Die natuurlijke aroma's is gewoon suikerquote:Op zondag 2 december 2018 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
Liever gewone witte/groene/zwarte thee zonder smaakjes. Al is citroenthee ook wel lekker
Zwaar eens jaquote:Op zondag 2 december 2018 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
In de zomer zelfgemaakte ijsthee met verse citroen![]()
Wat mis ik de zomer, ik heb echt moeite mn bed uit te komen, zelfs na 7-8 uur slaap met dit grijze weer.
kan je nagaan als Nederland kiest voor wintertijd. Is het tot half 10 in de ochtend donker in de winter.quote:Op zondag 2 december 2018 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
Wat mis ik de zomer, ik heb echt moeite mn bed uit te komen, zelfs na 7-8 uur slaap met dit grijze weer.
huh?quote:Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je nagaan als Nederland kiest voor wintertijd. Is het tot half 10 in de ochtend donker in de winter.
Lekker tochquote:Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je nagaan als Nederland kiest voor wintertijd. Is het tot half 10 in de ochtend donker in de winter.
Nee, dat heb je als Nederland kiest voor zomertijd. Op 21 december is het rond 8.45 licht, dat maakt dan 9.45quote:Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dat heb je als Nederland kiest voor zomertijd. Op 21 december is het rond 8.45 licht, dat maakt dan 9.45![]()
ik heb altijd moeite om uit bed te komenquote:Op zondag 2 december 2018 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
In je bed komen is ook zo smerigquote:Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb altijd moeite om uit bed te komen
Ik denk zelfs dat het beter is om de tijd te gaan gebruiken die men in UK gebruikt.quote:Op zondag 2 december 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Het klootjesvolk op straat als je ze vraagt of ze permanente winter of zomertijd willen en dan kiezen voor zomertijd met als reden lekker buiten zitten, barbecuen en zo. Ja dat ga je ook echt doen midden in de winter met miezerregen
quote:Op zondag 2 december 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Het klootjesvolk op straat als je ze vraagt of ze permanente winter of zomertijd willen en dan kiezen voor zomertijd met als reden lekker buiten zitten, barbecuen en zo. Ja dat ga je ook echt doen midden in de winter met miezerregen
dat ook jaquote:Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In je bed komen is ook zo smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |