Jup, in tides of war is het helemaal een drama. Wapen van vorige week niet kunnen vrijspelen omdat hij het inroepen van een voertuig niet trackte. Deze week telt hij gelukkig al de eerste task nietquote:Op zaterdag 29 december 2018 18:04 schreef Questular het volgende:
Het tracken van die assignments is ook zo enorm bugged. 4 kills maken zonder dood te gaan? Niet gehaald ook al ga je 8-0 op dat moment.
Yeh iets van 4 potjes grand operations gewonnen (van de 10 diek speelde) de afgelopen dagen, maar hij telde dr geen.... Van ellende maar een workaround gebruikt vandaag (filter op maps/modes van day 3 zetten, naam filter op Grand, en dan maar joinen en hopen dat je dat ene potje wint).... Duurde ook 4-5 pogingen en toen trackte ie eindelijk.......quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jup, in tides of war is het helemaal een drama. Wapen van vorige week niet kunnen vrijspelen omdat hij het inroepen van een voertuig niet trackte. Deze week telt hij gelukkig al de eerste task niet.
Heb maandag even gechat met EA helpdesk. Kwamen met rits aan handelingen wat het op zou lossen. Heb zelf de eerste twee uitgevoerd en dat heeft het zowaar opgelost voor mij:quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yeh iets van 4 potjes grand operations gewonnen (van de 10 diek speelde) de afgelopen dagen, maar hij telde dr geen.... Van ellende maar een workaround gebruikt vandaag (filter op maps/modes van day 3 zetten, naam filter op Grand, en dan maar joinen en hopen dat je dat ene potje wint).... Duurde ook 4-5 pogingen en toen trackte ie eindelijk.......
Er komen vast nog meer maps, was de bedoeling dat er nog behoorlijk wat dlc komt? Er kunnen behoorlijk wat maps uit de franchise gerecycled worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:10 schreef MrDrako het volgende:
Toch jammer als je bf5 en bf1942 vergelijkt, dat de verscheidenheid aan maps zo veel minder is. Ik wil iwo jima, wake island, el alamein, die waren zo lekker groot allemaal, dit voelt allemaal wat opgepropt.
mwoah, ik vond long distance body hit wel 1 kill moet zijn. Maar al heb je die snipers met 1,5x zoom is het wel goed dat ze 2 hits nodig hebben of switchen naar secundaire wapen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:36 schreef ems. het volgende:
Ik vind de damage nog steeds te weinigSnipers moeten gewoon 1 hit kill zijn tenzij benen en voor de rest mag de damage van alle guns eigenlijk omhoog (of de ttk omlaag).
Qua maps komt er ongetwijfeld meer bij tegelijkertijd met de nieuwe facties zoals Amerika, Rusland en Japan.
Lijkt mij juist eerder dat er iets te zeggen valt voor andersom. Agressieve recons die ook dichterbij komen belonen met meer damage en de echt grote afstandscampers het iets moeilijk maken met ~2 hit kills.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:24 schreef spierbal het volgende:
[..]
mwoah, ik vond long distance body hit wel 1 kill moet zijn. Maar al heb je die snipers met 1,5x zoom is het wel goed dat ze 2 hits nodig hebben of switchen naar secundaire wapen.
mja agressieve recons zouden dan een shotgun moeten krijgen ipv een rifle, anders is assault weer vrij kansloos. Soms sta je met je assault rifle te sproeien op iemand 2 meter van je af en die krijgt nog de kans zich om te draaien en jou met 1 schot shotgun hagel af te maken, ook best frustrerend. als daar 360noscope mafketels uit cod ook nog eens bijkomen haak ik af.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Lijkt mij juist eerder dat er iets te zeggen valt voor andersom. Agressieve recons die ook dichterbij komen belonen met meer damage en de echt grote afstandscampers het iets moeilijk maken met ~2 hit kills.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |