quote:
volgens mij heeft dit te maken met de plek op het veld (?) waar dit gebeurd en ze hebben bovendien geen videoscheidsquote:Op donderdag 10 januari 2019 19:09 schreef manny het volgende:
zit naar dat wk handballen te kijken. als iemand nog enig idee heeft wat de spelregels zijn dan hou ik me aanbevolen.
het ene moment krijgt iemand een duwtje : strafworp, de andere keer ramt iemand een ander omver: gewoon doorgaan of bij precies dezelfde situatie: aanvallende fout.
willekeur
quote:
Nooit weggeweest brother.quote:
Leer je daar hoe je zonder blikken of blozen allerlei leugens en beloftes kan maken tegenover iemand van een andere partij?quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:14 schreef borisz het volgende:
Leuke debattraining gehad. Dan dacht je dat je toch een best wat wist qua trucjes, maar dan is er toch nog meer
.
Of antwoord geven op vragen die je zelf steltquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Leer je daar hoe je zonder blikken of blozen allerlei leugens en beloftes kan maken tegenover iemand van een andere partij?
framing, framing, framing.... heerlijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:14 schreef borisz het volgende:
Leuke debattraining gehad. Dan dacht je dat je toch een best wat wist qua trucjes, maar dan is er toch nog meer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat was weer gezellig.quote:
volgende prijs wordt de Copa Americaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:38 schreef borisz het volgende:
Qatar op 2-0 tegen Japan in de finale van de Azië Cup
Nu alweer op vakantie?quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:35 schreef Ole het volgende:
Ik heb trouwens nieuwe baan erbij![]()
Finance medewerker bij Ziggodome. Onderaan beginnen maar er zijn veel mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |