dat kan tegenvallenquote:Op maandag 26 november 2018 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
Goed.
Nu bidden tot God dat alles me past.
Mag hoor.quote:Op maandag 26 november 2018 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier geen flauwe grappen over maken(Immers hoop ik nog steeds op pics)
...en hoe zit het met die pics?quote:Op maandag 26 november 2018 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
Heb m’n normale maat gedaan maar moet nog 6,5 kilo.
En de maanda december komt er aan.
GODVERDOMME.
Maandaquote:Op maandag 26 november 2018 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
Heb m’n normale maat gedaan maar moet nog 6,5 kilo.
En de maanda december komt er aan.
GODVERDOMME.
Belangrijk: Ben je zwanger, geef je borstvoeding, onder behandeling, gebruik je medicijnen die je moet innemen met voeding, jonger dan 21 of heb je aanleg voor eetstoornissen? Sla deze techniek dan over of overleg met je arts. Vasten is op dit moment mogelijk niet geschikt voor jou.quote:Op maandag 26 november 2018 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://sochicken.nl/intermittent-fasting-ervaringen
Ohquote:Op maandag 26 november 2018 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Belangrijk: Ben je zwanger, geef je borstvoeding, onder behandeling, gebruik je medicijnen die je moet innemen met voeding, jonger dan 21 of heb je aanleg voor eetstoornissen? Sla deze techniek dan over of overleg met je arts. Vasten is op dit moment mogelijk niet geschikt voor jou.
Charlotte ookquote:Op maandag 26 november 2018 13:34 schreef KingRoland het volgende:
Niemand behalve L_L post pics hier. Tering he
sowieso moeilijk om weer helemaal de oude te worden maar als je dat wil moet je er niet te lang mee wachtenquote:Op maandag 26 november 2018 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Belangrijk: Ben je zwanger, geef je borstvoeding, onder behandeling, gebruik je medicijnen die je moet innemen met voeding, jonger dan 21 of heb je aanleg voor eetstoornissen? Sla deze techniek dan over of overleg met je arts. Vasten is op dit moment mogelijk niet geschikt voor jou.
Ja weet het niet precies.quote:Op maandag 26 november 2018 13:34 schreef Elan het volgende:
Hoeveel was je totaal aangekomen Jojo zeg maar zonder de spruit.
quote:Op maandag 26 november 2018 13:33 schreef GGMM het volgende:
Was even vergeten dat je aanleg hebt voor eetstoornissen. (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |