Is die foto nou zo vertekend of hangt die motor echt zo vreemd hoog aan de vleugelquote:Op woensdag 12 december 2018 00:35 schreef Iemand91 het volgende:
De eerste Nederlands geregistreerde 737 MAX is gespot:
[ afbeelding ]
quote:
Ja. In het begin leek het erop dat ze reeds gebouwde toestellen voor Skymark zouden overnemen; maar uiteindelijk worden het 3 nieuwe toestellen.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:54 schreef Karstman het volgende:
Leuk beeld alleen die cockpit sectie is wat verwarrend voor het oog.
Is dit trouwens een nieuwe A380?
Hier was nog wat commotie over gezien het feit dat die 737 maar 15 jaar jong was.quote:Op woensdag 21 november 2018 21:07 schreef Iemand91 het volgende:
Vanmiddag is deze 737-700 PH-XRZ van Transavia naar St. Athan gevlogen voor demontage en sloop:
[ afbeelding ]
Toestel werd in februari 2003 nieuw aan Transavia geleverd en vloog vorige week woensdag haar laatste commerciële vlucht.
Dure hobby...quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Overigens heeft Etihad naast deze 777's ook nog een hele vloot A340-500 en A340-600's in Teruel opgeslagen met bouwjaren tussen 2006 en 2009. En ook nog wat A330's.
Letterlijk met Corendon (op het toestel gespoten) naar Sint Maarten:quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:32 schreef Karstman het volgende:
Zou toch hilarisch zijn als ze daar alsnog nog een paar tripjes naar de zon mee zouden doen. Zal wel niet kunnen maar zou wel geinig zijn voor de promotie.
En 3 uur geleden is 's werelds eerste commerciële Airbus A330neo vlucht vertrokken; TP89 van Lissabon naar Sao Paolo.quote:Op maandag 26 november 2018 14:33 schreef Iemand91 het volgende:
Airbus heeft vandaag de allereerste A330neo afgeleverd. CS-TUB voor TAP Air Portugal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De motor op de MAX heeft een grotere diameter dan die op de NG. Probleem is dat die al erg laag hingen. De enige oplossing was de motor verder naar voren te plaatsen. De bovenkant kan daardoor omhoog (voor de vleugel).quote:Is die foto nou zo vertekend of hangt die motor echt zo vreemd hoog aan de vleugelOf komt het door max flaps
Wat moet je binnen europa met lie-flat businessclass stoelen? Dat je iets meer wil dan de middenstoel vrij zoals bij KLMCityhopper gebruikelijk snap ik maar lie-flat is toch onzinnig ruimtegebruik?quote:Op maandag 17 december 2018 14:39 schreef Iemand91 het volgende:
Ook interessant; Air Lingus krijgt volgend zomer hun eerste A321LR's binnen en die gaan ze ook inzetten op een aantal Europese bestemmingen waarbij Amsterdam ook is genoemd.
En die toestellen krijgen échte business class met lie-flat stoelen.
Best uniek; want momenteel biedt de maatschappij binnen Europa in z'n geheel geen business class aan.
En weer het wel/niet A350 voor KLM verhaal;
GROTE VRAAGTEKENS ROND KOMST AIRBUS A350 BIJ KLM
Ik vernam dit enkele weken geleden al ergens, maar dit wel/niet verhaal gaat al zo lang mee; ik geloof het pas als het officieel wel of niet is.
Air Lingus gaat ze voornamelijk inzetten op trans-Atlantische routes maar kan ze tussen die vluchten door ook prima op (korte) Europese routes inzetten.quote:Op maandag 17 december 2018 16:45 schreef Karstman het volgende:
Wat moet je binnen europa met lie-flat businessclass stoelen? Dat je iets meer wil dan de middenstoel vrij zoals bij KLMCityhopper gebruikelijk snap ik maar lie-flat is toch onzinnig ruimtegebruik?
Daar zou ik grof voor betalen.quote:Op maandag 17 december 2018 16:45 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wat moet je binnen europa met lie-flat businessclass stoelen? Dat je iets meer wil dan de middenstoel vrij zoals bij KLMCityhopper gebruikelijk snap ik maar lie-flat is toch onzinnig ruimtegebruik?
Kan natuurlijk ook gewoon de thuisbasis zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:53 schreef Karstman het volgende:
UItwijken naar, Liverpool, Schiphol en Frankrijk? De diverse luchthavens in London moeten toch wel de capaciteit hebben om een 20 tal vluchten op te vangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |