deze man weetquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:08 schreef DeMakerVanJeDochter het volgende:
Duur man, heb je een halve kapsalon voor.
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:09 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Dank je Mitchel, heb je bij Den Hartogh gewerkt?
Dus jij bent niet die Knetemann die in Rome de boel verstierde?quote:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2018/marnixquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:10 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Dus jij bent niet die Knetemann die in Rome de boel verstierde?
Ik ben weer terug voor de baggerquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen nachtbagger met Wollah dus
Wel met de slechtste KLB mod waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen nachtbagger met Wollah dus
Ja sws man. Waar ga jij uit dan? Ik roffaquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:14 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja mattie maar bodempje leggen is goed en belangrijk. Ik ga vanavond ook helemaal los!
Die kipnuggets van de mac zijn sowieso niet te vreten. Net rubber.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:07 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Net ff maccie. Vanavond op stap dus moet ff wat eten voor ik helemaal gek ga doen. Ik rij naar de mcdrive want in me eentje binnenzitten vind ik beetje awkward
Maar goed ik kies 9 kipnuggets. Is het 4.50!!!!
Vroegah was maccie wel goedkoopst maar dit reist echt de pan uit
Klacht: maccie is duur geworden
de OP quotenquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef miaeak het volgende:
[..]
Die kipnuggets van de mac zijn sowieso niet te vreten. Net rubber.
Alsof jij nooit in je leven bij de maccie bent geweestquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Pauper
Slachtafval
Je bent wat je eet, rommel dus
Pauper
GGMMquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef GGMM het volgende:
Zoals gewoonlijk was ook dit topic van wollah het lezen weer volledig waard.
Schandalig prijs natuurlijk. Maarja de economie moet ook draaien he. En wij zijn de grote sponsor van de economie!quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:07 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Net ff maccie. Vanavond op stap dus moet ff wat eten voor ik helemaal gek ga doen. Ik rij naar de mcdrive want in me eentje binnenzitten vind ik beetje awkward
Wel babi hoop ik?quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:18 schreef wollah het volgende:
[..]
Vandaag ook nog gehad. Nasi met sate
terechte klaagquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:07 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Ik heb er zelfs gewerkt, in de laagste periode van mijn levenquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef wollah het volgende:
[..]
Alsof jij nooit in je leven bij de maccie bent geweest
nietquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:19 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gewerkt, in de laagste periode van mijn leven
Nu weet ik beter en eet ik alleen wat ik zelf bereid, ik eet geen slachtafval of snackbar of diepvries ik koop alles vers en maak mijn eigen eten
Altijd??quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:19 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gewerkt, in de laagste periode van mijn leven
Nu weet ik beter en eet ik alleen wat ik zelf bereid, ik eet geen slachtafval of snackbar of diepvries ik koop alles vers en maak mijn eigen eten
Wel, ik was student en had geld nodig, heb voor 5 euro per uur gewerkt, groot contrast met wat ik nu binnenhaalquote:
Roffa altijd goed mattie, ik weet nog niet waarheen de tijd mij brengt. Eerst feest van een mattie en dan zien we welquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja sws man. Waar ga jij uit dan? Ik roffa
ja maar blijf bij nietquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:22 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Wel, ik was student en had geld nodig, heb voor 5 euro per uur gewerkt, groot contrast met wat ik nu binnenhaal
bahquote:
ik blijf bij niet palingquote:
daar kan ik mee levenquote:
Wollah, pauper,quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:07 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Aii lekker man uitgaan vrijdag avond altijd +1quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Roffa altijd goed mattie, ik weet nog niet waarheen de tijd mij brengt. Eerst feest van een mattie en dan zien we wel
zo rustig maar hoor jeetjequote:
Dat is niet echt mn punt kerelquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee 4.50 voor 9 kipnuggets is goedkoop wil je zeggen
Ohquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is niet echt mn punt kerel
https://nl.glosbe.com/nl/nl/de%20pan%20uit%20rijzen
Nee hoor franchises mogen zelf bepalen of ze wel of niet meedoen met de euroknallers.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:54 schreef Piger het volgende:
6 nuggets zijn altijd 2 euro dus je bent dubbel genaaid
4.50 betalen voor rotzooi, pauperquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee 4.50 voor 9 kipnuggets is goedkoop wil je zeggen
Hence mijn reist postquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is niet echt mn punt kerel
https://nl.glosbe.com/nl/nl/de%20pan%20uit%20rijzen
Dat blijkt iddquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar die was niet duidelijk genoeg ben ik bang
Duur man. Hier standaard 5 euro voor kip20.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:02 schreef KaBuf het volgende:
In de app coupon voor 20 stuks voor 6 euro.
20 stuks 5,- en nee niet via de App was standaard zo, 2017 werd die 7,95 ja en via de App 5,-quote:Op zondag 2 december 2018 19:29 schreef stokj het volgende:
Tja als dit de prijs was in 2016..
Chicken McNuggets 6 stuks ¤ 2,00
9 stuks ¤ 3,95
20 stuks ¤ 7,95
Ik lust geen Burger King manquote:Op zondag 2 december 2018 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
Net reklame op tv van de BK; 9 brokken kipleftovers in een krokant jasje voor 1,95.
'smakelijk
Die zijn echt fucking smerig..quote:Op zondag 2 december 2018 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
Net reklame op tv van de BK; 9 brokken kipleftovers in een krokant jasje voor 1,95.
'smakelijk
Wanneer hebben ze jou mod gemaakt en waarom?quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef GGMM het volgende:
Zoals gewoonlijk was ook dit topic van wollah het lezen weer volledig waard.
Noemen ze tegenwoordig gemalen kippenkut kipleftovers ja?quote:Op zondag 2 december 2018 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
'smakelijk
Je moet die double cheeseburger XXL pakken, kaolo lekker. Maccie heeft betere nuggets en frietpatat, BK betere burgers.quote:Op zondag 2 december 2018 22:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja is wel zo. Heb nog nooit wat lekker gegeten daar![]()
Doe maar mij maccie
Aiii zal wel ff keer checken als ik in de buurt benquote:Op zondag 2 december 2018 22:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je moet die double cheeseburger XXL pakken, kaolo lekker. Maccie heeft betere nuggets en frietpatat, BK betere burgers.
Het is patatfrietquote:Op zondag 2 december 2018 22:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je moet die double cheeseburger XXL pakken, kaolo lekker. Maccie heeft betere nuggets en frietpatat, BK betere burgers.
Ik ken een gezin met jonge kinderen waarbij die kinderen volhielden geen kip te lusten (of helemaal geen vlees, maar wel vis zoals kibbeling). Die ouders gaven de kids McNuggets en beweerden met een uitgestreken smoel dat het vis was. De kinderen vonden het heerlijk!quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:58 schreef Cinemaniak het volgende:
Kipnuggets? Ze noemen het toch juist McNuggets omdat het niet naar kip* smaakt en derhalve dit niet terugkomt in de naam?
[ afbeelding ]
*Correcte benaming zou iets van: Botschraapsel van zielig gevogelte zonder daglicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |