abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183548471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 04:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat had ook zo maar een post van jou kunnen zijn :D
Hahaha gelukkig is dat het niet :D
pi_183548523
Ik had eigenlijk een date gepland staan voor zondag, maar dit vandaag toch afgekapt. Voelde mij er zelf niet meer prettig bij. Had aan het begin al wat twijfels, maar wilde het toch graag een kans geven. Toen bleef het maar wat stroefjes verlopen naar mijn mening (weinig interesse vanuit haar kant richting mij, kan gebeuren, wellicht is iemand 'in het echt' wat spraakzamer), maar gisteravond een soort ruzie gehad. Niet heel speciaal, maar daar op heb ik eerlijk gezegd hoe ik er in stond wat betreft de date en daar werd ze nogal boos om.

Achteraf gezien niet zo heel erg dat het is afgeblazen, had er niet echt een lekker gevoel bij, terwijl je (volgens mij) toch naar dat moment moet uitkijken wanneer je elkaar ziet.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:10:31 #203
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_183548666
Hoe kun je ruzie krijgen met elkaar als je elkaar nog niet eens in het echt hebt gezien?

Ik kom me weer voorzichtig melden hier. Na 4 maanden daten er een punt achter gezet. Achteraf was het allemaal veel te snel gegaan.
Ik wacht nog even met tinder installeren en andere datingapps, en ga regelmatig op stap waarbij ik ook genoeg mannen tegenkom, maar vind het wel leuk hier mee te lezen en te reageren.

Of misschien zijn er wel leuke fokkers :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183548729
Het was vooral een flink meningsverschil, waarbij zij wel verwachtte dat ik in mij in haar kon verplaatsen, maar dat zij niet bereid was om zich in mij te verplaatsen.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:19:36 #205
438527 MissButterflyy
pi_183548796
Waar ging het dan over?
pi_183548827
Dat waren wat prive-dingetjes van haar die ik niet zomaar op een forum slinger. :) Het heeft er in ieder geval toe geleid dat ik geen zin meer had in de date.

Lang verhaal kort:
1. Ze gaf aan wat haar dwars zat en ik bood haar hulp / advies.
2. Werd compleet afgezeken obv dat hulp / advies.
3. Gaf aan dat ik dat niet waardeerde.
4. Bom ging af.

[ Bericht 29% gewijzigd door J94ST op 05-12-2018 13:27:35 ]
pi_183548906
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:57 schreef -Phineas- het volgende:
Hoi, weten jullie hoe je moet flirten als vrouw of hoe je op flirtings moet reageren?

Ik wil gewoon onschuldig kunnen flirten zonder dat de ander valse hoop ofzo krijgt. Ik wil er zelf ook niet te zwaar over denken.

Ik weet gewoon niet hoe ik erop moet reageren als iemand met mij flirt. En ik wil het zelf ook uit mezelf kunnen/ beginnen.

Ik wil nog voordeel halen aan het single zijn en dat ik gewoon een beetje rondfladder als een vlinder. Maar nope ik wil niet rondneuken. Op tinder had ik die mogelijkheid wel en ze wilden wel met condoom maar dat is toch niks voor mij/ blijft bij fantasie. Vind het eng om mijn lichaam op die manier te gebruiken/ het zomaar met random mensen te delen.
Wat is je doel/waarom wil je flirten?
Tenzij je van te voren anders aangeeft, zal er bij de ander altijd een verwachting ontstaan. Dat je niet gelijk met iemand het bed in duikt is geen enkel probleem, vind ik zelf, als je dan wel voor lange termijn opstaat.
Flirten om te flirten heb ik zelf mijn bedenkingen bij, maar als je er anders over in staat hoor ik het graag.
pi_183548953
Met iemand flirten en niet willen dat de ontvanger valse hoop krijgt? Waarom zou je? Flirt dan gewoon niet.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:31:06 #209
438527 MissButterflyy
pi_183548967
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:21 schreef J94ST het volgende:
Dat waren wat prive-dingetjes van haar die ik niet zomaar op een forum slinger. :) Het heeft er in ieder geval toe geleid dat ik geen zin meer had in de date.

Lang verhaal kort:
1. Ze gaf aan wat haar dwars zat en ik bood haar hulp / advies.
2. Werd compleet afgezeken obv dat hulp / advies.
3. Gaf aan dat ik dat niet waardeerde.
4. Bom ging af.
Dat is idd niet leuk nee, als ze al zo reageert op de app snap ik dat je haar in het echt ook niet hoeft te zien
pi_183548979
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou het?... :P
pi_183549011
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat is idd niet leuk nee, als ze al zo reageert op de app snap ik dat je haar in het echt ook niet hoeft te zien
Nee, ik ben zelf ook totaal niet boos geworden of iets. Heb alleen netjes aangegeven dat ik het zo niet waardeerde dat ik de volle lading kreeg. Maar toen werd het dus alleen maar erger. Daarna dus maar aangegeven dat ik de date niet meer zag zitten n.a.v. dit en mijn eerdere twijfels. Toen werd ze al helemaal leip, had ik geen ruggengraat, zou ik geen nieuwe vriendin vinden etc etc.

Ik kan genoeg hebben, maar ik laat mij niet als pispaaltje gebruiken.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:36:08 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183549015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe kun je ruzie krijgen met elkaar als je elkaar nog niet eens in het echt hebt gezien?

Ik kom me weer voorzichtig melden hier. Na 4 maanden daten er een punt achter gezet. Achteraf was het allemaal veel te snel gegaan.
Ik wacht nog even met tinder installeren en andere datingapps, en ga regelmatig op stap waarbij ik ook genoeg mannen tegenkom, maar vind het wel leuk hier mee te lezen en te reageren.

Qua humor zit het in iedergeval wel goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:35 schreef J94ST het volgende:

[..]

Nee, ik ben zelf ook totaal niet boos geworden of iets. Heb alleen netjes aangegeven dat ik het zo niet waardeerde dat ik de volle lading kreeg. Maar toen werd het dus alleen maar erger. Daarna dus maar aangegeven dat ik de date niet meer zag zitten n.a.v. dit en mijn eerdere twijfels. Toen werd ze al helemaal leip, had ik geen ruggengraat, zou ik geen nieuwe vriendin vinden etc etc.

Terecht toch dan dat je niet meer op date gaat, beter dat je nu erachter komt hoe zij doet dan achteraf.
pi_183549062
quote:

[..]

Ik denk dat je een heel goede keuze gemaakt hebt. Er zijn niet genoeg rode vlaggen in de wereld om dit te markeren...

Ik had het ook een keer, was een intense vrouw die ineens uit het niets van zich af kon bijten, nooit gedate uiteindelijk, geen spijt van
pi_183549174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik denk dat je een heel goede keuze gemaakt hebt. Er zijn niet genoeg rode vlaggen in de wereld om dit te markeren...

Ik had het ook een keer, was een intense vrouw die ineens uit het niets van zich af kon bijten, nooit gedate uiteindelijk, geen spijt van
+3, ook zo iemand gehad die dat scherpe randje had en heel fel kon worden, zowel in de verdediging schietend als voluit de aanval zoeken. Een paar keer gooide ik het nog op digitale miscommunicatie, maar uiteindelijk besloot ik toch maar dat het me meer energie kostte dan dat het me gaf, wat niet de bedoeling kon zijn bij het daten.

Voordat de eerste date zou plaatsvinden afgekapt, zelfde middag nog met een andere tindermatch voor die avond afgesproken, die is nu alweer bijna een jaar mijn vriendin :s)

(saillant detail: we wilden allebei al veel eerder met elkaar daten, maar we liepen elkaar twee keer eerder mis doordat we ook met anderen aan het daten waren. Eerst moest ik haar 'nee' verkopen, toen dat niets werd, probeerde ik alsnog met haar af te spreken, had zij weer iemand anders gevonden waar het wel mee klikte, kans vergooid dacht ik. Uiteindelijk toch een berichtje gestuurd voor het geval dat het niks zou worden, ze toch nog eens aan me zou denken. Kwam zij weer terug bij mij, maar was ik dus bezig met bovenstaande date. Beetje warrig verhaal misschien, maar wel een beetje aansluitend op een andere eerdere discussie hier, en moraal van het verhaal: beide hadden we niet het gevoel tweede keus te zijn of in de wacht te moeten - en nu alweer een tijdje happy met elkaar :)).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183549201
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

+3, ook zo iemand gehad die dat scherpe randje had en heel fel kon worden, zowel in de verdediging schietend als voluit de aanval zoeken. Een paar keer gooide ik het nog op digitale miscommunicatie, maar uiteindelijk besloot ik toch maar dat het me meer energie kostte dan dat het me gaf, wat niet de bedoeling kon zijn bij het daten.

Voordat de eerste date zou plaatsvinden afgekapt, zelfde middag nog met een andere tindermatch voor die avond afgesproken, die is nu alweer bijna een jaar mijn vriendin :s)

(saillant detail: we wilden allebei al veel eerder met elkaar daten, maar we liepen elkaar twee keer eerder mis doordat we ook met anderen aan het daten waren. Eerst moest ik haar 'nee' verkopen, toen dat niets werd, probeerde ik alsnog met haar af te spreken, had zij weer iemand anders gevonden waar het wel mee klikte, kans vergooid dacht ik. Uiteindelijk toch een berichtje gestuurd voor het geval dat het niks zou worden, ze toch nog eens aan me zou denken. Kwam zij weer terug bij mij, maar was ik dus bezig met bovenstaande date. Beetje warrig verhaal misschien, maar wel een beetje aansluitend op een andere eerdere discussie hier, en moraal van het verhaal: beide hadden we niet het gevoel tweede keus te zijn of in de wacht te moeten - en nu alweer een tijdje happy met elkaar :)).
Dit maakt mijn punt dat je nooit tweede keus kan zijn, zolang er voor jou gekozen wordt, nog beter :D
pi_183549224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Grappig hoe het kan verkeren. Ik ben zelf niet zo'n held in het Tinderen, vind het zelf maar raar om iemand al te keuren zonder ook maar een woord gewisseld te hebben. Ik heb wel Tinder, maar heb niet echt de verwachting dat er iets leuks uit gaat komen.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:56:20 #217
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_183549269
quote:

[..]

pi_183549282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:54 schreef J94ST het volgende:

[..]

Grappig hoe het kan verkeren. Ik ben zelf niet zo'n held in het Tinderen, vind het zelf maar raar om iemand al te keuren zonder ook maar een woord gewisseld te hebben. Ik heb wel Tinder, maar heb niet echt de verwachting dat er iets leuks uit gaat komen.
Tsja, dat keuren heb je - weliswaar beperkter dan via andere kanalen/manieren denk - een beetje zelf in de hand, in de zin van: zorg voor genoeg foto's en bio, en pik zelf ook mensen uit waarbij je het gevoel krijgt een compleet genoeg beeld te krijgen om verder mee te babbelen.

Je spreekt vaak toch pas af als je genoeg via Tinder en/of Whatsapp verder hebt gebabbeld, al zit er inderdaad wel een soort van keuring als eerste hobbel om tot een match te komen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183549719
Dit is een fantastisch topic. Ik zit ook al te lang te lurken en dat terwijl ik zelf ook veel date :s) .

Online daten vind ik een uitkomst maar ik zit er toch aan te denken om binnenkort mijn zolderkamer eens te verlaten. Idealiter kom ik irl iemand tegen waar het goed mee klikt maar als dat wel zou gebeuren zou ik niet goed weten hoe ik mijn interesse kenbaar zou moeten maken.

Speeddaten leek mij om deze reden wel een interessant alternatief, ervan uitgaande dat er ook leuke mensen op af komen en dat het niet super awkward is. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met georganiseerde speeddates?
  woensdag 5 december 2018 @ 14:27:50 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183549725
Mijn collega net laten zien dat als je hem op 2 km zet dat je dan veel kans hebt op matches (want mensen met afstand die je geliked hebben)

Hij stond nogal verbaast te kijken :+
Of het werkt voor mannen anders of het werkt niet voor hen of hij heeft echt geen likes -O-
  woensdag 5 december 2018 @ 14:28:37 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183549736
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:27 schreef VGA4xZoom het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met georganiseerde speeddates?
Ik dacht dat je al lange tijd lurkte. Want laatst was er hier iemand die een speeddate heeft gehad en anderen hun ervaringen over hebben verteld.
pi_183549766
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Mijn collega net laten zien dat als je hem op 2 km zet dat je dan veel kans hebt op matches (want mensen met afstand die je geliked hebben)

Hij stond nogal verbaast te kijken :+
Of het werkt voor mannen anders of het werkt niet voor hen of hij heeft echt geen likes -O-
Maar je krijgt toch gewoon een melding als je geliked wordt?
  woensdag 5 december 2018 @ 14:32:03 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183549792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:30 schreef J94ST het volgende:

Maar je krijgt toch gewoon een melding als je geliked wordt?
Enkel bij een match. niet bij een like.
pi_183549831
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik dacht dat je al lange tijd lurkte. Want laatst was er hier iemand die een speeddate heeft gehad en anderen hun ervaringen over hebben verteld.
Ik ben een selectieve ramptoeristlurker, ik sla alles met een positieve insteek vaak over :{w
pi_183550001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:00 schreef J94ST het volgende:
Ik had eigenlijk een date gepland staan voor zondag, maar dit vandaag toch afgekapt. Voelde mij er zelf niet meer prettig bij. Had aan het begin al wat twijfels, maar wilde het toch graag een kans geven. Toen bleef het maar wat stroefjes verlopen naar mijn mening (weinig interesse vanuit haar kant richting mij, kan gebeuren, wellicht is iemand 'in het echt' wat spraakzamer), maar gisteravond een soort ruzie gehad. Niet heel speciaal, maar daar op heb ik eerlijk gezegd hoe ik er in stond wat betreft de date en daar werd ze nogal boos om.

Achteraf gezien niet zo heel erg dat het is afgeblazen, had er niet echt een lekker gevoel bij, terwijl je (volgens mij) toch naar dat moment moet uitkijken wanneer je elkaar ziet.
Als mensen op app al zo reageren terwijl je ze nog niet eens ontmoet hebt dan kun je ze idd maar beter laten voor wat het is.

SPOILER: oftewel...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')