quote:Op maandag 26 november 2018 10:04 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een aantal vlogs gestuurd in de app Rene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je besteld? (En waarom heb je toegegeven aan de hype?)quote:Op maandag 26 november 2018 10:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik voel me weer kiplekker.
Bovendien komt vandaag mijn black friday bestelling.
Een zwart leren rokje, nette blouse, topje en jurkje.quote:Op maandag 26 november 2018 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? (En waarom heb je toegegeven aan de hype?)
In DE APP mag je dat best achterwege latenquote:Op maandag 26 november 2018 10:23 schreef Doublepain het volgende:
Wat een genot die stickers, ik beantwoord tegenwoordig alles met Trump
Update je whatsapp gewoon luiequote:Op maandag 26 november 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In DE APP mag je dat best achterwege laten
Hier ook wel.quote:Op maandag 26 november 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Picsquote:Op maandag 26 november 2018 10:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een zwart leren rokje, nette blouse, topje en jurkje.
quote:Op maandag 26 november 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
geilquote:Op maandag 26 november 2018 10:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah had deze al langer op het oog. Geen impuls koopgedrag.
ben je aan het bulkenquote:Op maandag 26 november 2018 10:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb op advies niet 4 boterhammen meegenomen maar 8
Pics.quote:Op maandag 26 november 2018 10:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah had deze al langer op het oog. Geen impuls koopgedrag.
Zal eens kijken.quote:Op maandag 26 november 2018 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics
(straks als je het aanhebt uiteraard)
vakkerquote:Op maandag 26 november 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Is het toeval of post je hier vakker nu GGMM en ik aan het roer staan?
jij bent goed wakker! Ik kom hier graag nu er een makker aan het roer staat. Daarmee bedoel ik jou ggmm vind ik eenquote:Op maandag 26 november 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Is het toeval of post je hier vakker nu GGMM en ik aan het roer staan?
Gewoon GOMAD gaan Roland, je hebt behoorlijk wat in te halen namelijkquote:Op maandag 26 november 2018 10:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb op advies niet 4 boterhammen meegenomen maar 8
quote:Op maandag 26 november 2018 10:08 schreef onlogisch het volgende:
dat kan Epke nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet mee aan spelfout DM's onzin.quote:Op maandag 26 november 2018 10:42 schreef GGMM het volgende:
Scrummie, JanCees en Roland een dm gestuurd.
vakkerquote:Op maandag 26 november 2018 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mietje.quote:Op maandag 26 november 2018 10:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan spelfout DM's onzin.
hou je bekquote:Op maandag 26 november 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
MAAR ONLOGISCH ZEI VAKKERquote:Op maandag 26 november 2018 11:03 schreef O_o_ het volgende:
Jongens, ga eens aan het werk. Chop chop.
Nog twee maanden.quote:Op maandag 26 november 2018 11:03 schreef O_o_ het volgende:
Jongens, ga eens aan het werk. Chop chop.
dopertjes unitedquote:Op maandag 26 november 2018 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dankzij LR nu ook een collectie CR7 en 1 Ramos
LR
Moe wa meer gewicht krijgequote:
moe, wa, niquote:Op maandag 26 november 2018 12:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moe wa meer gewicht krijge
Trouwens charlotte zegt dat ze jou ni heeft gekickt
word :")quote:Op maandag 26 november 2018 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
moe, wa, ni
Jeetje Roland, ik weet niet of ik hier blij van word.
wordquote:Op maandag 26 november 2018 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
moe, wa, ni
iedere ochtend 100 gram oatmeal met liter havermelkquote:Op maandag 26 november 2018 12:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moe wa meer gewicht krijge
Trouwens charlotte zegt dat ze jou ni heeft gekickt
wordquote:Op maandag 26 november 2018 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
moe, wa, ni
OK!quote:Op maandag 26 november 2018 12:40 schreef GGMM het volgende:
Overigens vraag ik me oprecht af wie er trolt en wie het meende.
Helaas zal ik er nooit achterkomen.
Wat is havermelk?quote:Op maandag 26 november 2018 12:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iedere ochtend 100 gram oatmeal met liter havermelk
Ik ga hier geen flauwe grappen over makenquote:Op maandag 26 november 2018 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
Goed.
Nu bidden tot God dat alles me past.
dat kan tegenvallenquote:Op maandag 26 november 2018 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
Goed.
Nu bidden tot God dat alles me past.
Mag hoor.quote:Op maandag 26 november 2018 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier geen flauwe grappen over maken(Immers hoop ik nog steeds op pics)
...en hoe zit het met die pics?quote:Op maandag 26 november 2018 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
Heb m’n normale maat gedaan maar moet nog 6,5 kilo.
En de maanda december komt er aan.
GODVERDOMME.
Maandaquote:Op maandag 26 november 2018 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
Heb m’n normale maat gedaan maar moet nog 6,5 kilo.
En de maanda december komt er aan.
GODVERDOMME.
Belangrijk: Ben je zwanger, geef je borstvoeding, onder behandeling, gebruik je medicijnen die je moet innemen met voeding, jonger dan 21 of heb je aanleg voor eetstoornissen? Sla deze techniek dan over of overleg met je arts. Vasten is op dit moment mogelijk niet geschikt voor jou.quote:Op maandag 26 november 2018 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://sochicken.nl/intermittent-fasting-ervaringen
Ohquote:Op maandag 26 november 2018 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Belangrijk: Ben je zwanger, geef je borstvoeding, onder behandeling, gebruik je medicijnen die je moet innemen met voeding, jonger dan 21 of heb je aanleg voor eetstoornissen? Sla deze techniek dan over of overleg met je arts. Vasten is op dit moment mogelijk niet geschikt voor jou.
Charlotte ookquote:Op maandag 26 november 2018 13:34 schreef KingRoland het volgende:
Niemand behalve L_L post pics hier. Tering he
sowieso moeilijk om weer helemaal de oude te worden maar als je dat wil moet je er niet te lang mee wachtenquote:Op maandag 26 november 2018 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Belangrijk: Ben je zwanger, geef je borstvoeding, onder behandeling, gebruik je medicijnen die je moet innemen met voeding, jonger dan 21 of heb je aanleg voor eetstoornissen? Sla deze techniek dan over of overleg met je arts. Vasten is op dit moment mogelijk niet geschikt voor jou.
Ja weet het niet precies.quote:Op maandag 26 november 2018 13:34 schreef Elan het volgende:
Hoeveel was je totaal aangekomen Jojo zeg maar zonder de spruit.
quote:Op maandag 26 november 2018 13:33 schreef GGMM het volgende:
Was even vergeten dat je aanleg hebt voor eetstoornissen. (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |