Hahahaha, maar in andere WO2 games toch niet he???quote:Op zondag 9 december 2018 21:57 schreef Catkiller het volgende:
Wist je trouwens dat Battlefield 1942 ook geen vlag met swastika gebruikte vanwege de censuur in Duitsland en in plaats daarvan een aangepaste vlag van het Duitse rijk pakte?
En dan kom jij in 2018 klagen om iets wat sowieso in 2002 ook al gebeurde, haha.
Tja daar hadden ze vast een goede reden toe he.quote:Op zondag 9 december 2018 22:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha ja hilarisch man, Duitsland censureert games al jaren door symbolen weg te halen, niets vreemds aan. En jij focust je nu puur op hakenkruizen, maar voor de zoveelste keer het is lang niet de enige reden waarom ik dit spel links laat liggen, er is zo veel mis met deze game, het is niet eens te beschrijven, daarom is het ook geflopt.
Snap niet wat je vriendinnetje er verder mee te maken heeft, maar ik wens haar veel plezier met deze zwaar historische onnauwkeurige aanfluiting.
Geen flauw idee, jij klaagt over Battlefield dus ik wil het ontopic houden en geef je een Battlefield van 16! jaar geleden die ook al geen nazisymbolen had.quote:Op zondag 9 december 2018 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hahahaha, maar in andere WO2 games toch niet he???
Dit is een spel gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog. Toen vochten er geen vrouwen mee in het leger aan het front.quote:Op zondag 9 december 2018 22:05 schreef Catkiller het volgende:
Dat vrouwen het wel fijn vinden om een karakter te kunnen kiezen waarmee ze zich kunnen identificeren, net zoals negers en aziaten dat ook doen. Maar inlevingsvermogen is je misschien vreemd. Wie doen ze precies onrecht aan door vrouwen, negers, aziaten en blanken met een plat gezicht als karakters in een game te pleuren? Alsof iemand een game als een geschiedenisboek ziet met alle onverklaarbare dingen die je er in kan doen.
Ben je 12 jaar of zo?quote:Op zondag 9 december 2018 22:06 schreef Catkiller het volgende:
Speel Titanfall ook niet meer omdat er robots in zitten waar je in gaat en die kunnen schieten maar die bestaan helemaal niet en het is echt onzin daarom welke mongool maakt nu fictionele dingen in zijn games godverdomme.
Mooi dan zijn we er uit.quote:Op zondag 9 december 2018 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is een spel gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog.
Vooral niet ingaan op de rest van de post.quote:
Hoezo je geeft een prima samenvatting van dit spel toch zo. Blij dat we het eens zijn over wat Battlefield V is, een shooter gebaseerd op de tweede wereldoorlog. Of dat nu 1, 10 of 100% is maakt niet uit.quote:Op zondag 9 december 2018 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vooral niet ingaan op de rest van de post.
Beetje selectief gaan quoten en dat was het dan.
Aziaat hier. Ik heb nog nooit een game laten liggen omdat ik daar een blanke man/neger/vrouw in moest spelen. Jij wel?quote:Op zondag 9 december 2018 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat vrouwen het wel fijn vinden om een karakter te kunnen kiezen waarmee ze zich kunnen identificeren, net zoals negers en aziaten dat ook doen.
quote:Op zondag 9 december 2018 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Of dat nu 1, 10 of 100% is maakt niet uit.
Nou voelde mij wel ongemakkelijk als Franklin in GTA V en voelde mij in mijn nopjes als Trevor.quote:Op zondag 9 december 2018 22:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Aziaat hier. Ik heb nog nooit een game laten liggen omdat ik daar een blanke man/neger/vrouw in moest spelen. Jij wel?
Nu zijn beide kampen een beetje belachelijk aan het doen
Dit slaat natuurlijk nergens op. Als je een game baseerd op een gebeurtenis in de geschiedenis is het ook wel zo handig om kenmerken ervan toe te voegen. Op deze manier is het nauwelijks gelieerd aan de tweede wereldoorlog, puur het wapentuig is dat van die tijd. De rest is inwisselbaar voor zo'n beetje alles en nogwat wat er in het verleden is gebeurt en dat is wat veel mensen gewoon jammer vinden, waaronder ik.quote:Op zondag 9 december 2018 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo je geeft een prima samenvatting van dit spel toch zo. Blij dat we het eens zijn over wat Battlefield V is, een shooter gebaseerd op de tweede wereldoorlog. Of dat nu 1, 10 of 100% is maakt niet uit.
Kan niet wachten op de ultrarealistische Battlefield, heerlijk sterven door 1 kogel van een Gewehr 43 en dan is de ronde voorbij en moet je op zoek naar een nieuw potje met een nieuwe soldaat, net zoals in het echt.
Hebben ze je gezegd dat ze een volledig historisch correct spel gingen maken tegen je? Nee he? Prima dan.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2018 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze je gezegd dat ze een volledig historisch correct spel gingen maken tegen je? Nee he? Prima dan.
Tja ze zoeken de middenweg om al hun klanten te pleasen. Geloof niet dat iemand de game zou laten liggen als er puur blanke mannetjes in zouden zitten maar mensen die geen blanke man zijn vinden het vast wel leuk dat ze wat anders kunnen kiezen, die swastika was er in 2002 ook al niet dus dat is een non argument.quote:Op zondag 9 december 2018 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Als je een game baseerd op een gebeurtenis in de geschiedenis is het ook wel zo handig om kenmerken ervan toe te voegen. Op deze manier is het nauwelijks gelieerd aan de tweede wereldoorlog, puur het wapentuig is dat van die tijd. De rest is inwisselbaar voor zo'n beetje alles en nogwat wat er in het verleden is gebeurt en dat is wat veel mensen gewoon jammer vinden, waaronder ik.
Een vrouwelijke soldaat met een red dot op haar wapen in een omgeving waarbij de kenmerken als de swastiska ontbreken.. Veel verder kun je niet afzitten van de tweede wereldoorlog. Als ea de tweede wereldoorlog te beladen vindt, moesten ze maar een ander evenement kiezen. Nu is het maar half half in de angst om kritiek te krijgen.
Bf1 vond ik om die reden ook niet leuk. Wel grappig, ik speel ook om mechanics maar ook immersion en dat deed battlefield altijd wel goed, voor mij is dat nu best wel gone.quote:Op zondag 9 december 2018 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tja ze zoeken de middenweg om al hun klanten te pleasen. Geloof niet dat iemand de game zou laten liggen als er puur blanke mannetjes in zouden zitten maar mensen die geen blanke man zijn vinden het vast wel leuk dat ze wat anders kunnen kiezen, die swastika was er in 2002 ook al niet dus dat is een non argument.
Er zit een nydar sight in wat anders is dan een red dot sight en die bestonden echt al zijn ze niet echt gebruikt maar dat is voor 90% van de shit in BF1 ook van toepassing geloof ik en daar klaagde niemand over. Hoe minder bekend/ouder het conflict hoe meer er van mensen mag blijkbaar.
Ik speel een shooter voor de mechanics, niet voor een geschiedenisles, dan zet ik wel een documentaire op.
Voor mij doet BF5 dat beter dan BF1 maar goed, dat is voor iedereen anders.quote:Op zondag 9 december 2018 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bf1 vond ik om die reden ook niet leuk. Wel grappig, ik speel ook om mechanics maar ook immersion en dat deed battlefield altijd wel goed, voor mij is dat nu best wel gone.
En het is alle dingen cumulatief wat ervoor zorgt dat het raar overkomt.
Dat valt reuze mee. Wanneer het enige argument wat mensen erbij geven neerkomt op hur dur SWJ hur dur kan je dan weer wel zo'n reactie verwachtenquote:Op zondag 9 december 2018 23:03 schreef MMaRsu het volgende:
wel raar dat als mensen zich storen aan historisch inaccurate oorlog dat mensen dan gaan roepen ja joh het komt omdat je een vrouwenhater bent
gevalletje ghostbusters dit
Ik heb het al meer gezien op dit forum hoor..quote:Op maandag 10 december 2018 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Wanneer het enige argument wat mensen erbij geven neerkomt op hur dur SWJ hur dur kan je dan weer wel zo'n reactie verwachten
Het maakt effectief allemaal geen kont uit, en ook in het echie liep men niet met rode armband aan het front.quote:Op zondag 9 december 2018 20:48 schreef ems. het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel zonde hoor. Het gebrek aan hakenkruizen en allemaal vrouwen op het front. Overbodige aanpassingen allemaal en ik had de game toffer gevonden zonder.
Maar uiteindelijk gaat het me toch allemaal om de headshots dus ik kijk erdoorheen.
Dit ja, Berlijn, Ardennen, Hawaï, Italië en misschien een soort van Metro in de WW2 stijl.quote:Op maandag 10 december 2018 22:09 schreef Questular het volgende:
Ik hoop op meer urban Warfare en uiteraard een Ardennen map of 2
Irriteer mij wel aan shotguns die op x aantal meter echt helemaal geen range meer hebben, dan ga je helemaal los omdat je geen andere keus hebt en heb je geen enkele hitmarker.quote:Op dinsdag 11 december 2018 08:52 schreef 2dope het volgende:
M30 Drilling op Devastation Ding heeft tot 20 meter ofzo nog steeds instakill
Dat aantal maps bij release is niks nieuws, BF1 had er 9 (10e die gratis was in december), BF 4 had er 10, BF3 had er 9. Met de release van Panzerstorm zitten we nu ook op 9.quote:Op dinsdag 11 december 2018 09:18 schreef Sjemmert het volgende:
Ik laat deze game ook liggen. Niet om die PC shit maar omdat het de zoveelste franchise is die EA om zeep aan het helpen is. Met pijn in mijn hart hoor, want ik ben altijd een BF fan geweest.
Hoop dat ze eindelijk eens wakker worden bij EA nu deze game zo keihard flopt en Dice gewoon weer eens wat jaren de tijd gaan gunnen om een proper BF game te maken, wat mij betreft het liefst in een moderne setting, met een overvloed aan wapens en voertuigen zoals de oude games hadden. Maar EA kennende heb ik daar een hard hoofd in.
Hoe deze game gereleased is is werkelijk een schande, het was simpelweg gewoon nog niet af. Slechts 8 base maps ? Een kwart of meer van de game "coming soon" ?! BF gaat achteruit vroeger had je meer maps, meer wapens, meer attachments, meer voertuigen, geen micro transacties. Ik hoop dat ze terug gaan die kant op.
Denk dat het gevoel dat er veel minder content is ten opzichte van vorige delen voornamelijk komt door de karige hoeveelheid wapens, voertuigen en gamemodes. Ook de weinig afwisselende maps (Narvik->Fjell, Rotterdam->Devastation) werken niet echt mee....quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat aantal maps bij release is niks nieuws, BF1 had er 9 (10e die gratis was in december), BF 4 had er 10, BF3 had er 9. Met de release van Panzerstorm zitten we nu ook op 9.
Ik denk dat het ijdele hoop is dat microtransacties weg gaan, uiteindelijk hebben gamers dat zelf mede veroorzaakt door te klagen over een season pass, nu presenteren ze op deze manier de rekening. Toegegeven, bij bijvoorbeeld Battlefield 1 was het dubbelop aangezien je de battlepacks had en een season pass.
Hopen op meer facties die ook hun eigen wapens en voertuigen introduceren.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Denk dat het gevoel dat er veel minder content is ten opzichte van vorige delen voornamelijk komt door de karige hoeveelheid wapens, voertuigen en gamemodes. Ook de weinig afwisselende maps (Narvik->Fjell, Rotterdam->Devastation) werken niet echt mee....
Klopt maar van 10 naar 8 is toch 20% minder content. En dan zitten er ook altijd wel een paar bij die minder zijn dus dan blijft er wel erg weinig over tot er DLC komt. Maar als je nu op 9 zit valt het inderdaad mee vergeleken met vorige releases. Maar dan komt er ook nog minder uit aan maps geloof ik ? Weliswaar gratis, maar de packs van BF waren juist altijd goed waar voor je geld imo. Het was een van de weinige spellen waar ik altijd een season pass voor kocht. Als je base met alle packs had dan had je echt gigantisch veel maps uiteindelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat aantal maps bij release is niks nieuws, BF1 had er 9 (10e die gratis was in december), BF 4 had er 10, BF3 had er 9. Met de release van Panzerstorm zitten we nu ook op 9.
Ik denk dat het ijdele hoop is dat microtransacties weg gaan, uiteindelijk hebben gamers dat zelf mede veroorzaakt door te klagen over een season pass, nu presenteren ze op deze manier de rekening. Toegegeven, bij bijvoorbeeld Battlefield 1 was het dubbelop aangezien je de battlepacks had en een season pass.
Ja wat er nog aan komt is maar de vraag, ze zouden zichzelf een dienst doen door daarover duidelijk te communiceren naar hun (potentiële) klanten wat mij betreft.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Klopt maar van 10 naar 8 is toch 20% minder content. En dan zitten er ook altijd wel een paar bij die minder zijn dus dan blijft er wel erg weinig over tot er DLC komt. Maar als je nu op 9 zit valt het inderdaad mee vergeleken met vorige releases. Maar dan komt er ook nog minder uit aan maps geloof ik ? Weliswaar gratis, maar de packs van BF waren juist altijd goed waar voor je geld imo. Het was een van de weinige spellen waar ik altijd een season pass voor kocht. Als je base met alle packs had dan had je echt gigantisch veel maps uiteindelijk.
Dat het ijdele hoop is om micro transacties te zien verminderen is waar helaas. Alhoewel EA flink door de mangel gehaald wordt door heel veel gamers en youtubers vanwegen hun praktijken. Ik geloof dat hun aandelen flink aan het kelderen zijn op het moment.
Ja dat ben ik wel met je eens. Maar met die packs kwam ik dan toch altijd weer terug en bleef er dan vaak weer even in hangen. Als er 1 map per keer wordt gereleased zie ik dat ook minder gebeuren, als ze dat van plan zijn tenminste.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja wat er nog aan komt is maar de vraag, ze zouden zichzelf een dienst doen door daarover duidelijk te communiceren naar hun (potentiële) klanten wat mij betreft.
Wat ik heb met de season pass is dat ik hem gekocht heb met BF1 en er onderhand al een complete editie uit was voor 40 euro terwijl er amper DLC content uit was gekomen. Voordat de laatste maps beschikbaar waren was ik al bezig met andere games.
Door die ervaring stoor ik mij niet bijzonder veel aan dit systeem.
Hun aandelen zijn al dalende sinds de eerste trailer en de ophef erover geloof ik.
quote:Op maandag 10 december 2018 12:25 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Iemand op de PlayStation 4 die wel een squadmate kan gebruiken? Bewuste pogingen tot strategie/tactiek kan ik wel waarderen.
De oude afstanden waarop je dat aantal kogels nodig had staat dikgedrukt tussen haakjes.quote:
HOW MANY BULLETS WILL I NEED TO KILL SOMEONE NOW?
In practice, the maximum damage is now lower for most weapons. This means that it will take on average one more bullet to kill with the weapons that are affected.
The distances at which you will need more bullets to kill will also be affected. Like the table above, here is how it changes now with the original TTK equivalent in (bold parenthesis).
Semi Auto Rifles:
Gewehr 43, Selbstlader 1916: Drop to 4 Bullets To Kill around 39 m (never).
Turner SMLE: Drops to 4 BTK around 28 m (50 m), 5 BTK around 68 m (never).
Gewehr 1-5: Drops to 4 BTK around 13 m (30 m), 5 BTK around 44 m (50 m), 6 BTK around 63 m (never).
M1 Carbine: Drops to 5 BTK around 39 m (50 m), 6 BTK around 63 m (never).
Assault Rifles:
Can no longer 4 hit kill with body shots only.
Drop to 6 BTK around 21 m (50 m), 7 BTK around 53 m (never).
LMGs, MMGs:
Can no longer 4 hit kill with body shots only.
Drop to 6 BTK around 21 m (50 m), 7 BTK around 57 m (never).
SMGs:
Can no longer 4 hit kill with body shots only.
Drop to 6 BTK around 15 m (25 m), 7 BTK around 32 m (50 m), 8 BTK around 49 m (75 m), 9 BTK around 70 m (never).
MP34 does not drop to 9 BTK at range.
Self-Loading Rifles:
Will now require one extra shot when hitting the lower body, arms or legs unless the other shot is a headshot.
Buckshot Shotguns
Unchanged: Same damage.
Slug Shotguns:
Slightly adjusted: Will deal less damage when hitting lower body, arms or legs.
Dit. Wth zijn ze aan het doen met dit spel bij EA/Dice....quote:Op donderdag 13 december 2018 13:58 schreef Questular het volgende:
TTK was prima, de netcoding waardoor het volledig random lijkt hoe snel je neergaat of iemand neerschiet is poep.
Ik vond het maandag echt heerlijk spelenquote:Op donderdag 13 december 2018 13:08 schreef Catkiller het volgende:
Gisteren hebben ze (ondanks te zeggen dat ze luisteren en niks met de TTK te doen) toch veranderingen gemaakt aan de TTK. Terug naar de casualfield 1 dagen.
[..]
De oude afstanden waarop je dat aantal kogels nodig had staat dikgedrukt tussen haakjes.
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden, een Gewehr heeft maar 10 kogels per magazijn en dat er dan 4 kogels nodig zijn als je bodyshots maakt dan is dat best veel. Het maakt het wel erg onaantrekkelijk om met zo'n wapen dicht bij een vlag in de buurt te komen zo.
Dat ze vorige week nog SMG's een buff gaven en nu weer zo'n best wel dikke nerf is ook dom.
Ja, zogezegd om (o.a.) issues met lag/stuttering te verhelpen. Vervolgens is het nog erger geworden .quote:Op donderdag 13 december 2018 23:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vond het maandag echt heerlijk spelen
Vandaag weer een update blijkbaar
Oh, klinkt lekkerquote:Op donderdag 13 december 2018 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, zogezegd om (o.a.) issues met lag/stuttering te verhelpen. Vervolgens is het nog erger geworden .
Een vervolg (modern) daarop mag de volgende keer wel komen met genoeg goede content.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de opties van BF4 mis?
Kan niet vaak genoeg gezegd worden!quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de opties van BF4 mis?
Ach in Battlefield 1 kon je vaak helemaal niet een game verlaten (in ieder geval in het begin)quote:Op zondag 16 december 2018 13:18 schreef itchycoo het volgende:
Leuk spel, maar ik word helemaal krankjorum van de laadtijden. Zelfs het verlaten van een game kost idioot veel tijd.
wel historisch accuraat danquote:Op zondag 16 december 2018 13:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach in Battlefield 1 kon je vaak helemaal niet een een game verlaten (in ieder geval in het begin)
Het verlaten van een game is bij mij het enige wat relatief lang duurt. Gek genoeg duurt dat twee keer zo lang als een game joinen, wat dan ook wel weer behoorlijk vlot gaat.quote:Op zondag 16 december 2018 13:18 schreef itchycoo het volgende:
Leuk spel, maar ik word helemaal krankjorum van de laadtijden. Zelfs het verlaten van een game kost idioot veel tijd.
TTK wordt weer terug gedraaid.quote:TTK Changes Reverting Tomorrow.
Hello Battlefield Community,
We’ve committed to giving you an update this week around Battlefield V’s TTK (Time To Kill) adjustments, as seen in last Friday’s letter to the community. After rolling out those changes last week, we’ve listened to your feedback, reviewed our statistical data, and have made the decision to return to the original TTK values seen at launch.
Our intent with the TTK changes was to see if we could evolve the Battlefield V experience and make it more enjoyable for new players, whilst also making sure the Battlefield vets have a choice with a more “core” experience suiting their preferred play-style. Clearly we didn’t get it right. Veteran players didn’t ask for the change, but as game developers, we took it upon ourselves to make those changes based on extensive data and deliberation. It truthfully wasn’t an easy decision for us.
It’s important to acknowledge that we have a challenge bringing new players into Battlefield V and onboard them to become more experienced Battlefield players. It’s been a challenge across our games for a long time, as many will know, and becomes even more important for us to improve upon our post-launch experience with consistent updates to the game through the Tides of War. Our desire to service a game that caters to old and new players will continue. How we get it right isn’t easy, nor will it be quick, and we appreciate when the community comes together and helps us on this journey.
We have learned a lot over the past week. We’ve gained clarity on the issues you’ve shared with us around Time To Death (TTD), we’ve identified imbalances in weapons, and have recorded real-world data on how TTK changes our game and impactS our players. With that knowledge we have a better idea of how to improve the game going forward, and have already begun taking steps to improve the experience for all our players, new and veteran.
Starting tomorrow, December 18th at 4am PT / 7am ET / 1p CET, we will revert the TTK changes to their original launch states, we will remove the “Conquest Core” playlist, and we will not introduce any new “Core” playlists as mentioned in last week’s letter. This will be a server-side update and does not require a client download. We’ll continue to identify how we can improve the Battlefield V experience and will have more information for you around those changes starting in the new year.
Thank you for your feedback and patience. We’re excited to be on this journey with you.
- The Battlefield Team
quote:Op maandag 17 december 2018 19:55 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
TTK wordt weer terug gedraaid.
Ik las dat, ten tijde van de aangepaste TTK, je 2 groepen had: Core, waar de ouden TTK te spelen was, en een waar de nieuwe TTK te spelen was. De community zou als het ware gesplits zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:02 schreef DKUp het volgende:
Morgen is BV dus weer leuk om te spelen. Vorige week maandag speelde het echt heerlijk voor die patch.
Geen idee, ik heb alleen nog de normale Conquest gespeeld. Ik zag wel Conquest Core staan onderaan in de lijst van modes.quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik las dat, ten tijde van de aangepaste TTK, je 2 groepen had: Core, waar de ouden TTK te spelen was, en een waar de nieuwe TTK te spelen was. De community zou als het ware gesplits zijn geweest.
Klopt dat, en zo ja, wordt dat nu weer één?
Ik vond het op zich wel fijn in Battlefield 1. Niet gezien in Battlefield V. Een "squad only"-optie zou ik dan wel waarderen. Of alleen berichten van mensen binnen een bepaalde afstand, als dat al niet standaard is.quote:
Als ik hem in de settings op always on zet zie ik ook niks dus volgens mij hoort ie er wel te zijn a la Battlefield 1. Anders is het ook nutteloos om die social dingetjes te hebben als je R1 inhoudt.quote:Op donderdag 20 december 2018 04:26 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Ik vond het op zich wel fijn in Battlefield 1. Niet gezien in Battlefield V. Een "squad only"-optie zou ik dan wel waarderen. Of alleen berichten van mensen binnen een bepaalde afstand, als dat al niet standaard is.
Jup, in tides of war is het helemaal een drama. Wapen van vorige week niet kunnen vrijspelen omdat hij het inroepen van een voertuig niet trackte. Deze week telt hij gelukkig al de eerste task niet .quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:04 schreef Questular het volgende:
Het tracken van die assignments is ook zo enorm bugged. 4 kills maken zonder dood te gaan? Niet gehaald ook al ga je 8-0 op dat moment.
Yeh iets van 4 potjes grand operations gewonnen (van de 10 diek speelde) de afgelopen dagen, maar hij telde dr geen.... Van ellende maar een workaround gebruikt vandaag (filter op maps/modes van day 3 zetten, naam filter op Grand, en dan maar joinen en hopen dat je dat ene potje wint).... Duurde ook 4-5 pogingen en toen trackte ie eindelijk.......quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jup, in tides of war is het helemaal een drama. Wapen van vorige week niet kunnen vrijspelen omdat hij het inroepen van een voertuig niet trackte. Deze week telt hij gelukkig al de eerste task niet .
Heb maandag even gechat met EA helpdesk. Kwamen met rits aan handelingen wat het op zou lossen. Heb zelf de eerste twee uitgevoerd en dat heeft het zowaar opgelost voor mij:quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yeh iets van 4 potjes grand operations gewonnen (van de 10 diek speelde) de afgelopen dagen, maar hij telde dr geen.... Van ellende maar een workaround gebruikt vandaag (filter op maps/modes van day 3 zetten, naam filter op Grand, en dan maar joinen en hopen dat je dat ene potje wint).... Duurde ook 4-5 pogingen en toen trackte ie eindelijk.......
Er komen vast nog meer maps, was de bedoeling dat er nog behoorlijk wat dlc komt? Er kunnen behoorlijk wat maps uit de franchise gerecycled worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:10 schreef MrDrako het volgende:
Toch jammer als je bf5 en bf1942 vergelijkt, dat de verscheidenheid aan maps zo veel minder is. Ik wil iwo jima, wake island, el alamein, die waren zo lekker groot allemaal, dit voelt allemaal wat opgepropt.
mwoah, ik vond long distance body hit wel 1 kill moet zijn. Maar al heb je die snipers met 1,5x zoom is het wel goed dat ze 2 hits nodig hebben of switchen naar secundaire wapen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:36 schreef ems. het volgende:
Ik vind de damage nog steeds te weinig Snipers moeten gewoon 1 hit kill zijn tenzij benen en voor de rest mag de damage van alle guns eigenlijk omhoog (of de ttk omlaag).
Qua maps komt er ongetwijfeld meer bij tegelijkertijd met de nieuwe facties zoals Amerika, Rusland en Japan.
Lijkt mij juist eerder dat er iets te zeggen valt voor andersom. Agressieve recons die ook dichterbij komen belonen met meer damage en de echt grote afstandscampers het iets moeilijk maken met ~2 hit kills.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:24 schreef spierbal het volgende:
[..]
mwoah, ik vond long distance body hit wel 1 kill moet zijn. Maar al heb je die snipers met 1,5x zoom is het wel goed dat ze 2 hits nodig hebben of switchen naar secundaire wapen.
mja agressieve recons zouden dan een shotgun moeten krijgen ipv een rifle, anders is assault weer vrij kansloos. Soms sta je met je assault rifle te sproeien op iemand 2 meter van je af en die krijgt nog de kans zich om te draaien en jou met 1 schot shotgun hagel af te maken, ook best frustrerend. als daar 360noscope mafketels uit cod ook nog eens bijkomen haak ik af.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Lijkt mij juist eerder dat er iets te zeggen valt voor andersom. Agressieve recons die ook dichterbij komen belonen met meer damage en de echt grote afstandscampers het iets moeilijk maken met ~2 hit kills.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |