Ik heb geen mening maar vind een jas van leer sowieso lelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit 259 euro waard?
Dit is nog een erg lelijk model ookquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb geen mening maar vind een jas van leer sowieso lelijk.
bij mij in Berlijnquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:29 schreef Saind het volgende:
Typ waar woon je tegenwoordig ook alweer?
quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit is iets wat oude vrouwen in Polen kunnen dragen om er "hip" bij te lopen
Babagodinquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
dit dragen ze dan binnenshuis en als ze naar buiten gaan zo'n leren jasje
En die goedkope DDR haarverf zeker.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:43 schreef O_o_ het volgende:
Vrouwen in leren jackies. Liefst met hitsig opgestoken haren erbij.
Van Rossmann.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En die goedkope DDR haarverf zeker.
Oké.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hem koopt ontvang ik graag Pics
ik vind ze wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb geen mening maar vind een jas van leer sowieso lelijk.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-11-2018 om 20:05:39Very disappointed with General Motors and their CEO, Mary Barra, for closing plants in Ohio, Michigan and Maryland. Nothing being closed in Mexico & China. The U.S. saved General Motors, and this is the THANKS we get! We are now looking at cutting all @GM subsidies, including.... reageer retweet
pics, doen we double datequote:Op dinsdag 27 november 2018 20:10 schreef KingRoland het volgende:
2 nummers gekregen van aziatische meiden @dp
Date wel maar hou mijn opties open
trumpgodquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-11-2018 om 20:05:39Very disappointed with General Motors and their CEO, Mary Barra, for closing plants in Ohio, Michigan and Maryland. Nothing being closed in Mexico & China. The U.S. saved General Motors, and this is the THANKS we get! We are now looking at cutting all @GM subsidies, including.... reageer retweet
Als de VS ze inderdaad geholpen heeft is het wel een beetje ondankbaar ja.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
laten we trumps woorden niet teveel als waarheid beschouwenquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de VS ze inderdaad geholpen heeft is het wel een beetje ondankbaar ja.
Vandaar de 'als'.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
laten we trumps woorden niet teveel als waarheid beschouwen
meeste kranten wijten het aan een combinatie van importheffingen op staal en een beetje pech: de Amerikaanse fabrieken produceren nu de minder populaire modellen.quote:
zondag heb ik kerk moet ik nog bidden voor de kleinequote:Op dinsdag 27 november 2018 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker hè. Je WEET dat hij naar binnen gaat, maar niet te stoppen.
Dat had ik vannacht nog bij je moederquote:Op dinsdag 27 november 2018 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker hè. Je WEET dat hij naar binnen gaat, maar niet te stoppen.
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht nog bij je moeder
GMquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Altijd doen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zondag heb ik kerk moet ik nog bidden voor de kleine
Krijg de tyfus.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht nog bij je moeder
lolquote:De NS gaat slachtoffers en nabestaanden van de Holocaust die met treinen van de organisatie zijn vervoerd een schadevergoeding betalen, maakt NS-topman Roger van Boxtel dinsdagavond bekend in het programma Nieuwsuur.
droom zachtquote:Op dinsdag 27 november 2018 23:39 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen morgen weer stage
toedels
niet gezienquote:Op woensdag 28 november 2018 06:48 schreef trein2000 het volgende:
Die beelden van het uitvak bij Ajax-AEK![]()
Wat een belachelijk gedoe zeg.
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2018 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Lekker druk aan het werk alweer. Bij jou?
Dat laatste was wat jammer, maar gefeliciteerd met de overwinteringquote:Op woensdag 28 november 2018 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ookEn Ajax gisteren gewonnen, prima.
Waarom is dat jammer? Fijn toch als Nederlandse clubs het Europees goed doen?quote:Op woensdag 28 november 2018 10:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste was wat jammer, maar gefeliciteerd met de overwintering.
Luukinhogodquote:
Ik geef daar helemaal niets om, andere Nederlandse clubs in Europa. Snap best dat mensen het fijn vinden dat Nederlandse clubs het goed doen, ook al ben je niet voor die club, want goed voor de ranking enzo, maar ik ben niet 1 van die mensen.quote:Op woensdag 28 november 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Fijn toch als Nederlandse clubs het Europees goed doen?
Ik baal nog steeds van PSV, die een flater slaan.
Ohquote:Op woensdag 28 november 2018 10:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik geef daar helemaal niets om, andere Nederlandse clubs in Europa. Snap best dat mensen het fijn vinden dat Nederlandse clubs het goed doen, ook al ben je niet voor die club, want goed voor de ranking enzo, maar ik ben niet 1 van die mensen.
quote:
Zelfs al zouden we elk jaar Europees spelen zou ik er hetzelfde in staan. Ik vind de CL maar een gedrocht van een toernooi, de Europa League ook verschrikkelijk. Het enige wat er leuk aan is, is het geld wat je verdient.quote:Op woensdag 28 november 2018 10:48 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk als argument gaan aandragen dat Feyenoord straks helemaal niet meer Europees speelt als Ajax en PSV presteren, maar dat heeft weinig zin.
Jij bent dan ook een uniek persoonquote:Op woensdag 28 november 2018 10:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik geef daar helemaal niets om, andere Nederlandse clubs in Europa. Snap best dat mensen het fijn vinden dat Nederlandse clubs het goed doen, ook al ben je niet voor die club, want goed voor de ranking enzo, maar ik ben niet 1 van die mensen.
Wat een lieve opmerking!quote:Op woensdag 28 november 2018 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een uniek persoon
Bedankt!quote:Op woensdag 28 november 2018 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een uniek persoon
Nog het topic sluit.quote:Op woensdag 28 november 2018 11:08 schreef GGMM het volgende:
Nog het topic sluit.
Ik verwacht Onlogisch elk moment hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |