bedankt feyenoordquote:Op maandag 3 december 2018 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik verwacht met 97 punten en 110 doelpunten voor
Nogal afgetekend zelfs. Maar dat lag blijkbaar aan het gemis van De Ligt.quote:
Feyenoord kan er ook echt helemaal niets van.quote:
Support je Arsenal nu?quote:Op maandag 3 december 2018 12:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord kan er ook echt helemaal niets van.
Al heb ik gister alleen de samenvatting gezien, was bij arsenal - tottenham.
ik heb het eerste half uur gekeken, ze waren gewoon goed, erna ook naar Arsenal-Tottenham gekeken, leuke wedstrijdquote:Op maandag 3 december 2018 12:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord kan er ook echt helemaal niets van.
Al heb ik gister alleen de samenvatting gezien, was bij arsenal - tottenham.
hij was toch eerst bij saushemptonquote:Op maandag 3 december 2018 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet ie toch al jaren? Zijn vrouw heeft toch een SCC bij Arsenal.
Nou. Support is een groot woord, maar door vrouw en schoonfamilie ben ik wel meer into arsenal geraakt.quote:
hij was vollop supporter hoorquote:Op maandag 3 december 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bezoekt toch ook wel eens een wedstrijdje van een andere club dan Ajax?
ik vind het wel de mooiste club van Londenquote:Op maandag 3 december 2018 12:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nou. Support is een groot woord, maar door vrouw en schoonfamilie ben ik wel meer into arsenal geraakt.
Al kijk ik op tv wel vaker Southampton als het tegelijkertijd is, maar kijk niet heel veel meer voetbal op tv.
echt een losertjequote:Op maandag 3 december 2018 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt ja gewoon een successupporter en een beetje pussypower
Dat verbaast mij niets daar je Ajax supporter bentquote:Op maandag 3 december 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel de mooiste club van Londen
Ajax en Spurs zijn toch holmaatjesquote:Op maandag 3 december 2018 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets daar je Ajax supporter bent
zijn er toch veel van Ajax voor Spurs en dat vind ik echt een kutclubquote:Op maandag 3 december 2018 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets daar je Ajax supporter bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |