Zelfde hier! Elk jaar zou ze me wakker maken om 12 uur. Maar nooit het vuurwerk gezien tot ik mocht opblijven tot 12 uur.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 12:26 schreef Quoi het volgende:
Ik was de volgende dag altijd woest dat mijn ouders me niet hadden wakkergemaakt(in werkelijkheid sliep ik blijkbaar zo vast)
Beterschap!!
Dit. Ik koop zo nog een jaarvoorraad aan vuurwerk en ga gewoon iedere avond aan de slag denk ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 10:17 schreef LeSage het volgende:
Kind slaapt al jaren bagger, maar op vuurwerk doet ie het blijkbaar goed
+1quote:Op dinsdag 1 januari 2019 10:17 schreef LeSage het volgende:
Beste wensen voor jullie allemaal![]()
Kind slaapt al jaren bagger, maar op vuurwerk doet ie het blijkbaar goed
quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:49 schreef ReginaFalange het volgende:
Mijn jaar is al goed begonnen. Ben net 2 weken 30 maar er stond net iemand van Nuon aan de deur met de vraag of mijn ouders thuis waren.
Lekker bezig met je strakke babyfacequote:Op woensdag 2 januari 2019 16:49 schreef ReginaFalange het volgende:
Mijn jaar is al goed begonnen. Ben net 2 weken 30 maar er stond net iemand van Nuon aan de deur met de vraag of mijn ouders thuis waren.
Volgens de Drank- en Horecawet moet je je ID laten zien als je <25 bent, dus ik zie niet zo goed in waarom dat "quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:44 schreef LeSage het volgende:
RF, babyface boks. Met dubbele kinderwagen, 29 jaar oud, een shitload aan volwassen boodschappen en een flesje wijn. ‘Mag ik even uw legitimatie zien?’
![]()
Omdat ik dus inmiddels ook al wel ruim boven de 25 ben en de 19 jarige meisjes om me heen alles meekrijgen zonder ID.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens de Drank- en Horecawet moet je je ID laten zien als je <25 bent, dus ik zie niet zo goed in waarom dat "" is?
Kennelijk lijk je een paar jaar jonger, ik zou het opvatten als een compliment.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:46 schreef LeSage het volgende:
[..]
Omdat ik dus inmiddels ook al wel ruim boven de 25 ben en de 19 jarige meisjes om me heen alles meekrijgen zonder ID.
Overigens snap ik de regel geloof ik niet zo, want eigenlijk hoef ik hem dan dus niet te laten zien, want 25+.
+1quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kennelijk lijk je een paar jaar jonger, ik zou het opvatten als een compliment.
En tienermoeders van 16 jaar? Daar mogen de kinderen geen zetpil van?quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hihi ik had het pas ook met boodschappen bezorgen.
Ben je ouder dan 18? En toen ben je ouder dan 25?
Op allebei kon in ja antwoorden en hoefde mijn legitimatie niet te laten zien, maar ik vind het ook niet erg als ik het wel zou moeten. Ik vat het dan inderdaad maar op als compliment.
Stom trouwens dat zetpillen en Nix18 product zijn 🙈.
Dat vroeg ik me dus ook af. Alleen op de bon van de ah staat het dus als Nix18 artikel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
En tienermoeders van 16 jaar? Daar mogen de kinderen geen zetpil van?
Wat vreemd... Daar heb ik nog nooit op gelet eigenlijk...quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:40 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. Alleen op de bon van de ah staat het dus als Nix18 artikel.
Bij de kassa hoef ik nooit mijn ID te laten zien. Bij de servicebalie ook niet -altijd prijs op mijn December kraslotenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:44 schreef LeSage het volgende:
RF, babyface boks. Met dubbele kinderwagen, 29 jaar oud, een shitload aan volwassen boodschappen en een flesje wijn. ‘Mag ik even uw legitimatie zien?’
![]()
Wij hebben hier de ‘waarom’ fase. In de ochtend vind ik het wel lollig, maar gedurende de dag wordt het steeds iets irritanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk bezoek aan de dierentuin merk je zo het leeftijdsverschil. Kris kras rende hij door het park, wát een energie. Dan zie ik buggies en kinderwagens en nooit van ze langzalzeleven dat we ‘m daar in krijgen. Wel voor eventjes in zo’n giraffenkarretje.
Herkent iemand de eenkennigheid van een peuter zodra beide ouders er zijn? Alleen met zijn vader is het koek en ei, maar o wee als ik in de buurt ben, dan moet ik alles doen en is papa niet ok. En streng zijn/optreden lijkt ook kansloos als we er allebei zijn. Het zal een fase zijn![]()
Die heeft vanaf 1 uur vannacht OP me geslapenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:38 schreef LeSage het volgende:
Tof Molo!
Hoe is het met Max? S. moet altijd spugen als hij niet fit is, maar is dan ook zo weer zijn oude zelf.
We gingen deze ochtend mijn zus naar het vliegveld brengen, of zoals S. nu zegt: Eindhoven AirPort. We zagen haar boarden en hij heeft een vliegtuig zien opstijgen en landen. Perfecte peuterochtend
Ik over 3 maanden al! Dat voelt helemaal nog niet zo.quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:32 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik dacht daar vanmorgen ineens aan dat ik hem over 2 jaar 5 dagen per week af moet geven.
Tegen die tijd zijn de meeste kinderen daar ook heel erg aan toe, dat gaat sneller dan je denkt!quote:Op zondag 6 januari 2019 20:07 schreef Nazil het volgende:
Beterschap max!
Ik vind het idd ook erg naar om te bedenken dat hij over 1.5 jaar 5 dagen naar school moet. Zo klein en snel!
Dat is onderdeel van de goede voornemensquote:Op zondag 6 januari 2019 20:14 schreef Quoi het volgende:
Opruimen kunnen ze idd goed, die peuters, alleen wel op hún manier![]()
Ennuh.... fitnessapparatuur uit elkaar schroeven? Het is januari![]()
en dan ben je na 2 weken kerstvakantie heel blij dat morgen de regelmaat van school weer begint.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn de meeste kinderen daar ook heel erg aan toe, dat gaat sneller dan je denkt!
Wat ontzettend knap van hem! Terecht dat je dan overloopt van trotsquote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben sowieso zo trots op hem. Gister ging mijn vader met pensioen, wat nogal een big deal was blijkbaar. Wij waren erbij, en moesten met hem op een podium zitten in het plaatselijke theater, op een grote bank, in de spotlights. 300 man in het publiek. T dus ook op het podium. Heeft zoet staan kleuren, vier op een rij gespeeld (alle dingetjes in het ding doen, repeat x100) en geklapt als er geklapt werd. Achteraf kwamen er zoveel mensen naar me toe om te vertellen hoe goed hij het gedaan had..
Wat knap, die van mij zou al weigeren het podium op te gaan. En fijn dat hij nu zo goed slaapt! Gaat het met O ook al wat beter qua slapen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach, wat sneu voor max, Quoi. En vervelend, die slaapdrama’s Schanu. Mijn oudste sliep als baby vreselijk, maar nu doet hij het zo goed. Naar bed brengen is geen probleem, gaat zo slapen en is ‘s morgens tussen zes en zeven wakker. 1x in de week ofzo horen we hem ‘s nachts.
Ik ben sowieso zo trots op hem. Gister ging mijn vader met pensioen, wat nogal een big deal was blijkbaar. Wij waren erbij, en moesten met hem op een podium zitten in het plaatselijke theater, op een grote bank, in de spotlights. 300 man in het publiek. T dus ook op het podium. Heeft zoet staan kleuren, vier op een rij gespeeld (alle dingetjes in het ding doen, repeat x100) en geklapt als er geklapt werd. Achteraf kwamen er zoveel mensen naar me toe om te vertellen hoe goed hij het gedaan had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |