deze man weetquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:08 schreef DeMakerVanJeDochter het volgende:
Duur man, heb je een halve kapsalon voor.
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:09 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Dank je Mitchel, heb je bij Den Hartogh gewerkt?
Dus jij bent niet die Knetemann die in Rome de boel verstierde?quote:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2018/marnixquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:10 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Dus jij bent niet die Knetemann die in Rome de boel verstierde?
Ik ben weer terug voor de baggerquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen nachtbagger met Wollah dus
Wel met de slechtste KLB mod waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen nachtbagger met Wollah dus
Ja sws man. Waar ga jij uit dan? Ik roffaquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:14 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja mattie maar bodempje leggen is goed en belangrijk. Ik ga vanavond ook helemaal los!
Die kipnuggets van de mac zijn sowieso niet te vreten. Net rubber.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:07 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Net ff maccie. Vanavond op stap dus moet ff wat eten voor ik helemaal gek ga doen. Ik rij naar de mcdrive want in me eentje binnenzitten vind ik beetje awkward
Maar goed ik kies 9 kipnuggets. Is het 4.50!!!!
Vroegah was maccie wel goedkoopst maar dit reist echt de pan uit
Klacht: maccie is duur geworden
de OP quotenquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef miaeak het volgende:
[..]
Die kipnuggets van de mac zijn sowieso niet te vreten. Net rubber.
Alsof jij nooit in je leven bij de maccie bent geweestquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Pauper
Slachtafval
Je bent wat je eet, rommel dus
Pauper
GGMMquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef GGMM het volgende:
Zoals gewoonlijk was ook dit topic van wollah het lezen weer volledig waard.
Schandalig prijs natuurlijk. Maarja de economie moet ook draaien he. En wij zijn de grote sponsor van de economie!quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:07 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Net ff maccie. Vanavond op stap dus moet ff wat eten voor ik helemaal gek ga doen. Ik rij naar de mcdrive want in me eentje binnenzitten vind ik beetje awkward
Wel babi hoop ik?quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:18 schreef wollah het volgende:
[..]
Vandaag ook nog gehad. Nasi met sate
terechte klaagquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:07 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Ik heb er zelfs gewerkt, in de laagste periode van mijn levenquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:16 schreef wollah het volgende:
[..]
Alsof jij nooit in je leven bij de maccie bent geweest
nietquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:19 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gewerkt, in de laagste periode van mijn leven
Nu weet ik beter en eet ik alleen wat ik zelf bereid, ik eet geen slachtafval of snackbar of diepvries ik koop alles vers en maak mijn eigen eten
Altijd??quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:19 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gewerkt, in de laagste periode van mijn leven
Nu weet ik beter en eet ik alleen wat ik zelf bereid, ik eet geen slachtafval of snackbar of diepvries ik koop alles vers en maak mijn eigen eten
Wel, ik was student en had geld nodig, heb voor 5 euro per uur gewerkt, groot contrast met wat ik nu binnenhaalquote:
Roffa altijd goed mattie, ik weet nog niet waarheen de tijd mij brengt. Eerst feest van een mattie en dan zien we welquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja sws man. Waar ga jij uit dan? Ik roffa
ja maar blijf bij nietquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:22 schreef Monsieur-Mouette het volgende:
[..]
Wel, ik was student en had geld nodig, heb voor 5 euro per uur gewerkt, groot contrast met wat ik nu binnenhaal
bahquote:
ik blijf bij niet palingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |