Leuk! Tof stijltje heb jequote:Op woensdag 13 februari 2019 15:14 schreef margaretha_01 het volgende:
Gisteravond naar het theater:
[ afbeelding ]
Leuk! Mooie voorstelling?quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:14 schreef margaretha_01 het volgende:
Gisteravond naar het theater:
[ afbeelding ]
Ik vind het leukquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:53 schreef margaretha_01 het volgende:
Leuk weer, Samzz. Vind de rok ook heel mooi!
Verder heb ik een vraagje! Hoe zouden jullie deze outfit/combinatie vinden voor een gast op een bruiloft! Ben vooralsnog op drie bruiloften uitgenodigd dit jaar en ben al een beetje aan het denken over potentiële outfits!) Beetje vroeg misschien, maar ik vind het leuk om over na te denken.
En nog een vraagje: hoe 'not-done' is het om naar twee bruiloften dezelfde outfit te dragen?
[ afbeelding ]
Waar is die rok van?quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk! Mooie voorstelling?
Ik was vandaag weer oud en vertrouwd.
[ afbeelding ]
Iedereen moet nog bijkomen van de vorigequote:Op donderdag 21 februari 2019 12:35 schreef Mariocash het volgende:
Samzz, je bent toch niet ziek, hè? Je hebt al een week geen foto geplaatst. Gaat het wel goed met je?
Gr gr
Dan zal ik geduld moeten opbrengen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Iedereen moet nog bijkomen van de vorige
Damn jouw taille is ook gehalveerd of niet?quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk! Mooie voorstelling?
Ik was vandaag weer oud en vertrouwd.
[ afbeelding ]
10 cm omtrek erafquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn jouw taille is ook gehalveerd of niet?
Leukquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:25 schreef margaretha_01 het volgende:
Een cargobroek vandaag!
[ afbeelding ]
Moooooiquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Laat ik er ook weer eens een standaard bloemetjesjurk in gooien, it has been a while!
[ afbeelding ]
Owquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is dit officieel midi, maar mijn benen zijn niet zo lang
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zomer in de bol vandaag.
Die staat je echt ZO goed!quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Laat ik er ook weer eens een standaard bloemetjesjurk in gooien, it has been a while!
[ afbeelding ]
Thank youquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Die staat je echt ZO goed!
Woow, jij bent veel afgevallen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thank you.
[ afbeelding ]
Vandaag dit aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |