Ik heb geen mening maar vind een jas van leer sowieso lelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit 259 euro waard?
Dit is nog een erg lelijk model ookquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb geen mening maar vind een jas van leer sowieso lelijk.
bij mij in Berlijnquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:29 schreef Saind het volgende:
Typ waar woon je tegenwoordig ook alweer?
quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit is iets wat oude vrouwen in Polen kunnen dragen om er "hip" bij te lopen
Babagodinquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
dit dragen ze dan binnenshuis en als ze naar buiten gaan zo'n leren jasje
En die goedkope DDR haarverf zeker.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:43 schreef O_o_ het volgende:
Vrouwen in leren jackies. Liefst met hitsig opgestoken haren erbij.
Van Rossmann.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En die goedkope DDR haarverf zeker.
Oké.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hem koopt ontvang ik graag Pics
ik vind ze wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb geen mening maar vind een jas van leer sowieso lelijk.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-11-2018 om 20:05:39Very disappointed with General Motors and their CEO, Mary Barra, for closing plants in Ohio, Michigan and Maryland. Nothing being closed in Mexico & China. The U.S. saved General Motors, and this is the THANKS we get! We are now looking at cutting all @GM subsidies, including.... reageer retweet
pics, doen we double datequote:Op dinsdag 27 november 2018 20:10 schreef KingRoland het volgende:
2 nummers gekregen van aziatische meiden @dp
Date wel maar hou mijn opties open
trumpgodquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-11-2018 om 20:05:39Very disappointed with General Motors and their CEO, Mary Barra, for closing plants in Ohio, Michigan and Maryland. Nothing being closed in Mexico & China. The U.S. saved General Motors, and this is the THANKS we get! We are now looking at cutting all @GM subsidies, including.... reageer retweet
Als de VS ze inderdaad geholpen heeft is het wel een beetje ondankbaar ja.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
laten we trumps woorden niet teveel als waarheid beschouwenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de VS ze inderdaad geholpen heeft is het wel een beetje ondankbaar ja.
Vandaar de 'als'.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
laten we trumps woorden niet teveel als waarheid beschouwen
meeste kranten wijten het aan een combinatie van importheffingen op staal en een beetje pech: de Amerikaanse fabrieken produceren nu de minder populaire modellen.quote:
zondag heb ik kerk moet ik nog bidden voor de kleinequote:Op dinsdag 27 november 2018 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker hè. Je WEET dat hij naar binnen gaat, maar niet te stoppen.
Dat had ik vannacht nog bij je moederquote:Op dinsdag 27 november 2018 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker hè. Je WEET dat hij naar binnen gaat, maar niet te stoppen.
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht nog bij je moeder
GMquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Altijd doen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zondag heb ik kerk moet ik nog bidden voor de kleine
Krijg de tyfus.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht nog bij je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |