abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 december 2018 @ 10:13:55 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183545822
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben iemand tegengekomen met wie het enorm klikte, dus daarom kan ik onze date van vrijdag niet door laten gaan.

Kortom: duidelijk zijn.
Ik heb dit wel eens op vrijdagochtend gedaan nadat ik donderdags een geslaagde eerste date had.

En hey, laat ik daar vrijdag 3 maanden verkering mee hebben :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183546337
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb dit wel eens op vrijdagochtend gedaan nadat ik donderdags een geslaagde eerste date had.

En hey, laat ik daar vrijdag 3 maanden verkering mee hebben :D.
Wat gaat het hard *;
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 5 december 2018 @ 10:57:21 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183546418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:51 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wat gaat het hard *;
Jup, dat zeker. En nog elke dag blij dat ik die andere date lekker afgekapt heb :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183546451
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jup, dat zeker. En nog elke dag blij dat ik die andere date lekker afgekapt heb :Y.
Snap ik! Ondertussen zit ik ook op bijna een maand #teamklefbek O+

Hopelijk zijn hier binnenkort nog meer successen te lezen, want ik gun het jullie allemaal! *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_183546455
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:07 schreef dop het volgende:

[..]

"Hoi date, ik moet even eerlijk tegen je zijn.
Ik had kort geleden nog een date. Bij deze date was er sinds lange tijd eindelijk weer eens iemand waar bij een vonk oversloeg.
Gevolg is wel dat dit jouw mogelijk geen eerlijke kans geeft. Ik twijfel daarom.
Gezellig iets samen doen is wat mij betreft okay. Maar misschien wel niet waar we allebei naar zoeken.
Misschien beter idee dat ik eerst mijn gevoelens voor mijn andere date uitzoek.
En wij het er voor nu even bij laten?"


Ja lullig voor hem, maar als je gewoon eerlijk bent dan zou hij dat toch moeten kunnen waarderen of respecteren.
Het poldermodelafwijsantwoord
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:13:42 #181
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183546651
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:07 schreef dop het volgende:

[..]

"Hoi date, ik moet even eerlijk tegen je zijn.
Ik had kort geleden nog een date. Bij deze date was er sinds lange tijd eindelijk weer eens iemand waar bij een vonk oversloeg.
Gevolg is wel dat dit jouw mogelijk geen eerlijke kans geeft. Ik twijfel daarom.
Gezellig iets samen doen is wat mij betreft okay. Maar misschien wel niet waar we allebei naar zoeken.
Misschien beter idee dat ik eerst mijn gevoelens voor mijn andere date uitzoek.
En wij het er voor nu even bij laten?"

Ja lullig voor hem, maar als je gewoon eerlijk bent dan zou hij dat toch moeten kunnen waarderen of respecteren.
Hehe, dat is gewoon veel tekst om te zeggen dat hij het gewoon niet gaat worden, want als zij echt hoteldebotel geweest was van <date> dan was die 'nog een date' nooit gebeurd etc etc.

Mijn reactie op bovenstaande tekst zou iets zijn in de richting van dat ik haar veel succes en plezier wens met die date, of een eventuele andere date in de toekomst, maar vanwege dat stukje 'EERST mijn gevoelens voor de andere date uitzoek', zou ik er wel (netjes) bij zeggen dat er wat mij betreft ook geen vervolgdate meer met haar komt, want ik ben geen 2e keuze, en als die andere gozer toch niet zo'n succes blijkt te zijn mij dan als backup weer van stal halen, neuhhh, daar zou ik geen zin in hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183546783
Misschien wil ze het ook wel op zo'n manier doen dat het niet helemaal definitief is :7
Kennelijk hoor je wat achter de hand te houden indien het toch net niet is wat je zocht bij die ander ;)
pi_183546987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:23 schreef Themeparktommy het volgende:
Misschien wil ze het ook wel op zo'n manier doen dat het niet helemaal definitief is :7
Kennelijk hoor je wat achter de hand te houden indien het toch net niet is wat je zocht bij die ander ;)
Daar heb ik niet zo veel zin in en ik denk dat hij er niet op zit te wachten.
Ik kan nog wel opperen dat we vrijdag als nog naar de dierentuin gaan, maar dan puur platonisch, hij lijkt me eerlijk gezegd ook iemand waar ik op vriendschappelijke wijze beter bij pas dan romantisch gezien :') maar het is ook weer lullig om te zeggen "hoi, vanaf nu zit je in de friendzone"
  woensdag 5 december 2018 @ 11:37:44 #184
545 dop
:copyright: dop
pi_183547001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hehe, dat is gewoon veel tekst om te zeggen dat hij het gewoon niet gaat worden, want als zij echt hoteldebotel geweest was van <date> dan was die 'nog een date' nooit gebeurd etc etc.

Mijn reactie op bovenstaande tekst zou iets zijn in de richting van dat ik haar veel succes en plezier wens met die date, of een eventuele andere date in de toekomst, maar vanwege dat stukje 'EERST mijn gevoelens voor de andere date uitzoek', zou ik er wel (netjes) bij zeggen dat er wat mij betreft ook geen vervolgdate meer met haar komt, want ik ben geen 2e keuze, en als die andere gozer toch niet zo'n succes blijkt te zijn mij dan als backup weer van stal halen, neuhhh, daar zou ik geen zin in hebben.
dat mag natuurlijk,
Toch vind ik de conclusie dat je tweede keuze bent te snel.
Je ben tweede keuze als iemand wel met je date, stop, en vervolgens later toch bij je terug komt.
Nu is er geen date geweest en kun je dus niet van tweede keuze spreken.
En dan nog we hebben allemaal relaties gehad en er zijn bij ons allemaal eerdere liefdes geweest. Dat maakt het niet gelijk tweede keuze.

Voor mij belangrijkste dat je een eerlijke kans krijgt en geeft.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 5 december 2018 @ 11:40:10 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183547041
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:37 schreef Halimede het volgende:

[..]

Daar heb ik niet zo veel zin in en ik denk dat hij er niet op zit te wachten.
Ik kan nog wel opperen dat we vrijdag als nog naar de dierentuin gaan, maar dan puur platonisch, hij lijkt me eerlijk gezegd ook iemand waar ik op vriendschappelijke wijze beter bij pas dan romantisch gezien :') maar het is ook weer lullig om te zeggen "hoi, vanaf nu zit je in de friendzone"
Nee, het is lullig om niet eerlijk te zijn en hem niet de keuze te laten. "Hey, ik heb een supergoede date met iemand anders gehad en wil dus geen romantische date met iemand anders. Het lijkt me nog steeds gezellig samen af te spreken op vriendschappelijke basis, aan jou de keuze."
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:41:13 #186
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183547056
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:37 schreef dop het volgende:

[..]

dat mag natuurlijk,
Toch vind ik de conclusie dat je tweede keuze bent te snel.
Je ben tweede keuze als iemand wel met je date, stop, en vervolgens later toch bij je terug komt.
Nu is er geen date geweest en kun je dus niet van tweede keuze spreken.
En dan nog we hebben allemaal relaties gehad en er zijn bij ons allemaal eerdere liefdes geweest. Dat maakt het niet gelijk tweede keuze.
Vind je?

Er is een date met gozer 1. Een 2e date wordt gepland.
Zij heeft ná de date met gozer 1, maar vóór date 2 met gozer 1, een date met gozer 2.

Gozer 2 maakt blijkbaar meer impact dan gozer 1, want gozer 1 wordt nu op de back burner gezet met als reden 'eerst zien waar het met gozer 2 naar toe gaat / gevoelens uitzoeken'.

Nou, dat vertelt mij dat gozer 2 interessanter is dan ik, dat mag, en dat ze dat éérst wil uitzoeken. Met andere woorden, als daar uitkomt dat Gozer 2 het is, dan ben ik afgedankt, maar als nou blijkt dat gozer 2 het toch niet is, dan hebben we nog reserve Gozer 1, die dan weer van stal wordt gehaald.

Naja, ik zou daarvoor bedanken, maar dat ben ik :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183547098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vind je?

Er is een date met gozer 1. Een 2e date wordt gepland.
Zij heeft ná de date met gozer 1, maar vóór date 2 met gozer 1, een date met gozer 2.

Gozer 2 maakt blijkbaar meer impact dan gozer 1, want gozer 1 wordt nu op de back burner gezet met als reden 'eerst zien waar het met gozer 2 naar toe gaat / gevoelens uitzoeken'.

Nou, dat vertelt mij dat gozer 2 interessanter is dan ik, dat mag, en dat ze dat éérst wil uitzoeken. Met andere woorden, als daar uitkomt dat Gozer 2 het is, dan ben ik afgedankt, maar als nou blijkt dat gozer 2 het toch niet is, dan hebben we nog reserve Gozer 1, die dan weer van stal wordt gehaald.

Naja, ik zou daarvoor bedanken, maar dat ben ik :)
Ik had met beiden nog niet eerder afgesproken
  woensdag 5 december 2018 @ 11:45:04 #188
545 dop
:copyright: dop
pi_183547147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vind je?

Er is een date met gozer 1. Een 2e date wordt gepland.
Zij heeft ná de date met gozer 1, maar vóór date 2 met gozer 1, een date met gozer 2.

Gozer 2 maakt blijkbaar meer impact dan gozer 1, want gozer 1 wordt nu op de back burner gezet met als reden 'eerst zien waar het met gozer 2 naar toe gaat / gevoelens uitzoeken'.

Nou, dat vertelt mij dat gozer 2 interessanter is dan ik, dat mag, en dat ze dat éérst wil uitzoeken. Met andere woorden, als daar uitkomt dat Gozer 2 het is, dan ben ik afgedankt, maar als nou blijkt dat gozer 2 het toch niet is, dan hebben we nog reserve Gozer 1, die dan weer van stal wordt gehaald.

Naja, ik zou daarvoor bedanken, maar dat ben ik :)
misschien dat ik de volgorde van het hele verhaal niet kloppend heb.
Maar goed als het inderdaad als tweede keuze zou voelen is dat toch verder ook okay.
Zal ieder toch elke keer weer voor zichzelf moeten bepalen.

Edit: jij zat er naast lees ik wat volgorde betreft :P
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:47:52 #189
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183547216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:42 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik had met beiden nog niet eerder afgesproken
.... ik heb even terug gelezen. Zoals ik het lees heb je een date gehad, die is erg goed bevallen, en nu heb je vrijdag een date staan met iemand anders, en daar heb je eigenlijk niet echt zin meer in want die ene date met die andere gast is zeer goed bevallen.

Dus zeg je de date van vrijdag af. Het is nou eenmaal zo. Jullie daten wat hem betreft niet om te kijken of jullie goede maatjes kunnen worden he, hij wil zien of er meer in het vat zit. Dan zou ik hem wel al laten weten dat jij een vonkje had bij iemand anders, dus dat die date van vrijdag voor jou een andere lading heeft gekregen, omdat je eigenlijk al met je hoofd bij die eerdere gozer bent.

Ik zou echter niet iets zeggen van dat je EERST bij die eerdere gozer je gevoel wil uitzoeken, zoals dop suggereert.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:49:28 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183547247
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:45 schreef dop het volgende:

[..]

misschien dat ik de volgorde van het hele verhaal niet kloppend heb.
Maar goed als het inderdaad als tweede keuze zou voelen is dat toch verder ook okay.
Zal ieder toch elke keer weer voor zichzelf moeten bepalen.

Edit: jij zat er naast lees ik wat volgorde betreft :P
Maar ik zeg niet dat dat niet OK is, ik zeg dat als IK een bericht zou krijgen zoals jij suggereerde, ik daar bij zou denken 'ja, graag of niet, maar ik ben geen backup voor mocht die ene date niet bevallen'. En dat zou ik dan ook netjes zeggen.

Sterker nog, dat héb ik ook een keer gedaan :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183547283
Maar... Je kunt toch eigenlijk geen tweede keuze zijn... Als "gozer" 1 na een tweede date ineens toch niet leuker is dan gozer 2, dan kies je toch juist voor gozer 2 en laat je gozer 1 gaan? Of sta ik dan te positief in het leven? :7
  woensdag 5 december 2018 @ 11:52:16 #192
545 dop
:copyright: dop
pi_183547298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zou echter niet iets zeggen van dat je EERST bij die eerdere gozer je gevoel wil uitzoeken, zoals dop suggereert.
kan confronterend zijn, maar is de waarheid.
Was een voorbeeld van hoe ik het persoonlijk zou kunnen zeggen. Maar geen tekst die je letterlijk moet overnemen.
Halimade is vast mans genoeg om zelf iets te zeggen wat bij haar past.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 11:52:39 #193
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183547310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Maar... Je kunt toch eigenlijk geen tweede keuze zijn... Als "gozer" 1 na een tweede date ineens toch niet leuker is dan gozer 2, dan kies je toch juist voor gozer 2 en laat je gozer 1 gaan? Of sta ik dan te positief in het leven? :7
Ja, TENZIJ je dus een bericht stuurt wat dop stuurt, waarin je dan zet dat je EERST je gevoelens voor die eerdere date wil uitzoeken. Dat impliceert dat als dát uitgezocht is (afhankelijk van wat de uitkomst is) hij/zij nog wel een keer bij jou terug komt. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183547326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

.... ik heb even terug gelezen. Zoals ik het lees heb je een date gehad, die is erg goed bevallen, en nu heb je vrijdag een date staan met iemand anders, en daar heb je eigenlijk niet echt zin meer in want die ene date met die andere gast is zeer goed bevallen.

Dus zeg je de date van vrijdag af. Het is nou eenmaal zo. Jullie daten wat hem betreft niet om te kijken of jullie goede maatjes kunnen worden he, hij wil zien of er meer in het vat zit. Dan zou ik hem wel al laten weten dat jij een vonkje had bij iemand anders, dus dat die date van vrijdag voor jou een andere lading heeft gekregen, omdat je eigenlijk al met je hoofd bij die eerdere gozer bent.

Ik zou echter niet iets zeggen van dat je EERST bij die eerdere gozer je gevoel wil uitzoeken, zoals dop suggereert.
Goeie suggestie, thanks! Ik was ook niet van plan om gelijk een heel verhaal te sturen
pi_183547347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, TENZIJ je dus een bericht stuurt wat dop stuurt, waarin je dan zet dat je EERST je gevoelens voor die eerdere date wil uitzoeken. Dat impliceert dat als dát uitgezocht is (afhankelijk van wat de uitkomst is) hij/zij nog wel een keer bij jou terug komt. :P
Maar als ze dan alsnog voor jou kiest, ben jij toch leuker dan de ander? :+
Volgens mij ben je op gegeven moment altijd wel een "tweede" keuze, want op gegeven moment kom je geen "maagd" (in daten dan he, viezeriken O-) ) meer tegen, en ben jij altijd leuker dan "die vorige" als ze voor jou kiest.

Óf je moet echt beginnen en eindigen met je jeugdliefde, dan ben je altijd de eerste keus geweest :P
  woensdag 5 december 2018 @ 11:58:42 #196
545 dop
:copyright: dop
pi_183547426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Maar als ze dan alsnog voor jou kiest, ben jij toch leuker dan de ander? :+
Volgens mij ben je op gegeven moment altijd wel een "tweede" keuze, want op gegeven moment kom je geen "maagd" (in daten dan he, viezeriken O-) ) meer tegen, en ben jij altijd leuker dan "die vorige" als ze voor jou kiest.

Óf je moet echt beginnen en eindigen met je jeugdliefde, dan ben je altijd de eerste keus geweest :P
precies, het glas is half leeg of half vol.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183547436
Ik zou het geen probleem vinden als het tegen mij gezegd zou worden. Vooral niet als er nog geen date is geweest. Die ander kan goed in versieren zijn/direct waar die ander voor gevallen is en dan toch blijkt dat ze niet bij elkaar passen. Natuurlijk ga je er niet op wachten maar als ze terugkomt en bent zelf met niemand anders bezig, waarom niet?
Maar ik ben dan ook zelf soort van tweede keus geweest.
pi_183547517
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:58 schreef dop het volgende:

[..]

precies, het glas is half leeg of half vol.
Als ze uiteindelijk maar voor mij kiest, vind ik het prima ;)
Nu moet ik haar alleen nog maar vinden... *)
  woensdag 5 december 2018 @ 12:56:55 #199
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183548461
Ik zou er niet op zitten te wachten dat iemand die al gevoel heeft ergens anders mij aan het lijntje zit te houden om onder het mom van 'kijken of het toch niet wat is' alsnog evengoed op date wil. Is gewoon vragen om gedoe.

Helemaal als ik zoiets achteraf te weten zou komen.
  woensdag 5 december 2018 @ 12:57:04 #200
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183548465
Hoi, weten jullie hoe je moet flirten als vrouw of hoe je op flirtings moet reageren?

Ik wil gewoon onschuldig kunnen flirten zonder dat de ander valse hoop ofzo krijgt. Ik wil er zelf ook niet te zwaar over denken.

Ik weet gewoon niet hoe ik erop moet reageren als iemand met mij flirt. En ik wil het zelf ook uit mezelf kunnen/ beginnen.

Ik wil nog voordeel halen aan het single zijn en dat ik gewoon een beetje rondfladder als een vlinder. Maar nope ik wil niet rondneuken. Op tinder had ik die mogelijkheid wel en ze wilden wel met condoom maar dat is toch niks voor mij/ blijft bij fantasie. Vind het eng om mijn lichaam op die manier te gebruiken/ het zomaar met random mensen te delen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')