Tregteklagtquote:Op zondag 2 december 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Het klootjesvolk op straat als je ze vraagt of ze permanente winter of zomertijd willen en dan kiezen voor zomertijd met als reden lekker buiten zitten, barbecuen en zo. Ja dat ga je ook echt doen midden in de winter met miezerregen
je hebt van die mensenquote:Op zondag 2 december 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Het klootjesvolk op straat als je ze vraagt of ze permanente winter of zomertijd willen en dan kiezen voor zomertijd met als reden lekker buiten zitten, barbecuen en zo. Ja dat ga je ook echt doen midden in de winter met miezerregen
of Nu een half uur terug ipv een uur.quote:Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef R-woud88 het volgende:
Of gewoon zo laten, iedereen moet overal maar over zeuren tegenwoordig
Ja, eigenlijk bestaat de wintertijd niet eens. Dat is de standaardtijd.quote:Op zondag 2 december 2018 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is de oorspronkelijke tijd? Wintertijd toch? Dan de wintertijd aan houden.
nou niet dit weerquote:Op zondag 2 december 2018 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dit jaargetijde ook gewoon mooi
uh okequote:Op zondag 2 december 2018 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dit jaargetijde ook gewoon mooi
heerlijk tochquote:Op zondag 2 december 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeik niet, met je 23 graden.
Die komen vanzelf weerquote:Op zondag 2 december 2018 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou niet dit weer
een droge zonnige ijsdag is wel oke
Misschien. Ik verwacht ergens eind januari of februariquote:
Ok, dat duurt te lang jaquote:Op zondag 2 december 2018 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien. Ik verwacht ergens eind januari of februari
Dan nog, beter dan hierquote:Op zondag 2 december 2018 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oke bijna dan, we hebben ook wel eens regen
Januari en februari is het ook altijd walgelijk vroeg donker nog. Pas in maart ga je echt verschil merken.quote:Op zondag 2 december 2018 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Om een positievere draai te geven: bijna 21 december, daarna gaan de dagen weer lengen
Meestal merk ik dat halverwege februari al een beetjequote:Op zondag 2 december 2018 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Januari en februari is het ook altijd walgelijk vroeg donker nog. Pas in maart ga je echt verschil merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |