Gebit lijkt me bij hem bijzaak, het zou een wonder zijn als die vieze vetklomp nog steeds leeft.quote:Op zondag 2 december 2018 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pizza EN kapsalon..
Lekker voor je gebit
Als hij zo doorgaat eet hij straks 2 kapsalons achter elkaar.quote:Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan je nou een kapsalon eten na een GROTE pizza gegeten te hebben?
Kees Kolquote:Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef Doublepain het volgende:
vraag het onlogischquote:Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Keesgodquote:Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kees Kol
1 maand geleden
Wat ben jij een vieze smerige vetlel zeg, alleen al naar het kijken van die cholesterolkop van je krijg ik een driedubbele hartaanval. Ga werken voor je centen, ipv ons op te zadelen met de onvermijdelijke medische kosten die komen gaan, ontzettende boerenlul.
quote:Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kees Kol
1 maand geleden
Wat ben jij een vieze smerige vetlel zeg, alleen al naar het kijken van die cholesterolkop van je krijg ik een driedubbele hartaanval. Ga werken voor je centen, ipv ons op te zadelen met de onvermijdelijke medische kosten die komen gaan, ontzettende boerenlul.
quote:Op zondag 2 december 2018 19:49 schreef skysherrif het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ik, als ik naar de mcdonalds ga, het ook niet bij 1 menu laat ofzo
Maar dat mag als je nog geen vies zwijn bent.
10 jaar geleden deed ik dat ook ja.quote:Op zondag 2 december 2018 19:49 schreef skysherrif het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ik, als ik naar de mcdonalds ga, het ook niet bij 1 menu laat ofzo
Maar dat mag als je nog geen vies zwijn bent.
Volgens Wim Hordijk moet het kunnenquote:Op zondag 2 december 2018 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pizza EN kapsalon..
Lekker voor je gebit
Kees is recht door zee.quote:Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kees Kol
1 maand geleden
Was wel duidelijk gefixed ja, Fury had volgens ongeveer iedereen bijna iedere ronde.quote:
"want ik heb me 1 januari weer gewogen.."quote:
is een re-upload volgens mijquote:Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
"want ik heb me 1 januari weer gewogen.."
Dit filmpje is van augustus.
hehequote:Op zondag 2 december 2018 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Wim Hordijk moet het kunnen
kijk wat de stand is 4 maanden verderquote:
quote:Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kees Kol
1 maand geleden
quote:Op zondag 2 december 2018 19:52 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/moniekske0409/status/1069245926039085056?s=21
Wel gelachen hoor
ben jij dittwitter:Pingspice twitterde op zondag 02-12-2018 om 19:49:24@Moniekske0409 Kop houden graftakketrol reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |