bedankt feyenoordquote:Op maandag 3 december 2018 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik verwacht met 97 punten en 110 doelpunten voor
Nogal afgetekend zelfs. Maar dat lag blijkbaar aan het gemis van De Ligt.quote:
Feyenoord kan er ook echt helemaal niets van.quote:
Support je Arsenal nu?quote:Op maandag 3 december 2018 12:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord kan er ook echt helemaal niets van.
Al heb ik gister alleen de samenvatting gezien, was bij arsenal - tottenham.
ik heb het eerste half uur gekeken, ze waren gewoon goed, erna ook naar Arsenal-Tottenham gekeken, leuke wedstrijdquote:Op maandag 3 december 2018 12:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord kan er ook echt helemaal niets van.
Al heb ik gister alleen de samenvatting gezien, was bij arsenal - tottenham.
hij was toch eerst bij saushemptonquote:Op maandag 3 december 2018 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet ie toch al jaren? Zijn vrouw heeft toch een SCC bij Arsenal.
Nou. Support is een groot woord, maar door vrouw en schoonfamilie ben ik wel meer into arsenal geraakt.quote:
hij was vollop supporter hoorquote:Op maandag 3 december 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bezoekt toch ook wel eens een wedstrijdje van een andere club dan Ajax?
ik vind het wel de mooiste club van Londenquote:Op maandag 3 december 2018 12:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nou. Support is een groot woord, maar door vrouw en schoonfamilie ben ik wel meer into arsenal geraakt.
Al kijk ik op tv wel vaker Southampton als het tegelijkertijd is, maar kijk niet heel veel meer voetbal op tv.
echt een losertjequote:Op maandag 3 december 2018 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt ja gewoon een successupporter en een beetje pussypower
Dat verbaast mij niets daar je Ajax supporter bentquote:Op maandag 3 december 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel de mooiste club van Londen
Ajax en Spurs zijn toch holmaatjesquote:Op maandag 3 december 2018 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets daar je Ajax supporter bent
zijn er toch veel van Ajax voor Spurs en dat vind ik echt een kutclubquote:Op maandag 3 december 2018 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets daar je Ajax supporter bent
ik ben weg hierquote:Op maandag 3 december 2018 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ajax en Spurs zijn toch holmaatjes
Elan maakt het nu nóg pijnlijker. Ik raad jullie aan even te gaan kijken.quote:Op maandag 3 december 2018 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Elan glijdt uit in het Feyenoordtopic.
die had z'n dag niet, domme handsbal ookquote:Op maandag 3 december 2018 12:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gister Jantje Vertonghen wel rood.
HEERLIJK.
Het feit dat ik bij de ene lekker warm kan zitten met hapjes drankjes en een restaurant en bij de andere in de vrieskou verregen telt ook mee.quote:Op maandag 3 december 2018 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt ja gewoon een successupporter en een beetje pussypower
hebben ze een box of business seats?quote:Op maandag 3 december 2018 12:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat ik bij de ene lekker warm kan zitten met hapjes drankjes en een restaurant en bij de andere in de vrieskou verregen telt ook mee.
je bent eigenlijk gewoon een ajax supporterquote:Op maandag 3 december 2018 12:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat ik bij de ene lekker warm kan zitten met hapjes drankjes en een restaurant en bij de andere in de vrieskou verregen telt ook mee.
Misschien moet ik ajax fan wordenquote:Op maandag 3 december 2018 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent eigenlijk gewoon een ajax supporter
Mijn vrouw heeft business seats en via schoonvader soms box.quote:Op maandag 3 december 2018 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
hebben ze een box of business seats?
ja heb business seats in de arena gehad, was wel prettig, wedstrijdje om half 3 gewoon om kwart over 2 van huis, in het stadion parkeren en nog gewoon op tijd zijn, maar wel blij dat ik er vanaf was en gelukkig met winst.quote:Op maandag 3 december 2018 12:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft business seats en via schoonvader soms box.
Is toch wel lekker hoor, al zou ik zelf het geld er nooit voor over hebben
Dat is wel echt ideaal, dat parkeren.quote:Op maandag 3 december 2018 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja heb business seats in de arena gehad, was wel prettig, wedstrijdje om half 3 gewoon om kwart over 2 van huis, in het stadion parkeren en nog gewoon op tijd zijn, maar wel blij dat ik er vanaf was en gelukkig met winst.
Wat betaal je nou voor zo'n plek? En hoezo, met winst? Koop je daadwerkelijk een eigendom daar?quote:Op maandag 3 december 2018 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja heb business seats in de arena gehad, was wel prettig, wedstrijdje om half 3 gewoon om kwart over 2 van huis, in het stadion parkeren en nog gewoon op tijd zijn, maar wel blij dat ik er vanaf was en gelukkig met winst.
Enorme Firefox1 dat je er loopt.quote:Op maandag 3 december 2018 12:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nou. Support is een groot woord, maar door vrouw en schoonfamilie ben ik wel meer into arsenal geraakt.
Al kijk ik op tv wel vaker Southampton als het tegelijkertijd is, maar kijk niet heel veel meer voetbal op tv.
Ik weet niet wie dat isquote:Op maandag 3 december 2018 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Enorme Firefox1 dat je er loopt.
Dat is maar goed ook. Ken je de achtergrond van de man dan zou je geen spaan heel laten van Lans.quote:
Dit klopt. Visie volledig overboord gezet. Jammer.quote:Op maandag 3 december 2018 12:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Southampton helaas zeer veel wanbeleid
En ze hadden zoveel potentie om linkerrijtje club te worden.quote:Op maandag 3 december 2018 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit klopt. Visie volledig overboord gezet. Jammer.
Jeugdopleiding volledig op het tweede plan en tweederangs buitenlanders halen. Neem een voorbeeld aan Bournemouth, Crystal Palace, Leicester, etc.quote:Op maandag 3 december 2018 13:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En ze hadden zoveel potentie om linkerrijtje club te worden.
Niet doen joh.quote:Op maandag 3 december 2018 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja zwart ook goed. Maar doe wel iets koffiemelk er in.
drink dan geen koffie als je het niet lustquote:Op maandag 3 december 2018 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja zwart ook goed. Maar doe wel iets koffiemelk er in.
Bepaal ik zelf wel. Gvd.quote:Op maandag 3 december 2018 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
drink dan geen koffie als je het niet lust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |