Het is maar zeer de vraag of die 787-10's er gaan komen, zeker met deze order van A330-900neo en A350-900.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:54 schreef DeeBee het volgende:
Lol, tot zover de fleet discipline van EK ook. Ineens even 330neo, A350 en 787 erin knallen. 330neo's passen wel goed bij de geruchten van premium economy bij EK, lekker Europese pauperairlines achterna...
Dat horen we al jaren maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:39 schreef FredvZ het volgende:
Ik denk dat we nog lang niet af zijn van de tweedeks toestellen.
Point-to-Point is nu hip. Voor nu biedt het in totaal meer capaciteit en maakt het superjumbo's overbodig. De verwachting is nog steeds dat meer mensen gaan vliegen en airports niet direct de mogelijkheid hebben/krijgen om het aantal vliegbewegingen uit te breiden. Dus zal je alsnog met grotere toestellen moeten gaan vliegen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:56 schreef Samuel24 het volgende:
Serieus gast. Waarom laat je dit soort dingen zien zeg?
Dit is gewoon vreselijk oom aan te zien. Kan je dan niet gewoon een leuke foto laten zien ofzo?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dit is gewoon vreselijk oom aan te zien. Kan je dan niet gewoon een leuke foto laten zien ofzo?
Kan best. En het staat natuurlijk nog open hoe Emirates die gaat indelen; misschien komt er niet eens een first class in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:31 schreef DeeBee het volgende:
Ik chargeer wat betreft EK, maar het is vrij grappig dat een carrier die zich jarenlang als premium heeft gemanifesteerd met 330neo's gaat vliegen (succes met je first suites of business seats daarop...).
Airlines merken dat er een 'klas' ontbreekt tussen economy en business.quote:En premium economy vind ik overduidelijk geen 'premium' iets, het is vooral een excuus van airlines om economy nog verder uit te kleden en business glijdt ook alsmaar verder weg (met veel Europese airlines die de trend leiden, zoals LH).
Dit.quote:Al is het wel jammer, want meer eenheidsworst.
Ik zou eerder zegge dat het vliegtuig (of het idee erachter) juist te laat kwam. Het idee van hub en spoke wordt steeds minder doordat vliegtuigen steeds meer point to point kunnen vliegen over lange afstanden en tweemotorige toestellen steeds groter en betrouwbaarder worden, zodat etops ook geen issue meer is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
het blijft jammer, maar gezien de prestaties van de huidige en komende series tweemotorige vliegtuigen is het logisch.
Het vliegtuig was zijn tijd misschien wel te ver vooruit.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Link naar Airliners.net
Waarom was deze unit op Schiphol (13 december 2018)?
quote:Op maandag 10 december 2018 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen wordt FC Bayern München ingevlogen met de Lufthansa A350-900 D-AIXJ voor de wedstrijd woensdagavond.
De A350 komt morgen om 12:10 uur aan vanuit München op Schiphol en gaat om 13:10 uur weer terug.
Donderdag komt er weer een A350 om hen weer op te halen.
[ afbeelding ]
x10000quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:22 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)gint-luchthaven.html
Jacob vd Borne, baas Reusel Erdappel airport. Baas.
twitter:hikokidream twitterde op zaterdag 16-02-2019 om 10:08:15 明け方までに降り積もった雪を巻き上げゆっくりとタキシング。 2/14 https://t.co/CRaVPVQmEi reageer retweet
quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:31 schreef DeeBee het volgende:
Al is het wel jammer, want meer eenheidsworst.
Pffft, liever eenheidsworst of 'boring twins' dan het lelijkste passagiersvliegtuig dat ooit gebouwd is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
Dit.
Ja we zullen de A380 de komende decennia nog genoeg zien, maar toch; het blijft jammer.
Het is de tijd van boring twinjets geworden.
Gelukkig is de 747SP al een tijdje niet meer in gebruik in Europaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
Pffft, liever eenheidsworst of 'boring twins' dan het lelijkste passagiersvliegtuig dat ooit gebouwd is.
O ja, die was ook heul lelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gelukkig is de 747SP al een tijdje niet meer in gebruik in Europa
En hun statement op hun eigen website: https://www.flybmi.com/quote:ABERDEEN - Flybmi staakt per direct alle vluchten en vraagt een faillissement aan. De Britse maatschappij zegt in de problemen te zijn gekomen door een combinatie van hoge kosten voor brandstof en emissierechten, de brexit en de malaise op de markt voor regionale vluchten.
Het bedrijf adviseert gedupeerde reizigers om contact op te nemen met hun reisagent of creditcardmaatschappij.
Flybmi voerde met een vloot van zeventien Embraers vluchten uit naar 25 Europese steden, met name van en naar het Verenigd Koninkrijk. Op de bases in het VK, Duitsland, Zweden en Brussel werkten 376 mensen.
De maatschappij bood verschillende lijndiensten aan vanaf Brussels Airport en verhuurde daarnaast een toestel aan Brussels Airlines. Naar Nederland vloog Flybmi niet meer sinds het opheffen van de route tussen Rotterdam en München in 2017.
Leuk juistquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
O ja, die was ook heul lelijk.
Ik had al een vermoeden dat ze het moeilijk zouden krijgen. Volgens mij hadden ze geen vergunning aangevraagd op het vaste land van Europa, terwijl ze hier wel de nodige vluchten uitvoerden. Dat zouden ze op basis van de tijdelijke vluchtvergunningen na een harde Brexit niet meer mogen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:00 schreef Iemand91 het volgende:
En weer valt er een maatschappij om:
FLYBMI STAAKT PER DIRECT ALLE VLUCHTEN
[..]
En hun statement op hun eigen website: https://www.flybmi.com/
Hun vloot bestond uit 3 Embraer ERJ-135's en 14 Embraer ERJ-145's.
De laatste lijnvlucht was BM1846 uitgevoerd door de ERJ-145 G-RJXC van München naar Bristol; die daar landde om 16:47 uur lokale tijd; ruim 4 uur geleden.
Daarna nog een drietal vluchten vanuit München (2) en Karlstad (1) maar gezien hun vluchtnummer waren dat positioneringsvluchten...
[ afbeelding ]
Haha oké voor ik die vraag stelde heb ik serieus wel in dit topic terug gescrold. Maar natuurlijk maar tot 13 december en niet tot 10.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |