Hè, jij hier?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een vreselijke aanstellers daar in dat hok.
Niet denderend qua audities. Maar, liveshows kunnen verrrassen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
Hoi. Kom ook eens kijken, hoe is het niveau dit jaar?
Fijnquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:57 schreef Greys het volgende:
Deze is nu iig even gereekst aan vorig deel maar het lukt me mobiel nu even niet om alle voorgaande delen er ook nog voor te plakken.
Maar degene die de laatste post van dit topic heeft kan nu dit gewoon op 'open nieuw deel' klikken en dan komen er geen drie nieuwe topics tegelijk meer. (als het goed is, want mobiel ben ik hier niet zo goed in, dus even een disclaimer)
Echt dat onzinnige gelul en gelieverd en loze beloftes. Dat toch nog zo veel voor hem kiezen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Lil Kleine is echt een ramp als jurylid
Je moet echt, echt, echt van goede huize komen om een nummer van John Lennon goed te kunnen vertolken..quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:55 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik weet het ook niet zo goed. Ik vond het een beetje vreemd ofzo
De piano
Je bent een Beatlesfan?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je moet echt, echt, echt van goede huize komen om een nummer van John Lennon goed te kunnen vertolken..
“Ik ga je een ster maken!”quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt dat onzinnige gelul en gelieverd en loze beloftes. Dat toch nog zo veel voor hem kiezen.
Dan vrees ik voor de liveshows, die zijn juist vaak erg underwhelming.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Niet denderend qua audities. Maar, liveshows kunnen verrrassen.
Hij drukt ook echt bij elke kandidaatquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt dat onzinnige gelul en gelieverd en loze beloftes. Dat toch nog zo veel voor hem kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |