Maar Alonso is 0.15 weggezakt met een Renault Motor.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
0.02 verschil in het voordeel van Renault.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar Alonso is 0.15 weggezakt met een Renault Motor.
Omdat jij altijd beweerd dat McLaren het zoveel beter doet met die Renault. Kwa pure snelheid lijken ze erop achteruit gegaan.quote:
Ze scoren veel meer punten in ieder geval. Waar dat dan precies aan ligt is moeilijk te zeggen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Omdat jij altijd beweerd dat McLaren het zoveel beter doet met die Renault.
Gasly van 3,6% naar 2,9%. Hartley van 3,6% naar 3,2%.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
0.02 verschil in het voordeel van Renault.
Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.quote:Op zondag 2 december 2018 00:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gasly van 3,6% naar 2,9%. Hartley van 3,6% naar 3,2%.
Ja jij hebt makkelijk praten natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neuh. Sowieso niet echt interessant hoe iemand eruit ziet, en in een sport al helemaal niet.
Gebrek aan concurrentie, duh. STR was een rijdende testbank voor RBR, Force India zat heel lang in de penarie, Williams heeft 1 van zijn slechtste auto's ooit gebouwd. Enige echte concurrenten van de f1 1.5, Haas en Sauber en Renault. Renault ligt te ver voor, dus eigenlijk alleen Haas en Sauber dit jaar.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze scoren veel meer punten in ieder geval. Waar dat dan precies aan ligt is moeilijk te zeggen.
Ik schaal die 2 hoger in dan Gasly en Hartley.quote:Op zondag 2 december 2018 00:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.
Ik schat Gasly wel wat hoger in dan Kyvat.quote:Op zondag 2 december 2018 09:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik schaal die 2 hoger in dan Gasly en Hartley.
Qualifying is verbeterd en hebben ze na Canada niet meer gridstraffen gepakt?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:54 schreef Fir3fly het volgende:
Snelle analyse wat betreft Toro Rosso en Honda's zogenaamde geweldige upgrade in Canada:
[ afbeelding ]
Voor beide vergelijkingen is wat te zeggen. Sainz en Kvyat schat ik hoger in dan Gasly en Hartley. Dat betekent dat de vergelijking Sainz+Kvyat 2018 met Gasly+Hartley 2019 de progressie niet goed weergeeft.quote:Op zondag 2 december 2018 00:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet vergelijken met Sainz en Kvyat.
Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartleyquote:Op zondag 2 december 2018 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik schat Gasly wel wat hoger in dan Kyvat.
Ik vind zowel Sainz als (vooral) Kvyat ongeleide projectielen met een totaal verkeerde mentaliteit.quote:Op zondag 2 december 2018 09:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartley
Het interesseert me geen zier hoe een coureur er uit ziet. Het gaat me om hoe hij rijdt. Karakter speelt ook mee. Een leuk koppie is hooguit een bonus.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef flipsen het volgende:
Even kijkend naar de OP (no hommo) vraag ik me af of de dames hier het met me eens zijn, dat het wel een ongelooflijk lelijk coureursjaar wordt... Viel me gewoon op he, nada más...
Als sainz hoger was dan gasly had hij in de RB geredenquote:Op zondag 2 december 2018 09:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sainz hoger dan Gasly, Kvyat hoger dan Hartley
Dat dus. Sainz is minder dan Gasly. En hij heeft zichzelf gewoon in zn vingers gesneden dat eerste jaar met Max door een beetje te lopen steuken en alles in de hoop om Max een hak te zetten. Goddank prikte de heren die er wat te vertellen hebben direct doorheen.quote:Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Als sainz hoger was dan gasly had hij in de RB gereden
Alleen kijkend naar de snelste van beide teams, heeft STR minder verloren ten opzichte van de pole dan Renault in 2018. 0,02% tegen 0,28%. Dus relatief gezien is Toro Rosso dichter bij gekomen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
0.02 verschil in het voordeel van Renault.
Welke talenten hebben ze nog om op te leiden? Talenten van het niveau vettel/ricciardo/max hebben ze bij TR en daaronder voorlopig niet dus ze kunnen bij RB er nu beter alles op zetten om het Max zo makkelijk mogelijk te maken. Als de auto straks niet goed genoeg is is max zo weg en hebben ze helemaal niks meer.quote:Op zondag 2 december 2018 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
STR is kennelijk voornamelijk ontwikkelteam geworden ipv voornamelijk opleidingsteam:
https://www.f1today.net/n(...)o-blijft-proefkonijn
Zitten nog een hoop in lagere klassen.quote:Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Welke talenten hebben ze nog om op te leiden? Talenten van het niveau vettel/ricciardo/max hebben ze bij TR en daaronder voorlopig niet dus ze kunnen bij RB er nu beter alles op zetten om het Max zo makkelijk mogelijk te maken. Als de auto straks niet goed genoeg is is max zo weg en hebben ze helemaal niks meer.
Dat stoken zou er niet toe doen. Bij RB kijken ze voornamelijk maar data en als er iemand sneller is/meer potentie toont gaan ze daarmee verder.quote:Op zondag 2 december 2018 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Sainz is minder dan Gasly. En hij heeft zichzelf gewoon in zn vingers gesneden dat eerste jaar met Max door een beetje te lopen steuken en alles in de hoop om Max een hak te zetten. Goddank prikte de heren die er wat te vertellen hebben direct doorheen.
Met dat soort flauwekul heeft ie samen met zn pa eigenlijk eigenhandig al zijn F1 carrière de nek om gedraaid. Die gaat nooit meer in een topteam rijden.
Naast de aero is gewicht een opvallende.quote:Op zondag 2 december 2018 17:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Zijn er naast de aerodynamische aanpassingen ( en dan met name de vleugels) nog regelement wijzigingen voor 2019?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |