Tof! Dan draai ik straks een Prince-nummer voor jouquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dan draai ik later een Beatlesnummer voor je ^^
Als alles tegenvalt kan het eigenlijk alleen maar beter worden (hoop ik dan vaak).quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan vrees ik voor de liveshows, die zijn juist vaak erg underwhelming.
Ja. Heel Twitter staat ook echt vol met klachten over die gozertquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij drukt ook echt bij elke kandidaat
Ja.quote:
dat wordt nog wat bij de liveshowsquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Heel Twitter staat ook echt vol met klachten over die gozert
Ja hahaha, want hij wordt nog niet genoeg gepost ^^quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tof! Dan draai ik straks een Prince-nummer voor jou
Lekker pittig, ja toch.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:05 schreef JaneDoe het volgende:
ze was niet gelukkig dus haar eraf geknipt?
en ze geeft relatietherapie...quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
Sterrrre en ik ben 21 jaarrrr. En kom uit rrroterrrrrdam
Yepquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:09 schreef Greys het volgende:
Waylon zou eigenlijk moeten drukken, als ie dat vibrato eruit mept heeft ie een leuke.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:09 schreef Greys het volgende:
Waylon durft niet te drukken omdat ie bang is dat het Ilse is.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:09 schreef Greys het volgende:
Waylon durft niet te drukken omdat ie bang is dat het Ilse is.
Veel meer dan je zou denken. Maar hij belooft ze fame en gouden bergen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:09 schreef skysherrif het volgende:
zijn er mensen die bewust kiezen voor lil kleine
laatste plukje haar sneuvelt nu ookquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Nou die kan weer richting de anti-depressiva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |