Revanche. Hij moet nu in het voordeel van PSV fluiten om te laten zien dat hij geen Feyenoord-supporter is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:58 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind t ook vreemd. Gozubuyuk heeft inderdaad PSV Feyenoord in de JC schaal kapot gefloten en beinvloed en krijgt nu weer deze wedstrijd. Logica?
Ik zeg niet dat t een complot is maar het is wel een vreemde keus van de KNVB. Nijhuis is VAR. Zet hem dan op het veld en die Turk in de bus. Had ook gekund.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Revanche. Hij moet nu in het voordeel van PSV fluiten om te laten zien dat hij geen Feyenoord-supporter is.
Echt jongens, die complotdenkers hier
Zal Nijhuis de spelers bij kunnen houden met z'n krukken denk je ?quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat t een complot is maar het is wel een vreemde keus van de KNVB. Nijhuis is VAR. Zet hem dan op het veld en die Turk in de bus. Had ook gekund.
Hoezo heeft ie krukken? Heb wat gemist denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal Nijhuis de spelers bij kunnen houden met z'n krukken denk je ?
https://www.telegraaf.nl/(...)ijf-zat-in-bovenbeenquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie krukken? Heb wat gemist denk ikMaarja t had alsnog iemand anders dan Gozubuyuk kunnen zijn is mn punt.
Volgens mij woon jij in AMERIKA.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie krukken? Heb wat gemist denk ikMaarja t had alsnog iemand anders dan Gozubuyuk kunnen zijn is mn punt.
Misschien moet je iets meer onderzoek verrichten voor je dit soort domme dingen roept.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat t een complot is maar het is wel een vreemde keus van de KNVB. Nijhuis is VAR. Zet hem dan op het veld en die Turk in de bus. Had ook gekund.
Tjonge, iemand houdt niet al het blessureleed binnen het scheidsrechtersgilde bij, snel stenig hem op het dorpsplein!quote:Op zaterdag 1 december 2018 20:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien moet je iets meer onderzoek verrichten voor je dit soort domme dingen roept.
Scarface woont volgens mij (niet zeker) in Amerika, Badder in Saoedi Arabie.quote:Op zaterdag 1 december 2018 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tjonge, iemand houdt niet al het blessureleed binnen het scheidsrechtersgilde bij, snel stenig hem op het dorpsplein!
Badder die het voor mij opneemt. Dat ik dit nog mag meemakenquote:Op zaterdag 1 december 2018 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tjonge, iemand houdt niet al het blessureleed binnen het scheidsrechtersgilde bij, snel stenig hem op het dorpsplein!
Met liefde en plezier in dit geval.quote:Op zaterdag 1 december 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Badder die het voor mij opneemt. Dat ik dit nog mag meemaken![]()
![]()
We doen niet mee hequote:Op zaterdag 1 december 2018 21:02 schreef fetX het volgende:
Succes morgen boys. Hopelijk een leuke, spannende pot.
Wat een gekkie ben je toch.quote:
Dat denk ik ook. Beter, sterker, creatiever, maar volgens mij ook gewoon sluwer en slimmer.quote:Op zondag 2 december 2018 07:59 schreef PicoMMP het volgende:
Dit wint PSV echt met 0-2 of 0-3. Het verschil is enorm.
Kan alle kanten op. Maar als PSV erin slaagt om direct Feyenoord onder druk te zetten en ook een beetje rendement te halen is een ruime overwinning zeer goed mogelijk.quote:Op zondag 2 december 2018 07:59 schreef PicoMMP het volgende:
Dit wint PSV echt met 0-2 of 0-3. Het verschil is enorm.
Mwaa, je 'constateert' wel wat meer dan dat.quote:Op zondag 2 december 2018 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat ik simpelweg constateer dat er een hele afwijkende keuze is gemaakt.
8x Locadia?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |