ja slapeloze nachten?quote:Op maandag 3 december 2018 14:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vond het wel geinig om dit seizoen met m'n 18 jarige te kijken![]()
![]()
Ik ben klaarquote:
meerdere dozen over elkaar vouwen?quote:Op maandag 3 december 2018 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben klaar.
Morgen puzzelen om alles netjes in de doos te krijgen.
Ik weet t nog nietquote:
ik ga nu ook huiswaard, wachten op postNL en doe de zendingen a 16.00 morgen wel inpakkenquote:Op maandag 3 december 2018 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet t nog niet.
Morgen maar kijken, nu geen zin meer.
Beterschapquote:Op maandag 3 december 2018 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier een zieke dochter.....maar even vertroetelen deze week.....
En ik moet zo nog even boodschappen doen op de fiets.quote:
ahhw prulleke toch.quote:Op maandag 3 december 2018 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik moet zo nog even boodschappen doen op de fiets.
het wordt vanzelf weer droogquote:Op maandag 3 december 2018 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik moet zo nog even boodschappen doen op de fiets.
Wel net zo zoet. Maar m'n hele hoofd zit nog half vol snot en dan is die regen wat minder. En ik ben toch daarna zo thuis dus dat is ook geen probleem.quote:Op maandag 3 december 2018 16:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ahhw prulleke toch.
Je bent toch niet van suiker
dat komt door alle dingen die ik postNL heb aangewenst in de laatste dagen, daarvan ben jij nu de dupequote:Op maandag 3 december 2018 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel net zo zoet. Maar m'n hele hoofd zit nog half vol snot en dan is die regen wat minder. En ik ben toch daarna zo thuis dus dat is ook geen probleem.
Lief voor elkaar blijven hoor jongetjes.....quote:Op maandag 3 december 2018 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat komt door alle dingen die ik postNL heb aangewenst in de laatste dagen, daarvan ben jij nu de dupe
quote:Op maandag 3 december 2018 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat komt door alle dingen die ik postNL heb aangewenst in de laatste dagen, daarvan ben jij nu de dupe
meerdere ja?quote:Op maandag 3 december 2018 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was maar waar...... 'hier' ....![]()
![]()
![]()
sowquote:Op maandag 3 december 2018 16:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh.....heb aan jou alleen al m'n handen vol!!
Ja snap ikquote:Op maandag 3 december 2018 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hihi, was wel als compliment bedoeld hoor....
Ik ook. Wat een toeval.quote:
das geen toeval, das gepland.quote:
succesquote:
daarom succesquote:Op maandag 3 december 2018 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik mag niet te zwaar tillen van de dokter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |