Daar heb ik ook naar zitten kijken, maak jij 'm maar eerst danquote:Op zaterdag 29 december 2018 18:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zit al tijdje te lurken hier..En nu heb ik ook een kamertje besteld... Cat diary. Hoop dat het snel binnen is, kan haast niet wachten ...

Dank je wel!quote:Op zondag 30 december 2018 18:11 schreef klabbakus het volgende:
Gaat toch keurig!![]()
![]()
leuk hoor
Dat witte ijzerdraad is inderdaad moeilijk te lijmen op hout, bij mij lukte dat alleen met secondenlijm, maar heel erg oppassen, want dat slaat wit uit

Netjes, ziet er goed uit hoor!quote:Op zondag 30 december 2018 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo ver ben ik nu. Ik begin vertrouwen te krijgenNiet zo ver, maar ik heb een behoorlijke tijd zitten hikken en denken "dit kan ik niet"
[ afbeelding ]

Van die naaldflesjes, een pincet... scherm papiermesje...quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil iemand een zo'n bouwpakket van Ali cadeau doen
Zijn er nog dingen die ik er bij kan geven zodat ze meteen aan de slag kan?
Zag alles/houtlijm voor bij komen, weet niet wat nog meer handig is?

Lijm inderdaad, houtlijm, alleslijm, superlijm. Snijmatje is wellicht handig, en een hobbymes plus pincet. Dat zijn wel de basics.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:

Tangetje is ook wel handig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:

Ik ben er gisteren mee begonnen. Wat is dit leuk zeg, heb al behangen, vloertje "gelegd" bankje en tafeltje in elkaar gezet. Heerlijk priegelwerkquote:Op zondag 30 december 2018 18:14 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook naar zitten kijken, maak jij 'm maar eerst dan

Ergens uploaden en doorlinkenquote:Op zondag 6 januari 2019 14:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, op mijn mobiel.Euh, hoe krijg ik ze hier in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |