abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 9 december 2018 @ 22:02:43 #101
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183631659
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2018 21:57 schreef Catkiller het volgende:
Wist je trouwens dat Battlefield 1942 ook geen vlag met swastika gebruikte vanwege de censuur in Duitsland en in plaats daarvan een aangepaste vlag van het Duitse rijk pakte?

En dan kom jij in 2018 klagen om iets wat sowieso in 2002 ook al gebeurde, haha.
Hahahaha, maar in andere WO2 games toch niet he???
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 9 december 2018 @ 22:05:49 #102
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183631735
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Haha ja hilarisch man, Duitsland censureert games al jaren door symbolen weg te halen, niets vreemds aan. En jij focust je nu puur op hakenkruizen, maar voor de zoveelste keer het is lang niet de enige reden waarom ik dit spel links laat liggen, er is zo veel mis met deze game, het is niet eens te beschrijven, daarom is het ook geflopt.

Snap niet wat je vriendinnetje er verder mee te maken heeft, maar ik wens haar veel plezier met deze zwaar historische onnauwkeurige aanfluiting.
Tja daar hadden ze vast een goede reden toe he.

Dat vrouwen het wel fijn vinden om een karakter te kunnen kiezen waarmee ze zich kunnen identificeren, net zoals negers en aziaten dat ook doen. Maar inlevingsvermogen is je misschien vreemd. Wie doen ze precies onrecht aan door vrouwen, negers, aziaten en blanken met een plat gezicht als karakters in een game te pleuren? Alsof iemand een game als een geschiedenisboek ziet met alle onverklaarbare dingen die je er in kan doen.

Denk dat je serieuzer genomen zou worden als je niet meteen begon te huilen over politieke correctheid enzo, al was ik het dan nog niet met je eens geweest maar dan ging het puur over hoe het spel speelt in plaats van je boze blanke mannen gedrag.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
  zondag 9 december 2018 @ 22:06:29 #103
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183631747
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hahahaha, maar in andere WO2 games toch niet he???
Geen flauw idee, jij klaagt over Battlefield dus ik wil het ontopic houden en geef je een Battlefield van 16! jaar geleden die ook al geen nazisymbolen had.

Speel Titanfall ook niet meer omdat er robots in zitten waar je in gaat en die kunnen schieten maar die bestaan helemaal niet en het is echt onzin daarom welke mongool maakt nu fictionele dingen in zijn games godverdomme.
  zondag 9 december 2018 @ 22:14:09 #104
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183631889
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:05 schreef Catkiller het volgende:
Dat vrouwen het wel fijn vinden om een karakter te kunnen kiezen waarmee ze zich kunnen identificeren, net zoals negers en aziaten dat ook doen. Maar inlevingsvermogen is je misschien vreemd. Wie doen ze precies onrecht aan door vrouwen, negers, aziaten en blanken met een plat gezicht als karakters in een game te pleuren? Alsof iemand een game als een geschiedenisboek ziet met alle onverklaarbare dingen die je er in kan doen.

Dit is een spel gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog. Toen vochten er geen vrouwen mee in het leger aan het front.

Ik geloof best dat vrouwen dat heel erg vinden en zich daar s'nachts misschien door in slaap gaan huilen, maar dat zijn dus de feiten.

Ik heb helemaal niets tegen vrouwen, donkere mensen, of aziaten in een westers leger, maar doe dat dan in een puur fictief spel of moderne shooter. En doe dat niet in een setting waar dit totaal niet voorkwam.

Er zijn genoeg mensen die een game als een geschiedenisboek zien, en naast leuke gameplay ook nog iets proberen te leren over geschiedenis. Dat is een van de redenen waarom dit spel bijna niet serieus genomen wordt, en het heeft gefaald. Door vrouwen toe te voegen, symbolen te verwijderen, onrealistische over the top single player missions te maken geef je dus een zwaar vertekent beeld van de realiteit.
  zondag 9 december 2018 @ 22:16:37 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183631926
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:06 schreef Catkiller het volgende:
Speel Titanfall ook niet meer omdat er robots in zitten waar je in gaat en die kunnen schieten maar die bestaan helemaal niet en het is echt onzin daarom welke mongool maakt nu fictionele dingen in zijn games godverdomme.
Ben je 12 jaar of zo?
Titanfall is pure fictie, BFV gaat over echte gebeurtenissen.
  zondag 9 december 2018 @ 22:18:14 #106
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183631960
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit is een spel gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog.
Mooi dan zijn we er uit.
  zondag 9 december 2018 @ 22:19:52 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183631985
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2018 22:18 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Mooi dan zijn we er uit.
Vooral niet ingaan op de rest van de post.
Beetje selectief gaan quoten en dat was het dan.
  zondag 9 december 2018 @ 22:24:31 #108
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183632094
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Vooral niet ingaan op de rest van de post.
Beetje selectief gaan quoten en dat was het dan.
Hoezo je geeft een prima samenvatting van dit spel toch zo. Blij dat we het eens zijn over wat Battlefield V is, een shooter gebaseerd op de tweede wereldoorlog. Of dat nu 1, 10 of 100% is maakt niet uit.

Kan niet wachten op de ultrarealistische Battlefield, heerlijk sterven door 1 kogel van een Gewehr 43 en dan is de ronde voorbij en moet je op zoek naar een nieuw potje met een nieuwe soldaat, net zoals in het echt.
pi_183632137
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:05 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dat vrouwen het wel fijn vinden om een karakter te kunnen kiezen waarmee ze zich kunnen identificeren, net zoals negers en aziaten dat ook doen.
Aziaat hier. Ik heb nog nooit een game laten liggen omdat ik daar een blanke man/neger/vrouw in moest spelen. Jij wel?

Nu zijn beide kampen een beetje belachelijk aan het doen :P
Just a humble motherfucker with a big dick.
  zondag 9 december 2018 @ 22:27:05 #110
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183632138
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Of dat nu 1, 10 of 100% is maakt niet uit.
:')
  zondag 9 december 2018 @ 22:29:23 #111
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183632190
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Aziaat hier. Ik heb nog nooit een game laten liggen omdat ik daar een blanke man/neger/vrouw in moest spelen. Jij wel?

Nu zijn beide kampen een beetje belachelijk aan het doen :P
Nou voelde mij wel ongemakkelijk als Franklin in GTA V en voelde mij in mijn nopjes als Trevor.

Als het niemand boeide dan zouden developers ook de moeite niet doen om character customization in hun games te bouwen.
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 22:30:18 #112
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183632205
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:24 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Hoezo je geeft een prima samenvatting van dit spel toch zo. Blij dat we het eens zijn over wat Battlefield V is, een shooter gebaseerd op de tweede wereldoorlog. Of dat nu 1, 10 of 100% is maakt niet uit.

Kan niet wachten op de ultrarealistische Battlefield, heerlijk sterven door 1 kogel van een Gewehr 43 en dan is de ronde voorbij en moet je op zoek naar een nieuw potje met een nieuwe soldaat, net zoals in het echt.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Als je een game baseerd op een gebeurtenis in de geschiedenis is het ook wel zo handig om kenmerken ervan toe te voegen. Op deze manier is het nauwelijks gelieerd aan de tweede wereldoorlog, puur het wapentuig is dat van die tijd. De rest is inwisselbaar voor zo'n beetje alles en nogwat wat er in het verleden is gebeurt en dat is wat veel mensen gewoon jammer vinden, waaronder ik.

Een vrouwelijke soldaat met een red dot op haar wapen in een omgeving waarbij de kenmerken als de swastiska ontbreken.. Veel verder kun je niet afzitten van de tweede wereldoorlog. Als ea de tweede wereldoorlog te beladen vindt, moesten ze maar een ander evenement kiezen. Nu is het maar half half in de angst om kritiek te krijgen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 9 december 2018 @ 22:32:35 #113
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183632245
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

:')
Hebben ze je gezegd dat ze een volledig historisch correct spel gingen maken tegen je? Nee he? Prima dan.
  zondag 9 december 2018 @ 22:40:23 #114
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183632383
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:32 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Hebben ze je gezegd dat ze een volledig historisch correct spel gingen maken tegen je? Nee he? Prima dan.
Inderdaad.
Bij de volgende game zie je gele barpapapas in nazi uniform door Stalingrad springen.
En in plaats van Duitse bommenwerpers boven Rotterdam zie je vliegende paarse olifanten, die je dan op de grond moet afschieten door er waterballonnen naar toe te gooien. En in plaats van Japanse kamikazepiloten zie je UFOs die met laserstralen Pearl Harbor aanvallen.

Kan toch allemaal??? Het hoeft namelijk niet historisch correct te zijn.
  zondag 9 december 2018 @ 22:40:30 #115
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183632385
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op. Als je een game baseerd op een gebeurtenis in de geschiedenis is het ook wel zo handig om kenmerken ervan toe te voegen. Op deze manier is het nauwelijks gelieerd aan de tweede wereldoorlog, puur het wapentuig is dat van die tijd. De rest is inwisselbaar voor zo'n beetje alles en nogwat wat er in het verleden is gebeurt en dat is wat veel mensen gewoon jammer vinden, waaronder ik.

Een vrouwelijke soldaat met een red dot op haar wapen in een omgeving waarbij de kenmerken als de swastiska ontbreken.. Veel verder kun je niet afzitten van de tweede wereldoorlog. Als ea de tweede wereldoorlog te beladen vindt, moesten ze maar een ander evenement kiezen. Nu is het maar half half in de angst om kritiek te krijgen.
Tja ze zoeken de middenweg om al hun klanten te pleasen. Geloof niet dat iemand de game zou laten liggen als er puur blanke mannetjes in zouden zitten maar mensen die geen blanke man zijn vinden het vast wel leuk dat ze wat anders kunnen kiezen, die swastika was er in 2002 ook al niet dus dat is een non argument.

Er zit een nydar sight in wat anders is dan een red dot sight en die bestonden echt al zijn ze niet echt gebruikt maar dat is voor 90% van de shit in BF1 ook van toepassing geloof ik en daar klaagde niemand over. Hoe minder bekend/ouder het conflict hoe meer er van mensen mag blijkbaar.

Ik speel een shooter voor de mechanics, niet voor een geschiedenisles, dan zet ik wel een documentaire op.
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 22:42:21 #116
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183632412
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:40 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Tja ze zoeken de middenweg om al hun klanten te pleasen. Geloof niet dat iemand de game zou laten liggen als er puur blanke mannetjes in zouden zitten maar mensen die geen blanke man zijn vinden het vast wel leuk dat ze wat anders kunnen kiezen, die swastika was er in 2002 ook al niet dus dat is een non argument.

Er zit een nydar sight in wat anders is dan een red dot sight en die bestonden echt al zijn ze niet echt gebruikt maar dat is voor 90% van de shit in BF1 ook van toepassing geloof ik en daar klaagde niemand over. Hoe minder bekend/ouder het conflict hoe meer er van mensen mag blijkbaar.

Ik speel een shooter voor de mechanics, niet voor een geschiedenisles, dan zet ik wel een documentaire op.
Bf1 vond ik om die reden ook niet leuk. Wel grappig, ik speel ook om mechanics maar ook immersion en dat deed battlefield altijd wel goed, voor mij is dat nu best wel gone.

En het is alle dingen cumulatief wat ervoor zorgt dat het raar overkomt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 9 december 2018 @ 22:49:16 #117
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183632528
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Bf1 vond ik om die reden ook niet leuk. Wel grappig, ik speel ook om mechanics maar ook immersion en dat deed battlefield altijd wel goed, voor mij is dat nu best wel gone.

En het is alle dingen cumulatief wat ervoor zorgt dat het raar overkomt.
Voor mij doet BF5 dat beter dan BF1 maar goed, dat is voor iedereen anders.

Zoveel geweerschoten en explosies die op je afkomen en die goed hoorbaar zijn vanuit alle kanten heb ik in BF1 niet echt meegemaakt volgens mij. In-game ben ik te druk om te letten op de punten die voor jou afbreuk doen aan deze game.
  zondag 9 december 2018 @ 23:03:16 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183632748
wel raar dat als mensen zich storen aan historisch inaccurate oorlog dat mensen dan gaan roepen ja joh het komt omdat je een vrouwenhater bent

gevalletje ghostbusters dit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183638827
Iemand op de PlayStation 4 die wel een squadmate kan gebruiken? Bewuste pogingen tot strategie/tactiek kan ik wel waarderen. :Y
  Moderator / Redactie FP maandag 10 december 2018 @ 12:27:43 #120
221644 crew  timmmmm
Cremeren moet weer leuk worden
pi_183638852
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:03 schreef MMaRsu het volgende:
wel raar dat als mensen zich storen aan historisch inaccurate oorlog dat mensen dan gaan roepen ja joh het komt omdat je een vrouwenhater bent

gevalletje ghostbusters dit
Dat valt reuze mee. Wanneer het enige argument wat mensen erbij geven neerkomt op hur dur SWJ hur dur kan je dan weer wel zo'n reactie verwachten
Kan je een beetje leuk schrijven? Waarom niet voor FOK! Mail even naar frontpage@fok.nl
  Eindredactie Games maandag 10 december 2018 @ 13:01:32 #121
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183639396
Wat vinden we van Panzerstorm? Ik vind het een vette map (en huuuuuge) alleen wat een tyfuseind sjouwen steeds als je geen goeie spawn hebt.. Voelt een klein beetje als Arras 2.0. Wel een mooi strijdtoneel voor epische tank battles O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 10 december 2018 @ 18:51:55 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183646553
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 12:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee. Wanneer het enige argument wat mensen erbij geven neerkomt op hur dur SWJ hur dur kan je dan weer wel zo'n reactie verwachten
Ik heb het al meer gezien op dit forum hoor..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 10 december 2018 @ 19:35:41 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183647489
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 20:48 schreef ems. het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel zonde hoor. Het gebrek aan hakenkruizen en allemaal vrouwen op het front. Overbodige aanpassingen allemaal en ik had de game toffer gevonden zonder.

Maar uiteindelijk gaat het me toch allemaal om de headshots dus ik kijk erdoorheen.
Het maakt effectief allemaal geen kont uit, en ook in het echie liep men niet met rode armband aan het front.

Dikke prima, maar dat overdrijven ben ik wel beu.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183648592
Nouja, effectief maakt het wel een kont uit want mensen vallen erover of vinden het zonde. Hoeveel kont het uitmaakt is dan weer persoonlijk. Dat SJW gezeur vind ik eigenlijk ook zelf een beetje slachtofferig.

Ik hoop trouwens dat er ook nog interessante semi-indoor maps komen. Iets meer richting metro, zeg maar.
Just a humble motherfucker with a big dick.
pi_183651240
Ik hoop op meer urban Warfare en uiteraard een Ardennen map of 2 :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')