Een vervolg (modern) daarop mag de volgende keer wel komen met genoeg goede content.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de opties van BF4 mis?
Kan niet vaak genoeg gezegd worden!quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de opties van BF4 mis?
Ach in Battlefield 1 kon je vaak helemaal niet een game verlaten (in ieder geval in het begin)quote:Op zondag 16 december 2018 13:18 schreef itchycoo het volgende:
Leuk spel, maar ik word helemaal krankjorum van de laadtijden. Zelfs het verlaten van een game kost idioot veel tijd.
wel historisch accuraat danquote:Op zondag 16 december 2018 13:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach in Battlefield 1 kon je vaak helemaal niet een een game verlaten (in ieder geval in het begin)
Het verlaten van een game is bij mij het enige wat relatief lang duurt. Gek genoeg duurt dat twee keer zo lang als een game joinen, wat dan ook wel weer behoorlijk vlot gaat.quote:Op zondag 16 december 2018 13:18 schreef itchycoo het volgende:
Leuk spel, maar ik word helemaal krankjorum van de laadtijden. Zelfs het verlaten van een game kost idioot veel tijd.
TTK wordt weer terug gedraaid.quote:TTK Changes Reverting Tomorrow.
Hello Battlefield Community,
We’ve committed to giving you an update this week around Battlefield V’s TTK (Time To Kill) adjustments, as seen in last Friday’s letter to the community. After rolling out those changes last week, we’ve listened to your feedback, reviewed our statistical data, and have made the decision to return to the original TTK values seen at launch.
Our intent with the TTK changes was to see if we could evolve the Battlefield V experience and make it more enjoyable for new players, whilst also making sure the Battlefield vets have a choice with a more “core” experience suiting their preferred play-style. Clearly we didn’t get it right. Veteran players didn’t ask for the change, but as game developers, we took it upon ourselves to make those changes based on extensive data and deliberation. It truthfully wasn’t an easy decision for us.
It’s important to acknowledge that we have a challenge bringing new players into Battlefield V and onboard them to become more experienced Battlefield players. It’s been a challenge across our games for a long time, as many will know, and becomes even more important for us to improve upon our post-launch experience with consistent updates to the game through the Tides of War. Our desire to service a game that caters to old and new players will continue. How we get it right isn’t easy, nor will it be quick, and we appreciate when the community comes together and helps us on this journey.
We have learned a lot over the past week. We’ve gained clarity on the issues you’ve shared with us around Time To Death (TTD), we’ve identified imbalances in weapons, and have recorded real-world data on how TTK changes our game and impactS our players. With that knowledge we have a better idea of how to improve the game going forward, and have already begun taking steps to improve the experience for all our players, new and veteran.
Starting tomorrow, December 18th at 4am PT / 7am ET / 1p CET, we will revert the TTK changes to their original launch states, we will remove the “Conquest Core” playlist, and we will not introduce any new “Core” playlists as mentioned in last week’s letter. This will be a server-side update and does not require a client download. We’ll continue to identify how we can improve the Battlefield V experience and will have more information for you around those changes starting in the new year.
Thank you for your feedback and patience. We’re excited to be on this journey with you.
- The Battlefield Team
quote:Op maandag 17 december 2018 19:55 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
TTK wordt weer terug gedraaid.
Ik las dat, ten tijde van de aangepaste TTK, je 2 groepen had: Core, waar de ouden TTK te spelen was, en een waar de nieuwe TTK te spelen was. De community zou als het ware gesplits zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:02 schreef DKUp het volgende:
Morgen is BV dus weer leuk om te spelen. Vorige week maandag speelde het echt heerlijk voor die patch.
Geen idee, ik heb alleen nog de normale Conquest gespeeld. Ik zag wel Conquest Core staan onderaan in de lijst van modes.quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik las dat, ten tijde van de aangepaste TTK, je 2 groepen had: Core, waar de ouden TTK te spelen was, en een waar de nieuwe TTK te spelen was. De community zou als het ware gesplits zijn geweest.
Klopt dat, en zo ja, wordt dat nu weer één?
Ik vond het op zich wel fijn in Battlefield 1. Niet gezien in Battlefield V. Een "squad only"-optie zou ik dan wel waarderen. Of alleen berichten van mensen binnen een bepaalde afstand, als dat al niet standaard is.quote:
Als ik hem in de settings op always on zet zie ik ook niks dus volgens mij hoort ie er wel te zijn a la Battlefield 1. Anders is het ook nutteloos om die social dingetjes te hebben als je R1 inhoudt.quote:Op donderdag 20 december 2018 04:26 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Ik vond het op zich wel fijn in Battlefield 1. Niet gezien in Battlefield V. Een "squad only"-optie zou ik dan wel waarderen. Of alleen berichten van mensen binnen een bepaalde afstand, als dat al niet standaard is.
Jup, in tides of war is het helemaal een drama. Wapen van vorige week niet kunnen vrijspelen omdat hij het inroepen van een voertuig niet trackte. Deze week telt hij gelukkig al de eerste task niet .quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:04 schreef Questular het volgende:
Het tracken van die assignments is ook zo enorm bugged. 4 kills maken zonder dood te gaan? Niet gehaald ook al ga je 8-0 op dat moment.
Yeh iets van 4 potjes grand operations gewonnen (van de 10 diek speelde) de afgelopen dagen, maar hij telde dr geen.... Van ellende maar een workaround gebruikt vandaag (filter op maps/modes van day 3 zetten, naam filter op Grand, en dan maar joinen en hopen dat je dat ene potje wint).... Duurde ook 4-5 pogingen en toen trackte ie eindelijk.......quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jup, in tides of war is het helemaal een drama. Wapen van vorige week niet kunnen vrijspelen omdat hij het inroepen van een voertuig niet trackte. Deze week telt hij gelukkig al de eerste task niet .
Heb maandag even gechat met EA helpdesk. Kwamen met rits aan handelingen wat het op zou lossen. Heb zelf de eerste twee uitgevoerd en dat heeft het zowaar opgelost voor mij:quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yeh iets van 4 potjes grand operations gewonnen (van de 10 diek speelde) de afgelopen dagen, maar hij telde dr geen.... Van ellende maar een workaround gebruikt vandaag (filter op maps/modes van day 3 zetten, naam filter op Grand, en dan maar joinen en hopen dat je dat ene potje wint).... Duurde ook 4-5 pogingen en toen trackte ie eindelijk.......
Er komen vast nog meer maps, was de bedoeling dat er nog behoorlijk wat dlc komt? Er kunnen behoorlijk wat maps uit de franchise gerecycled worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:10 schreef MrDrako het volgende:
Toch jammer als je bf5 en bf1942 vergelijkt, dat de verscheidenheid aan maps zo veel minder is. Ik wil iwo jima, wake island, el alamein, die waren zo lekker groot allemaal, dit voelt allemaal wat opgepropt.
mwoah, ik vond long distance body hit wel 1 kill moet zijn. Maar al heb je die snipers met 1,5x zoom is het wel goed dat ze 2 hits nodig hebben of switchen naar secundaire wapen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:36 schreef ems. het volgende:
Ik vind de damage nog steeds te weinig Snipers moeten gewoon 1 hit kill zijn tenzij benen en voor de rest mag de damage van alle guns eigenlijk omhoog (of de ttk omlaag).
Qua maps komt er ongetwijfeld meer bij tegelijkertijd met de nieuwe facties zoals Amerika, Rusland en Japan.
Lijkt mij juist eerder dat er iets te zeggen valt voor andersom. Agressieve recons die ook dichterbij komen belonen met meer damage en de echt grote afstandscampers het iets moeilijk maken met ~2 hit kills.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:24 schreef spierbal het volgende:
[..]
mwoah, ik vond long distance body hit wel 1 kill moet zijn. Maar al heb je die snipers met 1,5x zoom is het wel goed dat ze 2 hits nodig hebben of switchen naar secundaire wapen.
mja agressieve recons zouden dan een shotgun moeten krijgen ipv een rifle, anders is assault weer vrij kansloos. Soms sta je met je assault rifle te sproeien op iemand 2 meter van je af en die krijgt nog de kans zich om te draaien en jou met 1 schot shotgun hagel af te maken, ook best frustrerend. als daar 360noscope mafketels uit cod ook nog eens bijkomen haak ik af.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Lijkt mij juist eerder dat er iets te zeggen valt voor andersom. Agressieve recons die ook dichterbij komen belonen met meer damage en de echt grote afstandscampers het iets moeilijk maken met ~2 hit kills.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |