Waarom verbaast me dit nietsquote:
Er was ook iets met een wig volgens mijquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:07 schreef Greys het volgende:
Nexum, prachtige OP.
Bedankt voor het openen.
Hoop je op een bop of een banger (en wat was ook alweer het verschil)
Ik vond het ook zeer ondergewaardeerd. De staging was echt super goed gedaan en het lied zelf had echt iets magisch. Maar ja, mensen konden het niet waarderen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:33 schreef ato het volgende:
Haar liedjes klinken voor mij wat Armeni vaak heeft gebracht op het podium, maar wie weet verrast deze dame mij in 2019.
Ik vond Armeni in 2017 top, zo ondergewaardeerd.
Ik heb er nog op gestemdquote:Op vrijdag 30 november 2018 23:34 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeer ondergewaardeerd. De staging was echt super goed gedaan en het lied zelf had echt iets magisch. Maar ja, mensen konden het niet waarderen.
Volgens mij is Armeni ook altijd laat. Ik verwacht hier wel wat van.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:27 schreef Momo... het volgende:
It will be released on March 10 (18:45 CET)
True! Ben heel benieuwd naar dit. Hoorde laatst een single die ze uitbracht na haar bekendmaking. En dat was al vrij goed, kan dit eigenlijk alleen nog maar beter zijn...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat ze morgen ineens alles op zijn kop zetten en de topfavoriet blijken te zijn... het is niets voor hen om zo lang met hun inzending te wachten... het voelt als een "Toy"-achtig plan
Ik ben ook erg benieuwd. Van de landen die nog bekend moeten maken, verwacht ik van Armeni wel het meest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat ze morgen ineens alles op zijn kop zetten en de topfavoriet blijken te zijn... het is niets voor hen om zo lang met hun inzending te wachten... het voelt als een "Toy"-achtig plan
Volgens mij is Armeni afgezien van vorig jaar wel vaker vrij laat met het bekendmaken van de inzending. Tenminste voor mijn gevoel zijn ze vaker erg laat. Maar ik sluit idd niet uit dat ze met een goede inzending komen, want over het algemeen maken ze er wel werk van.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ook niet. Maar ik ben er bang voor..quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef Cee het volgende:
Ik ben niet thuis maar zit hier mee te lezen ik wil niet topfavoriet zijn.
Ons is ook niks gegund hequote:Op zondag 10 maart 2019 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben er bang voor..
Dit, als dat live lukt dan is dat welquote:Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef lashatumbai het volgende:
laatste 30 seconden, als ze dat live kan vind ik het wel knap. Maar verder geen bedreiging voor de winst!
Denk dat Ziggo Dome perfect is. Die hebben namelijk geen basic podium erin. Alles wordt daar 'van scratch' gebouwd. Lijkt me wel ietwat smal dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef lashatumbai het volgende:
Maar alle nummers gehoord jongens! Nu kunnen we de topics openen wie het volgend jaar moet presenteren, of het Ahoy of Ziggo dome moet zijn, wie we nu in godsnaam moeten sturen in eigen land?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |