Vishenhengel en de boog kun je kopenquote:Op woensdag 5 december 2018 15:53 schreef RobjeGeus het volgende:
Kan je online ook aan een vishengel komen ? Heb er niet 1 in mijn zadel.
Thnx, waar?quote:Op woensdag 5 december 2018 21:03 schreef Dready1978 het volgende:
[..]
Vishenhengel en de boog kun je kopen
Moet je ook nog eens een bepaald level hebbenquote:
Dat ben ik volgens mij al welquote:Op woensdag 5 december 2018 21:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet je ook nog eens een bepaald level hebben
Volgens mij rank 10 voor de hengel, of 14 ofzo.
Bij de general store.
Staan gewoon in je catalogus. Pijltje naar links ingedrukt houden.quote:
Als je met goede honor de eerste 75% doet moet je de laatste 25% met slechte doen.quote:Op woensdag 5 december 2018 15:14 schreef moetdatzolang het volgende:
[..]
Jij hebt 100% story mission?
Ik blijf hangen op 75% en krijg geen vervolg. Ik had max honor en nu 1 streepje eronder omdat ik op een verkeerd paard sprong.
Moet je alle missies goud hebben? Heb er namelijk 2 silver zie ik.
Heb de missies inmiddels afgerond. Was er nog behoorlijk druk mee om mijn honour naar de helft te krijgen. Snelste gaat dat door vrouwen en honden te killen.quote:Op donderdag 6 december 2018 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als je met goede honor de eerste 75% doet moet je de laatste 25% met slechte doen.
En andersom.
Dus je honor de andere kant op werken dan komen de missies beschikbaar
Ik zag ergens een (leeg) pakje sigaretten liggen en nam 't bijna mee, uit automatisme...quote:Op donderdag 6 december 2018 12:51 schreef rival het volgende:
Dat wordt flink grinden vanavond jongens
https://www.telegraaf.nl/(...)n-worden-afgeschoten
Heb precies hetzelde als jou alleen nog ff sparen voor de pump action shotgun,wat vind je trouwens van de bolt action rifle??ik vindt dat ding niks.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Staan gewoon in je catalogus. Pijltje naar links ingedrukt houden.
Heb ondertussen een bolt action rifle, bow, varmint rifle, hengel, extra stal en pump action shotgun.
Ik heb er vooral alligators mee neergeknaldquote:Op donderdag 6 december 2018 18:55 schreef Dready1978 het volgende:
[..]
Heb precies hetzelde als jou alleen nog ff sparen voor de pump action shotgun,wat vind je trouwens van de bolt action rifle??ik vindt dat ding niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vat alles helemaal samen voor allebei de delen vind ikDat er niet een van deze twee nummers is voor dit spel. Al is de soundtrack natuurlijk al subliem.
Ik vind het een goed wapen. De accuracy is een stuk hoger dan van de repeaters. Damage ook een beetje.quote:Op donderdag 6 december 2018 18:55 schreef Dready1978 het volgende:
wat vind je trouwens van de bolt action rifle??ik vindt dat ding niks.
Nog niet... zo meteen mijn ps weer eens aan zwengelen en kijken of het er nu wel is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
hebben jullie al geld gekregen van r*?
Eigenlijk zou je een untouchable mode moeten kunnen activeren, dat je niet gekilled kunt worden. Want inderdaad, als iedereen je steeds afmaakt is er weinig aan...quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In minder dan een uurtje spelen ben ik 2x van de server gegooid. In 5 pogingen om te gaan jagen is het maar 3x gelukt om de buit bij de butcher te brengen. Tja, dan is de lol er ook wel af. Hopelijk weet Rockstar dit probleem van de beta op te lossen.
Daarna weer singleplayer gedaan en dat was ouderwets genieten!
Komt nog wel!quote:Op zondag 9 december 2018 09:49 schreef vosss het volgende:
Ik dacht dat er nog prairie zou komen? Zit in chapter 6 inmiddels, maar nog geen prairie gezien deze lucky luke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |