Dat zal toch wel meevallenquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klopt ook wel.. allemaal onderdeel van een ‘groter geheel’!
Hopelijk heb ik niemand gekwetst
Ligt aan de persoon denk ik hier.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben op zich heel open over mijzelf en als het niet over iemand specifiek gaat dan is het geen probleem. Maar dan toch ook vaak wel op een wat andere manier zeg maar dan de prestaties belichten.
Mijn ex vrouw was wel redelijk vocaal over dat soort dingen, dus ik ben er nooit aan ontkomen om daar nog eens wat over te vertellen. Maar ook niet uit mijzelf ofzo.
Eigenlijk is het zo dat ik iedere vraag wel eerlijk beantwoord, maar verwacht gewoon niet dat ik het zo maar op tafel ga gooien. Ik zie er de lol niet van in.
Teasen enzo.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa heel specifiek niet vertellen, maar kleine dingetjes en dan zelf die geilheid door het lichaam voelen stromen..
Dat denk ik ook. Ik vind met vrouwen over seks praten ook vele malen leuker dan met mannen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat vrouwen dat niet doen.
Ik ben alle schaamte al lang voorbij.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen
[..]
Ligt aan de persoon denk ik hier.
Hoewel ik als persoon zelf vrij gesloten ben ben ik qua dat wel vrij open.
[..]
Teasen enzo.
Dat is het niet eens.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben alle schaamte al lang voorbij.
Als je de antwoorden niet kan verdragen, moet je de vragen niet stellen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het niet eens.
Meer dat ik er vanuit ga dat de ander niks gewend is
Als je dan aan komt met allerlei bdsm dingen dan hebben ze ook meteen zo'n beeld van je.
Wss krijg je een brief voor je opzegging, dus vandaar dat je hem in de gaten moet houden..quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus ik ging mijn ns abbo opzeggen via de ns site, sprak met een meisje genaamd ‘melanie’. Nadat ze bevestigde dat het was gelukt en of ik meer vragen had, vroeg ik lekker nonchalant of ze al een vriend had en zonee, of ze met mij wat wilde drinken.
GEEN IDEE waarom ik dit deed, ik vond het wel erg grappig
Ze zei dat ze het wel leuk vond maar ‘helaas’ een vriend had. 🤔. En dat ik mijn brievenbus maar in de gaten moest houden..( voor het opzeggen moet je je adres geven, die heeft ze dus..)
Ben benieuwd
Ze bedoelde de brief dat de opzegging is bevestigd. Hate to tell you.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus ik ging mijn ns abbo opzeggen via de ns site, sprak met een meisje genaamd ‘melanie’. Nadat ze bevestigde dat het was gelukt en of ik meer vragen had, vroeg ik lekker nonchalant of ze al een vriend had en zonee, of ze met mij wat wilde drinken.
GEEN IDEE waarom ik dit deed, ik vond het wel erg grappig
Ze zei dat ze het wel leuk vond maar ‘helaas’ een vriend had. 🤔. En dat ik mijn brievenbus maar in de gaten moest houden..( voor het opzeggen moet je je adres geven, die heeft ze dus..)
Ben benieuwd
Toen ik eerder had opgezegd kreeg ik geen brief..quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss krijg je een brief voor je opzegging, dus vandaar dat je hem in de gaten moet houden..
Kan je nu al vertellen dat ze er niets mee gaat doen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Toen ik eerder had opgezegd kreeg ik geen brief..![]()
We zullen zien. Vind mijzelf enorm geestig af en toe.
En dat melanie of wat dan ook nu met zo’n wtf gezicht dr werk zit te doen. Prachtig
Ik vond het wel briljant van mijzelf.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je nu al vertellen dat ze er niets mee gaat doen.
Ten eerste, je bent enkel een naam en puur op naam daten doen mensen niet (meer)
Daarbij, de 'helaas' is puur om het wat liever in te kleden.
Tis mooi spontaan. Hoop alleen niet dat je hoop hebt/houdt.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vond het wel briljant van mijzelf.
Ik ga maar weer playstationen
Nee joh, natuurlijj niet.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis mooi spontaan. Hoop alleen niet dat je hoop hebt/houdt.
Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijj niet.
Maar ik heb wel nu een bevestigibg in de mail van het stopzetten
Dat is zeker zo.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je de antwoorden niet kan verdragen, moet je de vragen niet stellen.
Dus daar heb ik geen probleem mee. Maar heb al geregeld iemand geschokt.
Jeej! Daar hou ik je aan!quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je zin in sushi hebt moet je het maar weer posten hier en als ik dan niet al een date heb gepland leg je het mij maar een keer goed uit.
Immers: sushi. 😎
Leuk om te horen en goed dat jullie toch op de tweede date zijn gegaan terwijl de eerste mwah was! Nu toch de klikquote:Op dinsdag 4 december 2018 19:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Vanmiddag tweede date gehad met de intelligente verpleegster. Eerste keer vonden we het allebei mwah, maar toch besloten het een tweede kans te geven. Nu wel echt sprake van een klik, dus we gaan verder daten
ik ben vrij groot. En zowel met mannen als vrouwen nooit in de situatie gekomen dat ik in de problemen kwam.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe makkelijk is het om sterker te zijn dan jij
En hoe meet je dat? Hoeveel er gesquat wordt?
quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:57 schreef Stratotanker het volgende:
Niets mis met een vrouwelijke kenau die mij zo nu en dan eens even flink in een dubbele ippon legt. RAWR tijger.
En gelijk een aanmoediging voor anderen om niet te snel op te geven als je de ander aantrekkelijk vindt, maar even wat minder goed uit je woorden komt/ad rem bent. Gewoon nog een keer proberenquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:35 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Leuk om te horen en goed dat jullie toch op de tweede date zijn gegaan terwijl de eerste mwah was! Nu toch de klik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |