Als ik vijf jaar ouder /verder was geweest, dan had ik Marnix wel als potentiële partner gezienquote:Op zondag 25 november 2018 21:42 schreef Fascination het volgende:
Marnix gaat sws snel een vrouw vinden. Vrouwen zijn gek op afstandelijke norse mannen, dan moeten ze ervoor werken en das anders en spannend.
Mijn crush voor jou is bij dezen ook spontaan verdwenenquote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Als ik vijf jaar ouder /verder was geweest, dan had ik Marnix wel als potentiële partner gezienik mag hem wel. Je weet wat je (niet) aan hem hebt, hij heeft een gouden hart en als hij ergens voor gaat, dan gaat ie er ook voor.
Ik vind hem verreweg de vervelendste persoonlijkheid van de boeren hebben, en dat is echt een prestatie met dit stel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Als ik vijf jaar ouder /verder was geweest, dan had ik Marnix wel als potentiële partner gezienik mag hem wel. Je weet wat je (niet) aan hem hebt, hij heeft een gouden hart en als hij ergens voor gaat, dan gaat ie er ook voor.
Heb je je lijstje al gemaakt?quote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar ja, hij komt wel heel moeilijk uit de startblokken. Dat ‘ervoor gaan’ moeten we dan maar aannemen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heeft ie gelijk in. Net als het dat het leven een worst is.quote:Op zondag 25 november 2018 21:16 schreef Goitske het volgende:
Vuur is net als de liefde... Ja bij hem wilde het niet branden dus stop maar met vuurtje fikken
Was het zo makkelijk? Shit, dit had ik veel eerder moeten wetenquote:Op zondag 25 november 2018 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn crush voor jou is bij dezen ook spontaan verdwenen
Dat is echt een kansloze relatie idd.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Wim vindt vast wel een enigszins oppervlakkig meisje uit zo’n omgeving, zeker nu hij bekend is. Zo’n wereldwijs studentje uit de stad past gewoon niet bij hem.
Je moet wel van de speciale gevalletjes houden als je als vrouw met zo'n type in zee gaat. Echt niks gaat soepel in de omgang met hem.quote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ja, hij komt wel heel moeilijk uit de startblokken. Dat ‘ervoor gaan’ moeten we dan maar aannemen.
quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Was het zo makkelijk? Shit, dit had ik veel eerder moeten weten
Ik had een andere indruk over hun, volgens passen ze wel goed bij elkaar. Maarten is gewoon een beetje zo’n dromerig type dat alles wel best vind zolang hij een beetje kan chillen en niks doen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Perrin het volgende:
Maarten loopt als een slaafje achter koningin Michelle aan. Dat kan nooit goed aflopen.
waarom dan? Alleen omdat hij bij die ene niks probeerde!quote:Op zondag 25 november 2018 22:13 schreef Perrin het volgende:
Ik wilde net posten dat ik vermoed dat Marnix van de herenliefde is, maar ik zie dat ik niet de enige ben met dat idee.
Volgens mij heeft Michelle hiervoor (te) dominante vriendjes gehad en kiest ze nu bewust voor een onderdanig typje. Maar ik zie er geen relatie op basis van gelijkwaardigheid in. En ik denk dat ze het al snel beu is dat ie als een initiatiefloze puppy achter haar aan kwispelt.quote:Op zondag 25 november 2018 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik had een andere indruk over hun, volgens passen ze wel goed bij elkaar. Maarten is gewoon een beetje zo’n dromerig type dat alles wel best vind zolang hij een beetje kan chillen en niks doen.
Ik ga vannacht wakkerschrikken van die vreselijke lach van haar, brrrquote:Op zondag 25 november 2018 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik had een andere indruk over hun, volgens passen ze wel goed bij elkaar. Maarten is gewoon een beetje zo’n dromerig type dat alles wel best vind zolang hij een beetje kan chillen en niks doen.
Omdat hij zo duidelijk geen idee heeft wat ie met al die vrouwen (niet alleen Janneke) aanmoet.quote:Op zondag 25 november 2018 22:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom dan? Alleen omdat hij bij die ene niks probeerde!
En na elke zin ook hèquote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga vannacht wakkerschrikken van die vreselijke lach van haar, brrr
Volgens mij ga ik dat nog minstens een jaar lang horen in mijn hoofd.quote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja misschien wel idd, hij is zeker initiatiefloos, niet bepaald ondernemend in ieder geval.quote:Op zondag 25 november 2018 22:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Michelle hiervoor (te) dominante vriendjes gehad en kiest ze nu bewust voor een onderdanig typje. Maar ik zie er geen relatie op basis van gelijkwaardigheid in. En ik denk dat ze het al snel beu is dat ie als een initiatiefloze puppy achter haar aan kwispelt.
Huh maar de man is zogenaamd toch altijd jager biologisch gezien :ssquote:Op zondag 25 november 2018 21:42 schreef Fascination het volgende:
Marnix gaat sws snel een vrouw vinden. Vrouwen zijn gek op afstandelijke norse mannen, dan moeten ze ervoor werken en das anders en spannend.
Die nickquote:Op zondag 25 november 2018 22:40 schreef M.Knetemann het volgende:
Bern ziet er uit als een leuke stad.
Waarom lag er dan maar kussen op dat bed en lag zij rechts bij de rand ?quote:Op zondag 25 november 2018 22:44 schreef M.Knetemann het volgende:
Wim heeft ook geneukt. Zie je meteen.
Ja voor een vakantieliefde is het wel een prima stel. Maar het programma is nu eenmaal niet 'Boer zoekt opwindend nachtje'.quote:Op zondag 25 november 2018 22:44 schreef M.Knetemann het volgende:
Wim heeft ook geneukt. Zie je meteen.
Volgens mij vindt ze hem wel fysiek aantrekkelijk.quote:Op zondag 25 november 2018 22:47 schreef M.Knetemann het volgende:
Michelle zal wel als excuus “moe” hebben gebruikt afgelopen nacht.
Heb ik met meerdere dit seizoen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja voor een vakantieliefde is het wel een prima stel. Maar het programma is nu eenmaal niet 'Boer zoekt opwindend nachtje'.
Hij is voor haar een 8,5/10.quote:Op zondag 25 november 2018 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze hem wel fysiek aantrekkelijk.
Oh, de vijftien woorden?quote:Op zondag 25 november 2018 22:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die schijn je te moeten maken.. kijk je geen bzv?
Maarten zal er wel een speciale healing mee moeten uitvoeren.quote:Op zondag 25 november 2018 22:55 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Zal je ze moeten inbrengen voor de daad?
Poe hee zou Tommie zeggen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet echt bent, want met deze humor was je er in het programma wel gekomen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:49 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Heb ik met meerdere dit seizoen.
Ik dacht steeds: Marnix, kijk nou eens wat een leuke vrouw je kan krijgen!!! Doe die ogen eens open en analyseer niet alles dood.quote:Op maandag 26 november 2018 01:32 schreef -Magica- het volgende:
Ik vond Marnix en Janneke eigenlijk wel bij elkaar passen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |