quote:
komen er nog veel van dit soort gras=groen opmerkingen of moet ik het op ctrl+V zetten?quote:
Inderdaad goed van U, burgervader/moeder is geen hoofd van deze dienst meer dacht ik.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:27 schreef habitue het volgende:
Femke hoeft het ook niet te handhaven. Daar is de politie en de samenleving voor.
Sja, ik constateer dat de discussie overal gaat over boerka's, terwijl het woord "boerka" toch echt nergens in de wettekst voorkomt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
komen er nog veel van dit soort gras=groen opmerkingen of moet ik het op ctrl+V zetten?
volgens mij is de burgemeester verantwoorderlijk voor de openbare orde en dat soort dingen, dan lijkt het prioriteiten stellen bij de politie me binnen de bevoegdheden vallenquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Inderdaad goed van U, burgervader/moeder is geen hoofd van deze dienst meer dacht ik.
dat magquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sja, ik constateer dat de discussie overal gaat over boerka's, terwijl het woord "boerka" toch echt nergens in de wettekst voorkomt.
Dat noem jij naief. Dus kennelijk vind jij dat ik daar tussen de regels door toch "boerka" moet lezen. Ik vind dat nogal idioot, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:34 schreef sp3c het volgende:
maar het is een beetje nietszeggend commentaar, ik snap prima dat ik een mening mag hebben
dit gaat om boerka's, zonder boerka's was deze extra wet helemaal niet nodig geweestLaat ik het anders zeggen: dat het woord "boerka" nergens in de wettekst voorkomt is niet toevallig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
nee dan zou het ook wel heel specifiek wetje worden, daar gaat niemand zich aan brandenquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: dat het woord "boerka" nergens in de wettekst voorkomt is niet toevallig.
Prioriteiten stellen =/= niet handhaven.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij is de burgemeester verantwoorderlijk voor de openbare orde en dat soort dingen, dan lijkt het prioriteiten stellen bij de politie me binnen de bevoegdheden vallen
dat mag jij gewoon doenquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen =/= niet handhaven.
Volgens mij kan ik dat ook wel onder de ctrl+c zetten inmiddels.
Webcam op je hooft en live streamen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:05 schreef nixxx het volgende:
Het lijkt me dan wel interessant om , zodra deze wet ingegaan is, een paar keer naar de publieke balie in de Stopera te gaan. Een keertje met niqaab, een keer met bivakmuts, en met integraalhelm , carnavalsmasker etc... kijken wat er gebeurt.
Hopelijk ook niet in het eerste geval.. of als ze je wel binnenlaten vragen ze hopelijk of je even je gezicht wil laten zien.. vooral als je een zware mannenstem hebt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:06 schreef sp3c het volgende:
waarschijnlijk laten ze je niet binnen in de laatste drie gevallen
Ik zit in niqaabland, niet vlakbij Amsterdam. Als je je maat en adres pmt kan ik je wel een niqaab en abaya opsturen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Webcam op je hooft en live streamen.
Doe maar een XXXL opsturen danquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zit in niqaabland, niet vlakbij Amsterdam. Als je je maat en adres pmt kan ik je wel een niqaab en abaya opsturen.
Ik ben over twee weken een weekend in Amsterdam, de week daarop een weekend in Rotterdam. Kan ik het in beide plaatsen testen. En ik heb geen zware stem, maar zo’n snerpende. Door merg en been. Niet onverwacht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:20 schreef nixxx het volgende:
Ik zit in niqaabland, niet vlakbij Amsterdam. Als je je maat en adres pmt kan ik je wel een niqaab en abaya opsturen.
Ja leuk, dan hebben we daarna een gezinstent.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Doe maar een XXXL opsturen dan
Geen zachte G?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben over twee weken een weekend in Amsterdam, de week daarop een weekend in Rotterdam. Kan ik het in beide plaatsen testen. En ik heb geen zware stem, maar zo’n snerpende. Door merg en been. Niet onverwacht, natuurlijk.
Nee. Jarenlang in Amsterdam gewoond. Nu heb ik een ondefinieerbaar accent. Te hard voor het zuiden, te zacht voor de Randstad.quote:
Het stadhuis is in het weekend gesloten in Rotterdam.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben over twee weken een weekend in Amsterdam, de week daarop een weekend in Rotterdam. Kan ik het in beide plaatsen testen. En ik heb geen zware stem, maar zo’n snerpende. Door merg en been. Niet onverwacht, natuurlijk.
Dan blijf ik gewoon een nachtje langer logeren.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het stadhuis is in het weekend gesloten in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |