:11 #175
545 dop
pi_183545729
quote:

[..]

"Hoi date, ik moet even eerlijk tegen je zijn.
Ik had kort geleden nog een date. Bij deze date was er sinds lange tijd eindelijk weer eens iemand waar bij een vonk oversloeg.
Gevolg is wel dat dit jouw mogelijk geen eerlijke kans geeft. Ik twijfel daarom.
Gezellig iets samen doen is wat mij betreft okay. Maar misschien wel niet waar we allebei naar zoeken.
Misschien beter idee dat ik eerst mijn gevoelens voor mijn andere date uitzoek.
En wij het er voor nu even bij laten?"

Ja lullig voor hem, maar als je gewoon eerlijk bent dan zou hij dat toch moeten kunnen waarderen of respecteren.
  woensdag 5 december 2018 @ 10:13:55 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183545822
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb dit wel eens op vrijdagochtend gedaan nadat ik donderdags een geslaagde eerste date had.

En hey, laat ik daar vrijdag 3 maanden verkering mee hebben :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183546337
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb dit wel eens op vrijdagochtend gedaan nadat ik donderdags een geslaagde eerste date had.

En hey, laat ik daar vrijdag 3 maanden verkering mee hebben :D.
Wat gaat het hard *;
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 5 december 2018 @ 10:57:21 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183546418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:51 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wat gaat het hard *;
Jup, dat zeker. En nog elke dag blij dat ik die andere date lekker afgekapt heb :Y.
pi_183546451
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jup, dat zeker. En nog elke dag blij dat ik die andere date lekker afgekapt heb :Y.
Snap ik! Ondertussen zit ik ook op bijna een maand #teamklefbek O+

Hopelijk zijn hier binnenkort nog meer successen te lezen, want ik gun het jullie allemaal! *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_183546455
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:07 schreef dop het volgende:

[..]

Ik had kort geleden nog een date. Bij deze date was er sinds lange tijd eindelijk weer eens iemand waar bij een vonk oversloeg.
Gevolg is wel dat dit jouw mogelijk geen eerlijke kans geeft. Ik twijfel daarom.
Gezellig iets samen doen is wat mij betreft okay. Maar misschien wel niet waar we allebei naar zoeken.

Ja lullig voor hem, maar als je gewoon eerlijk bent dan zou hij dat toch moeten kunnen waarderen of respecteren.
Het poldermodelafwijsantwoord
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:13:42 #181
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183546651
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:07 schreef dop het volgende:

[..]

Hehe, dat is gewoon veel tekst om te zeggen dat hij het gewoon niet gaat worden, want als zij echt hoteldebotel geweest was van <date> dan was die 'nog een date' nooit gebeurd etc etc.

Mijn reactie op bovenstaande tekst zou iets zijn in de richting van dat ik haar veel succes en plezier wens met die date, of een eventuele andere date in de toekomst, maar vanwege dat stukje 'EERST mijn gevoelens voor de andere date uitzoek', zou ik er wel (netjes) bij zeggen dat er wat mij betreft ook geen vervolgdate meer met haar komt, want ik ben geen 2e keuze, en als die andere gozer toch niet zo'n succes blijkt te zijn mij dan als backup weer van stal halen, neuhhh, daar zou ik geen zin in hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183546783
Misschien wil ze het ook wel op zo'n manier doen dat het niet helemaal definitief is :7
Kennelijk hoor je wat achter de hand te houden indien het toch net niet is wat je zocht bij die ander ;)
pi_183546987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:23 schreef Themeparktommy het volgende:
Misschien wil ze het ook wel op zo'n manier doen dat het niet helemaal definitief is :7
Kennelijk hoor je wat achter de hand te houden indien het toch net niet is wat je zocht bij die ander ;)
Daar heb ik niet zo veel zin in en ik denk dat hij er niet op zit te wachten.
Ik kan nog wel opperen dat we vrijdag als nog naar de dierentuin gaan, maar dan puur platonisch, hij lijkt me eerlijk gezegd ook iemand waar ik op vriendschappelijke wijze beter bij pas dan romantisch gezien :') maar het is ook weer lullig om te zeggen "hoi, vanaf nu zit je in de friendzone"
  woensdag 5 december 2018 @ 11:37:44 #184
545 dop
pi_183547001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hehe, dat is gewoon veel tekst om te zeggen dat hij het gewoon niet gaat worden, want als zij echt hoteldebotel geweest was van <date> dan was die 'nog een date' nooit gebeurd etc etc.

Mijn reactie op bovenstaande tekst zou iets zijn in de richting van dat ik haar veel succes en plezier wens met die date, of een eventuele andere date in de toekomst, maar vanwege dat stukje 'EERST mijn gevoelens voor de andere date uitzoek', zou ik er wel (netjes) bij zeggen dat er wat mij betreft ook geen vervolgdate meer met haar komt, want ik ben geen 2e keuze, en als die andere gozer toch niet zo'n succes blijkt te zijn mij dan als backup weer van stal halen, neuhhh, daar zou ik geen zin in hebben.
dat mag natuurlijk,
Toch vind ik de conclusie dat je tweede keuze bent te snel.
Je ben tweede keuze als iemand wel met je date, stop, en vervolgens later toch bij je terug komt.
Nu is er geen date geweest en kun je dus niet van tweede keuze spreken.
En dan nog we hebben allemaal relaties gehad en er zijn bij ons allemaal eerdere liefdes geweest. Dat maakt het niet gelijk tweede keuze.

Voor mij belangrijkste dat je een eerlijke kans krijgt en geeft.
  woensdag 5 december 2018 @ 11:40:10 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183547041
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:37 schreef Halimede het volgende:

[..]

Daar heb ik niet zo veel zin in en ik denk dat hij er niet op zit te wachten.
Ik kan nog wel opperen dat we vrijdag als nog naar de dierentuin gaan, maar dan puur platonisch, hij lijkt me eerlijk gezegd ook iemand waar ik op vriendschappelijke wijze beter bij pas dan romantisch gezien :') maar het is ook weer lullig om te zeggen "hoi, vanaf nu zit je in de friendzone"
Nee, het is lullig om niet eerlijk te zijn en hem niet de keuze te laten. "Hey, ik heb een supergoede date met iemand anders gehad en wil dus geen romantische date met iemand anders. Het lijkt me nog steeds gezellig samen af te spreken op vriendschappelijke basis, aan jou de keuze."
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:41:13 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_183547056
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:37 schreef dop het volgende:

[..]

dat mag natuurlijk,
Toch vind ik de conclusie dat je tweede keuze bent te snel.
Je ben tweede keuze als iemand wel met je date, stop, en vervolgens later toch bij je terug komt.
Nu is er geen date geweest en kun je dus niet van tweede keuze spreken.
En dan nog we hebben allemaal relaties gehad en er zijn bij ons allemaal eerdere liefdes geweest. Dat maakt het niet gelijk tweede keuze.
Vind je?

Er is een date met gozer 1. Een 2e date wordt gepland.
Zij heeft ná de date met gozer 1, maar vóór date 2 met gozer 1, een date met gozer 2.

Gozer 2 maakt blijkbaar meer impact dan gozer 1, want gozer 1 wordt nu op de back burner gezet met als reden 'eerst zien waar het met gozer 2 naar toe gaat / gevoelens uitzoeken'.

Nou, dat vertelt mij dat gozer 2 interessanter is dan ik, dat mag, en dat ze dat éérst wil uitzoeken. Met andere woorden, als daar uitkomt dat Gozer 2 het is, dan ben ik afgedankt, maar als nou blijkt dat gozer 2 het toch niet is, dan hebben we nog reserve Gozer 1, die dan weer van stal wordt gehaald.

Naja, ik zou daarvoor bedanken, maar dat ben ik :)
pi_183547098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vind je?

Zij heeft ná de date met gozer 1, maar vóór date 2 met gozer 1, een date met gozer 2.

Gozer 2 maakt blijkbaar meer impact dan gozer 1, want gozer 1 wordt nu op de back burner gezet met als reden 'eerst zien waar het met gozer 2 naar toe gaat / gevoelens uitzoeken'.

Nou, dat vertelt mij dat gozer 2 interessanter is dan ik, dat mag, en dat ze dat éérst wil uitzoeken. Met andere woorden, als daar uitkomt dat Gozer 2 het is, dan ben ik afgedankt, maar als nou blijkt dat gozer 2 het toch niet is, dan hebben we nog reserve Gozer 1, die dan weer van stal wordt gehaald.

Ik had met beiden nog niet eerder afgesproken
  woensdag 5 december 2018 @ 11:45:04 #188
545 dop
pi_183547147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vind je?

misschien dat ik de volgorde van het hele verhaal niet kloppend heb.
Maar goed als het inderdaad als tweede keuze zou voelen is dat toch verder ook okay.
Zal ieder toch elke keer weer voor zichzelf moeten bepalen.

Edit: jij zat er naast lees ik wat volgorde betreft :P
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:47:52 #189
16180 crew  CoolGuy
pi_183547216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:42 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik had met beiden nog niet eerder afgesproken
.... ik heb even terug gelezen. Zoals ik het lees heb je een date gehad, die is erg goed bevallen, en nu heb je vrijdag een date staan met iemand anders, en daar heb je eigenlijk niet echt zin meer in want die ene date met die andere gast is zeer goed bevallen.

Dus zeg je de date van vrijdag af. Het is nou eenmaal zo. Jullie daten wat hem betreft niet om te kijken of jullie goede maatjes kunnen worden he, hij wil zien of er meer in het vat zit. Dan zou ik hem wel al laten weten dat jij een vonkje had bij iemand anders, dus dat die date van vrijdag voor jou een andere lading heeft gekregen, omdat je eigenlijk al met je hoofd bij die eerdere gozer bent.

Ik zou echter niet iets zeggen van dat je EERST bij die eerdere gozer je gevoel wil uitzoeken, zoals dop suggereert.
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:49:28 #190
16180 crew  CoolGuy
pi_183547247
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:45 schreef dop het volgende:

[..]

misschien dat ik de volgorde van het hele verhaal niet kloppend heb.
Maar goed als het inderdaad als tweede keuze zou voelen is dat toch verder ook okay.
Zal ieder toch elke keer weer voor zichzelf moeten bepalen.

Edit: jij zat er naast lees ik wat volgorde betreft :P
Maar ik zeg niet dat dat niet OK is, ik zeg dat als IK een bericht zou krijgen zoals jij suggereerde, ik daar bij zou denken 'ja, graag of niet, maar ik ben geen backup voor mocht die ene date niet bevallen'. En dat zou ik dan ook netjes zeggen.

Sterker nog, dat héb ik ook een keer gedaan :P
pi_183547283
Maar... Je kunt toch eigenlijk geen tweede keuze zijn... Als "gozer" 1 na een tweede date ineens toch niet leuker is dan gozer 2, dan kies je toch juist voor gozer 2 en laat je gozer 1 gaan? Of sta ik dan te positief in het leven? :7
  woensdag 5 december 2018 @ 11:52:16 #192
545 dop
pi_183547298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zou echter niet iets zeggen van dat je EERST bij die eerdere gozer je gevoel wil uitzoeken, zoals dop suggereert.
kan confronterend zijn, maar is de waarheid.
Was een voorbeeld van hoe ik het persoonlijk zou kunnen zeggen. Maar geen tekst die je letterlijk moet overnemen.
Halimade is vast mans genoeg om zelf iets te zeggen wat bij haar past.
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:52:39 #193
16180 crew  CoolGuy
pi_183547310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Maar... Je kunt toch eigenlijk geen tweede keuze zijn... Als "gozer" 1 na een tweede date ineens toch niet leuker is dan gozer 2, dan kies je toch juist voor gozer 2 en laat je gozer 1 gaan? Of sta ik dan te positief in het leven? :7
Ja, TENZIJ je dus een bericht stuurt wat dop stuurt, waarin je dan zet dat je EERST je gevoelens voor die eerdere date wil uitzoeken. Dat impliceert dat als dát uitgezocht is (afhankelijk van wat de uitkomst is) hij/zij nog wel een keer bij jou terug komt. :P
pi_183547326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

.... ik heb even terug gelezen. Zoals ik het lees heb je een date gehad, die is erg goed bevallen, en nu heb je vrijdag een date staan met iemand anders, en daar heb je eigenlijk niet echt zin meer in want die ene date met die andere gast is zeer goed bevallen.

Dus zeg je de date van vrijdag af. Het is nou eenmaal zo. Jullie daten wat hem betreft niet om te kijken of jullie goede maatjes kunnen worden he, hij wil zien of er meer in het vat zit. Dan zou ik hem wel al laten weten dat jij een vonkje had bij iemand anders, dus dat die date van vrijdag voor jou een andere lading heeft gekregen, omdat je eigenlijk al met je hoofd bij die eerdere gozer bent.

Goeie suggestie, thanks! Ik was ook niet van plan om gelijk een heel verhaal te sturen
pi_183547347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, TENZIJ je dus een bericht stuurt wat dop stuurt, waarin je dan zet dat je EERST je gevoelens voor die eerdere date wil uitzoeken. Dat impliceert dat als dát uitgezocht is (afhankelijk van wat de uitkomst is) hij/zij nog wel een keer bij jou terug komt. :P
Maar als ze dan alsnog voor jou kiest, ben jij toch leuker dan de ander? :+
Volgens mij ben je op gegeven moment altijd wel een "tweede" keuze, want op gegeven moment kom je geen "maagd" (in daten dan he, viezeriken O-) ) meer tegen, en ben jij altijd leuker dan "die vorige" als ze voor jou kiest.

Óf je moet echt beginnen en eindigen met je jeugdliefde, dan ben je altijd de eerste keus geweest :P
  woensdag 5 december 2018 @ 11:58:42 #196
545 dop
pi_183547426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Maar als ze dan alsnog voor jou kiest, ben jij toch leuker dan de ander? :+
Volgens mij ben je op gegeven moment altijd wel een "tweede" keuze, want op gegeven moment kom je geen "maagd" (in daten dan he, viezeriken O-) ) meer tegen, en ben jij altijd leuker dan "die vorige" als ze voor jou kiest.

Óf je moet echt beginnen en eindigen met je jeugdliefde, dan ben je altijd de eerste keus geweest :P
precies, het glas is half leeg of half vol.
pi_183547436
Ik zou het geen probleem vinden als het tegen mij gezegd zou worden. Vooral niet als er nog geen date is geweest. Die ander kan goed in versieren zijn/direct waar die ander voor gevallen is en dan toch blijkt dat ze niet bij elkaar passen. Natuurlijk ga je er niet op wachten maar als ze terugkomt en bent zelf met niemand anders bezig, waarom niet?
Maar ik ben dan ook zelf soort van tweede keus geweest.
pi_183547517
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:58 schreef dop het volgende:

[..]

precies, het glas is half leeg of half vol.
Als ze uiteindelijk maar voor mij kiest, vind ik het prima ;)
Nu moet ik haar alleen nog maar vinden... *)
  woensdag 5 december 2018 @ 12:56:55 #199
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183548461
Ik zou er niet op zitten te wachten dat iemand die al gevoel heeft ergens anders mij aan het lijntje zit te houden om onder het mom van 'kijken of het toch niet wat is' alsnog evengoed op date wil. Is gewoon vragen om gedoe.

Helemaal als ik zoiets achteraf te weten zou komen.
  woensdag 5 december 2018 @ 12:57:04 #200
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183548465
Hoi, weten jullie hoe je moet flirten als vrouw of hoe je op flirtings moet reageren?

Ik wil gewoon onschuldig kunnen flirten zonder dat de ander valse hoop ofzo krijgt. Ik wil er zelf ook niet te zwaar over denken.

Ik weet gewoon niet hoe ik erop moet reageren als iemand met mij flirt. En ik wil het zelf ook uit mezelf kunnen/ beginnen.

Ik wil nog voordeel halen aan het single zijn en dat ik gewoon een beetje rondfladder als een vlinder. Maar nope ik wil niet rondneuken. Op tinder had ik die mogelijkheid wel en ze wilden wel met condoom maar dat is toch niks voor mij/ blijft bij fantasie. Vind het eng om mijn lichaam op die manier te gebruiken/ het zomaar met random mensen te delen.
pi_183548471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 04:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat had ook zo maar een post van jou kunnen zijn :D
Hahaha gelukkig is dat het niet :D
pi_183548523
Ik had eigenlijk een date gepland staan voor zondag, maar dit vandaag toch afgekapt. Voelde mij er zelf niet meer prettig bij. Had aan het begin al wat twijfels, maar wilde het toch graag een kans geven. Toen bleef het maar wat stroefjes verlopen naar mijn mening (weinig interesse vanuit haar kant richting mij, kan gebeuren, wellicht is iemand 'in het echt' wat spraakzamer), maar gisteravond een soort ruzie gehad. Niet heel speciaal, maar daar op heb ik eerlijk gezegd hoe ik er in stond wat betreft de date en daar werd ze nogal boos om.

Achteraf gezien niet zo heel erg dat het is afgeblazen, had er niet echt een lekker gevoel bij, terwijl je (volgens mij) toch naar dat moment moet uitkijken wanneer je elkaar ziet.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:10:31 #203
438527 MissButterflyy
pi_183548666
Hoe kun je ruzie krijgen met elkaar als je elkaar nog niet eens in het echt hebt gezien?

Ik kom me weer voorzichtig melden hier. Na 4 maanden daten er een punt achter gezet. Achteraf was het allemaal veel te snel gegaan.
Ik wacht nog even met tinder installeren en andere datingapps, en ga regelmatig op stap waarbij ik ook genoeg mannen tegenkom, maar vind het wel leuk hier mee te lezen en te reageren.

Of misschien zijn er wel leuke fokkers :P
pi_183548729
Het was vooral een flink meningsverschil, waarbij zij wel verwachtte dat ik in mij in haar kon verplaatsen, maar dat zij niet bereid was om zich in mij te verplaatsen.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:19:36 #205
438527 MissButterflyy
pi_183548796
Waar ging het dan over?
pi_183548827
Dat waren wat prive-dingetjes van haar die ik niet zomaar op een forum slinger. :) Het heeft er in ieder geval toe geleid dat ik geen zin meer had in de date.

Lang verhaal kort:
1. Ze gaf aan wat haar dwars zat en ik bood haar hulp / advies.
2. Werd compleet afgezeken obv dat hulp / advies.
3. Gaf aan dat ik dat niet waardeerde.
4. Bom ging af.

[ Bericht 29% gewijzigd door J94ST op 05-12-2018 13:27:35 ]
pi_183548906
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:57 schreef -Phineas- het volgende:
Hoi, weten jullie hoe je moet flirten als vrouw of hoe je op flirtings moet reageren?

Ik wil gewoon onschuldig kunnen flirten zonder dat de ander valse hoop ofzo krijgt. Ik wil er zelf ook niet te zwaar over denken.

Ik weet gewoon niet hoe ik erop moet reageren als iemand met mij flirt. En ik wil het zelf ook uit mezelf kunnen/ beginnen.

Ik wil nog voordeel halen aan het single zijn en dat ik gewoon een beetje rondfladder als een vlinder. Maar nope ik wil niet rondneuken. Op tinder had ik die mogelijkheid wel en ze wilden wel met condoom maar dat is toch niks voor mij/ blijft bij fantasie. Vind het eng om mijn lichaam op die manier te gebruiken/ het zomaar met random mensen te delen.
Wat is je doel/waarom wil je flirten?
Tenzij je van te voren anders aangeeft, zal er bij de ander altijd een verwachting ontstaan. Dat je niet gelijk met iemand het bed in duikt is geen enkel probleem, vind ik zelf, als je dan wel voor lange termijn opstaat.
Flirten om te flirten heb ik zelf mijn bedenkingen bij, maar als je er anders over in staat hoor ik het graag.
pi_183548953
Met iemand flirten en niet willen dat de ontvanger valse hoop krijgt? Waarom zou je? Flirt dan gewoon niet.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:31:06 #209
438527 MissButterflyy
pi_183548967
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:21 schreef J94ST het volgende:
Dat waren wat prive-dingetjes van haar die ik niet zomaar op een forum slinger. :) Het heeft er in ieder geval toe geleid dat ik geen zin meer had in de date.

Lang verhaal kort:
1. Ze gaf aan wat haar dwars zat en ik bood haar hulp / advies.
2. Werd compleet afgezeken obv dat hulp / advies.
3. Gaf aan dat ik dat niet waardeerde.
4. Bom ging af.
Dat is idd niet leuk nee, als ze al zo reageert op de app snap ik dat je haar in het echt ook niet hoeft te zien
pi_183548979
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou het?... :P
pi_183549011
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat is idd niet leuk nee, als ze al zo reageert op de app snap ik dat je haar in het echt ook niet hoeft te zien
Nee, ik ben zelf ook totaal niet boos geworden of iets. Heb alleen netjes aangegeven dat ik het zo niet waardeerde dat ik de volle lading kreeg. Maar toen werd het dus alleen maar erger. Daarna dus maar aangegeven dat ik de date niet meer zag zitten n.a.v. dit en mijn eerdere twijfels. Toen werd ze al helemaal leip, had ik geen ruggengraat, zou ik geen nieuwe vriendin vinden etc etc.

Ik kan genoeg hebben, maar ik laat mij niet als pispaaltje gebruiken.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:36:08 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183549015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe kun je ruzie krijgen met elkaar als je elkaar nog niet eens in het echt hebt gezien?

Ik kom me weer voorzichtig melden hier. Na 4 maanden daten er een punt achter gezet. Achteraf was het allemaal veel te snel gegaan.
Ik wacht nog even met tinder installeren en andere datingapps, en ga regelmatig op stap waarbij ik ook genoeg mannen tegenkom, maar vind het wel leuk hier mee te lezen en te reageren.

Qua humor zit het in iedergeval wel goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:35 schreef J94ST het volgende:

[..]

Nee, ik ben zelf ook totaal niet boos geworden of iets. Heb alleen netjes aangegeven dat ik het zo niet waardeerde dat ik de volle lading kreeg. Maar toen werd het dus alleen maar erger. Daarna dus maar aangegeven dat ik de date niet meer zag zitten n.a.v. dit en mijn eerdere twijfels. Toen werd ze al helemaal leip, had ik geen ruggengraat, zou ik geen nieuwe vriendin vinden etc etc.

Terecht toch dan dat je niet meer op date gaat, beter dat je nu erachter komt hoe zij doet dan achteraf.
pi_183549062
quote:

[..]

Ik denk dat je een heel goede keuze gemaakt hebt. Er zijn niet genoeg rode vlaggen in de wereld om dit te markeren...

Ik had het ook een keer, was een intense vrouw die ineens uit het niets van zich af kon bijten, nooit gedate uiteindelijk, geen spijt van
pi_183549174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik denk dat je een heel goede keuze gemaakt hebt. Er zijn niet genoeg rode vlaggen in de wereld om dit te markeren...

Ik had het ook een keer, was een intense vrouw die ineens uit het niets van zich af kon bijten, nooit gedate uiteindelijk, geen spijt van
+3, ook zo iemand gehad die dat scherpe randje had en heel fel kon worden, zowel in de verdediging schietend als voluit de aanval zoeken. Een paar keer gooide ik het nog op digitale miscommunicatie, maar uiteindelijk besloot ik toch maar dat het me meer energie kostte dan dat het me gaf, wat niet de bedoeling kon zijn bij het daten.

Voordat de eerste date zou plaatsvinden afgekapt, zelfde middag nog met een andere tindermatch voor die avond afgesproken, die is nu alweer bijna een jaar mijn vriendin :s)

(saillant detail: we wilden allebei al veel eerder met elkaar daten, maar we liepen elkaar twee keer eerder mis doordat we ook met anderen aan het daten waren. Eerst moest ik haar 'nee' verkopen, toen dat niets werd, probeerde ik alsnog met haar af te spreken, had zij weer iemand anders gevonden waar het wel mee klikte, kans vergooid dacht ik. Uiteindelijk toch een berichtje gestuurd voor het geval dat het niks zou worden, ze toch nog eens aan me zou denken. Kwam zij weer terug bij mij, maar was ik dus bezig met bovenstaande date. Beetje warrig verhaal misschien, maar wel een beetje aansluitend op een andere eerdere discussie hier, en moraal van het verhaal: beide hadden we niet het gevoel tweede keus te zijn of in de wacht te moeten - en nu alweer een tijdje happy met elkaar :)).
pi_183549201
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

+3, ook zo iemand gehad die dat scherpe randje had en heel fel kon worden, zowel in de verdediging schietend als voluit de aanval zoeken. Een paar keer gooide ik het nog op digitale miscommunicatie, maar uiteindelijk besloot ik toch maar dat het me meer energie kostte dan dat het me gaf, wat niet de bedoeling kon zijn bij het daten.

Voordat de eerste date zou plaatsvinden afgekapt, zelfde middag nog met een andere tindermatch voor die avond afgesproken, die is nu alweer bijna een jaar mijn vriendin :s)

(saillant detail: we wilden allebei al veel eerder met elkaar daten, maar we liepen elkaar twee keer eerder mis doordat we ook met anderen aan het daten waren. Eerst moest ik haar 'nee' verkopen, toen dat niets werd, probeerde ik alsnog met haar af te spreken, had zij weer iemand anders gevonden waar het wel mee klikte, kans vergooid dacht ik. Uiteindelijk toch een berichtje gestuurd voor het geval dat het niks zou worden, ze toch nog eens aan me zou denken. Kwam zij weer terug bij mij, maar was ik dus bezig met bovenstaande date. Beetje warrig verhaal misschien, maar wel een beetje aansluitend op een andere eerdere discussie hier, en moraal van het verhaal: beide hadden we niet het gevoel tweede keus te zijn of in de wacht te moeten - en nu alweer een tijdje happy met elkaar :)).
Dit maakt mijn punt dat je nooit tweede keus kan zijn, zolang er voor jou gekozen wordt, nog beter :D
pi_183549224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Grappig hoe het kan verkeren. Ik ben zelf niet zo'n held in het Tinderen, vind het zelf maar raar om iemand al te keuren zonder ook maar een woord gewisseld te hebben. Ik heb wel Tinder, maar heb niet echt de verwachting dat er iets leuks uit gaat komen.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:56:20 #217
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_183549269
quote:

[..]

pi_183549282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:54 schreef J94ST het volgende:

[..]

Grappig hoe het kan verkeren. Ik ben zelf niet zo'n held in het Tinderen, vind het zelf maar raar om iemand al te keuren zonder ook maar een woord gewisseld te hebben. Ik heb wel Tinder, maar heb niet echt de verwachting dat er iets leuks uit gaat komen.
Tsja, dat keuren heb je - weliswaar beperkter dan via andere kanalen/manieren denk - een beetje zelf in de hand, in de zin van: zorg voor genoeg foto's en bio, en pik zelf ook mensen uit waarbij je het gevoel krijgt een compleet genoeg beeld te krijgen om verder mee te babbelen.

Je spreekt vaak toch pas af als je genoeg via Tinder en/of Whatsapp verder hebt gebabbeld, al zit er inderdaad wel een soort van keuring als eerste hobbel om tot een match te komen.
pi_183549719
Dit is een fantastisch topic. Ik zit ook al te lang te lurken en dat terwijl ik zelf ook veel date :s) .

Online daten vind ik een uitkomst maar ik zit er toch aan te denken om binnenkort mijn zolderkamer eens te verlaten. Idealiter kom ik irl iemand tegen waar het goed mee klikt maar als dat wel zou gebeuren zou ik niet goed weten hoe ik mijn interesse kenbaar zou moeten maken.

Speeddaten leek mij om deze reden wel een interessant alternatief, ervan uitgaande dat er ook leuke mensen op af komen en dat het niet super awkward is. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met georganiseerde speeddates?
  woensdag 5 december 2018 @ 14:27:50 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183549725
Mijn collega net laten zien dat als je hem op 2 km zet dat je dan veel kans hebt op matches (want mensen met afstand die je geliked hebben)

Hij stond nogal verbaast te kijken :+
Of het werkt voor mannen anders of het werkt niet voor hen of hij heeft echt geen likes -O-
  woensdag 5 december 2018 @ 14:28:37 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183549736
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:27 schreef VGA4xZoom het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met georganiseerde speeddates?
Ik dacht dat je al lange tijd lurkte. Want laatst was er hier iemand die een speeddate heeft gehad en anderen hun ervaringen over hebben verteld.
pi_183549766
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Mijn collega net laten zien dat als je hem op 2 km zet dat je dan veel kans hebt op matches (want mensen met afstand die je geliked hebben)

Of het werkt voor mannen anders of het werkt niet voor hen of hij heeft echt geen likes -O-
Maar je krijgt toch gewoon een melding als je geliked wordt?
  woensdag 5 december 2018 @ 14:32:03 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183549792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:30 schreef J94ST het volgende:

Maar je krijgt toch gewoon een melding als je geliked wordt?
Enkel bij een match. niet bij een like.
pi_183549831
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik dacht dat je al lange tijd lurkte. Want laatst was er hier iemand die een speeddate heeft gehad en anderen hun ervaringen over hebben verteld.
Ik ben een selectieve ramptoeristlurker, ik sla alles met een positieve insteek vaak over :{w
pi_183550001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:00 schreef J94ST het volgende:
Ik had eigenlijk een date gepland staan voor zondag, maar dit vandaag toch afgekapt. Voelde mij er zelf niet meer prettig bij. Had aan het begin al wat twijfels, maar wilde het toch graag een kans geven. Toen bleef het maar wat stroefjes verlopen naar mijn mening (weinig interesse vanuit haar kant richting mij, kan gebeuren, wellicht is iemand 'in het echt' wat spraakzamer), maar gisteravond een soort ruzie gehad. Niet heel speciaal, maar daar op heb ik eerlijk gezegd hoe ik er in stond wat betreft de date en daar werd ze nogal boos om.

Achteraf gezien niet zo heel erg dat het is afgeblazen, had er niet echt een lekker gevoel bij, terwijl je (volgens mij) toch naar dat moment moet uitkijken wanneer je elkaar ziet.
Als mensen op app al zo reageren terwijl je ze nog niet eens ontmoet hebt dan kun je ze idd maar beter laten voor wat het is.

SPOILER: oftewel...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183550071
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:27 schreef VGA4xZoom het volgende:
Dit is een fantastisch topic. Ik zit ook al te lang te lurken en dat terwijl ik zelf ook veel date :s) .

Online daten vind ik een uitkomst maar ik zit er toch aan te denken om binnenkort mijn zolderkamer eens te verlaten. Idealiter kom ik irl iemand tegen waar het goed mee klikt maar als dat wel zou gebeuren zou ik niet goed weten hoe ik mijn interesse kenbaar zou moeten maken.

Speeddaten leek mij om deze reden wel een interessant alternatief, ervan uitgaande dat er ook leuke mensen op af komen en dat het niet super awkward is. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met georganiseerde speeddates?
Ik ben 1 keer wezen speeddaten. Awkardness valt heel erg mee, ligt ook aan jezelf denk ik. Gesprek duurt ook maar een paar minuten voordat je door moet naar de volgende. Bij de pauze(s) zal je soms toch iets langer met sommige in gesprek zijn.

Gewoon een keer doen, "kost" je misschien een avond maar je bent in ieder geval een ervaring en verhaal rijker.
pi_183550257
quote:

Volgens mij werkt dat niet meer.. Bij mij heeft dat nooit gewerkt in ieder geval..
pi_183550370
quote:

[..]

Nou maar goed dat je daar niet mee op date bent geweest.
  woensdag 5 december 2018 @ 15:04:52 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183550381
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Volgens mij werkt dat niet meer.. Bij mij heeft dat nooit gewerkt in ieder geval..
Man he ;)
Bij mij daarnet nog, dusja
  woensdag 5 december 2018 @ 15:54:20 #230
438527 MissButterflyy
pi_183551117
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:47 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Ik ben 1 keer wezen speeddaten. Awkardness valt heel erg mee, ligt ook aan jezelf denk ik. Gesprek duurt ook maar een paar minuten voordat je door moet naar de volgende. Bij de pauze(s) zal je soms toch iets langer met sommige in gesprek zijn.

Gewoon een keer doen, "kost" je misschien een avond maar je bent in ieder geval een ervaring en verhaal rijker.
Dit lijkt me ook wel interessant ja!
pi_183551126
quote:

Die tactiek gebruik ik sowieso altijd, het is alleen niet zo dat je meer kans hebt op matches. Maar je weet wel van te voren vaak of het een match kan worden als de afstand toch groter is dan de opgegeven 2.
pi_183551626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:47 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Kwam hier nog iets uit uiteindelijk?

Moet je aan het eind zeggen of je elkaar nog wil zien of hoe werkt dit?

Just curious ;)
  woensdag 5 december 2018 @ 16:36:17 #233
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_183551821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:25 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Just curious ;)
Ben zelf ook 1x wezen speeddaten. Waren bij mij gesprekken van 2-3 minuten per keer, dus een soort introductie en grapje en dan is het alweer voorbij :P

Na het event nog wat borrelen met degenen die je het interessants leek. Een meid zag mij ook wel zitten, nog enkele dates daarna gehad maar toen door andere omstandigheden niet meer voorgezet. Zou het zo weer doen :Y
  woensdag 5 december 2018 @ 16:45:55 #234
438527 MissButterflyy
pi_183551966
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:36 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Ben zelf ook 1x wezen speeddaten. Waren bij mij gesprekken van 2-3 minuten per keer, dus een soort introductie en grapje en dan is het alweer voorbij :P

Na het event nog wat borrelen met degenen die je het interessants leek. Een meid zag mij ook wel zitten, nog enkele dates daarna gehad maar toen door andere omstandigheden niet meer voorgezet. Zou het zo weer doen :Y
En hoe regel je dat je gaat speeddaten?
Waar hebben jullie dat gedaan?

Via google zal vast het een en ander te vinden zijn maar wat is ' goed'?
pi_183552022
Is dat speeddaten niet onwijs geforceerd?
  woensdag 5 december 2018 @ 16:55:57 #236
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183552173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Is dat speeddaten niet onwijs geforceerd?
Lijkt mij vooral nutteloos, aangezien je iemand maar een paar minuten zien. Dus kan je nooit een goed beeld van diegene krijgen.
pi_183552247
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lijkt mij vooral nutteloos, aangezien je iemand maar een paar minuten zien. Dus kan je nooit een goed beeld van diegene krijgen.
Ja lees hier boven gesprekken van 2-3 minuten. Daar heb je echt niks aan :P
  woensdag 5 december 2018 @ 17:00:52 #238
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_183552278
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Was via de studentenvereniging waar ik bij zit :P maar ik neem aan dat dergelijke evenementen wel via facebook te regelen zijn bijv.

2-3 minuten lijkt idd niet veel, maar een eerste indruk zegt vaak al genoeg om wel/niet met iemand verder te spreken
pi_183552343
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:00 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Was via de studentenvereniging waar ik bij zit :P maar ik neem aan dat dergelijke evenementen wel via facebook te regelen zijn bijv.

2-3 minuten lijkt idd niet veel, maar een eerste indruk zegt vaak al genoeg om wel/niet met iemand verder te spreken
Hoeveel mensen maken zo'n slechte indruk dat je daar dan niet mee zou willen spreken :P
pi_183552354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:25 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Just curious ;)
Helaas is er niks uitgekomen. Als ik me goed herinner waren er 3 die bij mij ja hadden ingevuld, maar was niet wederzijds.

Je krijgt een lijstje waar je de naam van de ander op moet schrijven en aangeven of je die vaker zou willen zien. Mocht de ander bij jou dit ook aangeven krijg je de e-mail (dacht ik) van elkaar en kan je contact met elkaar opnemen voor een vervolg. (Na 24 uur krijg je de uitslag, kan wisselen)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik heb het via flitsdate gedaan, was samen met mijn zusje (in haar stad 80km verder). Maar zij organiseren het in meerdere steden. Ik kan niet beoordelen wat goed is, te weinig ervaring voor.
  woensdag 5 december 2018 @ 17:05:00 #241
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183552357
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik krijg er een beetje een tinder gevoel bij, hoe het soms daar gaat.
De volgende zit al klaar dus waarom zou je moeite doen.

Zo zit ik niet in elkaar dus het zou niks voor mij zijn denk ik.
pi_183552729
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik krijg er een beetje een tinder gevoel bij, hoe het soms daar gaat.

Zo zit ik niet in elkaar dus het zou niks voor mij zijn denk ik.
Nou ja bij Tinder kan je natuurlijk met meerdere matches praten en er zit geen tijdslimiet aan.
pi_183552804
Het lijkt mij vooral raar dat je bij binnenkomst al denkt: meh......en dat je dan toch het gesprek moet aangaan nog....... :)
pi_183552822
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het lijkt mij vooral raar dat je bij binnenkomst al denkt: meh......en dat je dan toch het gesprek moet aangaan nog....... :)
Dat kan ook gebeuren ja :P
pi_183552832
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat kan ook gebeuren ja :P
Ha ha :D
  woensdag 5 december 2018 @ 17:32:42 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183552848
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat had ik vooral.dus 2 minuten is meer dan genoeg tijd.
pi_183552862
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat had ik vooral.dus 2 minuten is meer dan genoeg tijd.
Alleen maar mannen die je niet aantrekkelijk vond?
pi_183552871
Dan duren twee minuten nog lang ha ha!
  woensdag 5 december 2018 @ 17:34:45 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183552882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja bij Tinder kan je natuurlijk met meerdere matches praten en er zit geen tijdslimiet aan.
Jawel, alleen is dat ook gewoon een ordinaire vleeskeuring. Niks mis mee verder maar ik zoek daarnaast ook iemand met inhoud, dat ga je niet weten binnen 2 minuten.
  woensdag 5 december 2018 @ 17:41:54 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183552994
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Alleen maar mannen die je niet aantrekkelijk vond?
Vaak wel ja.
pi_183553018
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat is ook de verkeerde insteek voor daten naar mijn idee. Degene die ernaartoe gaan zullen dat ook niet zo snel hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen maken zo'n slechte indruk dat je daar dan niet mee zou willen spreken :P
Dames zijn wat dat betreft een stuk kieskeuriger dan mannen hoor.

Uiterlijk speelt zoals altijd natuurlijk nog een rol en in RL zien mensen er soms toch anders uit. En je kan toch wel een beter (natuurlijk niet volledig) idee van iemand krijgen. Als het niet bevalt, kruis je nee aan, zou je beter willen leren kennen, kruis je ja aan en hopen dat de ander dat ook doet.
pi_183553163
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jawel, alleen is dat ook gewoon een ordinaire vleeskeuring. Niks mis mee verder maar ik zoek daarnaast ook iemand met inhoud, dat ga je niet weten binnen 2 minuten.
Volgens mij zijn er velen, in dit topic in ieder geval, die daar ook naar op zoek zijn. Hoe pak jij het dan aan?

Single reizen misschien dan een idee? Heb je een heel weekend of zelfs week om anderen te leren kennen en 1 interesse deel je naar alle waarschijnlijkheid al.
pi_183553286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

2 a 3 minuten het met bepaalde personen hier uithouden lijkt me al vrij lang eerlijk gezegd 😬
pi_183553298
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:57 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

2 a 3 minuten het met bepaalde personen hier uithouden lijkt me al vrij lang eerlijk gezegd 😬
Das wat overdreven toch?
pi_183553350
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 00:00 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Be careful what you wish for })
Sorted. :7

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 18:00:29 ]
  woensdag 5 december 2018 @ 18:01:23 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183553381
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das wat overdreven toch?
Moagh, snap het wel.

Het is te doen, maar vanaf seconde 1 is het puur uitzitten.
pi_183553446
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moagh, snap het wel.

Het is te doen, maar vanaf seconde 1 is het puur uitzitten.
Ik zou denk ik met vrijwel iedereen 3 minuten kunnen praten. Ook als ik er verder geen interesse in heb.
  woensdag 5 december 2018 @ 18:05:16 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183553489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik met vrijwel iedereen 3 minuten kunnen praten. Ook als ik er verder geen interesse in heb.
Er is een groot verschil tussen kunnen en willen.
pi_183553504
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen kunnen en willen.
Ja maar als je daar aan die tafel zit blijf je toch niet 3 minuten stil :p
  woensdag 5 december 2018 @ 18:07:14 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183553536
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar als je daar aan die tafel zit blijf je toch niet 3 minuten stil :p
Klopt.
Bij eentje ben ik zelfs naar de wc gegaan (kende hem al van voorgaande keer en wisten beiden dat ik 't niet zag zitten)

Maar het hierboven over dat 3 minuten bij sommige mensen enorm lang kunnen duren.
Ik kan best geanimeerde gesprekken hebben met mensen waar ik niets mee heb. Betekent niet dat ik er ook maar enigzins lol aan beleef en niet liever 3 min stil had willen wezen.
pi_183553556
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt.
Bij eentje ben ik zelfs naar de wc gegaan (kende hem al van voorgaande keer en wisten beiden dat ik 't niet zag zitten)

Maar het hierboven over dat 3 minuten bij sommige mensen enorm lang kunnen duren.
Ik kan best geanimeerde gesprekken hebben met mensen waar ik niets mee heb. Betekent niet dat ik er ook maar enigzins lol aan beleef en niet liever 3 min stil had willen wezen.
Ik zou daar wel de humor van inzien omdan weer met die persoon aan tafel te eindigen :p
  woensdag 5 december 2018 @ 18:10:00 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183553591
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh wow :D Had die het door?
Had het hem ook gezegd, dit wordt niets, weten we beiden, dus ik ga even naar de wc.
Daarna zat hij bij de organisator toen ik terugkwam

(wel eens daarvoor ook bij andere gelegenheden gezien en gesproken en daar opnieuw afgewezen, dus speelde wel wat meer dan enkel die eerste keer)
  woensdag 5 december 2018 @ 18:10:27 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183553603
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou daar wel de humor van inzien omdan weer met die persoon aan tafel te eindigen :p
Ligt geheel aan de persoon
pi_183553619
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt geheel aan de persoon
Maar je hebt geen keuze toch in met wie je aan tafel zit?
  woensdag 5 december 2018 @ 18:13:24 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183553657
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar je hebt geen keuze toch in met wie je aan tafel zit?
Nop. Je moet met iedereen 3 minuten zitten.
  woensdag 5 december 2018 @ 18:18:05 #266
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183553746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:51 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er velen, in dit topic in ieder geval, die daar ook naar op zoek zijn. Hoe pak jij het dan aan?

Single reizen misschien dan een idee? Heb je een heel weekend of zelfs week om anderen te leren kennen en 1 interesse deel je naar alle waarschijnlijkheid al.
Ik denk dat mijn insteek en hoe ik erin sta gewoon anders is. Voornamelijk omdat ik iemand pas leer kennen als ik met diegene omga/tijd doorbreng. En wat voor plek diegene dan heeft dat komt vanzelf.

Als ik naar tinder en speeddaten kijk dan zijn het mooie woordjes en oppervlakkige dingen waarop je iemand moet beoordelen en dat doet mij niet zo veel. Hoewel communicatie belangrijk is ben ik meer van de daden. (Maar dat komt voornamelijk door waar ik vandaan kom/verleden)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[..]

Sorted. :7
Zo makkelijk gaat dat niet ;)

Plus te lief denk ik.
pi_183554696
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Zo makkelijk gaat dat niet ;)

Plus te lief denk ik.
Haha, ik? Ik heb jaren op vrij hoog niveau aan vechtsport gedaan dus van mij krijgt ie een echte ippon :')
Zal het zondag eens uitproberen })
  woensdag 5 december 2018 @ 19:47:17 #268
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183555399
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:10 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, ik? Ik heb jaren op vrij hoog niveau aan vechtsport gedaan dus van mij krijgt ie een echte ippon :')
Zal het zondag eens uitproberen })
Dat beeld heb ik ja.
Vechtsport zegt toch niet zo veel over lief of niet. :P
pi_183555908
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat beeld heb ik ja.
Vechtsport zegt toch niet zo veel over lief of niet. :P
True... maar vraag me wel af waardoor jij dat beeld krijgt :P
pi_183556043
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:06 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Kun je mij niet een keer
Vrijwillig van mijn portemonnee beroven
?:p
pi_183556348
Als je een keer wil speeddaten, gewoon doen, is een leuke ervaring :D.

En die 3 a 4 minuten zit je maar uit. Wat een gedoe om niets zeg!

Iedereen komt daar voor een leuke avond.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 20:29:05 ]
  woensdag 5 december 2018 @ 20:31:52 #272
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_183556502
quote:

[..]

gewoon rechttoe rechtaan:

Hey ik kan wel een heel zwets-verhaal ophangen tegen je, maar vrijdag ben ik ziek
  woensdag 5 december 2018 @ 20:36:36 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183556607
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:06 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Soms dan heb je dat wel eens van iemand toch, geen idee of dat klopt.

---------

Ontopic: Waarom hebben alle leuke vrouwen kinderen :( elke keer weer.
pi_183556629
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:36 schreef S95Sedan het volgende:

Omdat heel veel mannen bereid zijn om leuke vrouwen zwanger te maken?
  woensdag 5 december 2018 @ 20:37:46 #275
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_183556632
quote:

[..]

---------

hoe weet je dat ze leuk is? En bovendien; zou t een niet te maken kunnen hebben met t andere ??
  woensdag 5 december 2018 @ 20:44:00 #276
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183556746
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Oh ja dat zal best. Als ze dan ook bij die vrouwen blijven voortaan dan blijft de rest die ze niet heeft over voor mij :s)

quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hoe weet je dat ze leuk is? En bovendien; zou t een niet te maken kunnen hebben met t andere ??
Eerste oogopslag, zou kunnen.
pi_183556827
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:44 schreef S95Sedan het volgende:

Oh ja dat zal best. Als ze dan ook bij die vrouwen blijven voortaan dan blijft de rest die ze niet heeft over voor mij :s)

Jij wil je focus leggen op vrouwen waar geen man zijn donatie in wil achterlaten?

Ok!
  woensdag 5 december 2018 @ 20:52:01 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183556915
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij wil je focus leggen op vrouwen waar geen man zijn donatie in wil achterlaten?

Ok!
Leuk is sowieso per persoon verschillend. ;)
pi_183556936
quote:

[..]

---------

Sorry...... :D :D
pi_183556981
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:12 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Kun je mij niet een keer
Vrijwillig van mijn portemonnee beroven
?:p
Haha, die is multi interpretabel :D
pi_183557008
quote:

[..]

---------

Er zijn ook leuke vrouwen die geen kinderen willen :P
pi_183557065
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:56 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

*O*
pi_183557107
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:37 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt lang niet altijd aan de man. Ook genoeg leuke vrouwen die stiekum ende bewust tegen de wens van de man in zwanger worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 21:01:12 ]
pi_183557191
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, die is multi interpretabel :D
Haha ja maar je snapt wat ik bedoelde, dat ik er dan vrijwillig mee instem :p
pi_183557277
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Ligt lang niet altijd aan de man. Ook genoeg leuke vrouwen die stiekum ende bewust tegen de wens van de man in zwanger worden.
Stiekem zwanger worden...... :N :N :N
pi_183557291
quote:

[..]

Dan ben je geen leuke vrouw hoor.
  woensdag 5 december 2018 @ 21:12:27 #287
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183557418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sorry...... :D :D
Geen sorry voor nodig hoor :D
Zolang er maar genoeg over zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:56 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik hou mij aanbevolen als je er een weet O-)
pi_183557512
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Ik hou mij aanbevolen als je er een weet
Er zitten er meerdere in dit topic :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Caithlinn op 05-12-2018 21:23:20 ]
pi_183557550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Dan ben je geen leuke vrouw hoor.
VEM doelde volgens mij duidelijk op uiterlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 21:18:26 ]
pi_183557567
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Neem aan dat Ven nogal duidelijk doelde op uiterlijk.
Mooi van buiten verrot van binnen :p
pi_183557590
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stiekem zwanger worden...... :N :N :N
Zijn er genoeg hoor. Helaas.
pi_183557603
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Mooi van buiten verrot van binnen :p
Haha, ja inderdaad.
pi_183557671
[quote]6s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

:o :o
  woensdag 5 december 2018 @ 21:41:25 #294
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183558087
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:15 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Er zitten er meerdere in dit topic :P
Nou dat valt ook wel mee volgens mij.
pi_183558149
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou dat valt ook wel mee volgens mij.
Ik heb het meerdere keren langs zien komen hier, weet uiteraard even niet meer welke users :+ maar ze zijn er echt!
pi_183558233
quote:

Ik heb nog nooit tegen mijn wil een donatie achtergelaten.
pi_183558253
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:17 schreef Techno het volgende:

[..]

VEM doelde volgens mij duidelijk op uiterlijk.
Nee, ik doel op leuk. Daar is uiterlijk een onderdeel van.
pi_183558528
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:51 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, ik doel op leuk. Daar is uiterlijk een onderdeel van.
Nu kun je wel lekker politiekcorrect doen, maar in eerste instantie ga je gewoon op uiterlijk af want het innerlijk ken je helemaal nog niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 22:09:51 ]
pi_183558547
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:50 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb nog nooit tegen mijn wil een donatie achtergelaten.
Grappige is, is dat jij dat helemaal niet weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 22:10:20 ]
pi_183558707
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Grappige is, is dat jij dat helemaal niet weet.
Haha, dat is volgens mij de grootste nachtmerrie van elke man :D
pi_183558712
En dicht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')