Arme mensen uit Heiloo, krijgen bij groei van Schiphol een shitload herrie over zich heen.quote:Op zondag 2 december 2018 15:13 schreef O_o_ het volgende:
Willen mensen uit Heiloo het topic verlaten, asjeblief?
deze clown dusquote:Op zondag 2 december 2018 12:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jouw mening, niet de mijne. Ik vind Zoet stabieler. Oogt wat minder flitsend, maar een stuk minder van dit soort grappen.
Dat tweede zinsdeel is niet best.quote:Op zondag 2 december 2018 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arme mensen uit Heiloo, krijgen wij groei van Schiphol een shitload herrie over zich heen.
Heb ik iets gemist? Een schot in de kruising en een schot van 300 km/h binnenkant paal. Had hij die moeten hebben?quote:
Erg jammer, maar ben zelf ook vaak toerist op kerstmarkten. Dus beetje hypocriet van mijquote:Op zondag 2 december 2018 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
valkenburg, dus voornamelijk toeristen.
ik was toevallig daar, dus ben ook maar weer snel gegaan
En dan niet mogen inpraten omdat je net buiten de grens zit van inspraak. Ooit zal er iemand een RPG kopen en dat tering chinese vliegtuig die elke ochtend om 4 uur langskomt neerknallen.quote:Op zondag 2 december 2018 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arme mensen uit Heiloo, krijgen wij groei van Schiphol een shitload herrie over zich heen.
ja klopt wel, ik doelde ook op mensen zoals jijquote:Op zondag 2 december 2018 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg jammer, maar ben zelf ook vaak toerist op kerstmarkten. Dus beetje hypocriet van mij
je hebt dus iets gemist jaquote:Op zondag 2 december 2018 15:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Een schot in de kruising en een schot van 300 km/h binnenkant paal. Had hij die moeten hebben?
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 02-12-2018 om 15:14:02#PSV oogt onherkenbaar in de eerste helft. Veel balverlies en fouten die eerder dit seizoen nog niet gemaakt zijn. De ploeg krijgt geen poot aan de grond voorlopig. En Feyenoord zit overal bovenop, dat is van PSV niet te zeggen. #feypsv reageer retweet
15-16 december als goed is.quote:Op zondag 2 december 2018 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt wel, ik doelde ook op mensen zoals jij
wanneer ga jij nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |