Dat klinkt als een aanrader.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:45 schreef mschol het volgende:
ik heb net de FPS booster mod geinstalleerd en dat voelt echt als een gamechanger..
waar ik C:SL al jaren heel erg "sluggish"/stroperig aan vond voelen is dat gevoel nu volledig weg..
ik heb niet gekeken (nog) naar de fps winst (of verlies.) maar alleen al dat alle menu's soepel lopen is echt een verademing...
en ik zit te denken of er iets anders is wat dit positiece effect kan veroorzaken maar ik weet het niet/kan op niks anders komenquote:
Kan dat wel? Mij is het iig nog nooit gelukt.quote:Op zondag 27 december 2020 12:46 schreef Piles het volgende:
Hoe krijg je trouwens een apart voetpad afgetakt van een wegenviaduct? Alleen op de grond lukt dat, maar niet op hoogte.
Blijkbaar niet danquote:Op zondag 27 december 2020 12:57 schreef Fred het volgende:
[..]
Kan dat wel? Mij is het iig nog nooit gelukt.
als je rijbanen 2 dingen willen (bv rechtdoor en linksaf) gaat het een stuk minder goed.quote:Op zondag 27 december 2020 12:46 schreef Piles het volgende:
Inmiddels ook wat uurtje er op zitten en 2 grote steden gebouwd. De basis inmiddels wel door denk ik
Wordt alleen gek van de routes die verkeer kiest (2 rijstroken voor een bepaalde richting, maar dan wel allemaal op 1 strook willen). Nu beetje aan het proberen met de mod TM:PE, scheelt iets...
Hoe krijg je trouwens een apart voetpad afgetakt van een wegenviaduct? Alleen op de grond lukt dat, maar niet op hoogte.
Ja, met dat line-ding heb ik al e.e.a. op kunnen lossen. Maar het vreemde gedrag blijft af en toe.quote:Op zondag 27 december 2020 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
als je rijbanen 2 dingen willen (bv rechtdoor en linksaf) gaat het een stuk minder goed.
met TM:PE ctrl+ klik voor afzondelijke banen.. (mits voldoende banen beschikbaar) lost voor mij veel op.
als ze echt gescheiden banen hebben zou het vreemde gedrag niet moeten vertonen of je hebt sommige gebieden niet voldoende (strategische) in en uitgangen gegevenquote:Op zondag 27 december 2020 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, met dat line-ding heb ik al e.e.a. op kunnen lossen. Maar het vreemde gedrag blijft af en toe.
Welke map is dit?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben bezig met een nieuwe stad, en doe ditmaal braafjes zonder unlimited money, maar omdat ik het spel door heb laten lopen terwijl ik iets anders aan het doen was zit ik toch alweer aan de 3 miljoen
Ik vraag me af wat ik eerst ga doen; links vnl. dense residential en wat leuke dingen + een verhoogde snelweg die als een soort van rondweg gaat fungeren (om "old town" heen), of rechts volproppen met gewone huizen en direct een keer of drie aan de snelweg linken?
[ afbeelding ]
edit: ben rechts gaan bouwen, kon nog niet genoeg vakjes bijkopen om onderin een intersection aan te passen. Ook krom: ik wilde de parallel road tool gebruiken voor de verhoogde snelweg, maar één van de twee komt totaal verkeerd uit. De wegen kruisen elkaar gewoon
als ik je plaatje zo zie heb je nauwelijks verkeerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 01:43 schreef DonDruiper het volgende:
Ik krijg het verkeer maar niet onder controle
Met een beetje een flink dorp (40-50k inwoners) zit m'n traffic op 50-60 ofzo.
Ik heb Biffa gekeken, wat aanpassingen her en der, en tadaaa..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 06:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik je plaatje zo zie heb je nauwelijks verkeer
hij heeft vaak goeie handighedenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb Biffa gekeken, wat aanpassingen her en der, en tadaaa..
Grote steden bouwen is niet zo lastig.. wegen aanleggen, zoning en tadaa.. wat het voor mij de laatste tijd verslavend maakt is Stadsdelen detailen en verkeersproblemen oplossen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft vaak goeie handigheden
mijn stadlayout is gewoon altijd puin dus het loopt hoe dan ook uit op rampspoed
ik krijg het maar niet in mijn systeem om stadsdelen te maken, en dus hangt veel aan 1 of 2 grote wegen met veel kruispuntenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Grote steden bouwen is niet zo lastig.. wegen aanleggen, zoning en tadaa.. wat het voor mij de laatste tijd verslavend maakt is Stadsdelen detailen en verkeersproblemen oplossen.
Ik vind een begin maken het lastigst.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb altijd moeite om uit het niets een gedetailleerde stadsdeel te bouwen. Daarom bouw ik liever volledig random met de contouren van de map mee, en daar komen dan vanzelf natuurlijke lijnen en wijken uit die ik later verder onder handen neem met speciale gebouwen en parkjes en zo. Daarmee krijg je denk ik de meest natuurlijk uitziende steden uiteindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |