quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:04 schreef Elan het volgende:
Wanneer gaat die bouw nou een keer beginnen, 2019 was het plan toch? Waar wachten we concreet nog op?
Zou ook mijn contract inleveren als Feyenoord zich zo opstelt.quote:
Iemand die zijn broer belt om een teamgenoot te pakken moet je direct wegsturenquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ook mijn contract inleveren als Feyenoord zich zo opstelt.
Waanzinnig amateuristisch dit.
Slappe hap daar.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand die zijn broer belt om een teamgenoot te pakken moet je direct wegsturen
Ik verbaasde me ook al. Wat een onzin. De suggestie dat Rem Koolhaas (werkt niet eens aan dit project) zomaar een project van deze nobuddie zou kopiëren is natuurlijk van de gekke.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:22 schreef Caland het volgende:
De plek voor het stadion is dezelfde, de verbindingsroute naar de oude Kuip ook. Het is ondenkbaar dat Koolhaas toevallig op precies hetzelfde idee komt.
Nou wat ondenkbaar zeg. Die ‘verbindingsroute’ naar de Kuip is ook letterlijk de enige route die je naar het nieuwe stadion kan nemen. Wat een ongekend plagiaat.
Chanant stuk, Mommers is toch die faalhaas van NAC?
Dit slaat echt totaal nergens op. Hoe kom je erbij dat het een 'killer' is?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Summerville wel de juiste mentaliteit heeft
Een speler die in staat is om te "killen" gaat het juist wel redden in de top
Daarom denk ik ook dat Frenkie de Jong het nergens gaat redden buiten de nederlandse competitie
Die kan alleen een glimlach om zijn muil trekken...Dat gaat hem echt niet worden.
Je heb killers nodig die ten koste van alles willen
Haal hem maar bij de selectie
het is al debiel dat hij daar nog niet zit als je iedere week naar die clowns zit te kijken die het ook niet laten zien
Met killer bedoel ik dat het waarschijnlijk geen standaard braaf mannetje is....quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit slaat echt totaal nergens op. Hoe kom je erbij dat het een 'killer' is?
Dit soort gedrag kan niet, wegsturen is de enige juiste aanpak. Het is een aardig talent, maar met zijn 1.50m is de kans dat hij het gaat redden niet heel groot.
Hij is in ieder geval 1 van de grootste talenten van Feyenoord wordt algemeen veronderstelt....quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:26 schreef Elan het volgende:
Killer in de kleedkamer = killer op het veld.
Klaasgod
Oké, deze post was wel weer grappig.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Summerville wel de juiste mentaliteit heeft
Een speler die in staat is om te "killen" gaat het juist wel redden in de top
Als iemand dusdanig over de schreef gaat moet je hem gewoon wegsturen. Klaar.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval 1 van de grootste talenten van Feyenoord wordt algemeen veronderstelt....
Dat heb ik niet verzonnen.....
Maar jij gaat het nooit snappen
Jij heb hier jarenlang BilaL lopen promoten....
Bij Feyenoord zullen wel snappen dat niet toornstra het kapitaal van de club is maar Summerville....quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als iemand dusdanig over de schreef gaat moet je hem gewoon wegsturen. Klaar.
Wat voor signaal denk je dat je afgeeft naar andere en toekomstige jeugdspelers als je hem er met een waarschuwing vanaf laat komen?
Ja en vervolgens levert Knoester zijn contract in omdat hij het te idioot voor woorden vindt dat de club niet ingrijpt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zullen wel snappen dat niet toornstra het kapitaal van de club is maar Summerville....
Het is onmogelijk dat Summerville weggestuurd gaat worden bij Feyenoord
Dat gaat Knoester helemaal niet doenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en vervolgens levert Knoester zijn contract in omdat hij het te idioot voor woorden vindt dat de club niet ingrijpt.
Echt heel goed doordacht dit allemaal
Dus omdat Summerville compleet over de schreef ging, zal hij wel een terechte reden hebben gehadquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat gaat Knoester helemaal niet doen
Ik vraag me af waarom heel dat incident gebeurde
Knoester moet toch wel heel hard gespeeld hebben ofzo
Misschien speelde er langer wat tussen die 2?
Dit had nooit zo mogen verlopen.
Het is ook een beetje faal dat Kuyt na de training nog niet even die 2 gasten bij elkaar geroepen heeft voor nog een gesprek ofzo om ze nog meer te kalmeren.
Dit is gewoon een raar verhaal.
De volgende vraag is wat dreef Summerville ertoe om zijn broer te bellen? Dat doe je echt niet zomaar. Dat was natuurlijk ook een debiele actie van SUmmerville maar ik weet niet de achterliggende gedachte niet waarom hij dat gedaan heeft. Hij moet echt over de rooie zijn geweest na dat voorval. Adrenaline gehalte had bij hem waarschijnlijk het kookpunt bereikt.
Misschien heeft Knoester ook wel vreemde dingen geroepen toen het allemaal gebeurde.
Het zal ook wel te maken hebben dat Knoester als verdediger en Summerville als aanvaller heel veel duels met elkaar uitvechten op elke training en dat over een lange periode steeds meer is gaan escaleren over een bepaalde periode.
Ik wil op mijn werk ook een paar mensen kapoet maken......
Niet doen Klaas, straks word je nog gekort op je uitkering.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |